LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: LPG
caruser píše:Tudy
Niekto tu písal, že už sa pripravuje LPG pre GDI, ale pekné, že si zostal verný
Pokud na to dojde, tak až po 5. letech, do té doby zůstanu věrný benzínu. Jinak jsem s i30 spokojen, má své mouchy, ale jako celek to není špatné auto. Ono těch důvodů pro koupi nového auta bylo víc, než jen nespokojenost s LPG, holt HB už je pro mě malý.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
jj počítám, že to bude stejný u všechHardcam píše:Tak, tak - posledni radek - http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/ce ... va-i30.pdf
jinak tady klesla cena LPG o 1Kc na soucasnych 16,8Kc/litr, velmi vitano
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/ce ... k-ix20.pdf
a) Pataky nestíhá dodávat sestavy
b) v servisech už to smrdí butanem a Vladimír Vošický má z toho sennou rýmu
c) dobrý reklamní tah na FIAT, ten to začal dávat "zadarmo" nebo za 27900,- (nezadarmo)
jinak ONO 15,90
http://www.tank-ono.cz/cz/index.php?pag ... rd&pump=16 (například)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Podepisuju předchozí příspěvek, sedí a k tomu, co mu přestavba z autorizáku H oddělala auto (předchozí strana: Dělal to autorizovaný , ale bez požehnání nahoře, takže jsem dobrovolně přišel o záruku na motor - draze zaplacená zkušenost.) mohu jen poděkovat, že potvrdil můj názor - autorizáky prostě neumí.
O lidech, kterým nejezdí přestavba H "se zárukou", se v tomto tématu zájemci taky dozvědí dost.
Moje přestavba (ne H) jezdí už přes 2,5 roku, aktuálně přes 50 000 km (auto mám jen na výlety, kupoval jsem ho s tím, že přesně jako naše předchozí najede 20 000 ročně). Spotřeba do 7,5 litru (LPG bez přímazu a přívstřiku).
O lidech, kterým nejezdí přestavba H "se zárukou", se v tomto tématu zájemci taky dozvědí dost.
Moje přestavba (ne H) jezdí už přes 2,5 roku, aktuálně přes 50 000 km (auto mám jen na výlety, kupoval jsem ho s tím, že přesně jako naše předchozí najede 20 000 ročně). Spotřeba do 7,5 litru (LPG bez přímazu a přívstřiku).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
severtom já ti nevím, ale budu se jenom domnívat, je li firmou přestavba na LPG neakceptována, a nějaký servis jí namontuje (nevím jak by jí mohl namontovat když neni držitelem licence ani licencovaný zástavby), tak to neni autorizovaná zástavba, nebo snad mi něco uniká ??? tady kolega co si to nechal namontovat dle mého soudu nemá autorizovanou zástavbu neb jí neatorizoval !!!! to znamená má stejnou sračku jako třeba ty !!! nebo jako třeba já, protože i když já mám "autorizovanou zástavbu" tak je dělaná na atest a papíry AGC,
nechci to hledat , ale kterej garážovej specialista to dělal tobě ??? (garážovej specialista = máte štěstí že jdu kolem) a bude mě osobně zajímat až se ti mázne vačka a upálej ventily a podobný kraviny, co sem pak budeš psát , přestaň furt omílat, že právě tvoje zástavba je ta "jediná pravá" je to totiž nesmysl
na druhou stranu ti fandím, je to podobný že jdeš proti "všem" jako já, co tvrdím, že zadní náprava u IX20 je katastrofa
nechci to hledat , ale kterej garážovej specialista to dělal tobě ??? (garážovej specialista = máte štěstí že jdu kolem) a bude mě osobně zajímat až se ti mázne vačka a upálej ventily a podobný kraviny, co sem pak budeš psát , přestaň furt omílat, že právě tvoje zástavba je ta "jediná pravá" je to totiž nesmysl
na druhou stranu ti fandím, je to podobný že jdeš proti "všem" jako já, co tvrdím, že zadní náprava u IX20 je katastrofa
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Nevim, jak moc hluboce jste procitali forum, ale objevilo se tu par lidi, co jim prestavbu delal autorizak. Zaruka byla ustni a pouze mezi servisem a zakaznikem, mam dojem, ze to bylo i podmineny servisoanim ouze v tom servisu. Ktere servisy to tak delaly se tu doctete.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
mmv: právě že se jen domníváš, mou značku neznáš, protože nečteš, ale je jiná než ta s problémem. Taky s přestavbou H už tu byly popsané 2 problémy, kromě jiného z tou nákladnou opravu, kterou na mě chystáš
Víš, když si měním olej, filtr, kontroluji odtrh svíček, tak vidím, co se v motoru děje. Na svíčce vidím i případné rozdíly komprese válců - žádné nejsou. Budu-li mít podezření, včas připojím místo svíčky měrku.
Jediné co mi na motoru vadí, jsou hydroštely, tam se bez demontáže na nic nepodíváš, nevíš, jak se vůle časem vyvíjejí. Problém prozradí až hluk/snížený výkon a to už máš ventily podpálené. Nečiní mi problém štělovat ventily šroubkem-matkou, mám to tak na motorce a funguje to parádně, štelování je věc deseti minut i s demontáží/montáží krytu vaček.
Zníš tak naštvaně a ještě si myslíš něco o garáži... ne, kdepak, auto jsem vybíral pozorně, stejně tak i plynaře. Když někdo předělává nová auta autoškolám, tak to není žádný blbec a zkušeností má dost. Už jsem taky odpovídal na soukromou zprávu, kde chtěl jeden místní uživatel kontakt
Hardcam ti taky odpověděl moc pěkně.
Víš, když si měním olej, filtr, kontroluji odtrh svíček, tak vidím, co se v motoru děje. Na svíčce vidím i případné rozdíly komprese válců - žádné nejsou. Budu-li mít podezření, včas připojím místo svíčky měrku.
Jediné co mi na motoru vadí, jsou hydroštely, tam se bez demontáže na nic nepodíváš, nevíš, jak se vůle časem vyvíjejí. Problém prozradí až hluk/snížený výkon a to už máš ventily podpálené. Nečiní mi problém štělovat ventily šroubkem-matkou, mám to tak na motorce a funguje to parádně, štelování je věc deseti minut i s demontáží/montáží krytu vaček.
Zníš tak naštvaně a ještě si myslíš něco o garáži... ne, kdepak, auto jsem vybíral pozorně, stejně tak i plynaře. Když někdo předělává nová auta autoškolám, tak to není žádný blbec a zkušeností má dost. Už jsem taky odpovídal na soukromou zprávu, kde chtěl jeden místní uživatel kontakt
Hardcam ti taky odpověděl moc pěkně.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
harde, ten autorizák to dělal asi tak jako teď, pataky proškolil "x" techniků a dovolil jim dělat na jejich (AGC) povolení přestavby s tím, že si to bere jako vlastní, ale před dřevními dobami kdy pro bylo LPG sprostý slovo to musel dělat servis na papíry nějakýho svýho zaměstnance (rozumněj zkrachovalá LPG přestavovna) rozdíl bude nejspíše v tom, že dnes školení technika platí samo , já si nemyslím, že mám jiný systém jak servertom, ve smyslu horší nebo lepší, akorát jsem se chtěl vyhnout u nového auta právě problémům se zárukou tak jsem volil takzvaně "fabrickou" zástavbu se zárukou jako na celý vůz, to že to udělal pouze papírově aniž by věděl, jestli to ty verky vydrží je jenom smutná událost
add severtom to samé
add severtom to samé
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Nevim, neznam podrobnosti, ale s Hyu/BRC to nic spolecnyho nemelo, tedy predpokladam, ze ani s AGC. Nicmene mnozi ocenili, ze aspon par servisu se za svoji montaz dokaze postavit. Stejne tak nektere servisy nabizi 7 let zaruku na Hyu, ale opet se jedna o iniciativu jednotlivce.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
moje 2 předchozí přestavby byly HLPropan a taky to prý neni firma NO.1 před dvema lety u nich výměna nádrže za 3,5k a naprostá spokojenost, já jenom nechápu že servertom tu furt básní o svý zástavbě jako o tom nejlepším a my ostatní sme jenom povl kterej tam musí k tomu cákat ještě benzín nebo jiný sračky aby to vůbec fungovalo a že jemu se to rozhodně stát nemůže, to že mám autorizovanou zástavbu jěště neznamená, že si nemůžu vyšroubovat svíčky a podívat se do motoru, nebo snad nemůžu ???
osobně myslím, že se mýlí, základ špatný a nezachrání to ani to, že to plyn stříká na d+lohu nebo vedle , ale jak říkám, je to má domněnka a ničím nepodložená
rozhodně to nemá znít nijak naštvaně, ale když budu brát naštvanost 5ti% lidí co maj AGC přestavbu proti 5ti% lidí co maj tvojí zástavbu v motoru CVVT tak se bavíme o vzorku 100 lidí s BRC (=5 lidí), proti tvé (=ještě ani jeden) nebo myslíš že tvá zástavba je rozšířenější ???
jinak mě je šumák co tam kdo má, jenom mě děsí politika že montuje něco co zřejmě nemaj obecně rády motory CVVT a je jedno jestli je to od pepy nebo franty, chápeš ???
osobně myslím, že se mýlí, základ špatný a nezachrání to ani to, že to plyn stříká na d+lohu nebo vedle , ale jak říkám, je to má domněnka a ničím nepodložená
rozhodně to nemá znít nijak naštvaně, ale když budu brát naštvanost 5ti% lidí co maj AGC přestavbu proti 5ti% lidí co maj tvojí zástavbu v motoru CVVT tak se bavíme o vzorku 100 lidí s BRC (=5 lidí), proti tvé (=ještě ani jeden) nebo myslíš že tvá zástavba je rozšířenější ???
jinak mě je šumák co tam kdo má, jenom mě děsí politika že montuje něco co zřejmě nemaj obecně rády motory CVVT a je jedno jestli je to od pepy nebo franty, chápeš ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
mmv: to, že tam zákazníci s tovární přestavbou musí cákat benzín, je věc, na kterou si sami a opakovaně stěžují. Hard píše, že s tím měli počítat, ale oni jsou naštvaní oprávněně, když jim to nefunguje po dodání a musí se vracet a servis to na jejich autě odlaďuje. Přidej si k tomu, že si tady přečtou (od jiných), že někdo má nastaven přívstřik vždy, jiný od určitých otáček... slušná vizitka pro H jako takovou nebo její autorizáky.
Zákazníkovi je to jedno - investoval do "záruky" min. o 10 tisíc víc a co dostal? To už tu napsali jiní.
Ve věci o pár příspěvků výše, tj.:
já si nemyslím, že mám jiný systém jak servertom, ve smyslu horší nebo lepší, akorát jsem se chtěl vyhnout u nového auta právě problémům se zárukou tak jsem volil takzvaně "fabrickou" zástavbu se zárukou jako na celý vůz, to že to udělal pouze papírově aniž by věděl, jestli to ty verky vydrží je jenom smutná událost
...se plně shodnem - neříkám, že máš horší systém, jen prostě reaguji na stížnosti ostatních na fabrickou přestavbu tím, že jim popisuji, co funguje. Mohli se rozhodnout, jak chtěli, výsledek svého rozhodnutí denně pociťují.
Víš, jakmile se v diskusi objeví informace o "zkrachovalých přestavbových firmách", říkám si, že diskuse přeci jen měla smysl - když se ukazuje, že právě takoví zaměstnanci přestavují na LPG v H autorizácích.
Zákazníkovi je to jedno - investoval do "záruky" min. o 10 tisíc víc a co dostal? To už tu napsali jiní.
Ve věci o pár příspěvků výše, tj.:
já si nemyslím, že mám jiný systém jak servertom, ve smyslu horší nebo lepší, akorát jsem se chtěl vyhnout u nového auta právě problémům se zárukou tak jsem volil takzvaně "fabrickou" zástavbu se zárukou jako na celý vůz, to že to udělal pouze papírově aniž by věděl, jestli to ty verky vydrží je jenom smutná událost
...se plně shodnem - neříkám, že máš horší systém, jen prostě reaguji na stížnosti ostatních na fabrickou přestavbu tím, že jim popisuji, co funguje. Mohli se rozhodnout, jak chtěli, výsledek svého rozhodnutí denně pociťují.
Víš, jakmile se v diskusi objeví informace o "zkrachovalých přestavbových firmách", říkám si, že diskuse přeci jen měla smysl - když se ukazuje, že právě takoví zaměstnanci přestavují na LPG v H autorizácích.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
ehm, ale ty taky koukám nečteš vše, nebo jenom co se ti hodí
a teď budu jenom teoretizovat, protože se tu neukázal žádnej co má přestavby na starosti ať už v nebo kdekoliv jinde.
Já kupoval auto květen 2012 a dle zdělení prodejce jsem měl nastaveno až 20% od cca 3600 otáček, to znamená, že firma AGC potažmo se domnívá, že základ (rozuměj motor) není stavěnej na holý provoz na LPG , pak následně cca v říjnu zde lidi hlásej, že mají přívstřik 20% trvalý a těm co to do té doby měli na 20% až od 3600 otáček to předělávaj při první příležitosti také na "trvalý" přívstřik a z toho se dá usuzovat mnohé (jak psal airwaves)
technici nedávali na školení u p.Patakyho pozor a každej to seřizuje podle toho co si pamatoval ze školení v AGC
nebo ten základ (motor) je ještě větší sračka než si myslel a tak nařídil přenastavit všechny auta na perm 20%
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 50#p393940
a teď proč to celé opakuju... servrtome, ty máš snad jinej motor jak my ostatní ??? že říkáš že my máme (budeme) mít vychrochtanej, vydřenej, zadřenej, vyžvejkanej... atd. motor jenom proto, že sme si to nenechali udělat u ... (garážovýho mechanika) a udělali sme tu chybu že to máme od (AGC/BRC) ????
co mi brání říct v aby na nastavení VSR potažmo plynu nešahali ??? snad jenom formulka "pane, ale to pak přídete o záruku na dotčené části (motor)" o kterou ty jsi už asi přišel, nebo nepřišel ???
a bavíme-li se o naprosto stejném motoru cvvt viz níže
z diskuze firmy AGC http://www.lpg-autogascentrum.cz/forum/
cituji :
Dotaz: ... Předmět: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 07:14:31
Dobrý den, uvažujeme o přestavbě na lpg systém u 1 rok starého vozu KIA CEED SW 1.4 CVVT. Někde jsem četla, že Vaše firma je oficiální dodavatel systému lpg pro vozy KIA pro přestavbu bez ztráty záruky (7let). Můžete mi, prosím, sdělit, který systém je tedy oficiálně pro vůz KIA CEED SW 1.4 CVVT doporučen? LOVATO Easy Fast Smart s přívstřikem benzínu? Jaké hodnoty přívstřiku - otáčky, procenta - je nutné nastavit, aby byl ventily chráněny? Nebo byste nám doporučil jiný systém lpg? Jaký a proč? Děkuji.
Odpověď: Autogas Centrum Předmět: RE: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 07:43:09
Dobrý den. Potvrzuji, že jsme oficiálními dodavateli zařízení LPG pro firmu KIA v ČR. Po úspěšně provedených testech bylo vybráno zařízení Lovato Easy Fast Smart s možností přístřiku benzínu. Parametry přístřiku jsou našim know-how. Parametry se můžou lišit podle typu vozidla, výkonu atd. Na základě průběžných kontrol stavu ventilů a podle množství najetých km, tyto parametry upřesňujeme. Prodlouženou záruku je nutné před montáží domluvit u Vašeho prodejce. S pozdravem Ing.Pataky - technik
Dotaz: ... Předmět: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 09:00:32
Kolik tedy bude s tímto přívstřikem benzínu u LOVATO Easy Fast Smart výsledný poměr spotřeby benzín/LPG - 3% benzínu a 97% LPG, nebo třeba, jak někde píší, až 20% benzínu a 80% LPG? To už by ekonomika provozu na lpg byla někde úplně jinde... Děkuji za odpověď.
Odpověď: Autogas Centrum Předmět: RE: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 09:21:58
Aktivace přístřiku je od určitých otáček a výkonu motoru. Spotřeba benzínu je závislá na stylu jízdy a provozování vozidla.(městský provoz, dálniční, převládající horský terén atd.) Rozsah spotřeby se tak může pohybovat od ½ litru benzínu i do 1 ½ litru na 100 Km. Je to individuální. Na druhé straně, případné zaklepání ventilů by si vyžádalo vyšší náklady na opravu, než jsou výdaje na přístřik benzínu. Se souhlasem firmy KIA by se alternativně mohl použít systém externí ochrany VAP SAVER+VSE (více zde na stránkách), kde jsou provozní náklady nižší. Ing.Pataky - technik
a teď budu jenom teoretizovat, protože se tu neukázal žádnej co má přestavby na starosti ať už v nebo kdekoliv jinde.
Já kupoval auto květen 2012 a dle zdělení prodejce jsem měl nastaveno až 20% od cca 3600 otáček, to znamená, že firma AGC potažmo se domnívá, že základ (rozuměj motor) není stavěnej na holý provoz na LPG , pak následně cca v říjnu zde lidi hlásej, že mají přívstřik 20% trvalý a těm co to do té doby měli na 20% až od 3600 otáček to předělávaj při první příležitosti také na "trvalý" přívstřik a z toho se dá usuzovat mnohé (jak psal airwaves)
technici nedávali na školení u p.Patakyho pozor a každej to seřizuje podle toho co si pamatoval ze školení v AGC
nebo ten základ (motor) je ještě větší sračka než si myslel a tak nařídil přenastavit všechny auta na perm 20%
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 50#p393940
a teď proč to celé opakuju... servrtome, ty máš snad jinej motor jak my ostatní ??? že říkáš že my máme (budeme) mít vychrochtanej, vydřenej, zadřenej, vyžvejkanej... atd. motor jenom proto, že sme si to nenechali udělat u ... (garážovýho mechanika) a udělali sme tu chybu že to máme od (AGC/BRC) ????
co mi brání říct v aby na nastavení VSR potažmo plynu nešahali ??? snad jenom formulka "pane, ale to pak přídete o záruku na dotčené části (motor)" o kterou ty jsi už asi přišel, nebo nepřišel ???
a bavíme-li se o naprosto stejném motoru cvvt viz níže
z diskuze firmy AGC http://www.lpg-autogascentrum.cz/forum/
cituji :
Dotaz: ... Předmět: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 07:14:31
Dobrý den, uvažujeme o přestavbě na lpg systém u 1 rok starého vozu KIA CEED SW 1.4 CVVT. Někde jsem četla, že Vaše firma je oficiální dodavatel systému lpg pro vozy KIA pro přestavbu bez ztráty záruky (7let). Můžete mi, prosím, sdělit, který systém je tedy oficiálně pro vůz KIA CEED SW 1.4 CVVT doporučen? LOVATO Easy Fast Smart s přívstřikem benzínu? Jaké hodnoty přívstřiku - otáčky, procenta - je nutné nastavit, aby byl ventily chráněny? Nebo byste nám doporučil jiný systém lpg? Jaký a proč? Děkuji.
Odpověď: Autogas Centrum Předmět: RE: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 07:43:09
Dobrý den. Potvrzuji, že jsme oficiálními dodavateli zařízení LPG pro firmu KIA v ČR. Po úspěšně provedených testech bylo vybráno zařízení Lovato Easy Fast Smart s možností přístřiku benzínu. Parametry přístřiku jsou našim know-how. Parametry se můžou lišit podle typu vozidla, výkonu atd. Na základě průběžných kontrol stavu ventilů a podle množství najetých km, tyto parametry upřesňujeme. Prodlouženou záruku je nutné před montáží domluvit u Vašeho prodejce. S pozdravem Ing.Pataky - technik
Dotaz: ... Předmět: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 09:00:32
Kolik tedy bude s tímto přívstřikem benzínu u LOVATO Easy Fast Smart výsledný poměr spotřeby benzín/LPG - 3% benzínu a 97% LPG, nebo třeba, jak někde píší, až 20% benzínu a 80% LPG? To už by ekonomika provozu na lpg byla někde úplně jinde... Děkuji za odpověď.
Odpověď: Autogas Centrum Předmět: RE: KIA CEED SW 1.4 CVVT
Dne: 04.04.2013, 09:21:58
Aktivace přístřiku je od určitých otáček a výkonu motoru. Spotřeba benzínu je závislá na stylu jízdy a provozování vozidla.(městský provoz, dálniční, převládající horský terén atd.) Rozsah spotřeby se tak může pohybovat od ½ litru benzínu i do 1 ½ litru na 100 Km. Je to individuální. Na druhé straně, případné zaklepání ventilů by si vyžádalo vyšší náklady na opravu, než jsou výdaje na přístřik benzínu. Se souhlasem firmy KIA by se alternativně mohl použít systém externí ochrany VAP SAVER+VSE (více zde na stránkách), kde jsou provozní náklady nižší. Ing.Pataky - technik
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Sorry, ale jak se říká, teď jsi "sám sebe zastřelil"
První dva řádky tvého dlouhého postu - píšeš:
"ehm, ale ty taky koukám nečteš vše, nebo jenom co se ti hodí
a teď budu jenom teoretizovat"
Takže, čtu vše, navíc jsem čekal, že se budeš hádat, a když tedy včera přede mnou jel Fiat Doblo, loňský model, s nálepkou LPG, jel jsem za ní až do autorizáku H, kde jsem i30 kupoval. Byli velmi ochotní a dali mi šroubek do zadního blatníku, při té příležitosti jsem si vzal krásný leták, kde H píše, že investice 30 až 50 tisíc se rychle vrátí.
Mohu ti ho vyfotit. Opravdu si myslíš, že za 30 tisíc H mění nějaké díly v motoru? Ani náhodou. Přitom to je častý "argument" odpůrců neautorizovaných přestaveb.
Náš místní H dealer už také dlouhá léta prodává plynové Fiaty. Dováží je z fabriky, standardní auto, a vozí na přestavbu do HK. Toť vše, žádné úpravy v motoru.
Pokud jde o tvůj přívstřik, ten kritizovala spousta uživatelů, a nedivím se jim, protože o spotřebě benzínu na přívstřik jim nikdo nic předem neřekl. Ten leták ti sem dám, protože ani tam není o přívstřiku ani slovo. Je tam pouze to, co jsem citoval výše, tedy že se investice 30 až 50 tisíc rychle vrátí.
Jak je to ve skutečnosti s návratností H systému, už tu zaznělo dostkrát. Sám píšeš, že motor je prý z bláta, a tomu tedy bude odpovídat stále častější nastavení trvalého přívstřiku na garančkách... a stále většího množství.
Je tu přece dost témat, kde majitelé popisují, jak je vyfakovali s hlučným a netáhnoucím motorem provozovaným POUZE na benzín - že prý vlastnost auta, špatné palivo (tankujte N98) atd.
Vůz i30, který stál
První dva řádky tvého dlouhého postu - píšeš:
"ehm, ale ty taky koukám nečteš vše, nebo jenom co se ti hodí
a teď budu jenom teoretizovat"
Takže, čtu vše, navíc jsem čekal, že se budeš hádat, a když tedy včera přede mnou jel Fiat Doblo, loňský model, s nálepkou LPG, jel jsem za ní až do autorizáku H, kde jsem i30 kupoval. Byli velmi ochotní a dali mi šroubek do zadního blatníku, při té příležitosti jsem si vzal krásný leták, kde H píše, že investice 30 až 50 tisíc se rychle vrátí.
Mohu ti ho vyfotit. Opravdu si myslíš, že za 30 tisíc H mění nějaké díly v motoru? Ani náhodou. Přitom to je častý "argument" odpůrců neautorizovaných přestaveb.
Náš místní H dealer už také dlouhá léta prodává plynové Fiaty. Dováží je z fabriky, standardní auto, a vozí na přestavbu do HK. Toť vše, žádné úpravy v motoru.
Pokud jde o tvůj přívstřik, ten kritizovala spousta uživatelů, a nedivím se jim, protože o spotřebě benzínu na přívstřik jim nikdo nic předem neřekl. Ten leták ti sem dám, protože ani tam není o přívstřiku ani slovo. Je tam pouze to, co jsem citoval výše, tedy že se investice 30 až 50 tisíc rychle vrátí.
Jak je to ve skutečnosti s návratností H systému, už tu zaznělo dostkrát. Sám píšeš, že motor je prý z bláta, a tomu tedy bude odpovídat stále častější nastavení trvalého přívstřiku na garančkách... a stále většího množství.
Je tu přece dost témat, kde majitelé popisují, jak je vyfakovali s hlučným a netáhnoucím motorem provozovaným POUZE na benzín - že prý vlastnost auta, špatné palivo (tankujte N98) atd.
Vůz i30, který stál
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
!!! sakra !!! já mám motor ty máš motor, na tom se snad shodneme, je- li můj z bláta, tan tvůj bude taky takovej, otázka zní, proč tvoje zástavba bez přímazu a přívstřiku vydrží a moje ne !!! a nechci se hádat !!! přečti si diskuzi AGC tam na otázku, mám auto xy musím mít nějaké řešení ochrany ventilů ??? kde u některých značek (motorů) je napsáno
a)
VW pasat 1,8T 110kw
Dobrý den. Váš typ vozidla nevyžaduje ochranu ventilů
Peugeot 207 1,4 16v 65kw
...V průběhu provozu vozidel Peugeot s LPG se nepotvrdila nutnost použití ochrany ventilových sedel
Citroen Xsara 1.4i
Dobrý den. Ne, podle našich zkušeností u těchto vozidel není nutná ochrana ventilů.
ŠKODA FABIA 1.2 HTP má tvrzená sedla ventilů, nebo je lepší přimazávat??
...Vozidla koncernu VW, tedy i vaše ŠKODA FABIA 1.2 HTP nepotřebují ochranu ventilových sedel.
b)
FORDU FOCUS
...přimazávání je nutné.Máme za sebou několik desítek přestaveb vašeho typu vozidla
Dobrý den, prosím o informaci jaké motory jsou pro přestavbu LPG nejvhodnější? Uvažuji o koupi vozu cca do 100 tis od roku výroby 2004. Např, fiat Stilo, Grande Punto, Renult Thalia, Hyunday Acent nebo Elantra. Vím, ale že např, japonské a korejské automobilky ( ale i ford, protože má stejné motory s Mazdou) nepoužívají tak kvalitní materiál na ventily a dochází k upalování ventilů. Normálně by ten motor najel 300 tis bez zásahu, ale na LPG má podpálené ventily cca po 50 tis. Proto bych si rád od Vás nechal poradit, jaký motor je vhodnější a kterému se raději vyhnout. Dá se říct, že starší motory jsou pro přestavbu vhodnější?
...Dobrý den.Vhodnost montáže LPG zařízení do jednotlivých typů motorů, lze snad částečně posuzovat pouze podle četnosti problémů při montáži a provozu. Vámi vyjmenovaná vozidla kromě typů Hyundai (zde se doporučuje přimazávání ventilů systémem VSR nebo VAP SAVER) jsou co do hlediska montáže a provozu bezproblémová.
... z toho mi prostě vyplývá jeden závěr a to ten, že jsem při výběru vozu s provozem na LPG šáhl vedle !!!
čili celá otázka zní, ; proč přistoupil na "fabrickou" zástavbu do svých aut když tyto na to nejsou dělané ????
a)
VW pasat 1,8T 110kw
Dobrý den. Váš typ vozidla nevyžaduje ochranu ventilů
Peugeot 207 1,4 16v 65kw
...V průběhu provozu vozidel Peugeot s LPG se nepotvrdila nutnost použití ochrany ventilových sedel
Citroen Xsara 1.4i
Dobrý den. Ne, podle našich zkušeností u těchto vozidel není nutná ochrana ventilů.
ŠKODA FABIA 1.2 HTP má tvrzená sedla ventilů, nebo je lepší přimazávat??
...Vozidla koncernu VW, tedy i vaše ŠKODA FABIA 1.2 HTP nepotřebují ochranu ventilových sedel.
b)
FORDU FOCUS
...přimazávání je nutné.Máme za sebou několik desítek přestaveb vašeho typu vozidla
Dobrý den, prosím o informaci jaké motory jsou pro přestavbu LPG nejvhodnější? Uvažuji o koupi vozu cca do 100 tis od roku výroby 2004. Např, fiat Stilo, Grande Punto, Renult Thalia, Hyunday Acent nebo Elantra. Vím, ale že např, japonské a korejské automobilky ( ale i ford, protože má stejné motory s Mazdou) nepoužívají tak kvalitní materiál na ventily a dochází k upalování ventilů. Normálně by ten motor najel 300 tis bez zásahu, ale na LPG má podpálené ventily cca po 50 tis. Proto bych si rád od Vás nechal poradit, jaký motor je vhodnější a kterému se raději vyhnout. Dá se říct, že starší motory jsou pro přestavbu vhodnější?
...Dobrý den.Vhodnost montáže LPG zařízení do jednotlivých typů motorů, lze snad částečně posuzovat pouze podle četnosti problémů při montáži a provozu. Vámi vyjmenovaná vozidla kromě typů Hyundai (zde se doporučuje přimazávání ventilů systémem VSR nebo VAP SAVER) jsou co do hlediska montáže a provozu bezproblémová.
... z toho mi prostě vyplývá jeden závěr a to ten, že jsem při výběru vozu s provozem na LPG šáhl vedle !!!
čili celá otázka zní, ; proč přistoupil na "fabrickou" zástavbu do svých aut když tyto na to nejsou dělané ????
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
severtom: prekrucujes a vkladas do ust neco, co nikdo nerekl. Neznam duvod, proc to delas timto stylem, ale zkus jednat trochu ferove
Nikoliv, ze s tim meli pocitat, ale melo jim to byt sdeleno a pokud pujdeme do detailu, pokud do neceho hodlam investovat 30 tisic, dost si o tom prectu a nejde si na netu nepovsimnout, ze se instalace provadi s VSR. Prijimaci technik je svym zpusobem prodejce, potrebuje prodat a proto bohuzel mlzi, zapomina a nebo lze. Dalsi vec je ta, ze byli taci, co o tom sice vedeli, ale prepocitali se. Ono jezdit za 8 litru plynu + k tomu 1,5 litru benzinu je sice porad pekna uspora, ale chapu, ze z ni leckdo nebude odvareny. Ja odvareny jsem, protoze moje propocty pri defensivni jizde odpovidaly 2,8kc/km, cili urcite pochopis, ze uspora 1Kc/km pri najezdu 30tkm se u me muze rovnat orgasmu. Jizdu si vic uziju a za 30 litru se muzu jet vykoupat k Balatonu.
P.S: ta tvoje poznamka o doladeni je s prominutim trapna, kontrola po 2500km je povinna a myslim prospesna. Mimochodem, tady na foru bylo problemovych aut s LPG za ty roky nepocitane, s BRC, privstrikem a autorizakem nemela spolecnyho vubec nic. Pro me to byla vyborna antikoncepce, proc LPG nechtit, ale na podzim rozhodly finance a modlitba, ze to bude OK.
Nikoliv, ze s tim meli pocitat, ale melo jim to byt sdeleno a pokud pujdeme do detailu, pokud do neceho hodlam investovat 30 tisic, dost si o tom prectu a nejde si na netu nepovsimnout, ze se instalace provadi s VSR. Prijimaci technik je svym zpusobem prodejce, potrebuje prodat a proto bohuzel mlzi, zapomina a nebo lze. Dalsi vec je ta, ze byli taci, co o tom sice vedeli, ale prepocitali se. Ono jezdit za 8 litru plynu + k tomu 1,5 litru benzinu je sice porad pekna uspora, ale chapu, ze z ni leckdo nebude odvareny. Ja odvareny jsem, protoze moje propocty pri defensivni jizde odpovidaly 2,8kc/km, cili urcite pochopis, ze uspora 1Kc/km pri najezdu 30tkm se u me muze rovnat orgasmu. Jizdu si vic uziju a za 30 litru se muzu jet vykoupat k Balatonu.
P.S: ta tvoje poznamka o doladeni je s prominutim trapna, kontrola po 2500km je povinna a myslim prospesna. Mimochodem, tady na foru bylo problemovych aut s LPG za ty roky nepocitane, s BRC, privstrikem a autorizakem nemela spolecnyho vubec nic. Pro me to byla vyborna antikoncepce, proc LPG nechtit, ale na podzim rozhodly finance a modlitba, ze to bude OK.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT