IX55 xenony

Evropský Veracruz

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

IX55 xenony

Příspěvek od Richard555 »

Zdravím, včera jsem se stal majitelem IX55 no a samozřejmě studuju a čtu a studuju a čtu a potřetí jsem to zapoměl....
Ohledně xenonů bych se chtěl zeptat, když kolega na Oktávce zapne xenony tak se jakoby při zapnutí sníží a zas se vrátí do zřejmě správného nastavení. Při zapnutí xenonů v garáži jsem si podobného chování nevšiml, vím že xenony musí mít řízení dle polohy auta - naklápění. Dotaz můj je: dělaj xenony u IX55 to samý jako u koncernových aut , nebo po zapnutí se nehnou, počkaj až na stav za jízdy ?

Dám sem ještě jeden dotaz, dá se nějak upravit či zastavit zvednutí víka zavazadelníku? Mám v garáži nad zadkem dveře od garáže a úplné zvednutí víka není možné, dá se pohyb nějak zastavit ??? Nechci kvůli otevření zavazadelníku a třeba prkotině vyjíždět z garáže ???

A ještě jsem si vzpoměl, když dám na páčce polohu "AUTO" tak světla začnou svítit když se sešeří, senzor který to měří je ten levej knoflík na palubce jak i bliká červeně když se auto zamkne ?
Já jen že jsme u Suzuki když někdo chtěl automatický svícení ( aby nezapoměl) přelepili kroužkem z černé "izolepy" ten senzor a auto po nastartování poslušně zaplo světla.... šlo by to i tady ?
Zítra zkusím a dám vědět, už jsem bez světel kus ujel :wink:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Reklama
 

Uživatelský avatar
ix55
*
Příspěvky: 69
Registrován: 19 srp 2009, 19:02

Re: IX55 xenony

Příspěvek od ix55 »

Ahoj ,Gratuluji k novému autu.
1. myslím že to nedělá ten test těch motorků, tzn.světla se jen rozsvítí.