Z vlastní zkušenosti je jediná trvalejší obrana proti korozi výměna za nové auto.
Koroze jde opticky (obroušení na kov + základovka + tmel + lak) vyřešit na rok, ale pak se zase objeví. Je to marný, je to marný, je to marný.
Tak tak .. pokud to jde tak nove / pouzite dily s puvodnim pozinkem. Jinak to dle stavu prodat jak je nebo opravit a prodat do roka Prvni felicii sem prodal s drobnou korozi za 25tis, kamosi opravovali a byla to jen kasicka .. nakonec je prodali za drobne nekomu na stavbu. Druhe drazsi auto - golfa sem 2x opravoval a rez vykoukla vzdy po druhe zime .. celkem ta udrzba stala 7 tis/rocne, ale prakticky to spustilo uz prosoleni prvni zimu - zvlast jak jsou to prahy co jsou v kontaktu s vlhkem nejvic a nejdou poradne osetrit uvnitr (leda vosk ale na svaru porad na prd). Prodano s prvnima teckama rzi a je mi jasny ze to ted clovek nechava nekde zase opravovat
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW