
Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi

Moderátoři: Martun, Moderátoři
no jedina mozna vec je ist na profil 215 a skratit pruziny.. ono zas tych 300 Nm je kotrolovatelnych ak clovek vie co robi. Je fakt, ze dneska som pri radeni z 2 na 3 citelne presmykol, ale bolo to sposobene olovenymi nohamiAndy4 píše:....no neviem si predstaviť prenesenie toho krútiaceho momentu na vozovku bez ASR, ktoré sa do Accenta nemontuje.![]()
OT: tunovať by som začal asi od podvozku....
A co záruka, nebylo by jí škoda? Na staré plečce možná, ale dělat to s novým autíčkem?Mexican píše:Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi
zaruku to samozrejme rusi. Moralne. Fkticky je to tak, ze presiel som viacero firiem co to robia - autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde. Nie su tam ziadne vonkajsie zasahy, proces je kompletne navratiteny do povodneho stavu (povodny FM sa zalohuje), zaruka od chiptunera je rokCzechJoker píše:A co záruka, nebylo by jí škoda? Na staré plečce možná, ale dělat to s novým autíčkem?Mexican píše:Co vy na to? Alebo nieco menej drasticke - novy vzduchovy filter a tak .. Sem s nazormi
Davide, to si ma ako zaryty tuner prekvapilDavid C3 píše:určitě bych nic nečipovalten výkon je na tohle auto uplně super... pokud chci víc koupim jiné auto čau
To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
Určitě se to někde projeví...CzechJoker píše:To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
ano prejavi sa to.. ale som z ludi ktory sa o svoje auto staraju fakt vzorovo.. moze skor odist turbo, mozu skor odist vstreky.. ale to mozu odist hocikomu a hocikedy.. Ak mam smolu na zly kus, tak sa to pokazi tak ci taktom píše:Určitě se to někde projeví...CzechJoker píše:To pak jo, ale nevím, jestli se zvýšení výkonu neúměrně neprojeví ve spotřebě a opotřebení.Mexican píše:zaruku to samozrejme rusi. ... autorizovany servis ani pri napojeni auta na diagnostiku nevidi rozdiel, museli by to skusat na brzde.
Přeci je nesmysl jak některé reklamy na chiptuning propagují:
Zvýšit výkon a kroutící moment, při stejné životnosti motoru a k tomu Vám snížíme spotřebu o X litrů a ještě zachovaj stejné emisní limity.
To je sice hezký že zálohují původní software, ale asi autorizovanej servis bude mít možnost zjistit jestli byla nějaká manipulace se softwarem či ne.
Mám vlastnú skúsenosť, že Octavka 1,9TDi-chipnutá predajcom Škoda (77kW->100KW) na 315nM je pri vypnutom protipreklze neovládateľné vozidlo. Hrabe to na každom povrchu a za každých podmienok do rýchlosti 80km/h. Na 3. aj 4. rýchl. stupeň, pritom je o 150kg ťažšia na predku, a na 215tkách gumách.Mexican píše: beriem komentare typu 300 Nm je na neupraveny accent vela.. Ale neberiem nazory ze mi to znici motor..
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |