Pískověbílý Tuky
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20370
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Už teď je malý rekordman, co se nájezdu týče
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20370
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Dva vstřiky jsou po smrti, dva jsou v pořádku. Detaily zatím nevím.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8243
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pískověbílý Tuky
no teda. Myslis, ze sa tie zombie vstreky prejavili do toho zniceneho DPF?
som zvedavy na dalsie informacie. Drzim palec nech sa to podari opravit
ja si vlastne neviem predstavit stvorvalec s dvoma mrtvymi vstrekmi, to predsa muselo byt brutalne poznat na chode a spotrebe alebo nie? aditivovanie paliva asi nepomohlo...
som zvedavy na dalsie informacie. Drzim palec nech sa to podari opravit
ja si vlastne neviem predstavit stvorvalec s dvoma mrtvymi vstrekmi, to predsa muselo byt brutalne poznat na chode a spotrebe alebo nie? aditivovanie paliva asi nepomohlo...
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Pískověbílý Tuky
Fúúha to by človek nepovedal.Určite by si si všimol keby išiel na dva válce.Axel.Foley píše: ↑23 led 2025, 16:35 Dva vstřiky jsou po smrti, dva jsou v pořádku. Detaily zatím nevím.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20370
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Nikde jsem o žádném zničeném DPF nepsal. Psal jsem, že EGR je smrti. Také jsem napsal, že 2 vstřiky jsou též po smrti a že detaily nevím. Prosím tedy nevytvářet konspirační teorie.Mexican píše: ↑23 led 2025, 16:42 no teda. Myslis, ze sa tie zombie vstreky prejavili do toho zniceneho DPF?
som zvedavy na dalsie informacie. Drzim palec nech sa to podari opravit
ja si vlastne neviem predstavit stvorvalec s dvoma mrtvymi vstrekmi, to predsa muselo byt brutalne poznat na chode a spotrebe alebo nie? aditivovanie paliva asi nepomohlo...
Auto na dva válce nikdy nejelo, na spotřebě taky nebylo nic znát. Vstřiky šly ven preventivně, na kontrolu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8243
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pískověbílý Tuky
pardon - pisem dpf, myslim egr
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11673
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Pískověbílý Tuky
Vstřiky ve smrti znamená pouze to, že neprošly měřením na stolici, tedy, že jejich charakteristiky/vlastnosti/schopnosti jsou mimo toleranci výrobce. Vstřik tedy fyzicky fungoval, jen prostě opustil toleranční pásmo dané výrobcem. A zjevně ne o moc, když chod motoru byl pravidelný, spotřeba víceméně pořád stejná.
Za mě je otázka o kolik a v jakých parametrech ty dva vstřiky ujely a jestli by tedy nestálo za úvahu vyměnit všechny, protože ty zbylé dva třeba ujedou za pár tisíc km. Ale to by chtělo vidět výsledky měření všech 4 vstřiků .
Ze smrti EGR bych vstřiky nepodezíral, při tomhle množství kilometrů je spíš zázrak, že vydržel tak dlouho!
Za mě je otázka o kolik a v jakých parametrech ty dva vstřiky ujely a jestli by tedy nestálo za úvahu vyměnit všechny, protože ty zbylé dva třeba ujedou za pár tisíc km. Ale to by chtělo vidět výsledky měření všech 4 vstřiků .
Ze smrti EGR bych vstřiky nepodezíral, při tomhle množství kilometrů je spíš zázrak, že vydržel tak dlouho!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8243
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pískověbílý Tuky
mne vydrzal egr celu zivotnost Accenta (404kkm). je ale fakt, ze ku koncu sa raz rozsvietila kontrolka motoru a diag ukazala egr. Po rozjazdeni sa to spravilo
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11673
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Pískověbílý Tuky
Accent nemusel plnit tak přísné emisní normy jako musel Tucson TL. Se stupňujícími se požadavky emisních norem přímo raketově rostlo množství recirkulovaných spalin. Takže množství bordelu, které přes EGR muselo přejít u Accenta a Tucsonu se liší pří těchto nájezdech násobně, ne-li řádově...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20370
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Mr. : Děkuji.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Nezávidím Ti to.... už to auto postupne stráca zmysel prevádzkovať.... keď toto opravovať, tak len z lásky...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Pískověbílý Tuky
Vstriky mohou na repas,či nové,Kelly mi ukazuje nový za cca 7000,což není taková hrůza.. Kamarád to posílal někam do Německa na repas,jelikož je u hranic.
Re: Pískověbílý Tuky
Vstreky sú len "špička ľadovca"... hodilo by sa vymeniť/repasovať všetky 4. V akom stave je CR čerpadlo?... Koľko toho reálne dá ešte DPF, turbo... a X íných vecí odvíjajúcich sa od nájazdu...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20370
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Co se smysluplnosti provozování týče, máš pravdu i nemáš.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Vždy to bude o tom, kedy s tým stratíš trpezlivosť.
Mal som takto BMW 3er E91 diesel (motor ešte s odolným rozvodom). Naša spoločná púť sa začala zhruba tak ako máš teraz ty nájazd... cca. 270tkm.
Auto reálne po 2 majiteľovi... 1. v AT (asi nejaký leasing - obchoďák?.. za necelé 4 roky 220tkm).. servis celkom poctivý. 2. majiteľ bol známy automechanik... takže zase ok servis.
Ja som mal ročný nájazd v priemere 30tkm.. pričom bol rok keď toho bolo skoro 40tkm za rok. Servis som robil každých 15tkm. V podstate som každých 15tkm riešil okrem oleja vždy niečo čo súviselo s vekom a km a nebol to úplne bežný spotrebný tovar.
prasknutá pružina
difierák
repas turba
ložiská kolies
kompletnú GO zadnej nápravy
nový EGR, škrtiaca klapka
390tkm Čistenie DPF - vydržalo tak 25tkm... KO Oxi kat
Druhý už nie úplne úspešný repas turba
Medzi tým stúpla spotreba oleja nad moju toleranciu... a auto išlo z domu... pri 430tkm.
nekonečné výmeny tyčiek stabilizátora ani nepočítam
Za celý čas som nesiahol na palivovú sústavu (okrem filtra).. CR čerpadlo pôvodné, vstreky pôvodné...
takže napísať som chcel len to, že udržanie auta v kondícii primeranej ciest, ktoré pravidelne podnikáš, bude čím ďalej tým náročnejšie... hlavne finančne... o čase ani nehovorím..
Mal som takto BMW 3er E91 diesel (motor ešte s odolným rozvodom). Naša spoločná púť sa začala zhruba tak ako máš teraz ty nájazd... cca. 270tkm.
Auto reálne po 2 majiteľovi... 1. v AT (asi nejaký leasing - obchoďák?.. za necelé 4 roky 220tkm).. servis celkom poctivý. 2. majiteľ bol známy automechanik... takže zase ok servis.
Ja som mal ročný nájazd v priemere 30tkm.. pričom bol rok keď toho bolo skoro 40tkm za rok. Servis som robil každých 15tkm. V podstate som každých 15tkm riešil okrem oleja vždy niečo čo súviselo s vekom a km a nebol to úplne bežný spotrebný tovar.
prasknutá pružina
difierák
repas turba
ložiská kolies
kompletnú GO zadnej nápravy
nový EGR, škrtiaca klapka
390tkm Čistenie DPF - vydržalo tak 25tkm... KO Oxi kat
Druhý už nie úplne úspešný repas turba
Medzi tým stúpla spotreba oleja nad moju toleranciu... a auto išlo z domu... pri 430tkm.
nekonečné výmeny tyčiek stabilizátora ani nepočítam
Za celý čas som nesiahol na palivovú sústavu (okrem filtra).. CR čerpadlo pôvodné, vstreky pôvodné...
takže napísať som chcel len to, že udržanie auta v kondícii primeranej ciest, ktoré pravidelne podnikáš, bude čím ďalej tým náročnejšie... hlavne finančne... o čase ani nehovorím..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.