Nevím odkud jsi, v GMP MIXu v Ostravě ji mají, dneska jsem s ní jezdil.TECHI30 píše:Koumu který motor vzít.Bohužel tu 1,6 nikde ke svezení nemají, mají většinou GDíčko ...
I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- Reklama
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
tiez som sa rozhodoval medzi 1.4 a 1.6Mpi
Pri skusobnej jazde sa mi oba motory zdali rovnako dobre odhlucnene.
Oba motory boli nezabehnute takze dynamika sa hodnoti tazko.Chcelo by to vykonove krivky.
Len predpokladam ze spodreba bude u 1.6 menej citliva na zatazenie. A zrejme lepsi zatah v nizsich otackach.
teraz mam cez 2000km a spotreba podla palubneho je 6.2- nulujem po natakovani plnej nadrze,
jazdim podla predpisov 80% okresky 20 mesto vacsinou 2 ludia.
Motor je tichy do tych cca4000 potom ho uz pocut dost. Kolko toci pri 130 teraz nepametam, ale pri tejo rychlosti ho prehlucia pneu a vietor.
Pri skusobnej jazde sa mi oba motory zdali rovnako dobre odhlucnene.
Oba motory boli nezabehnute takze dynamika sa hodnoti tazko.Chcelo by to vykonove krivky.
Len predpokladam ze spodreba bude u 1.6 menej citliva na zatazenie. A zrejme lepsi zatah v nizsich otackach.
teraz mam cez 2000km a spotreba podla palubneho je 6.2- nulujem po natakovani plnej nadrze,
jazdim podla predpisov 80% okresky 20 mesto vacsinou 2 ludia.
Motor je tichy do tych cca4000 potom ho uz pocut dost. Kolko toci pri 130 teraz nepametam, ale pri tejo rychlosti ho prehlucia pneu a vietor.
Hyundai i30 comfort 1.6 Mpi 2012
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
dm29: Zkousel jsi pocitat spotrebu i z najetych km a tankovaneho mnozstvi paliva? U 1.6 GDI se totiz zda, ze PP dost promeruje, realita je skoro o pul litru jinde, tak by me zajimalo, jestli je to u MPI taky tak..
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
...Na ochtavke je to tak ze palubak ukazuje dojazd trebars 500km ale ked zacnem jazdit usporne tak to prepocita a zacne ukazovat 600km...skratka palubak na O2 ukazuje dojazd podla stylu jazdy.A ked je tam dojazd rovny 100km zasvieti rezerva. Neviem jak to pocita to by chcelo takovat tak aby som videl hladinu ale je tam nejaka zaklopka.Haer píše:dm29: Zkousel jsi pocitat spotrebu i z najetych km a tankovaneho mnozstvi paliva? U 1.6 GDI se totiz zda, ze PP dost promeruje, realita je skoro o pul litru jinde, tak by me zajimalo, jestli je to u MPI taky tak..
Chcelo by to tankovat na rovnakej benzinke s rovnakou tankovacou pistolov...aby to vyplo vzdy pri rovnakej hladine...zatial to zmerane nemam.
Hyundai i30 comfort 1.6 Mpi 2012
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Accent to taky prepocitaval podle aktualniho jizdniho stylu, takze kdyz se zacal clovek snazit, tak z dojezdu treba 90km to po ujeti 10km vysplhalo na 110 i30 GDI se zda byt proti tomu odolna, zkousel jsem to a tvrdosijne odpocitavala dojezd stale stejne i kdyz jsem se zacal snazit jet na spotrebu. Asi uz bylo pozde. Prislo mi, ze to pocitala prumerem za delsi dobu, mozna tim samym, ktery ukazuje na PP od vynulovani.
PP se vypnul pri dojezdu 50 km (stejne jako na Accovi), hladove oko se rozsvecelo pri dojezdu 70 km na accovi, na i30 tusim pri 80, ale ted si nejsem jist Ach ta pamet...
PP se vypnul pri dojezdu 50 km (stejne jako na Accovi), hladove oko se rozsvecelo pri dojezdu 70 km na accovi, na i30 tusim pri 80, ale ted si nejsem jist Ach ta pamet...
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Rodičovský FoFo ráta dojazd síce z jazdného štýlu, ale dlhodobejšieho, tuším posledných 500-600km, ktorý si uchováva v pamäti nezávisle na tom, čo ukazuje od vynulovania.
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ex:
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2004)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2002)
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW (1994)
Ex:
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2004)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW (2002)
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW (1994)
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Ja som bol na predvádzacej jazde Hi30 1,6 88kw a čo ma dostalo bolo to ticho a super podvozok kto to neskúsil neuverí... chcel som sa previesť s dieslom 1,6crdi 81kw ale nemajú ho v salóne...
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Graf výkonu a krouticího momentu a srovnání s koncernem.
http://lerak.blog.auto.cz/2009/04/25/krouceny-moment/
http://lerak.blog.auto.cz/2009/04/25/krouceny-moment/
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Mohl by jsi napsat víc ? Tady v ČR jsou předváděčky většina s motorem 1.4,se kterou sem jezdil,tak by mě zajímal,jak se jezdí s tímhle motorem.Díky.Scott píše:Ja som bol na predvádzacej jazde Hi30 1,6 88kw a čo ma dostalo bolo to ticho a super podvozok kto to neskúsil neuverí... chcel som sa previesť s dieslom 1,6crdi 81kw ale nemajú ho v salóne...
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Dix
Sorry že píšem až teraz ale ak ti to pomôže... Moja jazda bola po meste cca 7-8km čo sa týka motora už som spomínal tichosť a jazda po rovine motor šiel ochotne do otáčok v aute sme sedeli traja dospelý a šiel som aj do kopca taký tiahlý kopec cca 200-300m na trojke úpne v pohode... ak by som mal záujem o benzín tak nie čo riešiť vždy lepšie ako 1,2 turbo...
Sorry že píšem až teraz ale ak ti to pomôže... Moja jazda bola po meste cca 7-8km čo sa týka motora už som spomínal tichosť a jazda po rovine motor šiel ochotne do otáčok v aute sme sedeli traja dospelý a šiel som aj do kopca taký tiahlý kopec cca 200-300m na trojke úpne v pohode... ak by som mal záujem o benzín tak nie čo riešiť vždy lepšie ako 1,2 turbo...
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Ja mam 1.6i
osobne bych pred 1.4 mozna trochu varoval. moje 1.6 jezdi skvele.....nez se dostane na dlouhe tahle prudsi kopce nebo krpaly typu 12%, tady opravdu neexceluje, na trojku drzi tempo, ale akcelerace se nedockas, kdyz uz potrebuju trochu zrychlit, musim na dvojku.
Pokud v takovym tahlym kopci musis zpomalit nebo dokonce zastavit, rozjezd/akcelerace je temer utrpeni a musis to dost vytacet
osobne bych pred 1.4 mozna trochu varoval. moje 1.6 jezdi skvele.....nez se dostane na dlouhe tahle prudsi kopce nebo krpaly typu 12%, tady opravdu neexceluje, na trojku drzi tempo, ale akcelerace se nedockas, kdyz uz potrebuju trochu zrychlit, musim na dvojku.
Pokud v takovym tahlym kopci musis zpomalit nebo dokonce zastavit, rozjezd/akcelerace je temer utrpeni a musis to dost vytacet
i30 2012 1,6 MPI DOHC CVVT
http://moje.auto.cz/jeremiasz/hyundai-i30.html
predchozi
Fiat TIPO 2.0ie 8V - prenechano zene
Fiat TIPO 1.4 - Killed In Action
http://moje.auto.cz/jeremiasz/hyundai-i30.html
predchozi
Fiat TIPO 2.0ie 8V - prenechano zene
Fiat TIPO 1.4 - Killed In Action
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
S tým by som nesúhlasil. Mám starší model i30 s 1,4-kovým motorom a v kopci som nepocítil nikdy nič podobné čo popisuješ, snáď s výnimkou, ak je zapnutá klíma. Keďže však o tom viem, pred kopcom vždy pre istotu klímu vypínam. Ináč to pôjde a bude akcelerovať, síce nie exponenciálne, ale tak trochu vlažne, aj na päťku. Oveľa pružnejšie nebude akcelerovať ani 1,6. Ak dám štvorku, tak akceleruje celkom uspokojivo a na trojku už úplne postačujúco (nechcem napísať, že excelentne, aj keď si to myslím ). Dvojku snáď len keď v kopci zastaneš alebo si plne naložený. Tá 1,4 je na bežné jazdenie absolútne postačujúca.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Na LPG je vždy lepší silnější motor určo 1,6.
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Čaute chalani mám záujem o kúpu i30 kombi len sa neviem rozhodnúť aký motor.Viem že benzín lebo jazdím 60% mesto a zvyšok mimo mesta a diaľnice.Väčšinou cez týždeň sám cez víkendy dvaja,traja uvažujem o 1,4 aký máte názor a skúsenosti s týmto motorom? Niesom žiadny pretekár normálny šofér s ľahkou nohou na plyne. ďakujem za rady.
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Měl jsem půjčený nový hatchback s 1,4 a musím říct, že oproti mé 1,4 v combi staršího modelu to jelo líp. Sice to má papírově menší výkon, ale krouťák posazený níž a je to znát. Navíc to má šestku a to je další plus. Dá se na ní jet už tak od 80 km/h. A vzhledem k tomu, že mně 1,4 s pěti rochlostmi v kombíku na normální ježdění stačí, tak 1,4 v nové i30 bude taky v pohodě. Okresky bys mohl jezdit kolem 6,5 l, možná o něco níž, město kolem 7,5. Ale nečekej nějaké zázraky, nebo čekej, ale pak budeš jezdit za 8 litrů, protože to budeš muset držet v otáčkách .
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno