Zapoj si Torque a monitoruj si difencialny tlak na DPF, ked ti vylezie na asi 8mBar (na volnobeh), mozes cakat ze sa to onedlho zacne. Takze ak sa ti sama nezacina, lebo je to studene, a vidis ze to tam uz preliezlo na 9 alebo tak, proste zajazdi trochu agresivnejsie, on ked uvidi vysoku teplotu filtra (2. teplotne cidlo) tak ju spusti, uvidis ze sa teplota zvysi z 250 pri komotnej jazde alebo 300 pri trochu rychlejsej az 400 ked to viac tlacis, na tych 600 stupnov +/-50. Zaroven uvidis ze je zavreta recyklacia a ukazuje 0%.Mortis píše:Díky za info. Nebyl by problem vyjet na dálnici a tam to trochu prohnat, ale musel bych vědět kdy. Jak už se tu psalo, kdyby auto dalo vědět že chce reg. tak bych buď jel anebo by reg. ani nezačla. Nemám ani problém jednou za měsíc vyjet na dálnici preventivně, mám ji za rohem , ale straší mě to že tam třeba pojedu zbytečně. Já se tam budu půl hodiny prohánět a reg. se nespustí. A druhý den pojedu do práce a reg. schválně začne. Autu asi nejde naznačit že teď může začít s regenerací?
A ci samotna recyklacia prebieha, uvidis na lambda sondach, su dve jedna pred a jedna za filtrom, ak ta druha ukazuje mensiu hodnotu ako prva, to znamena ze vo vyfuku ubodlo kysliku a jedina moznost je ze zhorel vo filtri s uhlikom na CO2.
Ak mas trochu technickeho citu aj sa naucis jazdit tak aby sa filter co najmenej zasieral a ako jazdit aby sa regeneroval samovolne (teplota 400 a viac a vysoka hodnota .8 a viac na labda sondach znamena sancu na miernu regeneraciu) a to nastava vtedy ked mas po ceste napriklad kopcek, teplota ti vybehne, a pustis pedal plynu UPLNE na 0 ... nie prejazdit to malym plynom, ale uplne na 0. Vtedy uvidis ze tam mas kratku chvilocku kedy to prebieha aj samovolne bez riadenia. A tiez zistis ze najhorsi killer na zaprasenie DFP je suvisla jazda po dialnici, tam sice mas vysoku teplotu ale ziaden kyslik lebo to nove nastavenie je urobene tak aby redukovalo NOx a tym padom je tam malo vzduchu vdaka agresivnej recyklacii a tym padom 1/ vela sadzi a 2/ malo kyslika na regeneraciu, takze ti kludne bude regenerovat kazdych 200 alebo aj menej KM ... ale o tom sa u uz pisalo. Dobre je na tom jedine to, ze pri dialnicnej jazde nepotrebuje na rovnaku teplotu nastriekat tolko nafty, takze ta recyklacia je setrnejsia ako pri pomalej jazde alebo dokonca volnobehu.
... inac podpisujem, ze tam tu jednu kontrolku dat mohli, ale tych veci co mi tam chybaju je viac