LPG

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

ty, tema nesmyslama
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Reklama
 

Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Co ja? Koho zabil? :-)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

Nema, resp. stara je nema a nova soudim taky ne.

bony zabil :D
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4963
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: LPG

Příspěvek od Alf6 »

Nechci se vam tady do toho nejak montovat, ale chci se zeptat. Na i30 jsou hydrostely?
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

To myslím není žádná alchymie. Máš nastavenu stále stejnou teplotu chladicí kapaliny, při jejímž dosažení ti to může přepnout na LPG (nepřepne, pokud také nedosáhneš určitých otáček, alespoň tak se to chová u mě - tj. při startování teplého motoru zůstane motor běžet na benzín, dokud nepřidáš plyn).

No a když je venku -10, ujedeš třeba 2 km, než ti to přepne. Když je +10, stačí kilometr a půl no a při 30 stupních to bude ještě o pár set metrů méně. Pokud tam máš nastaveno 40 C... kdybys měl nastaveno 25, jak to někteří dělají, tak máš přepnuto hned po rozjezdu (i po nastartování ráno).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: přestavba hyundai i30CW na LPG

Příspěvek od mmv »

do starýho hundaje bych to nedával, ale do 1,4 s novou hlavou bych už dnes neměl problém to tam nechat "fabricky" namontovat jenom ta cena by mi asi už vadila
to bony, já si pořád myslím, že až na "problém" okolo hydroštelů je plyn k motoru podstatně shovívavější, jak benzín, jo a benzín patří do letlampy, tos nevěděl ???

jinak o LPG je tu celé vlákno (ne jedno) tak proč zakládat další ?? natož v sekci IX20
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Nikdy bych do toho nesel!!! Nafta patri do kamen, plyn do trouby. Jak si nekdo muze vedomky nicit motor LPG to fakt nechapu. Resi se to skoro vsude jak to nici auta, ale lide do toho porad jdou...
Co se ma porouchat? Vsechno v motoru... Ohledne spotreby? Tak pokud nemam na pohone hmoty nekupuji si auto. Promin ale usetrit par korun a potom resit problem s motorem...
jiri.proks
Příspěvky: 1
Registrován: 01 črc 2015, 15:51

přestavba hyundai i30CW na LPG

Příspěvek od jiri.proks »

Hyundai i30 CW. Přemýšlím nad přestavbou na LPG. Má někdo zkušenosti ? Jedná se o kombík Hyundai i30CW, 1,4 MPI, rv 2012, koupený nový začátkem října 2012. Z jedné strany ano ohledně spotřeby, z druhé strany ne kvůil poruchovosti - ale nevím co se má porouchat.
Dík
Jirka
mixomix
*
Příspěvky: 20
Registrován: 03 bře 2013, 07:49
Bydliště: Říčany

Re: LPG

Příspěvek od mixomix »

Koukám, že se nám tu rozjíždí trochu offtopic. Ohledně značkového servisu: jedinou věc mi tam zatim opravili zdarma a to je chladič klimatizace - prasknul (výrobní vada).

Co se LPG týče, tak poslední dobou mám zajímavý problém. Auto za studena přepne na plyn moc rychle (cca o 300 m dřív než vždycky) a motor pak trochu zacuká (padají otáčky , někdy chcípne, venku smrdí plyn). Pokud ale ranní rozjezd absolvuji manuálně - přepnu si sám na plyn tam , kde se to přepínalo vždycky, tak neni problém. Předpokládám , že to je jen o nastavení tepolty, kdy se to má přehazovat, ale nechápu, že se to mohlo samo od sebe nějak zhoršit ?!? Nedávno jsem byl na revizi , kde proběhla i výměna filtrů a dělá to dále.

Jediná změna je, že dřív to tento jev (před revizí) dělalo jenom když to dlouho stálo na sluníčku. Moje domněnka je, že rozpálené auto přimělo nějaké čidlo, že už je motor dost teplý.

Setkal se s tím někdo z vás?
i30cw 1.6CVVT 92kW 2011 ... dálnice 8.5L ... kombinovaná 7.7L
2013 - LPG PRINS (+ValveCare)
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4963
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: LPG

Příspěvek od Alf6 »

Ve znackovem servisu si muzes krasne sednout na pohodlne kreslo, všude cisto, falesne usmevy a hlavne je to fabrika- tam to musi jet. Není zajem a ani moc casu cloveku poradit stim aby mu auto dlouho sloužilo. Zajem je aby si sel nejlepe hned po zaruce koupit novy vuz. Dnes nikdo nepotrebuje, aby te auto slouzilo 10-15 let. K tomu jsou uzpusobeny i zarucni prohlídky - třeba intervaly vymeny oleje. To vse je delane na 5 let. Tech 5 let by to auto mělo vydrzet a pak....jdi si ovčane koupit nový vuz :D
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
fanulkaf
Příspěvky: 6
Registrován: 22 dub 2014, 14:41

Re: LPG

Příspěvek od fanulkaf »

S úsporou o které píše severtom naprosto souhlasím.Sám mám Octávii 1.6 75kw na lpg a na motoru je najeto 425.000km.Jelikož jsem docela puntičkář tak si píšu co do auta dávám a to rozděluji na běžnou údržbu a to navíc co se pokazí.A když robilovi řeknu ,že za nájezd 425000 činí náklady na opravy cca 35.000Kč asi mi nebude věřit,ale je to tak a určitě si nemyslím že za vše co se mi pokazilo může lpg.Loni jsem si pořídil i30 a první co bylo tak byla montáž lpg.Nečetl jsem toto fórum,jinak se přiznám že bych asi hodně váhal ale lpg byla při mém ročním nájezdo cca 50000km finanční nutností.Montáž ve Strakonicích,Brc za 30.000kč a od té doby jen jezdím.Mám najeto 70000km a v 60 jsem s nedočkavostí sobě vlastní šel měřit ventilové vůle.Není to nikterak náročné a v domácích podmínkách to zvládne prakticky každý.Byla ve mě malá dušička,ale jak sací tak především výfukové ventili měli vůle naprosto v pořádku.Tím vůbec nechci tvrdit,že se mi s mototem u i30 nemůže nic stát.Hyundai šetřil při výrobě na autě takřka na všem.Jen chci říci, že při kvalitní montáži za kterou se vyplatí si i zajet větší množství km se dá na lpg ušetřit tolik peněz,že mě nějaká případná oprava nechává naprosto v klidu.Jinak jsem člověk,který odmítá jezdit do značkových servisů.Nejezdím ani na garanční prohlídky,jelikož se mi zdá nesmyslné platit v HYundai za litr sudového mot.oleje 580,-kč,platit hodinu práce za kontrolu karoserie proti prozezavění atd.Raději si vše koupím a co neudělám sám zvládne spolehlivý mechanik,kterého si ale musí každý najít sám.Už slyším jak někdo křičí,že přicházím o záruku.Můj názor je ten,že když se vám opravdu na autě v záruce stane vážnější závada tak vám servis Hyundai stejně nic neopraví a nebo si vymyslí něco,že si opravu v podstastě zaplatíte sami.Na garancích za 5let ušetřím při mém nájezdu cca 65000,-Kč a ty popřípadě použiji do oprav.Je to dle mého smysluplnější než cpát peníze značkovým servisům.
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: LPG

Příspěvek od severtom »

robil píše:Pro.severtom,Hardcam,mmv.Vy se pokládáte za odborníky a to je jistě pravda!
Toto nikdo z vás ve svém výpočtu nezohledňuje! Připadaný problém dokážete zachytit v prvopočátku,neznalý až auto nejede.V servisu se vymění víc a dráž.
robil píše:
Kdepak, jsem obyčejný uživatel, jenom po zkušenosti s více servisy, auty a motorkami dávám bacha, kam stroj dám, a pokud možno si sám udělám vše, co zvládnu.

Nic není zadarmo, ani 5/7 let záruky. Kdo si myslí, že něco zadarmo je, tak si naběhne. Mohl sis cenu autorizovaného servisu během 5 let zjistit před nákupem auta, a nemusel by ses tady rozčilovat v době, kdy už ti to není nic platné.
robil píše:To je pohled z druhého břehu.A jde to i bez arogance a urážek.
Nevím na koho míříš s tou arogancí a urážením, ale ty ses jako první dopustil několika lží, např. že úspora na palivu nemůže být 50%. Ve skutečnosti je ještě vyšší, dokázal jsem ti to trojčlenkou no a když neovládáš učivo páté třídy, tak se nediv, že jsi k smíchu. To není urážení, to jsou prostá fakta.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

no to je právě ta otázka, jestli to bylo tím LPG, jestli by ti neodešla i při benzínu, ale tak nějak sem to myslel
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: LPG

Příspěvek od Hardcam »

Ja lambdu stihl udelat za rok a pul na LPG :lol:
robil, o jakych expertech mluvis? Kdyz jsem si nechal montovat LPG, nevedel jsem vubec nic a dodnes si nemyslim, ze bych vedel neco vic, nez uzivatel - ze musim menit filtry a musim delat revize + subjektivne hodnotit s benzinem, pripadne si spocitat, jak na tom vlastne jsem. Na servisu je pak spravny chod...nikdy jsem se v tom nehrabal a ani nechci, mel jsem z plynu dost respekt a vzdycky tak trochu zvlastni pocit, i z toho duvodu jsem pri volbe novyho auta nejak neresil, zda by tam sel dat.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: LPG

Příspěvek od mmv »

blbce si z nás začal dělat ty, a já ti celou dobu říkám, že se trochu mýlíš,

na tom systému se toho zas tolik rozbít nemůže, vstřiky se ucpou, membrána v reduktoru zpuchří, řídící jednotka může shořet, nádrž za deset let natolik zkoroduje (rozumněj zrezne), že bude nutno jí vyměnit, zbytek je spotřební materiál, horší bude, až se za osm let začne srát elektronika auta, nejlépe kolem lambdy a pak nastane u garážovách specialistů ta správná přetahovaná, jestli za to může auto, nebo plyn :-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“