EGR
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
Re: EGR
Tak toto je masaker
Aj ked ja EGR ventil nemam , myslim ze by mala byt kontrolka na to, ze nastal vhodny cas na jeho prepalenie.
A na forach inych znaciek je toho kopa.
Aj ked ja EGR ventil nemam , myslim ze by mala byt kontrolka na to, ze nastal vhodny cas na jeho prepalenie.
A na forach inych znaciek je toho kopa.
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR
EGR ideálně zaslepit, pokud to čidla dovolí
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: EGR
Hele EGR je filtr pevných částic?
Já měl u minulýho auta filtr pevných částic DPF a ten se čisltil normálně sám když to potřeboval a měl vhodné podmínky proto, tady to tak nefunguje? Najel jsem na něm přes 150tis km a nikdy nebyl problém až na to, že jsem jednou musel nechat doplnit nějakou močovinu, kterou se to vypalovalo - některé motory to vypalují snad i naftou, ale tady byla speciálně nádržka na tu močovinu. Vyšlo to na 4tis, ale za 150tis km....
Já měl u minulýho auta filtr pevných částic DPF a ten se čisltil normálně sám když to potřeboval a měl vhodné podmínky proto, tady to tak nefunguje? Najel jsem na něm přes 150tis km a nikdy nebyl problém až na to, že jsem jednou musel nechat doplnit nějakou močovinu, kterou se to vypalovalo - některé motory to vypalují snad i naftou, ale tady byla speciálně nádržka na tu močovinu. Vyšlo to na 4tis, ale za 150tis km....
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR
EGR je jiná "eko" fíčura - výfukové splodiny (rozumněj saze) jsou přepouštěny znova do sání, tak aby byly spalovány ještě jednou.
Filtr pevných částic je DPF - ten je jenom zachytává.
Nové generace motorů mají EGR až za DPF, ostatní před a přepouštějí tedy podobný "kouříček" do sání... Každý si dovede představit jak vypadají ventily sání...
Filtr pevných částic je DPF - ten je jenom zachytává.
Nové generace motorů mají EGR až za DPF, ostatní před a přepouštějí tedy podobný "kouříček" do sání... Každý si dovede představit jak vypadají ventily sání...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: EGR
No tá fotka jen super, myslím, že tá klapka už ledva fungovala, možno už vôbec
Bol som dnes v servise a pýtal som sa servisáka okrem iného aj na vetil EGR, ako je to s čistením atď.,
tvrdil mi, pokial mi nenabehne kontrolka "EGR ventilu", tak na to nemám šahať !
Ale ako hovorí "FISHkaa", keď takto vyzerajú ventili na saní, tak by sme ich mali tiež vybrať a vyčistiť
Potom ten filter pevných častíc, má význam...
Bol som dnes v servise a pýtal som sa servisáka okrem iného aj na vetil EGR, ako je to s čistením atď.,
tvrdil mi, pokial mi nenabehne kontrolka "EGR ventilu", tak na to nemám šahať !
Ale ako hovorí "FISHkaa", keď takto vyzerajú ventili na saní, tak by sme ich mali tiež vybrať a vyčistiť
Potom ten filter pevných častíc, má význam...
VW Touareg 2015 PREMIUM 4MOTION 193KW/262k 3.0 V6 TDi (2024 - 130.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
Hyundai SantaFe 2006 2.2 CRDi 110kW/150k 4WD 5st.AT GLS/VGT (2024 - 300.000km)
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: EGR
To je teda pěkná vychytávka Já když jsem to kupoval, tak můj požadavek byl, že nechci filtr pevných částic a to můj motor prý nemá u santy...tzn že nemám EGR, nebo to je ještě bazmek navíc...protože píšeš, že mají EGR za filtrem pevných částic.... Ne že by mě filtr pevných částic nějak zklamal, ale auto mi bralo kvůli tomu prýc skoro o litr víc a navíc mi při každé servisní prohlídce vyhrožovali že už je po životnosti a měl by se vyměnit a to byla pěkná pálka u Forda (na jejich papírově uváděných 120tis km jsem nedal, vše fungovalo, nic to nehlásilo, co bych měnil).
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Re: EGR
Podivej se na motor a najdes-li tam to cervene oznacene, tak ho tam mas. Ale dle mne ho tam na 99,9% mas, protoze jestli ti auto splnuje Euro 4, tak tam urcite bude.
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017)
Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: EGR
Díky moc, mrknu na to, akorát nevím zda přes ten plastový kryt něco uvidím. Tak jako tak, kdybych to tam měl a bylo to potřeba vyčistit je tam pro to kontrolka ne, popřípadě bude hlásit nějakou chybu, kterou pak diagnostikujou jako vyčistit EGR.
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: EGR
EGR vyčistíš, že ho vymontuješ a dáš aspoň na 24 hod. do brzdové kapaliny a pak bude zase chodit
Pak, jak dlouho už nevím ale mně zatím funguje přesně rok dále Když né, tak dám pd šrouby podložky aby nefungoval a pak se zase uvidí co to udělá dále
Pak, jak dlouho už nevím ale mně zatím funguje přesně rok dále Když né, tak dám pd šrouby podložky aby nefungoval a pak se zase uvidí co to udělá dále
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW