I30 2012 závady
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
I30 2012 závady
Čau,prosím vás jelikož pořád uvažuji o koupi nové i30 tak by mě zajímalo jakou za těch osm měsícu co se prodává máte zkušenosti s její spolehlivostí.Prosím vlastníky
tohoto auta aby mě napsali jestli z autem měli nějaké problémy i ty sebemenší.Všem předem děkuji za odpověď.
tohoto auta aby mě napsali jestli z autem měli nějaké problémy i ty sebemenší.Všem předem děkuji za odpověď.
- Reklama
Re: I30 2012 závady
Zatím tady nikdo žádnou závadu neřešil. Nikomu šlo třeba ze začátku hůře řadit, prostě to drhlo (já jsem se s tím nesetkal), nikdo musí více bouchnout s dveřmi u řidiče, aby se zavřeli (můj případ) a někomu se za teplého počasí dotýkají dveře kufru o střechu (není můj případ, ale tohle už se prý řeší přímo ve výrobě, prý za to mohla nějaká směna v provozu a špatně to tam namontoval).
No ale všechny tyto problémy jdou odstranit. Ale co každému vadí je hluk od kol v podbězích. Je vyšší, než by se na danou kategorii slušelo, ale není to zase nic strašného. Já poslouchám rádio a ani o tom nevím. Také jsem absolvoval cestu do Chorvatska a vše ok, i ten hluk. Někomu prý už i při rozjezdu smrděla spojka, ale to je bud chyba řidiče, že ji třeba omylem držel, nebo závada na daném autě. Já osobně jsem měl zácpu v Chorvatsku, kde s plným autem jsem cukal do kopce a spojka nesmrděla. Mám najeto už 8200km a prostě nic a ani o nikom nevím. Zatím to vypadá velmi nadějně.
No ale všechny tyto problémy jdou odstranit. Ale co každému vadí je hluk od kol v podbězích. Je vyšší, než by se na danou kategorii slušelo, ale není to zase nic strašného. Já poslouchám rádio a ani o tom nevím. Také jsem absolvoval cestu do Chorvatska a vše ok, i ten hluk. Někomu prý už i při rozjezdu smrděla spojka, ale to je bud chyba řidiče, že ji třeba omylem držel, nebo závada na daném autě. Já osobně jsem měl zácpu v Chorvatsku, kde s plným autem jsem cukal do kopce a spojka nesmrděla. Mám najeto už 8200km a prostě nic a ani o nikom nevím. Zatím to vypadá velmi nadějně.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: I30 2012 závady
Deegr píše:Zatím tady nikdo žádnou závadu neřešil. Nikomu šlo třeba ze začátku hůře řadit, prostě to drhlo (já jsem se s tím nesetkal), nikdo musí více bouchnout s dveřmi u řidiče, aby se zavřeli (můj případ) a někomu se za teplého počasí dotýkají dveře kufru o střechu (není můj případ, ale tohle už se prý řeší přímo ve výrobě, prý za to mohla nějaká směna v provozu a špatně to tam namontoval).
No ale všechny tyto problémy jdou odstranit. Ale co každému vadí je hluk od kol v podbězích. Je vyšší, než by se na danou kategorii slušelo, ale není to zase nic strašného. Já poslouchám rádio a ani o tom nevím. Také jsem absolvoval cestu do Chorvatska a vše ok, i ten hluk. Někomu prý už i při rozjezdu smrděla spojka, ale to je bud chyba řidiče, že ji třeba omylem držel, nebo závada na daném autě. Já osobně jsem měl zácpu v Chorvatsku, kde s plným autem jsem cukal do kopce a spojka nesmrděla. Mám najeto už 8200km a prostě nic a ani o nikom nevím. Zatím to vypadá velmi nadějně.
Tak to jsem rád že je zatím všechno v pořádku,tak to asi do té i30 půjdu.Chci koupit combika,akorát mě mrzí že do něj nedávají plyn.
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 2012 závady
jakto že do něj nedávají plyn? do 1.4 a 1.6 CVVT se plyn dělá
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: I30 2012 závady
Limitz píše:jakto že do něj nedávají plyn? do 1.4 a 1.6 CVVT se plyn dělá
Do krátké verze dávají plyn ale do combi zatim ne
Re: I30 2012 závady
Ako som už písal v jednotlivých témach, ja mám 3 problémy s autom.
1. to zadrhávanie 2. prevodového stupňa - oproti ostatným nejde tak hladko. Všimol som si, že je to výraznejšie keď je vonku chladno - hlavne z rána.
2. opieranie sa krídla o strechu pri vyšších vonkajších teplotách pri otváraní kufra
3. ťažšie otváranie kľučky na strane vodiča
To sú hlavné problémy čo trápia mňa. Už som bol s tým v servise, preposlal som im fotky, že vraj kontaktujú výrobcu ako odstrániť chyby - ale veľmi sa s tým neponáhľajú. Asi oslovím iný servis. Potom napíšem ako to dopadlo.
Problémy ako smrad od spojky, cukanie motora pri preraďovaní som nepozoroval. Hluk od kolies počuť, s tým súhlasím. Mám 17tky kolesá, tak je to asi výraznejšie.
Zasa ako pozitívum považujem spotrebu, síce som ju stále nepremeral dotankovaním ale podľa PP sa pri klasickej jazde dostanem vždy na výrobcom udávanu spotrebu - 5,7 l. Mám najazdených 6200 km za 3 mesiace, najnižšiu spotrebu som mal 5,2 pri dodržiavaní max. povolenej rýchlosti cca 250 km trasa.
Ešte ma napadla jedna vec: 2 x sa mi stalo, že som počul nejaký zvuk spod podvozka, zvuk pripomína bežanie nejakého motorčeka, myslel som si že je to z motora, ale keď som vystúpil bolo to počuť v oblasti zadných dveri, žiadna kontrolka ani nejaké iné negatívne prejavy auta sa neprejavili, tak neviem čo to je.
1. to zadrhávanie 2. prevodového stupňa - oproti ostatným nejde tak hladko. Všimol som si, že je to výraznejšie keď je vonku chladno - hlavne z rána.
2. opieranie sa krídla o strechu pri vyšších vonkajších teplotách pri otváraní kufra
3. ťažšie otváranie kľučky na strane vodiča
To sú hlavné problémy čo trápia mňa. Už som bol s tým v servise, preposlal som im fotky, že vraj kontaktujú výrobcu ako odstrániť chyby - ale veľmi sa s tým neponáhľajú. Asi oslovím iný servis. Potom napíšem ako to dopadlo.
Problémy ako smrad od spojky, cukanie motora pri preraďovaní som nepozoroval. Hluk od kolies počuť, s tým súhlasím. Mám 17tky kolesá, tak je to asi výraznejšie.
Zasa ako pozitívum považujem spotrebu, síce som ju stále nepremeral dotankovaním ale podľa PP sa pri klasickej jazde dostanem vždy na výrobcom udávanu spotrebu - 5,7 l. Mám najazdených 6200 km za 3 mesiace, najnižšiu spotrebu som mal 5,2 pri dodržiavaní max. povolenej rýchlosti cca 250 km trasa.
Ešte ma napadla jedna vec: 2 x sa mi stalo, že som počul nejaký zvuk spod podvozka, zvuk pripomína bežanie nejakého motorčeka, myslel som si že je to z motora, ale keď som vystúpil bolo to počuť v oblasti zadných dveri, žiadna kontrolka ani nejaké iné negatívne prejavy auta sa neprejavili, tak neviem čo to je.
Hyundai i30 1,6 GDI Style
- doktorbartollo
- **
- Příspěvky: 219
- Registrován: 20 črc 2012, 16:04
- Bydliště: Bratislava
Re: I30 2012 závady
jeden uzivatel na moje.auto.cz napisal taketo zavady na svojej novej i30:
Tak pri 9 200km na tachometri sa bohužiaľ prejavili prvé závady:
1. Asi najhlavnejišia, auto si občas nezdetekuje vytiahnutie kľúča zo zapaľovania, takže sa po vypnutí motoru ani samo neodomkne a čo je horšie, následne pri vystúpení z neho ani nejde zamknúť. Nanešťastie sa to stáva len občas a úplne náhodne.
2. Okno u vodiča začne pri vyťahovaní nahor poskakovať a vybrovať. Takže sa nevyťahuje pekne súvisle, kontinuálne
3. Výškové nastavovanie sedadla vodiča pri vyššej teplote kolabuje. Sedadlo máme štandardne nastavené v najvyššej polohe, takže ráno ked je vonku zimšie tak sedíme krásne vysoko. Zatiaľ čo ked nastúpim do auta poobede, ked celý deň bolo na slnku, tak mám pocit že som v F1 a sedím skoro pri zemi.
Až na ten kľúčik je všetko opravené. Počas opravy nám bolo zdarma zapožičané náhradné auto. Takže pohoda.
Tak pri 9 200km na tachometri sa bohužiaľ prejavili prvé závady:
1. Asi najhlavnejišia, auto si občas nezdetekuje vytiahnutie kľúča zo zapaľovania, takže sa po vypnutí motoru ani samo neodomkne a čo je horšie, následne pri vystúpení z neho ani nejde zamknúť. Nanešťastie sa to stáva len občas a úplne náhodne.
2. Okno u vodiča začne pri vyťahovaní nahor poskakovať a vybrovať. Takže sa nevyťahuje pekne súvisle, kontinuálne
3. Výškové nastavovanie sedadla vodiča pri vyššej teplote kolabuje. Sedadlo máme štandardne nastavené v najvyššej polohe, takže ráno ked je vonku zimšie tak sedíme krásne vysoko. Zatiaľ čo ked nastúpim do auta poobede, ked celý deň bolo na slnku, tak mám pocit že som v F1 a sedím skoro pri zemi.
Až na ten kľúčik je všetko opravené. Počas opravy nám bolo zdarma zapožičané náhradné auto. Takže pohoda.
2018-????? Toyota C-HR Hybrid
2017-2018 Hyundai i30 1,4T-GDi 7-DCT biela
2012-2017 Hyundai i30 1.6 MPI 6-automat biela
2008-2012 Ford Focus 1.8 TDCi
2006-2008 Citroen C3 1.4 16V SensoDrive
2002-2006 Nissan Micra 1.0 16V CVT
2017-2018 Hyundai i30 1,4T-GDi 7-DCT biela
2012-2017 Hyundai i30 1.6 MPI 6-automat biela
2008-2012 Ford Focus 1.8 TDCi
2006-2008 Citroen C3 1.4 16V SensoDrive
2002-2006 Nissan Micra 1.0 16V CVT
Re: I30 2012 závady
Tak fakt nevím mám koupit nemám koupit .Asi fakt záleží na jakej kus člověk narazí.
Re: I30 2012 závady
A v jaké výbavě? Já mám style a tam klíčky nejsou potřeba. První bod teda neřeším. Druhý bod. To by mu měli v servisu odstranit, to taky nevidím jako problém. Bůh ví vůbec, co s tím dělal. Tohle slyším stejně prvně. Mě jdou všechny okna krásně. To samé sedačka. Tu by mu když tak měli vyměnit celou. Kupuješ nové auto a to má záruku! Navíc je to stále ještě novinka a nějaké ty drobnější problémy se můžou objevit, ale nic, co by nešlo odstranit. Třeba vrzání v palubce, tvrdý podvozek, gumové řazení, atd, atd. Co jiného by jsi chtěl? Neříkej hlavně Golfa
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: I30 2012 závady
To je neduh snad všech ...u new accentů nám to dělá snad každému... Na to si zvyknešrubicon22 píše: 1. to zadrhávanie 2. prevodového stupňa - oproti ostatným nejde tak hladko. Všimol som si, že je to výraznejšie keď je vonku chladno - hlavne z rána.
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: I30 2012 závady
Deegr píše:A v jaké výbavě? Já mám style a tam klíčky nejsou potřeba. První bod teda neřeším. Druhý bod. To by mu měli v servisu odstranit, to taky nevidím jako problém. Bůh ví vůbec, co s tím dělal. Tohle slyším stejně prvně. Mě jdou všechny okna krásně. To samé sedačka. Tu by mu když tak měli vyměnit celou. Kupuješ nové auto a to má záruku! Navíc je to stále ještě novinka a nějaké ty drobnější problémy se můžou objevit, ale nic, co by nešlo odstranit. Třeba vrzání v palubce, tvrdý podvozek, gumové řazení, atd, atd. Co jiného by jsi chtěl? Neříkej hlavně Golfa
No chtěl bych ho ve výbavě style motor 1,6 MPI 88kw abych ho mohl později předělat na plyn pokud to do něj nezačnou montovat z výroby,jinak mám ještě vyhlídlou octavku ale za ty prachy je to docela holota a člověk si rozmyslí jestli si za ty prachy koupí holí auto nebo auto skoro v plné palbě.
Re: I30 2012 závady
Sedacky Hyundai resit nebude, stejne jako je neresil u predchozi generace.
Jako arguent muze poslouzit, ze kdyz si nekam sedate, taky si zidli upravite.
Jako arguent muze poslouzit, ze kdyz si nekam sedate, taky si zidli upravite.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: I30 2012 závady
Deegr píše:Ale co každému vadí je hluk od kol v podbězích. Je vyšší, než by se na danou kategorii slušelo, ale není to zase nic strašného. Já poslouchám rádio a ani o tom nevím. Také jsem absolvoval cestu do Chorvatska a vše ok, i ten hluk. Někomu prý už i při rozjezdu smrděla spojka, ale to je bud chyba řidiče, že ji třeba omylem držel, nebo závada na daném autě. Já osobně jsem měl zácpu v Chorvatsku, kde s plným autem jsem cukal do kopce a spojka nesmrděla. Mám najeto už 8200km a prostě nic a ani o nikom nevím. Zatím to vypadá velmi nadějně.
To jsou problémy identické s původní i30.
Plastové podběhy, zezadu bez pěny nebo koberečku. Tam by se ale zase držela vlhkost a kuny
Ohledně spojky, přejel jsem Evropu a pak Londýn, no problemo, a při zpáteční cestě v NP Dartmoor (spousta úzkých cestiček, které dvojka nepobere a musíš jet na jedničku) začala smrdět. Při zpáteční cestě přes Londýn (2 dny v hotelu) začala spojka smrdět až druhý den. Pak den nesmrděla a byli jsme doma.
Při cestě nonstop do Vídně nesmrděla, po Vídni taky ne, ale na zpáteční cestě jo. Po projetí Hradce Králové (každý semafor měl červenou). Řadím spíš v nízkých otáčkách a z motorky jsem zvyklý vyrovnávat otáčky, takže je to podle mě spíš otázkou kombinace konkrétní mírně křivé spojky nebo zadrhávajícího ložiska nebo slabší pružiny s opravdu velkým zatěžováním spojky na motoru, který už je rozžhavený dlouhou jízdou.
Za studena mi spojka nesmrdí nikdy.
Ohledně plynu, mám i30cw, 44,5 tisíce km a kupoval jsem ji už s tím, že ji 5000 km zajedu na benzín (to byla ta Anglie) a pak rovnou hodím do plynu. Za 23 000 Kč není co řešit a neměl jsem jedinou závadu, kromě občasného rozsvícení kontrolky emisí, což ale dělá i při nekvalitním benzínu - detekce z lambd je nastavena moc ostře.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: I30 2012 závady
já než objednával i30 v kombi, byl jsem už rozhodnutý pro Chevroleta Cruze v naftě 120KW a plné palbě vycházel levněji než i30. Byl jsem tak rozhodnutý i kvůli tomu,že když jsem měl půjčenou i30 v naftě na týden, to auto vůbec nejelo - byla to ta slabší 1.6 CRDI - tuším 81KW. Proč sem ale píšu - v autě jsem najel asi 2.000km a musím říct,že když jsem si ho půjčoval, o jeho koupi jsem moc neuvažoval - 1. nečekal jsem, že bude uvnitř tak prostorné 2. nečekal jsem, že bude tak propracvané a promyšlené. Jedinou věcí, která mě štvala a proč sem píšu ohledně závad je ta, že když přes den svítilo sluníčko, rozehřátím se "roztáhl" ten plast nad budíkama a prostě povyjel, takže když jsem říznul zatáčku, ten plast z toho vypadl a mně většinou přistál na klíně. Co jsem se ale bavil s prodejcem, říkal,že to bylo u těch prvních verzí a těch "nejlevnějších". Asi měl pravdu, když jsem měl pak půjčenou jinou ve výbavě Style, bylo to bez problému. K tomu jsem byl okouzlen odkládacíme schránkama uvnitř vozu a když pak přišel kombi, ihned jsem měl jasno. 2dny před tím,než jsem šel objednat Cruze, valil jsem místo toho do Hyundaie.
Ať se tedy rozhodneš jak chceš, musím říct, že Hyundai by byla určitě dobrá volba. Byl jsem zarytý koncernista, doteď samá Škoda, ale když jsem teď chtěl objednávat Octavii a viděl ty ceny...
Ať se tedy rozhodneš jak chceš, musím říct, že Hyundai by byla určitě dobrá volba. Byl jsem zarytý koncernista, doteď samá Škoda, ale když jsem teď chtěl objednávat Octavii a viděl ty ceny...
Hyundai i30cw-2012, premium, 1.6GDi 99KW, aqua blue - live
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold
Škoda Fabia - 2004, 1.9Tdi 93KW - sold
Alfa Romeo 147 - 2002, 1.9JTD 88KW - sold
Škoda Fabia - 2000, 1.4MPi 44KW - sold