Vybitý akumulátor
Moderátor: Moderátoři
Vybitý akumulátor
Ahoj,
dneska ráno nemilé překvapeni, hlášení od BlueLink, že je akumulátor skoro vybitý. Nicméně auto startuje normálně a po par kilometrech se stav akumulátoru v aplikaci změnil z červené warning na oranžový caution, takže auto nabijí. Volal jsem do servisu, prý mám pozorovat a pokud bude problém, mám přijet. Servisní technik také říkal, že pokud je stav akumulátoru pod 80%, tak se automaticky odpojí systém ISG.
Dnes jsem to pozoroval a podle mě auto opravdu ISG nepoužívá, na křižovatce zůstane ikona ISG šedá, dříve při aktivaci ISG zezelenala. Od počátku se ISG spoušti nepravidelně a na červené snad nikdy nevydrží přes celou červenou, auto nastartuje vždy před zelenou samo.
Jak to prosím máte s ISG u Vás? Je tohle chování ISG normální?
Díky moc a hezký den.
dneska ráno nemilé překvapeni, hlášení od BlueLink, že je akumulátor skoro vybitý. Nicméně auto startuje normálně a po par kilometrech se stav akumulátoru v aplikaci změnil z červené warning na oranžový caution, takže auto nabijí. Volal jsem do servisu, prý mám pozorovat a pokud bude problém, mám přijet. Servisní technik také říkal, že pokud je stav akumulátoru pod 80%, tak se automaticky odpojí systém ISG.
Dnes jsem to pozoroval a podle mě auto opravdu ISG nepoužívá, na křižovatce zůstane ikona ISG šedá, dříve při aktivaci ISG zezelenala. Od počátku se ISG spoušti nepravidelně a na červené snad nikdy nevydrží přes celou červenou, auto nastartuje vždy před zelenou samo.
Jak to prosím máte s ISG u Vás? Je tohle chování ISG normální?
Díky moc a hezký den.
HYUNDAI TUCSON NX4, 1.6 T-GDI MHEV 4x4 132kW 7st. DCT, STYLE+PREMIUM, rok výroby 2020
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11642
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Vybitý akumulátor
Normální je ISG ihned po nastartování VYPNOUT!!!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Vybitý akumulátor
To stou vybitou bateriou - stav baterie "Vystraha" v aplikacii BlueLink mavam aj ja. Stane sa to vzdy ak sadnem do auta a cca 15minut sa tam hram s nastaveniami bez beziaceho motora. Po nastartovani a prejdeni kratsej trasy sa to dostane do zeleneho stavu "Bezny". Ono to aj vypise na stredovom displayi varovanie, ze sa bateria vybija ...
Problem s ISG som nepozoroval...asi preto, ze ho vzdy vypnem...
Problem s ISG som nepozoroval...asi preto, ze ho vzdy vypnem...
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 132kW, Premium, kozeny packet, 4x4, Adapt.Tlmice, logo vo dverach, osvetlenie noh (blue)
Re: Vybitý akumulátor
Já zase tak ISG nepotřebuji k životu, jen jsem líný to vypínat, spíše my jde o to, jestli není problém v baterii. Zítra pojedu asi 100 km, vypnu ISG a předpokládám, že baterie se nabije do stavu normální, pokud ne, myslím si, že něco je špatně
HYUNDAI TUCSON NX4, 1.6 T-GDI MHEV 4x4 132kW 7st. DCT, STYLE+PREMIUM, rok výroby 2020
Re: Vybitý akumulátor
Tak já bych tedy rozhodně překonal tu lenost, naučil se to vypínat. Ničíš si nejen baterku, ale i motor.
Hyundai i30 HB 1.5 DPI, 81kW, Smart - Polar white, r.v. 2021
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Suzuki Swift 1.3 GLX, 68kW, r.v. 2008
ex Škoda Fabia Combi 1.2 HTP, 47kW, r.v. 2007, LPG od r. 2015
ex Škoda Felicia LXI 1.3, 50kW, r.v. 2000
Re: Vybitý akumulátor
Ano , tak ako pises...mala by sa ti dobit.
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 132kW, Premium, kozeny packet, 4x4, Adapt.Tlmice, logo vo dverach, osvetlenie noh (blue)
Re: Vybitý akumulátor
start stop v súbehu s "inteligentným" ne-nabíjaním výrazne "šetrí" baterku aj zvyšok auta. Je leto, v zime už možno skončí svoju púť.... po nete je kopec návodov ako si start stop odpojiť natrvalo. Ja mám napr. v suzuki malú škatuľku ktorá automaticky prepne tlačítko na off po naštartovaní. Predpokladám na hyundai bude tiež trvalé riešenie. To tu ešte nikto z vás neporiešil?
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11642
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Vybitý akumulátor
Jeden čas měli i prodejci v nabídce relátko, které logiku tlačítka obracelo. Ale záhy se přišlo na to, že je to de iure nelegální, tak s tím dealeři přestali, ale na netu je určitě hafo možností.
Já se to prostě naučil zmáčknout po nastartování, za těch 6 let mi to už ani nepřijde (jen mám občas problém najít příslušný čudlík, pořád mi ho v autech stěhují... ).
Já se to prostě naučil zmáčknout po nastartování, za těch 6 let mi to už ani nepřijde (jen mám občas problém najít příslušný čudlík, pořád mi ho v autech stěhují... ).
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Vybitý akumulátor
Je to moje první auto s ISG a navíc mild-hybrid, tak jsem netušil, že to bude takový problém. No nic, budu vypínat a pozorovat Časem třeba vyřeším i krabičkou - viděl jsem jednu, která po startu vypne ISG a zapne Autohold, kdyby ještě uměla přepnout na režim Normal, tak by to nemělo chybu
HYUNDAI TUCSON NX4, 1.6 T-GDI MHEV 4x4 132kW 7st. DCT, STYLE+PREMIUM, rok výroby 2020
Re: Vybitý akumulátor
Čtvrtá položka shora - modul mají normálně v nabídce originál příslušenství:
https://s7g10.scene7.com/is/content/hyu ... senstvipdf
Každopádně vzhledem k tomu, že by to u mě řešilo jen vypínání ISG a stejně pořád budu muset pokaždý vypínat navádění v pruzích (a držet to ty 4 vteřiny jak blbec.. ), tak už jsem si zvyknul a mačkám rovnou i tohle tlačítko navíc.. kdyby to přehodilo i funkci tlačítka na vypínání těch pruhů, tak bych do toho možná šel.. Jinak pro mě osobně vyhozených 2500Kč za ušetřenou vteřinu
https://s7g10.scene7.com/is/content/hyu ... senstvipdf
Každopádně vzhledem k tomu, že by to u mě řešilo jen vypínání ISG a stejně pořád budu muset pokaždý vypínat navádění v pruzích (a držet to ty 4 vteřiny jak blbec.. ), tak už jsem si zvyknul a mačkám rovnou i tohle tlačítko navíc.. kdyby to přehodilo i funkci tlačítka na vypínání těch pruhů, tak bych do toho možná šel.. Jinak pro mě osobně vyhozených 2500Kč za ušetřenou vteřinu
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart (od 26.4.2021)
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
prodáno: Hyundai i30 II HB 1.6 CVVT Trikolor 88kw
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11642
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Vybitý akumulátor
Tak to čumím, že se to tam vrátilo !
Omlouvám se za nesprávnou informaci výše - pardon .
Omlouvám se za nesprávnou informaci výše - pardon .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Vybitý akumulátor
Mám sice i30, ale taky mi to pořád píše červeným "Upozornění". Zelené je to jen po nějaké době, když je nastartované auto. Jednou jsem zkusil připojit diagnostiku a psalo to 12,2V . Po nastartování to po minutě dvou vystoupalo až na 14,4V
Hyundai i30 1.5 T-GDI MHEV Family SMART, DCT, NAVI 10", Silky Bronze
Re: Vybitý akumulátor
pardon, jste si jistí o čem mluvíte ? Možná to v novém Tucsonu je jinak, ale v mé i30 lze tlačítkem vypnou pouze stop/start systém (vypínání motoru na křižovatce), ale to nemá žádnou vazbu na inteligentní dobíjení, zjednodušeně : dobíjí baterii jen když jedu z kopce a nebo když je baterie skoro prázdná.
Tedy vypnutím S/S nijak nezlepšíte dobíjení baterie.
Tedy vypnutím S/S nijak nezlepšíte dobíjení baterie.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: Vybitý akumulátor
Dobíjení se bohužel nijak nezlepší, ale aspoň se sníží zátěž baterie (a motoru) při opakovaném startování po několika vteřinách stání na křižovatkách apod., takže by teoreticky pak mohla (mohly - i s motorem) déle vydržet. Dobíjení samo pak můžeš "doplňovat" doma z nabíječky a brát to jako takový malý tréning na valící se elektromobilitu
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: Vybitý akumulátor
predpkladám po vyradení SS dôjde k rapídnemu zvýšeniu životnosti baterky napriek "inteligent" nabíjanie... o zvyšku auta nehovoriac. odstaviť SS bola jedna z prvých vecí čo sa riešili.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021