Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Založte si své téma a představte svojí i30 ostatním

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Fry
**
Příspěvky: 134
Registrován: 20 srp 2023, 09:34

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od Fry »

Tak tam padlo 25k :D

Obrázek

Malé zhrnutie:
- sedačky sú stále nepohodlné :lol:
- vymenil som žiarovky v cúvacích svetlách za LED - zatiaľ spokojnosť
- zadná kamera je stále od soli teraz, nebaví ma ju umývať, takže obraz z kamery uvidím asi až na jar :lol:
- začal som používať VIF do benzínu - motor sa jednoznačne skľudnil, je tichší, má kultivovanejší chod - som veľmi príjemne prekvapený, zmena je poznať - užívam si to, pri VIF-ku už ostávam 8)
- pomaly sa začína ozývať dvojspojka, niekedy v meste v kolónach tam zvykne pri podraďovaní 2->1 tú jednotku tam dať tak tvrdo, že to až počuť a buchne to, čo je sprevádzané trhnutím auta, zatiaľ je to random as malou intenzitou - čiže neriešim :)

Jazde zdar :hyu:
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Reklama
 

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9118
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od idam.i »

25.000 a už sa ozýva?! #-o
:(
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8204
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od Mexican »

to mi prijde az strasidelne, ze sa prevodovka ozyva uz po 25k
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 2261
Registrován: 12 dub 2005, 15:29
Bydliště: internet

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od milosh »

To je stejná převodovka jako ve Škodovce ta dvouspojka?
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11645
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Pokud myslíš konstrukční princip - dvouspojka se suchými spojkami - tak ano :wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 2261
Registrován: 12 dub 2005, 15:29
Bydliště: internet

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od milosh »

Jj presne tak, spolehlivost asi nic moc co?
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11645
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Já jsem s žádnou nežil déle než cca 50.000 km, takže já posoudit nemůžu :D .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5130
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od petzl62 »

S jednou 180tis.+ - 1,4T-GDi :hyu: i30 Hatch.
Druhá 120tis. - 1,5T-GDi Kia XCeed
Třetí zatím 60tis+- 1,5T-GDi Kia XCeed GT line

Vždy bez jakýchkoliv vážnějších problémů [-o< =D> :-k
Subjektivně, ta v i30 byla nejlepší, co do naladění a projevu- vyráběla se v Koreji- mám dojem #-o
Ta další v XCeedu o.k., ale vzpomínal jsem na tu první.
A ta poslední se už blíží té první co do projevu(asi doladily software), co se kvality týká, zatím nevím :-#. Ty poslední dvě jsou už z Číny. :-$

Nicméně, jestli ještě bude další auto, rozhodně už to nebude koncern :hyu: [-X , pokud se nestane nějaký zázrak #-o
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9118
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od idam.i »

milosh píše: 30 lis 2024, 09:49 To je stejná převodovka jako ve Škodovce ta dvouspojka?
Ako v ktorej?
dq200 suché spojky s malými benzínovými motorami.
1,5tsi.väčšie používajú dq381 v oleji.
Golf má 381ku aj s 1,5tsi.
Treba to sledovať.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
lumix
****
Příspěvky: 1434
Registrován: 03 říj 2016, 21:58

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od lumix »

Měl jsem 1,5tsi Octavii III a mela suche spojky, stejne ucukane jako Octavia IV 2,0 tdi 85kw, Superb IV co mam ted s 110kw to je mnohem lepší, ale proti HDM pořád bída. Jinak s DSG se suchými spojkami mam najeto 3x 150 az 180.000km a bez poruchy, jen po 100.000km uz to bylo pocitově horší.
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5130
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od petzl62 »

idam.i píše: 30 lis 2024, 14:02
milosh píše: 30 lis 2024, 09:49 To je stejná převodovka jako ve Škodovce ta dvouspojka?
Ako v ktorej?
dq200 suché spojky s malými benzínovými motorami.
1,5tsi.väčšie používajú dq381 v oleji.
Golf má 381ku aj s 1,5tsi.
Treba to sledovať.
Přesně tak :idea: =D> =D>
Hyundai má/měl :cry: v Nku DCT osmikvalt v oleji a svezení s tím je nádhera [-o< :D/ :D/
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2269
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od dibarbora »

DCT zo suchými spojkami musí byť viac či menej "ucukaná" z princípu. Inak by tam spojky nevydržali ani do prvej prehliadky.
Z môjho pohľadu viac než zarážajúce je skôr postoj :hyu: k záručnému krytiu spojok .. 2r/40tkm hovoria skôr o tom ako automobilka "verí" tomu čo predáva.
Záručné obmedzenie 2r/40tkm na obyčajnú spojku pri MT6 sa dá pochopiť... predsa len sa musí automobilka chrániť voči rôznym "točvolantom a polovodičom" ale neveriť vlastnému SW v automate je už na pozastavenie sa..... :-k
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Fry
**
Příspěvky: 134
Registrován: 20 srp 2023, 09:34

Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23

Příspěvek od Fry »

sa to tu rozprúdilo pozerám :D

je to o náhode, neviem aké faktory na to vplývajú, rozbeh stále OK len to podradenie 2->1 občas toto spraví, stáva sa to hlavne v meste pri nižších rýchlostiach, je to občasné takže to zatiaľ neriešim

skôr ma ale zaujíma či mi viete povedať, že v keď sa posúvam v kolóne či stačí po pustení brzdy jemne pridať plyn a potom ísť dálej len na voľnobeh - bude tá spojka zopnutá, či prešmykuje?
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Auta členů“