LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
No drahý FL, nevím, zhruba deci na 1000 Km, když jsem kupoval další náplň - 0,5 litrů mě stálo 200 Kč.
To se mi jako nějaký moc drahý nákup nejeví.
Možná záleží na úhlu pohledu. V dalších nákladech je to nic moc.
A proč to chceš lít do benzinu, na ten jedeš 5 minut denně, FL z dávkovače kape tak 15 - 20 sec jedna kapka do rozdělovače k sacímu potrubí u válců.
Hadičky jsou pod krytem, vidět to moc není a motorový prostor se zpravidla na prvním rande neukazuje a pak už je to jedno.
Můj motor by se bez toho obešel, ale bylo to v ceně a doporučil to, proč neposlechnout.
Rade622
To se mi jako nějaký moc drahý nákup nejeví.
Možná záleží na úhlu pohledu. V dalších nákladech je to nic moc.
A proč to chceš lít do benzinu, na ten jedeš 5 minut denně, FL z dávkovače kape tak 15 - 20 sec jedna kapka do rozdělovače k sacímu potrubí u válců.
Hadičky jsou pod krytem, vidět to moc není a motorový prostor se zpravidla na prvním rande neukazuje a pak už je to jedno.
Můj motor by se bez toho obešel, ale bylo to v ceně a doporučil to, proč neposlechnout.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
- Reklama
Re: LPG
no vymýšlím, jak ještě zlepšit přísvtřik benzínu (když už tam je) k dochlazování ventilů a sedel jejich přímaz draslíkem, což ty taky děláš, teda bez toho dochlazování
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Vzhledem k opakovanému nařčení z osobních útoků (každý si může o pár stránek výš přečíst, kdo s nimi začal, a proč - stačilo sem dát leták H tvrdící, jak se jejich přestavba rychle zaplatí, porovnat s reálnými spotřebami uživatelů a jejich problémy s přívstřikem, dodat jednoduchý výpočet s citací cen - a už byl pro některé jedince -existenčně závislé - na H oheň na střeše).
Toto fórum opouštím, všiml jsem si, že to udělalo víc lidí. Někteří zůstali s podpisem "už sem nechodím, pište mi soukromé zprávy". Asi měli kdysi důvod si tu řádku do podpisu přidat, tipuju i kvůli kterým uživatelům to bylo
Mmv a hard budou mít orgasmus, nedokázali ani napsat údaje kompresí válců, ani vyfotit své svíčky, z nichž každý fachman přes motory hodně pozná... oni tu zkusí ještě pár reakcí a pak budou už jen v klidu na svém písečku hájit origo servisy, origo zástavbu atd.
Já mezitím budu jezdit. Napsal jsem hardovi, že už je počasí na rodinné výlety, motorku a letadlo, takže každý máme něco - on tu může chválit H systém, H garančky atd., já mám 50 tisíc km najeto čistě na LPG bez jediné návštěvy servisu H, bez nutnosti seřizování, motor tichoučký, spotřeba tady bezkonkurenčně nejnižší. Každého volba...
Toto fórum opouštím, všiml jsem si, že to udělalo víc lidí. Někteří zůstali s podpisem "už sem nechodím, pište mi soukromé zprávy". Asi měli kdysi důvod si tu řádku do podpisu přidat, tipuju i kvůli kterým uživatelům to bylo
Mmv a hard budou mít orgasmus, nedokázali ani napsat údaje kompresí válců, ani vyfotit své svíčky, z nichž každý fachman přes motory hodně pozná... oni tu zkusí ještě pár reakcí a pak budou už jen v klidu na svém písečku hájit origo servisy, origo zástavbu atd.
Já mezitím budu jezdit. Napsal jsem hardovi, že už je počasí na rodinné výlety, motorku a letadlo, takže každý máme něco - on tu může chválit H systém, H garančky atd., já mám 50 tisíc km najeto čistě na LPG bez jediné návštěvy servisu H, bez nutnosti seřizování, motor tichoučký, spotřeba tady bezkonkurenčně nejnižší. Každého volba...
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Vubec bych se nebal zajet do servisu, kde instaluji plyn do vozu treba deset let. Oproti hyundai servisum, kde jich udelali treba deset za deset let... Nejdriv budu hodne cist a ptat se, vyberu si dodavatele technologie, a pak si najdu levnejsi firmu, ktera mi vybrany system nainstaluje do vozu.
Nevidim v tom problem. Az budu mit penize, proc ne.
Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2
Nevidim v tom problem. Az budu mit penize, proc ne.
Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2
i30 kombi 1.6 CRDi
Re: LPG
LPG BRC nainstalovano presne pred rokem ( +- par dni ).
Najeto 19.000 km, 30% pojizdky po meste do 10km, 50% dalnice, 20% mimo obec.
Prumerna spotreba 8.5 LPG + 0.7 N95 / 100 ~ 1.7 Kc / km.
Najeto 19.000 km, 30% pojizdky po meste do 10km, 50% dalnice, 20% mimo obec.
Prumerna spotreba 8.5 LPG + 0.7 N95 / 100 ~ 1.7 Kc / km.
i30 III 1.5 DPi, Engine Red, Family Comfort
i30 1.4 CVVT, Glowing Red, Trikolor Plus, LPG
i30 1.4 CVVT, Glowing Red, Trikolor Plus, LPG
Re: LPG
severtom:jsi dost sebevedomej, ja jsem ty tvoje odkazy totiz vubec neotevrel...kazdy, kdo si da 5+5 dohromady vi, ze iniciatorem jsi byl ty, lzi a podlost te dohnaly k tomu, ze sam odchazis. A ty nesmysly, co jsi nakonec dodal, to je vyborna tresnicka
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
ježiš servertome !!! ty seš normální úchyl s tou svou zasranou zástavbou bez přívstřiku a přímazu, tys asi nepochopil, že ty motory a je zcela jedno jestli je to můj nebo tvůj podle toho co tu hystericky předvádí nejsou na LPG dělaný ??? je to stejný jako v dřevní době LPG kdy skoro všichni co měli Š120, do zadu za sedačky rvali 10Kg bombu a přes směšovač to foukali do filtru !!! to že starým dědkům to vydrželo do výměny hlavy třeba 60kKm a nám mladým kosíkům tak max 20kKm !!! a závodní hlava to nerozdejchala už při 2000kKm !!! vím o čem mluvím, za 50Kkm sem v litině měl 3!!! hlavy a mohl sem měnit svíčky a odborně do toho koukat jak ychtyl "endoskopem" (to sem samo nikdy nedělal, hlava byla dole za 10 minut). ale řešení tenkrát bylo jediný, dát tam motor celohliník, kde za lomítkem u čísla motoru byla 8 !! a byl klid a nemuselo se ani mazat ani stříkat!!! Do prdele pochop že je naprosto jedno jestli tam máš plyn od pepy nebo jozefa ???
když je základ šmejd tak je základ šmejd, ale fandím ti, třeba ti to vydrží tolik co těm starým dědkům , máš ještě 10kKm do smrti (třeba míň) ale i tak je mi naprosto šumák jestli ti to klekne zejtra nebo za 10 let
jinak jsi mě špatně odhadl, já byl celou dobu na tvé straně, ale tím jak tu omíláš furt jedno kolem dokola tak jsi můj hlas ztratil
Pro pořádek, já mám za 10 měsíců najeto pouze 12000 Km za 73 litrů benzínu a 961 litrů plynu, a zatím bez jakéhokoliv poznatku, že mi motor klekne za 38000 Km systém BRC od AGC ( ) maká jako víno
tak ještě jednou o pár stránek výš https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 55#p395693
...Vámi vyjmenovaná vozidla (fiat Stilo, Grande Punto, Renult Thalia, Hyunday Acent nebo Elantra...) kromě typů Hyundai (zde se doporučuje přimazávání ventilů systémem VSR nebo VAP SAVER) jsou co do hlediska montáže a provozu bezproblémová...
když je základ šmejd tak je základ šmejd, ale fandím ti, třeba ti to vydrží tolik co těm starým dědkům , máš ještě 10kKm do smrti (třeba míň) ale i tak je mi naprosto šumák jestli ti to klekne zejtra nebo za 10 let
jinak jsi mě špatně odhadl, já byl celou dobu na tvé straně, ale tím jak tu omíláš furt jedno kolem dokola tak jsi můj hlas ztratil
Pro pořádek, já mám za 10 měsíců najeto pouze 12000 Km za 73 litrů benzínu a 961 litrů plynu, a zatím bez jakéhokoliv poznatku, že mi motor klekne za 38000 Km systém BRC od AGC ( ) maká jako víno
tak ještě jednou o pár stránek výš https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 55#p395693
...Vámi vyjmenovaná vozidla (fiat Stilo, Grande Punto, Renult Thalia, Hyunday Acent nebo Elantra...) kromě typů Hyundai (zde se doporučuje přimazávání ventilů systémem VSR nebo VAP SAVER) jsou co do hlediska montáže a provozu bezproblémová...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
severtom: Byl bych rád, abys občas bez emocí napsal kolik máš najeto a zda se vyskytl nějaký problém, návštěva servisu apod. Mě už taky začalo unavovat, jak tu pořád píšeš dokola to samé a pořád píšeš o nějakých imaginárních problémech s přívstřikem u BRC. Ale čas od času info o tvém ježdění by mi zajímalo. Stejně tak sem budu přispívat já s BRC a přívstřikem.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: LPG
severtom, reaguješ s docela velkým zpožděním:) Rade tuhle hlášku v podpisu už má pěkně dlouho, minimálně od té doby, co sem chodím já (cca od srpna 2011)severtom píše:Toto fórum opouštím, všiml jsem si, že to udělalo víc lidí. Někteří zůstali s podpisem "už sem nechodím, pište mi soukromé zprávy".
Spotřeba nemusí odkazovat na kvalitu motoru, hodně záleží na volbě trasy a jízdního stylu. Běžně jezdívám okolo 7,2 - 7,4 litru, umím to i za 8,5 litu, ale poslední 2 nádrže jsem odjezdil za 6,1, resp. 5,6 l/100 km. A s furt stejným autem. Fakt, že jezdíš s nižší spotřebou než ostatní, sám o sobě nic neznamená.severtom píše: já mám 50 tisíc km najeto čistě na LPG bez jediné návštěvy servisu H, bez nutnosti seřizování, motor tichoučký, spotřeba tady bezkonkurenčně nejnižší. Každého volba...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: LPG
Tak jsem úspěšně prolouskal všech 100 a kousek stránek....ufff. Když vezmu že kupuji novou i30 cw, 1,6 s LPG od autorizovaného servisu, neberu tu investici do LPG tak úplně jako investici do LPG, prostě je to výsledná cena auta..Taky jsem místo LPG mohl vzít vyšší výbavu, panoramatické okno..ale k čemu to? To co budu mít,si myslím že mi bude plně vyhovovat a výsledná cena je prostě výsledná cena a je jedno jestli ji dělá to a nebo ono. To je můj pohled.
Kdybych bral v potaz investici do nového auta jako takovou tak je to největší blbost. Protože předáním klíčků a vyjetím od prodejce okamžitě ta cena vozu klesá. Z toho mi vyplývá, že jestli se mi vrátí investice do LPG za rok, za dva a nebo vůbec... je mi tak trochu jedno. V porovnání se ztrátou ceny vozu v průběhu let. Ale ten pocit, že jezdím za "polovic" je k nezaplacení.
To že severtom je případ sám pro sebe, o tom jsem si udělal obrázek sám, ano když mám něco dobrého a vím, že to dobré je, tak to doporučím strašně rád.. ale cpát to na každé stránce nejméně 3x a pořád dokola... to je neštěstí.
Samozřejmě jsem zvědav, jak se mi instalace LPG projeví na voze, popravdě po tom co jsem tu přečetl mám i trochu obavy, a nutkání říct si..proč jsem nešel do jiné značky, ale člověk si nevybere. Všichni chtějí šetřit a dělají to kde se dá, a odnese to vždy koncový zákazník, lepší už to asi bohužel nikdy nebude.
Všem Vám přeju spoustu spokojených kilometrů s LPG či bez něj a uvidíme uvidíme.. jak dopadnem ))
Kdybych bral v potaz investici do nového auta jako takovou tak je to největší blbost. Protože předáním klíčků a vyjetím od prodejce okamžitě ta cena vozu klesá. Z toho mi vyplývá, že jestli se mi vrátí investice do LPG za rok, za dva a nebo vůbec... je mi tak trochu jedno. V porovnání se ztrátou ceny vozu v průběhu let. Ale ten pocit, že jezdím za "polovic" je k nezaplacení.
To že severtom je případ sám pro sebe, o tom jsem si udělal obrázek sám, ano když mám něco dobrého a vím, že to dobré je, tak to doporučím strašně rád.. ale cpát to na každé stránce nejméně 3x a pořád dokola... to je neštěstí.
Samozřejmě jsem zvědav, jak se mi instalace LPG projeví na voze, popravdě po tom co jsem tu přečetl mám i trochu obavy, a nutkání říct si..proč jsem nešel do jiné značky, ale člověk si nevybere. Všichni chtějí šetřit a dělají to kde se dá, a odnese to vždy koncový zákazník, lepší už to asi bohužel nikdy nebude.
Všem Vám přeju spoustu spokojených kilometrů s LPG či bez něj a uvidíme uvidíme.. jak dopadnem ))
I30cw 1,6 5/2013 Aqua blue, Trikolor, Komfort, LPG
Re: LPG
tak mlátíme tu povětšinou prázdnou slámu, jenom pár lidí tu dalo do placu pádné argumenty podpořené vlastní zkušeností s vysraným motorem, potažmo vlastní peněženkou, já tu teoretizuji, proč firma (AGC) trvá na přívstřiku a proč zbylá většina automobilek na tom netrvá. jiní se tu ohánějí svatozáří já jsem zatím spokojen, a tím jak mě to auto nebaví, tak jsem našel novej sport, jezdím styl "brzda provozu" a snažím se snížit tu ošklivou spotřebu
imho, už jste byli nafoukat letní směs ???
imho, už jste byli nafoukat letní směs ???
- Přílohy
-
- ono.jpg (22.87 KiB) Zobrazeno 1843 x
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
mmv: zatím si nedefinoval pojem "brzda provozu", ale jestli si to vykládáš stejně jako já, tak bych tě na silnici fakt potkávat nechtěl brzda, která provokuje dalších 30aut za účelem, že možná ušetří decku, kterou pak stejně propálí při delším stání na červené... takový řidiče na silnici opravdu rád nemám neřikám že budu obhajovat střelce a hovada, ale být brzda provozu a ještě se tím chlubit?
a k těm cenám, takové u nás bohužel nejsou n95 začíná na 35,5 a plyn? Nejlevnější v Ol je za 16kč, ale to pouze jedna pumpa, zbytek ploště 17,9 a v Brně to je 18,5-20 kurde tankovat litr za 15, to už jsem dlouho nezažil... to by byla lebeda, při mojí spotřebě a nájezdu
a k těm cenám, takové u nás bohužel nejsou n95 začíná na 35,5 a plyn? Nejlevnější v Ol je za 16kč, ale to pouze jedna pumpa, zbytek ploště 17,9 a v Brně to je 18,5-20 kurde tankovat litr za 15, to už jsem dlouho nezažil... to by byla lebeda, při mojí spotřebě a nájezdu
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: LPG
onenene v neděli bys mě třeba zařadil do kolonky střelci, navigace mi zaznamenala 184 rozhodně se snažím dělat vše pro to, abych nebyl vůdce kolony, ale na druhou stranu se snažím nebejt za každou cenu všude první což se mi docela s podivem s 51kw berlingem dařilo prostě už nutně nejezdím na hranici 2 trestných bodů, to auto mě prostě nebaví abych s nim jezdil nějak stabilně rychleji, jenom zatáčky řežu ve stylu "rovně umí jezdit rychle každej blbec" a jak auto uskakuje, tak děti z toho maj vzádu prdel
omlouvám se za OT
omlouvám se za OT
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Keď už sa tu tak preberá životnosť motorov v i30ke, komu sa podarilo najazdiť najviac km na LPG bez toho aby bol motor KO?
V mojom prípade LPG funguje vynikajúco, spotreba 7 L (diaľnica 120 - 140), nepáči sa mi však zvýšená spotreba oleja cca. 0,1L na 1000 km, neviem či to je spôsobené LPG
V mojom prípade LPG funguje vynikajúco, spotreba 7 L (diaľnica 120 - 140), nepáči sa mi však zvýšená spotreba oleja cca. 0,1L na 1000 km, neviem či to je spôsobené LPG
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km