První postřehy z i30 1.6 GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
- Reklama
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
http://www.kmss.sk/~/media/SK/Files/Cen ... eed_cennik a možte porovnávať
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red
- Docent
- **
- Příspěvky: 114
- Registrován: 16 dub 2006, 01:44
- Bydliště: Kousek od Rudé záře
- Kontaktovat uživatele:
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Mám 2 dny půjčenou i30 z akce Hyundai, takže skromné poznatky...
Tak to se mi ještě nestalo, řadí se úplně luxusně.Haer píše:Prvni dojmy po par stech km a nekolika dnech jezdeni:
Razeni jednicky jde obcas hur, uz jsem musel parkrat pustit spojku a zkusit zaradit znovu.
Tak to jsem nezkoušel, a ani by mne nenapadlo to považovat za minus.Haer píše: Trochu zklamani je, ze se nezatahuji okna, kdyz zamknu auto. Musim je prvne zatahnout sam.
Souhlas, na čumák vůbec nevidím... A to jsem docela vysokej. A když už si stěžuju - ty kruhy kolem přístrojů snad musel vymyslet nějakej veterán z WWII, co má doma nějaké vzpomínkové předměty vyrobené z nábojnic...Haer píše: Zatim jsem si jeste porad nezvykl na neviditelny predek, takze najizdeni do mezery jsou porad nervy.
Souhlas... Přítelkyně má Focuse II 1,8, a nová i30 je podle mne lepší (i když možná díky tomu, že je o 4 roky mladší). Víc místa na zadních sedadlech, motor je tišší...Haer píše: Podvozek je skvely, az to svadi nevyhybat s diram, protoze stejne nejsou skoro citit
Motor tichoucky, radost s nim jezdit.
Pri jizde i interierem pusobi jako "luxusni" auto
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
Hyundai i20 Inclusive Plus
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Dnes som na autosalone otestoval novy hyundai i30 s motorom 1,6 Gdi. Jazdne vlastnosti su super, tlmice su jednoznacne lepsie ako na predchadzajucej generacii. Vychytali aj radenie, rychlostne stupne tam idu jedna radost Interier sa mi velmi pacil, potesila ma taka somarina ako je zmena tuhosti riadenia a uplna parada je ta cuvacia kamera, s tym som cuval prvy krat ale je to pecka. V aute som sedel prvy krat a hned som si vedel najst optimalnu polohu. Spojka zabera vynikajuco, ani raz to neskublo ani nezakoplo pri rozjazde. Ovsem co sa tyka dynamiky motora 1,6 Gdi tak musim povedat ze v porovnani s motorom 1,4 CVVT co mam ja, to nie je ziadna slava, cakal som od toho lepsi odpich a akceleraciu, ale nic takeho sa nedialo. Stalo sa mi to ze som sa rozbehol na 1 na plny plyn, zaradil 2, autu asi o 1 otacku presmykli kolesa a vtedy motoru vyrazne klesli otacky, nie ze by ma to zatlacilo dozadu, praveze naopak, koplo ma to zo sedacky dopredu. Neviem ci je to nastavenie elektroniky kvoli neustalemu znizovaniu emisii, ale z toho motora v tom aute ziadne vyrazne sportove vykony nedostanete. Na beznu premavku je to ale skvele, motor taha pekne od spodu, netreba ho vytacat ako staru 1,4 alebo 1,6 CVVT. Suma sumarum, auto ma potesilo, hlavne jeho nastavenie podvozku a kvalita spracovania interieru, makcene plasty boli dokonca aj v kufri . Jedine co vytykam autu je jeho vonkajsi vzhlad, ten sa mi vobec ale vobec nepaci. Inak velmi ma prekvapila cena, predajca co isiel so mnou hovoril ze zacina na 12 000, v porovnani s cenou za ktoru som kupil ja staru generaciu pri uvedeni na trh je to vyrazne lepsia ponuka.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Stejné pocity jako Majlo.Podvozkově je to auto o velký kus dál.Bohužel jsem neměl možnost vyzkoušet nějakou zatáčkovitou silnici,ale na dálnici při 170 sedí fakt dobře a nerovnosti pomalu nezaznamenáte.Trochu vyšší hlučnost motoru kolem 130,ale není to tak hrozné.
Co se týče výkonu,asi bych porovnával až bude mít najeto víc,ale nezdálo se mi to tak špatné.Je ale fakt,že plyn reaguje trochu zvláštně.Možná nezvyk z nafty.
Ad kamera,asi by mi trvalo,než bych si na ni zvyknul.Furt jsem čuměl do zrcátek.
Auto mi sedlo do ruky okamžitě a to je pro mně vcelku rozhodující.Ani ten čumák,který jsem neviděl,když si dám sedačku opravdu dolů,mi moc nevadil.
Co se týče výkonu,asi bych porovnával až bude mít najeto víc,ale nezdálo se mi to tak špatné.Je ale fakt,že plyn reaguje trochu zvláštně.Možná nezvyk z nafty.
Ad kamera,asi by mi trvalo,než bych si na ni zvyknul.Furt jsem čuměl do zrcátek.
Auto mi sedlo do ruky okamžitě a to je pro mně vcelku rozhodující.Ani ten čumák,který jsem neviděl,když si dám sedačku opravdu dolů,mi moc nevadil.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
V breznu jsem mel moznost jezdit GDIckem, ted zhruba na 7 dni mam pujcenou 1.4ku, cervena barva, vybava asi nejaky stred (4x okna, denni sviceni, cerna maska, ESP, radio klasika). Pujceni auta hradi pojistovna. Priznam se, ze puvodne jsem chtel pro tatu pujcit Superba (stejna kategorie), ale ten nebyl a proto i30. Jelikoz ja mam ve stejnou dobu zapujcenou ix55, tak me o ni okamzite pripravil ( ) a mne k puvodni nelibosti i30 zbyla. Z ceho jsem porad v uzasu je podvozek, zatimco na podvozku stare generace pracoval pravdepodobne jeden nebo maximalne dva lidi, na podovzku novy i30 uz zcela jiste pracoval tym lidi, kteri u prace premysleli a dokazali naladit komfortni podvozek s velkou jistotou v zatackach a skvelou filtraci nerovnosti bez neprijemnyho bouchani i na silnicich horsi kvality. Puvodne jsem trochu precenil dodavane pneu Kinetic, ty jsou tiche pouze na novem asfaltu, vsude jinde jsou hlucnejsi, ale oproti Kumho Solus KH15 nebo Hankook K415 co se davaly na i30 do 2012 je to porad nebe a dudy. Auto ma ted najeto 10 tisic a asi slouzilo v tech tydennich akcich. Z ceho jsem dale nadsen, je ten motor - slabsi nez u starsi i30, ale pocitove silnejsi a oproti starsi verzi zvucnejsi a nepronika do kabiny. Pri 130kmh toci sestikvalt kolem 3600 otacek, co jsem tak zaznamenal a i kdyz je to trochu vic, i tak se v kabine nemusi zvysovat hlas nebo zesilovat radio. Ovladani PP na volantu bych necekal a ozdobny plast, na kterem ovladani je, uz celkem vrze. Ukazatel okamzity spotreby je uplne, ale uplne k nicemu. Ukazatel razeni funguje dle mych predstav, resp. radi v dobe, kdy jsem zvykly pri normalni jizde radit. Ergonomie ovladacu mi prijde trochu stisnena, ale takto se moderni auta delaji a beru to. Libi se mi odkladaci prostor pod radiem, mohl byt ale vyrobeny z lepsich plastu, protoze uz je hodne poskrabany. Dale ocenuju posuvnou loketku, ale bohuzel na ukor horni schranky, kterou ve svy i30 vyuzivam jako primarni - klice, kolecka do kosiku, handsfree na ucho atp., to mam ted problem nekam umistit, abych to nelovil. Dale bych vyzdvihl ruzne male detaily v interieru - napr. krytka 12V je takova drobnost, ale udelana kvalitne a bytelne, interier se tvari, ze vydrzi. Sedacky jsou poradni, dobre vodi, skoro bych si je vymontoval exterier mi vyhovuje, auto je zda se libivy, nelibi se mi vsak zpusob otevirani kufru. Pokud bych auto teto kategorie shanel, volil bych jednoznacne 1.6 CVVT a v o neco vyssi vybave, zda se mi, ze nedostatky auta jsou zandebatelne popr. resitelne (drazsi pneu) atp.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Hardcam můžu se zeptat proč CVVT a ne GDI ?
Jen mě zajímá tvůj názor
Jen mě zajímá tvůj názor
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Tak některé horší věci,které nám na i30 vadí jsem předal švagrovi a dnes mi volal, že od září 2013 bude už daleko lepší odhlučnění interiéru od hluku od podvozku a kamínků. Zjistí ještě, zda by šlo domontovat o do již vyrobených i30-tek. Časem třeba bude dokonalá
Hyundai i30 kombi, 1,6 cvvt, Satin Amber, 2013
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
tak hlavně že s tím hodlají něco dělat
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Me by spise zajimalo jestli predelaji i u deniho sviceni, sviceni zadnich lamp. Ted se mi stalo, ze jsem jel v takove bile mlze a svetla se prepli na ledky a ja ze zadu nebyl videt. Nebyla zas tak hrozna mlha na mlhovky, ale nevsiml jsem si toho. Jen jel nekdo z rodiny za mnou, tak me pak upozornovali.Limitz píše:tak hlavně že s tím hodlají něco dělat
Hyundai i30 combi - 2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
jako aby současně s denním svícením svítily i zadní světla?
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
To je celkem zvláštní, moje automatické čidlo jede s max. spokojeností. Začne pršet, padne mlha okamžitě se přepnou LED na normál. Druhou věcí je, když jedu po dálnici mlha jako prase a najednou letím na brzdy, protože nějaký trouba s Octavii má zapnuté denní svícení - to je potom na zastavení a nafackování. Tu blbost ohledně nesvícení zadních lamp nechápu vůbecpthvCZ píše:Me by spise zajimalo jestli predelaji i u deniho sviceni, sviceni zadnich lamp. Ted se mi stalo, ze jsem jel v takove bile mlze a svetla se prepli na ledky a ja ze zadu nebyl videt. Nebyla zas tak hrozna mlha na mlhovky, ale nevsiml jsem si toho. Jen jel nekdo z rodiny za mnou, tak me pak upozornovali.Limitz píše:tak hlavně že s tím hodlají něco dělat
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Pokud se nepletu, tak norma pro denni sviceni uz par let predepisuje sviceni bez zadnich svetel. Za snizene viditelnosti (tma, mlha, husty dest...) se nepocita, ze bys jezdil na denni sviceni, k tomu nebylo zamysleno, takze ani s upravou bych nepocital.pthvCZ píše:Me by spise zajimalo jestli predelaji i u deniho sviceni, sviceni zadnich lamp. Ted se mi stalo, ze jsem jel v takove bile mlze a svetla se prepli na ledky a ja ze zadu nebyl videt. Nebyla zas tak hrozna mlha na mlhovky, ale nevsiml jsem si toho. Jen jel nekdo z rodiny za mnou, tak me pak upozornovali.
V "bile tme" za dne mi automat taky necha denni, asi je dostatek detekovaneho zareni (nekdo tady kdysi psal, ze je to citlive na UV). Totez v desti, pokud jsem v otevrene krajine a nejsou vsude jen tezke, tmave mraky. Tunely, tma i sero (napr. cesta v lesich) je u me v pohode a prepne docela spolehlive. Naopak obcas i za slunicka, kdyz je nizko nad obzorem, tak prepne na potkavacky, i kdyz by se dalo jet na denni, obcas totez i za ostreho slunce na jasne obloze ve vysoke mestske zastavbe.
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Takže odhlučnění podvozku se zase pohlo - švagr zařídil zdarma zkušební úpravu mojí i30 v Nošovicích, tak jsem zvědavý, co to bude za změny.Vypadá to, že nebude problém domontovat do stávajících aut.Sice už i přemýšlím, že bych ji prodal-mohu mít za stejné peníze ix35 v naftě, tak přemýšlím, zda do toho nejít.pale píše:Tak některé horší věci,které nám na i30 vadí jsem předal švagrovi a dnes mi volal, že od září 2013 bude už daleko lepší odhlučnění interiéru od hluku od podvozku a kamínků. Zjistí ještě, zda by šlo domontovat o do již vyrobených i30-tek. Časem třeba bude dokonalá
Hyundai i30 kombi, 1,6 cvvt, Satin Amber, 2013
Re: První postřehy z i30 1.6 GDI
Pridam moje postrehy z i30 1.6 GDI. Zatial najazdenych par stovak km, takze iba v skratke. Auto je tiche, az na hluk od kolies, mozno je to sposobene originalnymi pneumatikami. Divna "koza" na volante, uplne hladka, neda sa tocit volantom len otvorenou dlanou, ale mozno sa to casom zlepsi. Prevodove stupne sa mi zdaju prilis kratke, aspon 6-tka mohla byt dlhsia kvoli spotrebe. Spotreba zatial podla pocitaca 5.8, co je velmi slusne. Motor zatial nevytacam, takze tazko hodnotit dynamiku. Navigacia mohla mat lepsiu grafiku, ale inak je rychla, bez vyhrad. Sedacky celkom prijemne, ale vypln mohla byt trochu tvrdsia. Privital by som pamät na elektricke nastavitelne sedacky (Cee'd ju ma).
Napriek tymto drobnostiam som s autom spokojny. Ak bude spolahlive, nevidim dovod neist do tejto znacky znovu, pripadne do vacsieho modelu. Samozrejme ak daju do i40 pouzitelny diesel
Napriek tymto drobnostiam som s autom spokojny. Ak bude spolahlive, nevidim dovod neist do tejto znacky znovu, pripadne do vacsieho modelu. Samozrejme ak daju do i40 pouzitelny diesel
autozine.sk