http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t ... sc&start=0
Prijde mi to uzitecne

Jestli je to proti pravidlum, tak se omlouvam a muze se to smaznout.
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Ty ostřikovače mám taky tak... cca 15 cm od spodku skla a myslím, že se to ani štelovat nedá:-(Jenec píše:Je to "sesterský automobil", takže já myslím, že je tohle téma na místě.
Rovnou přidám pár závad z i30:
- ostřikovače předního skla stříkají příliš nízko (cca 15 cm od spodního okraje skla) a nedají se seřídit jehlou
- padající krytky zadních šroubů předního sedadla, viz http://jenec.rajce.idnes.cz/rajce_2/#260.JPG - to je mikrodetail
První měsíc provozu,najeto 1300 km a - ťuky,ťuky ťuk - bez závad. Užívám si to.rexgremlin píše:Mně se začala (již po dvou týdnech!!) uvolňovat "krytka" na hlavici řadící páky (ten plastový šedý vršek, na kterém jsou zobrazený rychlosti). Teď už skoro odpadává:-) Akorát ji nemůžu plně oddělat, prověřit a zaklapnout napevno zpět - drží ji nějaký šroubek a k tomu se nejspíš dostává zespoda hlavice řadící páky.
Takže zatím první závada ...a je mi blbý s tím jet do servisu:-))
neviem preco ale u mojej i30-tky to funguje takto:Dire píše:Po dnesnej jazde ma napadlo zosumarizovat par ani nie zavad, ako skor 'nedomysleni".
Mozno Vas napadnu riesenia, na ktore som neprisiel:
1. namraza sa signalizuje smiesnou malou snehovou vlockou u OUT teploty. Pri displeji plnom cislic, symbolov a pismen neni sanca si namrazy vsimnut. Ziadny zvukovy signal pri prekroceni limitnej teploty smerom dolu (2C), nic. Dufam, ze aspon kontrolka ASR bude preblikavat na pristrojovke pri aktivacii na klzkej vozovke ?
2. pipanie pasov ma privadza k zurivosti, pipaju i pri zastaveni aute. Preco preboha ?
3. automaticke zamykanie - zastavim (motor nevypnem), vystupim, chcem otvorit zadne dvere, nejdu, vratim sa, otvorim predne dvere, odomknem tlacitkom centralne zamyykanie, vratim sa k zadnym dveram. Na zblaznenie ! Necham v servisu uplne dekativovat. Preco sa vsetky dvere automaticky neodomknu, ked sofer vystupi ? To snad u Hyundaie poznaju, ze sofer vystupil, maju tam snimacov, ako v ...
4. volant by mohol ist nastavit vyssie, nevidim kvoli hornej hrane volantu vrch pristrojovky, tym padom ani blikace smeroviek, ktore navyse cvakaju velmi ticho. Vysledok je jasny ... Mam teda 196cm, to je pravda ...
5. startovanie pri zapnutych stretavacich svetlach bez ich pohasnutia ? Preco to nejde ?
6. Radio - ak sa dostanem na druhy koniec republiky, tak mi preladi na ulozenu poziciu ine radio, ktore tam ma prave silnejsi signal. Jedna sa o stanice, ktore som cestou nepocuval. Ta aktualne naladena sa preladuje ako ma. Radio musi predsa poznat, aku stanicu som mal naladenu, nie ? Preco mi na poziciu odrazu miesto CR1 ulozi napr. Orion ? Ak to necham, tak po navrate do rodneho kraja mi tam vrati CR1 a je to OK. Stare auto drzalo stanicu, len automatciky preladovalo odpovedajuce frekvencie (asi na pozadi).
7. cukanie okolo 2000 ot.
8. pri plnom nalozeni sedi zadok az na zemi
9. madlo u pravych prednych dveri akoby bolo horise uchytene k dveram, pri zatiahnuti za madlo sa cele plato vo dverach hybe. Na strane sofera OK
10. detail: nazvy pesniciek v mp3 su zbytocne velkym pismom, nazov slozky (alba) zas neroluje, takze vacsinou vidim interpreta a par pismen z nazvu alba (ukladam do sloziek pod nazvom 'Interpret-album')
11. urcite este na nieco pridem
S tym radiom mas pravdu to robi aj mne, a co je horsie ked pocuvam hudbu napriklad z USBcka tak pri prechode do dosahu ineho vysielaca sa rozladia uplne vsetky stanice na radiu. Cosa tyka nazvovo skladieb mohlo by to plynule rolovat a nie tak skokovito po obrazovkach.Dire píše:Po dnesnej jazde ma napadlo zosumarizovat par ani nie zavad, ako skor 'nedomysleni".
Mozno Vas napadnu riesenia, na ktore som neprisiel:
1. namraza sa signalizuje smiesnou malou snehovou vlockou u OUT teploty. Pri displeji plnom cislic, symbolov a pismen neni sanca si namrazy vsimnut. Ziadny zvukovy signal pri prekroceni limitnej teploty smerom dolu (2C), nic. Dufam, ze aspon kontrolka ASR bude preblikavat na pristrojovke pri aktivacii na klzkej vozovke ?
2. pipanie pasov ma privadza k zurivosti, pipaju i pri zastaveni aute. Preco preboha ?
3. automaticke zamykanie - zastavim (motor nevypnem), vystupim, chcem otvorit zadne dvere, nejdu, vratim sa, otvorim predne dvere, odomknem tlacitkom centralne zamyykanie, vratim sa k zadnym dveram. Na zblaznenie ! Necham v servisu uplne dekativovat. Preco sa vsetky dvere automaticky neodomknu, ked sofer vystupi ? To snad u Hyundaie poznaju, ze sofer vystupil, maju tam snimacov, ako v ...
4. volant by mohol ist nastavit vyssie, nevidim kvoli hornej hrane volantu vrch pristrojovky, tym padom ani blikace smeroviek, ktore navyse cvakaju velmi ticho. Vysledok je jasny ... Mam teda 196cm, to je pravda ...
5. startovanie pri zapnutych stretavacich svetlach bez ich pohasnutia ? Preco to nejde ?
6. Radio - ak sa dostanem na druhy koniec republiky, tak mi preladi na ulozenu poziciu ine radio, ktore tam ma prave silnejsi signal. Jedna sa o stanice, ktore som cestou nepocuval. Ta aktualne naladena sa preladuje ako ma. Radio musi predsa poznat, aku stanicu som mal naladenu, nie ? Preco mi na poziciu odrazu miesto CR1 ulozi napr. Orion ? Ak to necham, tak po navrate do rodneho kraja mi tam vrati CR1 a je to OK. Stare auto drzalo stanicu, len automatciky preladovalo odpovedajuce frekvencie (asi na pozadi).
7. cukanie okolo 2000 ot.
8. pri plnom nalozeni sedi zadok az na zemi
9. madlo u pravych prednych dveri akoby bolo horise uchytene k dveram, pri zatiahnuti za madlo sa cele plato vo dverach hybe. Na strane sofera OK
10. detail: nazvy pesniciek v mp3 su zbytocne velkym pismom, nazov slozky (alba) zas neroluje, takze vacsinou vidim interpreta a par pismen z nazvu alba (ukladam do sloziek pod nazvom 'Interpret-album')
11. urcite este na nieco pridem
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |