Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Je to tu velmi zajímavá diskuse, což tohle vlákno už jiné nebude , stará atmosfera všechny spojuje . Taky si nemyslím že bych potřeboval výkon na to abych někoho dojel a "pomstil se". Je spoustu jiných důvodů. Někdy prostě nechci jet za nákladním vozem co veze klády, nebo nějaký bordel co z něj ještě padá, případně se mi jen nelibí že každá zatačka se musí přojíždět 20km/h a extrémně se do ní musí zabrzdit, aby ji tak veliké vozidlo zvladlo bezpečně projet. Musím to řešit tak že si nechávám delší odstup a jedu tedy pomalu a mnohdy pak i neekonomicky. Tím riskuji že mě další auta předjedou a zvětšuje se tak ten vláček za naklaďákem za kterým jet nechcete. Jakmile ale vidím delší rovinku a šanci na předjetí jsem bohužel daleko a se 150nm... než se rozjedu i s těmi 5k otáčky a uřvanou kabinou....mám co dělat abych to stihnul. A to je frustrujicí, mnohdy nebezpečný a absolutně to bere zážitek z jizdy. Jasně, jsou situace kdy jedete stejně jen v koloně a výkon je absolutně k ničemu. A i tam kde se dá krasně jet 90, jedeme 70 .
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8083
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
v takychto pripadoch doporucujem terapiu skandinavskymi krajinami. Tam sa nepredbieha prakticky vobec. Co je fakt haluz, pretoze mi prijde ze som mal snad na ich nizsich rychlostnych limitoch snad vacsiu priemernu rychlost ako u nas. Teraz bojujeme s rakuskimi balkancami na madarskej dialnici, ktori asi detailne citaju nalepky na zadnych dvera h, inak si ten meter v 110km/ za zadkom neviem vysvetlit. Zena je vyzenovana a vobec ju ti lepici a najizdeci netrapia. Pretoze ked nas trhnu, zbesile zas brzdia o par stoviek metrov, pac Cauceskovi pohrobci s privesmi ojazdenych aut predbiehaju kamiony snad 95km/h.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Mně přijde, že se motor po 3 letech a cca 35 tisíc km docela pěkně zajel, ale může to bejt jenom pocit, třeba už jsem si zvyknul.pirko7 píše: ↑30 srp 2024, 21:09 Je to tu velmi zajímavá diskuse, což tohle vlákno už jiné nebude , stará atmosfera všechny spojuje . Taky si nemyslím že bych potřeboval výkon na to abych někoho dojel a "pomstil se". Je spoustu jiných důvodů. Někdy prostě nechci jet za nákladním vozem co veze klády, nebo nějaký bordel co z něj ještě padá, případně se mi jen nelibí že každá zatačka se musí přojíždět 20km/h a extrémně se do ní musí zabrzdit, aby ji tak veliké vozidlo zvladlo bezpečně projet. Musím to řešit tak že si nechávám delší odstup a jedu tedy pomalu a mnohdy pak i neekonomicky. Tím riskuji že mě další auta předjedou a zvětšuje se tak ten vláček za naklaďákem za kterým jet nechcete. Jakmile ale vidím delší rovinku a šanci na předjetí jsem bohužel daleko a se 150nm... než se rozjedu i s těmi 5k otáčky a uřvanou kabinou....mám co dělat abych to stihnul. A to je frustrujicí, mnohdy nebezpečný a absolutně to bere zážitek z jizdy. Jasně, jsou situace kdy jedete stejně jen v koloně a výkon je absolutně k ničemu. A i tam kde se dá krasně jet 90, jedeme 70 .
Re: Motor 1.5DPi
Nene,opravdu teď jede líp, mám to taky tak.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Keď spomínaš tú diaľnicu... včera som išiel po Vašej slávnej D1 od Humpolca... na to, že bola sobota, tak pravý pruh po exit na D2 bol celkom plný kamiónov. Ak som nechcel ísť celú cestu v závese za niektorým kamiónom tak jazda v pravom pruhu predstavovala neustále spomaľovanie a zrýchľovanie od 90 - aspoň na 140GPS. DPI ktoré som mal v rukách na toto jednoducho nebolo. Pretože už len preradenie sa do rýchleho pruhu by bolo "zážitkom" samým o sebe...Mexican píše: ↑31 srp 2024, 08:30 v takychto pripadoch doporucujem terapiu skandinavskymi krajinami. Tam sa nepredbieha prakticky vobec. Co je fakt haluz, pretoze mi prijde ze som mal snad na ich nizsich rychlostnych limitoch snad vacsiu priemernu rychlost ako u nas. Teraz bojujeme s rakuskimi balkancami na madarskej dialnici, ktori asi detailne citaju nalepky na zadnych dvera h, inak si ten meter v 110km/ za zadkom neviem vysvetlit. Zena je vyzenovana a vobec ju ti lepici a najizdeci netrapia. Pretoze ked nas trhnu, zbesile zas brzdia o par stoviek metrov, pac Cauceskovi pohrobci s privesmi ojazdenych aut predbiehaju kamiony snad 95km/h.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1.5DPi
Ahojte, dúfam že to nepíšem do zlého vlákna.
Mám 1.5 DPI, 81 kW, 06/2021. Nájazd cca 45k KM.
Dnes som po jazde zistil že keď som vypol motor išla zaradiť rýchlosť bez toho aby som stlačil spojku. Ak som mal naštartované zaradiť bez spojky nešlo. Pri rozjazde alebo počas jazdy mi auto necuká, spojka ma normálnu odozvu. Všetko vyzerá byť v pohode. Neviete čo by to mohlo byť, že to tak ide? Auto je v záruke.
Mám 1.5 DPI, 81 kW, 06/2021. Nájazd cca 45k KM.
Dnes som po jazde zistil že keď som vypol motor išla zaradiť rýchlosť bez toho aby som stlačil spojku. Ak som mal naštartované zaradiť bez spojky nešlo. Pri rozjazde alebo počas jazdy mi auto necuká, spojka ma normálnu odozvu. Všetko vyzerá byť v pohode. Neviete čo by to mohlo byť, že to tak ide? Auto je v záruke.
Re: Motor 1.5DPi
Nic to nie je, pri vypnutom motore to je uplne normalne.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Motor 1.5DPi
Náhoda, zrovna se ti kolečka v převodovce dobře srovnala, že to tam hezky zapadlo.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20242
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Jiné auto, jiný motor a taky to jde. Neřeš a v klidu jezdi.oxik píše: ↑02 zář 2024, 19:49 Ahojte, dúfam že to nepíšem do zlého vlákna.
Mám 1.5 DPI, 81 kW, 06/2021. Nájazd cca 45k KM.
Dnes som po jazde zistil že keď som vypol motor išla zaradiť rýchlosť bez toho aby som stlačil spojku. Ak som mal naštartované zaradiť bez spojky nešlo. Pri rozjazde alebo počas jazdy mi auto necuká, spojka ma normálnu odozvu. Všetko vyzerá byť v pohode. Neviete čo by to mohlo byť, že to tak ide? Auto je v záruke.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
Keby si písal, že ti ide radiť rýchlosti pri zapnutom motore bez spojky pochopím ale písať, že radíš pri vypnutom motore bez spojky? Meh?? čo sa to s Vami deje ľudia.oxik píše: ↑02 zář 2024, 19:49 Ahojte, dúfam že to nepíšem do zlého vlákna.
Mám 1.5 DPI, 81 kW, 06/2021. Nájazd cca 45k KM.
Dnes som po jazde zistil že keď som vypol motor išla zaradiť rýchlosť bez toho aby som stlačil spojku. Ak som mal naštartované zaradiť bez spojky nešlo. Pri rozjazde alebo počas jazdy mi auto necuká, spojka ma normálnu odozvu. Všetko vyzerá byť v pohode. Neviete čo by to mohlo byť, že to tak ide? Auto je v záruke.
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Re: Motor 1.5DPi
radit bez spojky lze dokonce i pri bezicim motoru .. zaklad je vyradit na neutral v dobe kdy motor netahne ani nebrzdi a v dobe neutralu srovnat otacky motoru s tim co by tam melo byt po zarazeni, tj.
kdyz chces dat vyssi rychlost zaradis neutral, chvili pockas az klesnou otacky a soupnes tam vyssi rychlost
kdyz chces dat nizsi rychlost zaradis neutral, plynem otacky zvednes a zaradis nizsi rychlost
ucit se na novem aute a zvlast "choulostivym" asi moc doporucovat nelze, ale jestli mate nejakou starou herku tak si to zkuste a nebo se nekdy projedte poradnym kramem typu Praga V3S tam neni zbyti a to mene setrne zachazeni zkousne
kdyz chces dat vyssi rychlost zaradis neutral, chvili pockas az klesnou otacky a soupnes tam vyssi rychlost
kdyz chces dat nizsi rychlost zaradis neutral, plynem otacky zvednes a zaradis nizsi rychlost
ucit se na novem aute a zvlast "choulostivym" asi moc doporucovat nelze, ale jestli mate nejakou starou herku tak si to zkuste a nebo se nekdy projedte poradnym kramem typu Praga V3S tam neni zbyti a to mene setrne zachazeni zkousne
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Motor 1.5DPi
Samozrejme to nikto nerozporuje ale ako píšeš neskúšal by som to, myslím že Vaculík o tom natočil aj video ako takto radiť.
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Re: Motor 1.5DPi
Ľudia su zmlsani synchronami kedysi nebolo a radilo sa, dokonca závodné auta mali prevodovky bez synchronov, aby sa ušetril cas pri preradovani..
Re: Motor 1.5DPi
Nemate nekdo zakulisni info, ze by se tento motor mohl nakonec taky delat i s automatem?
Re: Motor 1.5DPi
technicky by to slo - indove v modelu Creta 1.5 MPI (v realu DPI) automat nabizeji
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW