Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8146
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
pozor kedy a cim to meriate
u mna 2,35 nejakym plastovym tlakomerom ktory mam 10 rokov sa rovna 2,5 hodnote na automatickom aku kompresore (x20 team).
195/55/16 v pripade 1150kg KIa Stobic fukam prave na tych 2,5 kompresorom x20team. je to vsak len cislo
u mna 2,35 nejakym plastovym tlakomerom ktory mam 10 rokov sa rovna 2,5 hodnote na automatickom aku kompresore (x20 team).
195/55/16 v pripade 1150kg KIa Stobic fukam prave na tych 2,5 kompresorom x20team. je to vsak len cislo
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Mám dva tlakoměry z toho jeden digi a druhý analogový, pak ještě na kompresoru další, takže vím, kolik tam foukám.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8146
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
Maras: ak vsetky tri ukazuju rovnako, tak si blizko idealu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
No ten digi slibuje min.odchylku, takže mu věřím a používám jej, ostatní jsem použil pro kontrolu a sedělo to.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Bohužel, ani na stojanech u pump nejsou manometry zrovna etalonem přesnosti
Re: Motor 1.5DPi
Já foukám 2,5 ale chápu, že někomu by se to mohlo zdát tvrdší, mně to také někdy přijde, když jedu po hodně špatné silnici.
XCeed 1.5 T-GDI 118 kW 7DCT GT-Line MY23
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 103 kW MT | Ford Focus II 1.6, 74 kW | Ford Focus II 1.6, Ti-VCT 85 kW
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI, 103 kW MT | Ford Focus II 1.6, 74 kW | Ford Focus II 1.6, Ti-VCT 85 kW
Re: Motor 1.5DPi
No koukám, že doporučeni vyrobce se neslušuje s praxi . Zkusim ufouknout ten zadek, předek dam 2,6 a zadek 2,3 a chvilku pojezdim teda myslel jsem , jak se to stiši po přezuti na letni, ale zazrak se nekonal. Tohle auto je prostě hučák motor se ozve až pod plynem nad 2500, ale od kol to huči teda slušně. Po přezutí jsem si ale všimnul jedné věci, jak se to trochu stišilo, tak při sešlapnuti plynu slyšim v určitych otačkách takovy jakoby piskajici zvuk , při ubradi a nebo přidani to zmizi. Jako by mi odchazelo turbo v mém atmosferickém motoru Začnu davat radio na hlasitost 15, hlasitost 10 je moc malo a pořád něco slyšim
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Re: Motor 1.5DPi
Já při přidání plynu ten zvuk taky slyším (takový jakoby vysoký cvrlikání, skoro jakoby praskalo v rádiu). Řekl bych, že se prostě někudy do kabiny přenáší nějaká vibrace, kterou se bez zátěže daří utlumit. Ale nevím. Dělá to od nova, 1.0 t-gdi.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11629
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Zákeřně svištivý zvuk vydává kompresor klimatizace .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
To by mohlo být, díky - při přidání plynu začne foukat víc, pravda. Pořád lepší než náš Focus - tam regulérně hvízdá něco v trubkách - jako na píšťalku
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: Motor 1.5DPi
Ja klimatizaci ještě nezapnul . Jen použivám tlačitko na odmlženi předniho skla a tam sepne . Čekám na větši vedra a hlavně mě hned boli v krku
Hyundai i30 1,5 DPi HB start plus, bílá (25.11.2021)
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
škoda Fabia 1,4 mpi 44kw, 2002
Re: Motor 1.5DPi
S krkem z klímy i hlukem v kabině jsme na tom subjektivně stejně. Proto mě naprosto štve u mý výbavy Comfort s manuální klimatizací nemožnost deaktivace vnitřní cirkulace = sepnutí klimatizace při použití ostřikovačů.
Další poznatky:
ad spotřeba:
Rozdíl ve spotřebě po přezutí pneu nesleduju. Určitě ne půl litru, jak zpozoruje průměrný diskutující v automoto fórech ...
ad vibrace/rezonance:
Projevuje se mi pravidelně asi taky jindy, než vám všem. A to při zastavení po nějaké době (spíš delší) jízdy. Vyřazení na volnoběh... V ten moment slyším dunivý zvuk, přijde mi, že skutečně od výfukového potrubí. Za jízdy nic takového atypického neslyším. Mám hatchback. Což není závažné, jako kdyby mi to dělalo při určitých otáčkách za jízdy. I tak mě to už několikrát překvapilo. Asi nebudu vypínat Start/Stop a vyřešeno.
ad chrčení za přidávání plynu:
Taky pozoruju. Ale oturbené motory to dělají daleko daleko více. Takový "hladový" pocit jsem z toho vždycky měl. Sice to za plynem šlo, ale zvukově se to jakoby trápilo.
ad zvukový projev při řazení:
Není u mě slyšet občas jen u zařazení jedničky. Ale taky dvojky, někdy i trojky, podle nálady buď auta, nebo mojí. Cukání nepozoruju.
Suma sumárum: Po 7 tis. km mě zatím štvou tři věci: Nepochopitelné pro mě je, že dálkovým ovládáním nejdou otevřít okénka, zatímco zavřít jdou, využíval jsem vždy oboje. Nemožnost vypnout cirkulaci u manuální klímy při užití ostřikovačů. Smrad do kabiny vlítne i tak a ještě to sepne klimatizaci, aniž bych chtěl. Odhlučnění kabiny.
Suma sumárum sumy sumárum: Ani jedno není problém motoru 1.5 DPi, jehož chování mi přijde očekávatelné. 3000 otáček na dálnici ve 100-110 km/h by bylo pohodových, asi i 3500 při nějakých 125 km/h, kdyby bylo auto více odhlučněné. Ale znovu a pořád dokola: Máme auto, dá se říct rodinné, v cenové kategorii pomalu nejnižší možné.
Jo a ještě jedna věc, za kterou nemůže motor: Nevím, jak vy, ale nemám pocit nejpevnějšího laku. Mám základní bílou a přijde mi, že stačí málo k odloupnutí. Jasně, další logický rozdíl oproti autu za 600, 800 tisíc.
Další poznatky:
ad spotřeba:
Rozdíl ve spotřebě po přezutí pneu nesleduju. Určitě ne půl litru, jak zpozoruje průměrný diskutující v automoto fórech ...
ad vibrace/rezonance:
Projevuje se mi pravidelně asi taky jindy, než vám všem. A to při zastavení po nějaké době (spíš delší) jízdy. Vyřazení na volnoběh... V ten moment slyším dunivý zvuk, přijde mi, že skutečně od výfukového potrubí. Za jízdy nic takového atypického neslyším. Mám hatchback. Což není závažné, jako kdyby mi to dělalo při určitých otáčkách za jízdy. I tak mě to už několikrát překvapilo. Asi nebudu vypínat Start/Stop a vyřešeno.
ad chrčení za přidávání plynu:
Taky pozoruju. Ale oturbené motory to dělají daleko daleko více. Takový "hladový" pocit jsem z toho vždycky měl. Sice to za plynem šlo, ale zvukově se to jakoby trápilo.
ad zvukový projev při řazení:
Není u mě slyšet občas jen u zařazení jedničky. Ale taky dvojky, někdy i trojky, podle nálady buď auta, nebo mojí. Cukání nepozoruju.
Suma sumárum: Po 7 tis. km mě zatím štvou tři věci: Nepochopitelné pro mě je, že dálkovým ovládáním nejdou otevřít okénka, zatímco zavřít jdou, využíval jsem vždy oboje. Nemožnost vypnout cirkulaci u manuální klímy při užití ostřikovačů. Smrad do kabiny vlítne i tak a ještě to sepne klimatizaci, aniž bych chtěl. Odhlučnění kabiny.
Suma sumárum sumy sumárum: Ani jedno není problém motoru 1.5 DPi, jehož chování mi přijde očekávatelné. 3000 otáček na dálnici ve 100-110 km/h by bylo pohodových, asi i 3500 při nějakých 125 km/h, kdyby bylo auto více odhlučněné. Ale znovu a pořád dokola: Máme auto, dá se říct rodinné, v cenové kategorii pomalu nejnižší možné.
Jo a ještě jedna věc, za kterou nemůže motor: Nevím, jak vy, ale nemám pocit nejpevnějšího laku. Mám základní bílou a přijde mi, že stačí málo k odloupnutí. Jasně, další logický rozdíl oproti autu za 600, 800 tisíc.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11629
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Tak pravda, tohle je litránek s turbem, ale já rozdíl ve spotřebě mezi zimou a létem pozoruji, i když celý půl litr to pravda není
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
jasně, souhlasím, ale rozdíl ve spotřebě zimní-létní gumy není jen o gumách ale i o venkovní teplotě. Já když v zimě dojedu na konec mé ulice (cca 300m) tak mám průměrnou spotřebu 22l/100km ale teď v létě jen 16. Takže i na zimních gumách v létě by IMHO měla být trochu nižší spotřeba.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i