bohužel jinak než se mrknout nezistíte jakou řj motoru ! muže být vice druhu už sem se z tím setkal
jinak řj ECU BOSH MED17-9-8 umí jen dva lidi v čr pořádně , tedy nahrát přez obd a tak aby se nic nezapsalo do eprom že byla upravena ! což je duležíté při reklamaci ! pokud by motor kleknul , na benziny doporučuji motorpower a na dysely hajek česky těšín, jak se říka že malo peněz malo muziky to platí u všeho
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Ahoj, dlouho tu nikdo nic nedal jestli už si nechal nachipovat svojí 1.4t-gdi. Našel jsem firmu xtuning.cz je to teda v Jihlavě. Nabízejí 123- 125 KW a 300Nm. Máte někdo zkušenost s touto firmou?
Psal jsem ještě do mh.cz tam jsem si nechal chipnout octavii a spokojenost, ale zatím bez odpovědi. Mají teď uzavřenou prodejnu.
300 Nm, co na to spojka? A navíc, pokud máš novější provedení s GPF, tak bych do toho hrabat nikoho nenechal, je potřeba parametry upravovat s rozumem a pochopením, aby zůstal zachován prostor pro regeneraci filtru.
A obávám se že dnešní chipeři tak daleko nejdou. Před 3 lety jsem poptával několik firem, šlo mi o zpětný chip a úpravu nastavení poté, co se mi díky ofiko servisnímu zásahu zkrátily intervaly regenerace. Na e-mailové dotazy jsem nedostal žádnou odpověď a když jsem volal, tak neochota nebo mlžení. Čili podle mě jsou to ve vztahu k moderním motorům amatéři, kteří z toho vycucají něco navíc bez ohledu na následky v rozsahu např. 50 - 100 tkm.
Věřím, že jsi s tou oktávkou tenkrát mohl být spokojený, ale dneska jsou ty motory jinde...
giuseppep píše: ↑31 říj 2020, 09:55
Ahoj, dlouho tu nikdo nic nedal jestli už si nechal nachipovat svojí 1.4t-gdi. Našel jsem firmu xtuning.cz je to teda v Jihlavě. Nabízejí 123- 125 KW a 300Nm. Máte někdo zkušenost s touto firmou?
Psal jsem ještě do mh.cz tam jsem si nechal chipnout octavii a spokojenost, ale zatím bez odpovědi. Mají teď uzavřenou prodejnu.
Existuje varianta stejného motoru s parametry podobnými jako po chipu? U škodovek např. tomu tak bylo, kdy byl výkon uškrcený nastavením řídící jednotky. To se pak chipovalo.
Ahoj.
já mam ještě motor bez GPF. Jinak už mi odepsali z mh.cz. Bohužel je tam prý instalován nový typ jednotky, kde se prozatím čeká na komunikační rozhraní pro možnou úpravu. Prý to v tuto chvíli není možné vyčíst/zapsat SW.
Zdravím, chtěl bych trochu oživit toto tema. Má nekdo již nějaké zkušenosti s chiptuningem konkrétně na 1.5 t-gdi? Sám jsem auto nikdy chipovat nenechal a jsem spis odpůrce, ale kdyby se našlo něco rozumného, u tohohle auta bych se tomu asi ani nebránil ( k tomu n linu by se proste ten výkon navíc hodil a na Nko zatím nemám )
Videl jsem zatím jen powerboxy, o kterých si postupně hledám informace a recenze, který jsou tak 50/50 kladné/záporné. Ale konkrétně na tomhle motoru sem žádnou recenzi ani informace nedohledal.
Předem díky za vaše odpovědi a snad se vyhnu veřejnému lynčování
Hyundai i30 FB N-line 1.5 T-gdi MHEV 11/2021 Polar white
Ahoj ja mam powerbox DTE a aj pedalbox pouzivam to zhruba 10tisic km a zatial ani jeden problem.Powerbox mam najvyssiu radu Powercontrol X je to 3kanal pripojenie/vacsina powerboxov je len 2kanal/ pouzivam ho stale v rezime SPORT a aj pedalbox v rezime city/zima/ a sport/leto/.powerbox mam nastaveny po 3min nech sa zapne kym sa motor trocha nezohreje.No a teraz k realnemu vykonu seriu mam 1,6TGDI 4x4 130Kw/177PS 265Nm konikov rataj tak realne 20PS a krutiaci moment tak zhruba 40-50Nm robil som si merania z 0-100km a robilo mi to priemerne zrychlenie 0,6s-0,8s je to urcite poznat a auto je pruznejsie.Realita je vzdy menej ako pisu je to niekde medzi seriou a original chipom .samozrejme tiez som chcel original chip v profituningu ale povedali ze musia rozobrat RJ a kedze mam auto este 1rok v zaruke tak som od toho upustil a mam aj GPF filter.ked idem na servisnu dam to dole za 5minut a po nasadim za 5 minut.ak ta nieco zaujima tak sa este pytaj.spotreba ked jazdim normalne tak ziaden rozdiel pri tankovani nevidim ak tomu sliapnem tak mozno o pol litra viac.
Vypadá to velmi lákavě. Pár desítek KW navíc i větší kroutící moment, solidní firma chiptuning i zapíše do TP a na brzdě se dá opravdu naměřit nezanedbatelné zvýšení výkonu.
Jsem ale přesvědčený, že v tom bude někde háček. Mám za to, že to dlouhodobě nebude svědčit spojce, nebo i převodovce.
Říkám si, že pokud by chiptuning opravdu neměl žádné nežádoucí účinky, proč by to výrobce nenabízel legálně a oficiálně u svých aut? Taková verze N-line by si o to přímo říkala. Vzhledově je stejná, jako N-performance a cca 25kW navíc by jí vyloženě prospělo. Spousta lidí by za takový chiptuning cca 20 000Kč ráda dala, pořád by to bylo výrazně levnější, než dvoulitr N-performance.
Automobilky to nedelaji z padneho duvodu - hnat vykon na hranu znamena vyssi riziko problemu a selhani, navic nektera auta jezdi od slunneho spanelska az po polarni kruh. Podminky se hodne meni a potrebuji toleranci. Tez musi zohlednit ne zcela 100% dily a montaz, tedy byt je potencialni problem minimalni, presto muze znamenat obtize. Navic slibi nejaky vykon a potom se nepodari auto perfektne slozit a ten vykon mit nebude. Stejne tak ne kazdy je citlivy na spojce a spojka je dimenzovana na nejaky vykon + rezerva. Co je platne nekomu rict at meni olej co 15tis km a v pripade vetsi zateze i drive, kdyz pulka lidi pretahne. Proto je pro automobilku lepsi udelat verzi GT/RS apod. kde to trosku natuni jak rikas, ale pridaji vetsi chladic, lepsi filtr, jinou spojku atd a zase to ma nejake rezervy co zkousnou ten rozdil.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Zkusme trochu matematiky, o kolik je povolené max navýšení hmotnosti :
Pohotovostní je asi 1400kg, max hmotnost je 1800, max bržděný přívěs je 1400, nosnost střechy je 80 kg.
Takže max hmotnost soupravy je cca 3300kg což je o 130% více než pohotovostní hmotnost.
Takže při rozjezdu by to mělo zvládat víc než 2x hmotnost.
Takže si myslím že navýšení výkonu a krouťáku o nějakých 20% by v běžném provozu mělo být bezpečné a spojka i převodovka by to měly zvládnout