Znám, ale ten už leží pul roku v Ikemu a čeká na vhodné srdce
Pískověbílý Tuky
Moderátor: Moderátoři
Re: Pískověbílý Tuky
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Pískověbílý Tuky
Čoho
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Pískověbílý Tuky
Tak jsem se zkusil zeptat ve firmě co má web decarbo.cz na dekarbonizaci motoru, na to zda používají vodík. Ten co jsem s ním mluvil tak tvrdil, že vodík nepoužívají, že je to jen o zvýšení teploty ve spalovacím prostoru a ve výfukovém systému.
Jak jsem sem dal odkaz na to že dělají čistění DPF, tak ze zvědavosti jsem se ptal na problém časté regenerace DPF - říkal že je to široký problém a že problém je často jinde než v DPF. Ptal jsem se, jestli oni umí, nebo jestli by uměl navést na někoho, kdo by to dovedl diagnostikovat se zárukou, že se to nebude řešit metodou pokus - omyl, aby to nestálo majlant bez výsledku. To jsem dopadl. Se celkem rozčílil, že toto nikdo nezaručí, že pokus - omyl je normální postup, že ani chirurg nikomu nezaručí, že se po operaci probudí... Takže z hlediska problému s DPF co má Axel nemá cenu se touto firmou vůbec zabývat.
Já se na to ptal i s ohledem na to, že má zkušenost je často ten styl pokus - omyl a i na základě článku ve Světě motorů, že zákazníci nemají přistupovat na tento postup. Při čtení toho článku jsem si myslel něco o hraběcích radách.
Jak jsem sem dal odkaz na to že dělají čistění DPF, tak ze zvědavosti jsem se ptal na problém časté regenerace DPF - říkal že je to široký problém a že problém je často jinde než v DPF. Ptal jsem se, jestli oni umí, nebo jestli by uměl navést na někoho, kdo by to dovedl diagnostikovat se zárukou, že se to nebude řešit metodou pokus - omyl, aby to nestálo majlant bez výsledku. To jsem dopadl. Se celkem rozčílil, že toto nikdo nezaručí, že pokus - omyl je normální postup, že ani chirurg nikomu nezaručí, že se po operaci probudí... Takže z hlediska problému s DPF co má Axel nemá cenu se touto firmou vůbec zabývat.
Já se na to ptal i s ohledem na to, že má zkušenost je často ten styl pokus - omyl a i na základě článku ve Světě motorů, že zákazníci nemají přistupovat na tento postup. Při čtení toho článku jsem si myslel něco o hraběcích radách.
Re: Pískověbílý Tuky
Každá líška si bude svoj chvost chváliť... keď predáva a používa nejakú dekarbonizačnú chémiu, tak nemôže pochváliť fľašu destilovanej vody. V princípe treba vždy v motore nejakým spôsobom karbónové usadeniny spáliť, k tomu im treba nejako aj pomôcť. U relatívne čistého motora je to asi za jedno ale pri nejakej starej plečke by som sa chémiu aj bál použiť aby neuvoľnila nejaké väčšie kusy karbónu. Ten vodík sa mi zdá bezpečnejší.
K tomu DPF... urobiť diagnostiku nie je totižto jednoduché. Na rýchlosť zanášania má vplyv dymivosť (stav vstrekov, stav EGR, stav piestnej skupiny), na kvalitu regenerácie zase teplota motora, množstvo zostatkového kyslíka, stav oxidačného katalyzátora a presnosť zistenia týchto veličín okolo DPF(teplota , spätný tlak, kyslík - lambda sonda). Ideálna diagnostika prebieha na dvoch frontoch, najprv je potrebné auto preliezť cez zásuvku OBD a potom vybrať vložku DPF, čistiť suchou cestou a sledovať čím je zanesená... koľko je tam popola a koľko sadzí. Pokiaľ sa to nerobí takto komplexne (čo je fakt výnimka) tak to bude vždy pokus omyl...
K tomu DPF... urobiť diagnostiku nie je totižto jednoduché. Na rýchlosť zanášania má vplyv dymivosť (stav vstrekov, stav EGR, stav piestnej skupiny), na kvalitu regenerácie zase teplota motora, množstvo zostatkového kyslíka, stav oxidačného katalyzátora a presnosť zistenia týchto veličín okolo DPF(teplota , spätný tlak, kyslík - lambda sonda). Ideálna diagnostika prebieha na dvoch frontoch, najprv je potrebné auto preliezť cez zásuvku OBD a potom vybrať vložku DPF, čistiť suchou cestou a sledovať čím je zanesená... koľko je tam popola a koľko sadzí. Pokiaľ sa to nerobí takto komplexne (čo je fakt výnimka) tak to bude vždy pokus omyl...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20293
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Boryš: Děkuji za zeptání a informace.
petzl: Držím pěsti, ať mu to dobře dopadne.
petzl: Držím pěsti, ať mu to dobře dopadne.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20293
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Nevíte někdo, co se přidává ve Zlínském kraji do vody?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11630
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Pískověbílý Tuky
V Bruntále to dle jednoho skvělého seriálu bývalo v sedmdesátých letech LSD, ale co aktuálně ve Zlínském ....
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20293
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Asi to bude nějaký skvělý matroš
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11630
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Pískověbílý Tuky
Co Ti tam kdo provedl, že se ptáš?
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20293
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Tam nic, právěže tady jsem kvůli jednomu idiotovi téměř boural... je tady vyfrézovaný 4 km dlouhý úsek cesty, kde je povolených 50 za hodinu. Jezdím tam max 60, protože už několikrát tam nečekaně na různých místech byly vyfrézovány různé jámy. Předevčírem jsem dal blinkr doleva a začal jednu z nich objíždět, když to nějaký inteligent se zlínskou značkou psychicky nevydržel a začal předjíždět Ještěže Tucson dobře brzdí. Dotyčný zdrhnul.
Navíc to, co zlíňáci předvádí na Olomoucku zhruba od Vánoc, stojí za to...
Navíc to, co zlíňáci předvádí na Olomoucku zhruba od Vánoc, stojí za to...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Podle RZ bydliště šoféra nepoznáš. Je čím dál víc RZ jiného kraje než kde žije majitel auta. Je to i můj případ (nemám Z ), kolega má třeba B a bydlí u Holešova... Soused z baráku má S a tak se dá pokračovat.
Re: Pískověbílý Tuky
Keď to nemáta povinnosť zmeniť RZ po zmene adresy majiteľa(zmene majiteľa vozidla), tak to už bude ako v anglicku... podľa značky človek nič nezistí. Tu v našich končinách, presťahuješ sa do iného okresu, zmeníš trvalý pobyt.. do dvoch týždňov musí byť auto na nových značkách...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11630
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Pískověbílý Tuky
V ČR to bylo taky, ale zjistili, že to stojí moc peněz . Taky bydlíme ve středních Čechách a značky máme jedině pražské !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Pískověbílý Tuky
Tu to tiež nie je zadarmo... značky 2x16€ + nejaký správny poplatok asi 6€... nemôžeme si predsa nechať skrachovať súkromnú firmu, ktorá už roky lisuje tabuľky .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20293
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Skutečná průměrná spotřeba na poslední nádrž 6,05 l / 100. Po dekarbonizaci, v nádrži Optimal Diesel+ + VIF, obvykle s klimou na auto a 22°C, dálnice 130 - 140, okresky 100 (dle tacho).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek