I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
David PLEVA
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 22 lis 2005, 18:35
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od David PLEVA »

TECHI30 píše:Koumu který motor vzít.Bohužel tu 1,6 nikde ke svezení nemají, mají většinou GDíčko ...
Nevím odkud jsi, v GMP MIXu v Ostravě ji mají, dneska jsem s ní jezdil.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Reklama
 

Uživatelský avatar
dm29
*
Příspěvky: 90
Registrován: 04 pro 2011, 10:45

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od dm29 »

:hyu: tiez som sa rozhodoval medzi 1.4 a 1.6Mpi
Pri skusobnej jazde sa mi oba motory zdali rovnako dobre odhlucnene.
Oba motory boli nezabehnute takze dynamika sa hodnoti tazko.Chcelo by to vykonove krivky.
Len predpokladam ze spodreba bude u 1.6 menej citliva na zatazenie. A zrejme lepsi zatah v nizsich otackach.
teraz mam cez 2000km a spotreba podla palubneho je 6.2- nulujem po natakovani plnej nadrze,
jazdim podla predpisov 80% okresky 20 mesto vacsinou 2 ludia.
Motor je tichy do tych cca4000 potom ho uz pocut dost. Kolko toci pri 130 teraz nepametam, ale pri tejo rychlosti ho prehlucia pneu a vietor.
Hyundai i30 comfort 1.6 Mpi 2012
Uživatelský avatar
Haer
***
Příspěvky: 513
Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Bydliště: brněnsko

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od Haer »

dm29: Zkousel jsi pocitat spotrebu i z najetych km a tankovaneho mnozstvi paliva? U 1.6 GDI se totiz zda, ze PP dost promeruje, realita je skoro o pul litru jinde, tak by me zajimalo, jestli je to u MPI taky tak..
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Uživatelský avatar
dm29
*
Příspěvky: 90
Registrován: 04 pro 2011, 10:45

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od dm29 »

Haer píše:dm29: Zkousel jsi pocitat spotrebu i z najetych km a tankovaneho mnozstvi paliva? U 1.6 GDI se totiz zda, ze PP dost promeruje, realita je skoro o pul litru jinde, tak by me zajimalo, jestli je to u MPI taky tak..
...Na ochtavke je to tak ze palubak ukazuje dojazd trebars 500km ale ked zacnem jazdit usporne tak to prepocita a zacne ukazovat 600km...skratka palubak na O2 ukazuje dojazd podla stylu jazdy.A ked je tam dojazd rovny 100km zasvieti rezerva. Neviem jak to pocita :hyu: to by chcelo takovat tak aby som videl hladinu ale je tam nejaka zaklopka. :mrgreen:
Chcelo by to tankovat na rovnakej benzinke s rovnakou tankovacou pistolov...aby to vyplo vzdy pri rovnakej hladine...zatial to zmerane nemam.
Hyundai i30 comfort 1.6 Mpi 2012
Uživatelský avatar
Haer
***
Příspěvky: 513
Registrován: 26 srp 2008, 20:28
Bydliště: brněnsko

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od Haer »

Accent to taky prepocitaval podle aktualniho jizdniho stylu, takze kdyz se zacal clovek snazit, tak z dojezdu treba 90km to po ujeti 10km vysplhalo na 110 :) i30 GDI se zda byt proti tomu odolna, zkousel jsem to a tvrdosijne odpocitavala dojezd stale stejne i kdyz jsem se zacal snazit jet na spotrebu. Asi uz bylo pozde. Prislo mi, ze to pocitala prumerem za delsi dobu, mozna tim samym, ktery ukazuje na PP od vynulovani.
PP se vypnul pri dojezdu 50 km (stejne jako na Accovi), hladove oko se rozsvecelo pri dojezdu 70 km na accovi, na i30 tusim pri 80, ale ted si nejsem jist #-o Ach ta pamet...
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost Obrázek
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano Obrázek
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Mirec.K
*
Příspěvky: 48
Registrován: 24 dub 2012, 22:56

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od Mirec.K »

Rodičovský FoFo ráta dojazd síce z jazdného štýlu, ale dlhodobejšieho, tuším posledných 500-600km, ktorý si uchováva v pamäti nezávisle na tom, čo ukazuje od vynulovania.
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ex:
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2004)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2002)
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW (1994)
Scott
Příspěvky: 2
Registrován: 08 kvě 2012, 22:21

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od Scott »

Ja som bol na predvádzacej jazde Hi30 1,6 88kw a čo ma dostalo bolo to ticho a super podvozok kto to neskúsil neuverí... chcel som sa previesť s dieslom 1,6crdi 81kw ale nemajú ho v salóne... :roll:
TECHI30
*
Příspěvky: 22
Registrován: 07 kvě 2012, 09:42

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od TECHI30 »

Graf výkonu a krouticího momentu a srovnání s koncernem.
http://lerak.blog.auto.cz/2009/04/25/krouceny-moment/
Dix
*
Příspěvky: 26
Registrován: 25 kvě 2012, 10:49
Bydliště: Kojetín

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od Dix »

Scott píše:Ja som bol na predvádzacej jazde Hi30 1,6 88kw a čo ma dostalo bolo to ticho a super podvozok kto to neskúsil neuverí... chcel som sa previesť s dieslom 1,6crdi 81kw ale nemajú ho v salóne... :roll:
Mohl by jsi napsat víc ? Tady v ČR jsou předváděčky většina s motorem 1.4,se kterou sem jezdil,tak by mě zajímal,jak se jezdí s tímhle motorem.Díky.
Scott
Příspěvky: 2
Registrován: 08 kvě 2012, 22:21

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od Scott »

Dix
Sorry že píšem až teraz ale ak ti to pomôže... Moja jazda bola po meste cca 7-8km čo sa týka motora už som spomínal tichosť a jazda po rovine motor šiel ochotne do otáčok v aute sme sedeli traja dospelý a šiel som aj do kopca taký tiahlý kopec cca 200-300m na trojke úpne v pohode... ak by som mal záujem o benzín tak nie čo riešiť vždy lepšie ako 1,2 turbo... #-o
Uživatelský avatar
jeremiasz
*
Příspěvky: 44
Registrován: 15 zář 2011, 09:32

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od jeremiasz »

Ja mam 1.6i
osobne bych pred 1.4 mozna trochu varoval. moje 1.6 jezdi skvele.....nez se dostane na dlouhe tahle prudsi kopce nebo krpaly typu 12%, tady opravdu neexceluje, na trojku drzi tempo, ale akcelerace se nedockas, kdyz uz potrebuju trochu zrychlit, musim na dvojku.
Pokud v takovym tahlym kopci musis zpomalit nebo dokonce zastavit, rozjezd/akcelerace je temer utrpeni a musis to dost vytacet
i30 2012 1,6 MPI DOHC CVVT
http://moje.auto.cz/jeremiasz/hyundai-i30.html
predchozi
Fiat TIPO 2.0ie 8V - prenechano zene
Fiat TIPO 1.4 - Killed In Action
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od pietro32i »

S tým by som nesúhlasil. Mám starší model i30 s 1,4-kovým motorom a v kopci som nepocítil nikdy nič podobné čo popisuješ, snáď s výnimkou, ak je zapnutá klíma. Keďže však o tom viem, pred kopcom vždy pre istotu klímu vypínam. Ináč to pôjde a bude akcelerovať, síce nie exponenciálne, ale tak trochu vlažne, aj na päťku. Oveľa pružnejšie nebude akcelerovať ani 1,6. Ak dám štvorku, tak akceleruje celkom uspokojivo a na trojku už úplne postačujúco (nechcem napísať, že excelentne, aj keď si to myslím :mrgreen:). Dvojku snáď len keď v kopci zastaneš alebo si plne naložený. Tá 1,4 je na bežné jazdenie absolútne postačujúca.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
tomason
*
Příspěvky: 61
Registrován: 04 pro 2011, 23:18

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od tomason »

Na LPG je vždy lepší silnější motor určo 1,6.
Maťozv
*
Příspěvky: 19
Registrován: 22 led 2013, 21:58

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od Maťozv »

Čaute chalani mám záujem o kúpu i30 kombi len sa neviem rozhodnúť aký motor.Viem že benzín lebo jazdím 60% mesto a zvyšok mimo mesta a diaľnice.Väčšinou cez týždeň sám cez víkendy dvaja,traja uvažujem o 1,4 aký máte názor a skúsenosti s týmto motorom? Niesom žiadny pretekár normálny šofér s ľahkou nohou na plyne. ďakujem za rady.
Uživatelský avatar
Luboshak
**
Příspěvky: 298
Registrován: 14 led 2008, 12:43
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)

Příspěvek od Luboshak »

Měl jsem půjčený nový hatchback s 1,4 a musím říct, že oproti mé 1,4 v combi staršího modelu to jelo líp. Sice to má papírově menší výkon, ale krouťák posazený níž a je to znát. Navíc to má šestku a to je další plus. Dá se na ní jet už tak od 80 km/h. A vzhledem k tomu, že mně 1,4 s pěti rochlostmi v kombíku na normální ježdění stačí, tak 1,4 v nové i30 bude taky v pohodě. Okresky bys mohl jezdit kolem 6,5 l, možná o něco níž, město kolem 7,5. Ale nečekej nějaké zázraky, nebo čekej, ale pak budeš jezdit za 8 litrů, protože to budeš muset držet v otáčkách :-).
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“