Níž než na 4.6 l jsem se ještě nedostal...
Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Re: Motor 1.5DPi
Myslím, že se petzl trošku upsal. Spotřeba pod 4 l u DPi nebude reálná, ale asi chtěl napsat pod 5 l, tam je to docela možné za odpovídajících podmínek jako rovinky, teplota lehká noha na plynu atd. Sám jsem taky zajel nejmíň za 4,6 jednu cestu z práce. Co, Tondo?
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Mám takovou teorii...
Kdo má celkovou! spotřebu pod 5.5, tak musí splňovat alespoň 3 následující kritéria:
(a) vyjíždí pouze v bezvětří a teplotě 15 °C,
(b) ještě ani sekundu netočil nad 3000 otáček,
(c) jezdí pouze z kopce,
(d) nepředjel ještě ani cyklistu,
(e) předjel ho aspoň 2x trabant,
(f) neumí počítat,
(g) neumí číst.
A neštvěte mě ... Spotřebu jsem nikdy nehrotil, v podstatě až ze zajímavosti a na základě toho, že mi to monitor vnucuje. Jo a taky asi i na základě cen benzinu a nafty .. Nicméně mám zatím takový závěr ze svých jízd, že při docela rychlostně dost volných plynulých jízdách na dálnici/okrscích/semtam nějaký kopeček, nebo spíš i kopec, ale opačným směrem zase zkopec, se dostanete na nějakých 6 litrů. A to se vyhýbám od doby nového auta zbytečným crcačkám po městě,... Kdo má spotřebu okolo 4.5 litru a jezdí rychlostní povolené limity a zároveň nesplňuje výše uvedená kritéria, vyžaduju schůzku. Pojedu v závětří klidně na laně a vsadím se, že i tak budu mít spotřebu o litr a půl více .
Jo a nejsem lempl na spojce, ani plynu. Důkaz: Vůbec nevím, o jakém poskakování mezi jedničkou a dvojkou je řeč, čestně ..
Kdo má celkovou! spotřebu pod 5.5, tak musí splňovat alespoň 3 následující kritéria:
(a) vyjíždí pouze v bezvětří a teplotě 15 °C,
(b) ještě ani sekundu netočil nad 3000 otáček,
(c) jezdí pouze z kopce,
(d) nepředjel ještě ani cyklistu,
(e) předjel ho aspoň 2x trabant,
(f) neumí počítat,
(g) neumí číst.
A neštvěte mě ... Spotřebu jsem nikdy nehrotil, v podstatě až ze zajímavosti a na základě toho, že mi to monitor vnucuje. Jo a taky asi i na základě cen benzinu a nafty .. Nicméně mám zatím takový závěr ze svých jízd, že při docela rychlostně dost volných plynulých jízdách na dálnici/okrscích/semtam nějaký kopeček, nebo spíš i kopec, ale opačným směrem zase zkopec, se dostanete na nějakých 6 litrů. A to se vyhýbám od doby nového auta zbytečným crcačkám po městě,... Kdo má spotřebu okolo 4.5 litru a jezdí rychlostní povolené limity a zároveň nesplňuje výše uvedená kritéria, vyžaduju schůzku. Pojedu v závětří klidně na laně a vsadím se, že i tak budu mít spotřebu o litr a půl více .
Jo a nejsem lempl na spojce, ani plynu. Důkaz: Vůbec nevím, o jakém poskakování mezi jedničkou a dvojkou je řeč, čestně ..
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8146
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
ono je to casto otazne. Kazdy jazdime niekde inde. A aj ked 1,5Dpi nemam, vidim to u modernych motorov dost casto
S manzelkou ideme ona tam a ja nazpat. Jej styl soferovania je iny ako moj, pokojne dosiahneme rovnaky rychlostny priemer (hovorim o trasach cca 120-150km) takze to eliminuje faktor "cerveneho semaforu". On sa da dosiahnut slusne vysoky rychlostny priemer aj nizsou rychlostou - ja napr jazdim okresky rychlejsie a dialnice pomalsie, manzelka naopak. A ja tu trasu zajazdim pokojne o 3/4 litra na 100 menej, bez nejakeho snazenia sa
Tiez si myslim, ze pod 4l s 1,5DPi dlhodobejsie proste nejde. Nejaky testovaci okruh za idealnych podmienok mozno ano
Realne aj 5,5-6l je vyborna spotreba a ako som tu pisal mnohokrat stve ma ze 1,5Dpi Hyundai a Kia nemontuju do Rio, i20, Bayonu a Stonicu
S manzelkou ideme ona tam a ja nazpat. Jej styl soferovania je iny ako moj, pokojne dosiahneme rovnaky rychlostny priemer (hovorim o trasach cca 120-150km) takze to eliminuje faktor "cerveneho semaforu". On sa da dosiahnut slusne vysoky rychlostny priemer aj nizsou rychlostou - ja napr jazdim okresky rychlejsie a dialnice pomalsie, manzelka naopak. A ja tu trasu zajazdim pokojne o 3/4 litra na 100 menej, bez nejakeho snazenia sa
Tiez si myslim, ze pod 4l s 1,5DPi dlhodobejsie proste nejde. Nejaky testovaci okruh za idealnych podmienok mozno ano
Realne aj 5,5-6l je vyborna spotreba a ako som tu pisal mnohokrat stve ma ze 1,5Dpi Hyundai a Kia nemontuju do Rio, i20, Bayonu a Stonicu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Kdybych jezdil do práce vždy na 6 a odjíždel po 18. hodině, tak věřím, že spotřebu kolem 5,5 mám uplně s klidem. Bohužel to zabíjí časté cesty na 8. a zpátky ve 16, kdy se nevyhnu stání a popojíždění v kolonách. To se pak spotřeba blíží klidně i k 7 litrům. Když jedu o víkendu do práce na 6 a zpátky v 18, tak mám obvykle spotřebu 5,3. V týdnu ve stejný čas 5,9-6,1. Zatím mám průměr 6,1. A ostatní spíš brzdí mě než já je.
i30 1.5 DPI hatch Smart - sunset red od 16. 3. 2022
Hyundai i30 I Hatchback 1.4 80 kW
ex Peugeot 307 1.4 66 Kw
Hyundai i30 I Hatchback 1.4 80 kW
ex Peugeot 307 1.4 66 Kw
Re: Motor 1.5DPi
Ne... neupsal.
On sem třeba koukne a něco k tomu řekne. Ale když vidím co tady rozpoutá spotřeba pod 5, tak bych se nedivil, že nic komentovat nebude. Nestojí to za to. Já a nejen já, víme za co dokáže jezdit a to prosím i dlouhou štreku po dálnici a s vozíkem. Ono stačí víc myslet a mít cit pro jízdu. A znalost cesty před sebou je jeden z nejdůležitějších aspektů.
A vzhledem k tomu, že už jsme oba něco "málo" po té Evropě najezdili, nemám důvod mu nevěřit, ještě když to podpoří fotkou. Ale to jen na okraj debaty. Dá se, opravdu se dá jezdit za velice zajímavé spotřeby. A nemusí to vůbec být defenzivní jízda. A v dnešní době, je sakra rozdíl jezdit za 7, nebo za 5. Číselně vyjádřeno je to 100,- tzn 1 -/km. U někoho kdo najede 10-20 km denně, to třeba neřeší. Kdo najede denně 200 a víc... Odpovězte si sami.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11629
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Kdyžtak sem tu fotku dám já ...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
Jen ať se s náma Chasník podělí, nebo Mr Hyundai o spotřebu. Jestli to dává pod 4 l, tak si umím představit tuto spotřebu např. těsnou jízdou za kamionem a ideální klimatické podmínky. Nebo plynulá jizda max. 70 za hodinu a i tam už bych spotřebu pod 4l moc nedoufal. Chtělo by to popis stylu jízdy od něj.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Hošani, už se mi po vás stýskalo, tak jsem se přišel podívat. Nejdřív trošku píchnu do vosího hnízda :
a) to bych byl rád, kdybych při jiných teplotách nemusel jezdit do práce, ale realita je jiná
b) co je špatného na otestování funkce omezovače? Aspoň vím, že ho mám. Ono je ekonomičtější na 5 vteřin dát při předjetí plnej kotel a potom si jet svoje, než se přizpůsobovat jinému tempu, které je často neekonomické. Jen za poslední víkend omezovač 4x (na dvojku 3x a jednou na trojku), ale třeba když to chceš rozjet na 200, tak musíš potáhnout pětku na limit a pak teprve řadit, na šestku to nad 180 prakticky neakceleruje. Klasická technika jízdy s atmosférou.
c) z kopce za 5,5? Ledaže bych roztahoval vybitou TESLU...
d) ti skáčou před kapotou sami do příkopu, protože pod nárazníkem nemám to směšné chrchlátko, ale dokoupil jsem klakson
e) jenom jednou, pak jsem zjistil, že to smrdí a od té doby je vytlačuju mimo vozovku
f) nepotřebuju, to si najdu na gůglu
g) odhalil jsi mě, čte mi to žena a taky píše a je ukrutně nasraná, protože neumím být stručný
Pocitový výkon je vyšší a jak už jsem tady dříve psal, je dost podobný motoru 1,6 CVVT (později označovaný 1,6 MPI), který má papírově o 15 koní víc. Dokáže být úsporný, ale je odladěný na svoji hmotnost, takže v zátěži spotřeba roste. Např. s 1.6 GDI jsem s přívěsem 1300 kg cestou do Vídně měl spotřebu 8,5, to samé si vzal motor 1.5 DPI při závozu zboží do Berlína, i když byl přívěs o cca 400 kg lehčí a 20 cm nižší.
Průměrná spotřeba od koupě 5,8, to je o půl litru míň než GDI, o litr míň než MPI a o půl litru víc než CRDI. Nejčastěji jezdím sám s pracovním vercajkem, tedy zatížení 150 - 200 kg. Většina pracovních jízd vede do Prahy, takže poskakování po městě si taky užiju. Za slušných podmínek (sucho, mírný provoz) se dá v létě běžně jezdit pod 5, v zimě lehce nad. Přívěs nebržděný bez plachty zvedne spotřebu na cca 6,5 - 7, bržďák s plachtou dle zátěže 7,5 - 9.
Ani při svižnější jízdě není vír v nádrži, tady je vidět spotřeba na trase Litoměřice - Berlín - Litoměřice. Kdo tu trasu zná, tak ví, že omezení je tam dost, navíc posledních 30 km v Berlínu je trvale 80 nebo 60, někdy i s poskakováním v koloně. Takže pokud chci udržet průměr 100, tak tam, kde to jde, musím tlačit 150 - 180. Ale i tak si to vzalo jen 6,3...
No a teď k tomu, co se tady píše...Petzl62, jsi totálně mimo, já budu mít 80 tis. až zítra A teď vážně (i když já to moc neumím...), super odhad - poklona
Na teoriích je krásné to, že jsou to teorie.csgut píše: ↑23 kvě 2022, 14:44 Mám takovou teorii...
Kdo má celkovou! spotřebu pod 5.5, tak musí splňovat alespoň 3 následující kritéria:
(a) vyjíždí pouze v bezvětří a teplotě 15 °C,
(b) ještě ani sekundu netočil nad 3000 otáček,
(c) jezdí pouze z kopce,
(d) nepředjel ještě ani cyklistu,
(e) předjel ho aspoň 2x trabant,
(f) neumí počítat,
(g) neumí číst.
A neštvěte mě ... Spotřebu jsem nikdy nehrotil, v podstatě až ze zajímavosti a na základě toho, že mi to monitor vnucuje. Jo a taky asi i na základě cen benzinu a nafty .. Nicméně mám zatím takový závěr ze svých jízd, že při docela rychlostně dost volných plynulých jízdách na dálnici/okrscích/semtam nějaký kopeček, nebo spíš i kopec, ale opačným směrem zase zkopec, se dostanete na nějakých 6 litrů. A to se vyhýbám od doby nového auta zbytečným crcačkám po městě,... Kdo má spotřebu okolo 4.5 litru a jezdí rychlostní povolené limity a zároveň nesplňuje výše uvedená kritéria, vyžaduju schůzku. Pojedu v závětří klidně na laně a vsadím se, že i tak budu mít spotřebu o litr a půl více .
Jo a nejsem lempl na spojce, ani plynu. Důkaz: Vůbec nevím, o jakém poskakování mezi jedničkou a dvojkou je řeč, čestně ..
a) to bych byl rád, kdybych při jiných teplotách nemusel jezdit do práce, ale realita je jiná
b) co je špatného na otestování funkce omezovače? Aspoň vím, že ho mám. Ono je ekonomičtější na 5 vteřin dát při předjetí plnej kotel a potom si jet svoje, než se přizpůsobovat jinému tempu, které je často neekonomické. Jen za poslední víkend omezovač 4x (na dvojku 3x a jednou na trojku), ale třeba když to chceš rozjet na 200, tak musíš potáhnout pětku na limit a pak teprve řadit, na šestku to nad 180 prakticky neakceleruje. Klasická technika jízdy s atmosférou.
c) z kopce za 5,5? Ledaže bych roztahoval vybitou TESLU...
d) ti skáčou před kapotou sami do příkopu, protože pod nárazníkem nemám to směšné chrchlátko, ale dokoupil jsem klakson
e) jenom jednou, pak jsem zjistil, že to smrdí a od té doby je vytlačuju mimo vozovku
f) nepotřebuju, to si najdu na gůglu
g) odhalil jsi mě, čte mi to žena a taky píše a je ukrutně nasraná, protože neumím být stručný
Přesně tak, tímto se dá docela ušetřit peníze, aniž by se ztrácel celkový čas jízdy.
To víš, že pod 4 dlouhodobě nelze, pouze, když se zadaří trasa. A s poslední větou souhlas, vedle 1.5 DPI 6M je 1.2 DPI 5M nesmysl, spotřeba je téměř totožná a jízdní komfort a s tím související bezpečnost nelze srovnat.
Ani s těmi 80 tis. nelze spolehlivost ještě hodnotit, to by měl vydržet v pohodě každý motor. Zatím vše bez problémů, ale to považuji při tomto nájezdu za samozřejmost. Výhodou je prodloužený servisní interval ve srovnání s T-GDi (alespoň pro můj vůz MY21 to platí), což snižuje servisní náklady. Zatím tedy 2 garančky a 3 vlastní výměny oleje v polovině intervalu, 1 sada zimních gum, 2 žárovky H7 (dobrovolná výměna, ještě neprdly, ale nevyhovovala mi svítivost) a sada předních stěračů, nic víc. Auto cajk, motor cajk.
Pocitový výkon je vyšší a jak už jsem tady dříve psal, je dost podobný motoru 1,6 CVVT (později označovaný 1,6 MPI), který má papírově o 15 koní víc. Dokáže být úsporný, ale je odladěný na svoji hmotnost, takže v zátěži spotřeba roste. Např. s 1.6 GDI jsem s přívěsem 1300 kg cestou do Vídně měl spotřebu 8,5, to samé si vzal motor 1.5 DPI při závozu zboží do Berlína, i když byl přívěs o cca 400 kg lehčí a 20 cm nižší.
Průměrná spotřeba od koupě 5,8, to je o půl litru míň než GDI, o litr míň než MPI a o půl litru víc než CRDI. Nejčastěji jezdím sám s pracovním vercajkem, tedy zatížení 150 - 200 kg. Většina pracovních jízd vede do Prahy, takže poskakování po městě si taky užiju. Za slušných podmínek (sucho, mírný provoz) se dá v létě běžně jezdit pod 5, v zimě lehce nad. Přívěs nebržděný bez plachty zvedne spotřebu na cca 6,5 - 7, bržďák s plachtou dle zátěže 7,5 - 9.
Ani při svižnější jízdě není vír v nádrži, tady je vidět spotřeba na trase Litoměřice - Berlín - Litoměřice. Kdo tu trasu zná, tak ví, že omezení je tam dost, navíc posledních 30 km v Berlínu je trvale 80 nebo 60, někdy i s poskakováním v koloně. Takže pokud chci udržet průměr 100, tak tam, kde to jde, musím tlačit 150 - 180. Ale i tak si to vzalo jen 6,3...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Motor 1.5DPi
No, dneska je fakt, ze rozdil mezi 7,5 a 6,5l / 100 km je uz lahvinka vina (v akci v Lidlu), coz jako alkoholik ocenim
Na druhou stranu, loni jsem najezdil jen 15kkm, letos to bude asi min, takze to nastesti moc resit nemusim. Na dalnici (vestinu nalitam tam) davam tempomat na 140 km/h a kdyby byla dalnice volna, byl by to ideal. Jenze to je porad brzdit a zrychlovat, takze jsem po takove ceste nekde lehce po 7. Lepsi nez ford, kde jsem byl min. za 7,5. Ted jsem dal cca 35km na chalupe "na kochačku" a sest.
Na druhou stranu, loni jsem najezdil jen 15kkm, letos to bude asi min, takze to nastesti moc resit nemusim. Na dalnici (vestinu nalitam tam) davam tempomat na 140 km/h a kdyby byla dalnice volna, byl by to ideal. Jenze to je porad brzdit a zrychlovat, takze jsem po takove ceste nekde lehce po 7. Lepsi nez ford, kde jsem byl min. za 7,5. Ted jsem dal cca 35km na chalupe "na kochačku" a sest.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Jako diskuze o DPI je prostě top čtení . Csgut to napsal moc pěkně, nečekal jsem že o to lepe to ještě opracuje chasník. Já jezdím 8km deně já se tu asi budu vytahovat nejvyšším číslem cca skoro 9L/100, ale za to mi je cena benzínu o dost víc ukradená, jako ta spotřeba . Myslím si ale že by bylo fér, aby chasník přiznal že místo DPI motoru, který vyndal, tam narval Van Turbo Disela a proto tento chlápek už moc netočí filmy, protože roztáčí chasníkovo auto .
I30, 1.5 DPI, HB, family Smart, Silky bronze
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Opel Astra G, 1.4 16v, 66kW, 1999. HB.
Re: Motor 1.5DPi
Ale tak jako to mi přijde v pohodě a i věřím - celkově 5.8 je reálných. Sice člověk jezdí úsporně a moc neblbne, ale jde to bez větší křeče. Já mám 6.2, najeto desetkrát méně, navíc 70-80 procent kiláků bylo v zimě. Takže mi to přijde porovnatelné a v kontextu toho, co jsem psal.
Díky za vtipnou odpověď na moje podmínky .. jen byla přece zbytečná, teorie se vztahuje na jiné uváděné spotřeby ...
Je fajn slyšet, že se s autem krom halogenek nic neděje, mimochodem máte doporučení? Ty od výroby nic moc, ale jednou jsem si na starý auto koupil nějaký "super laser" a efekt nula ...
Jo a ještě bych si něco dovolil . 3.6 litrů za 20 kiláků, to dám taky. Je-li trasa z bodu A ve výšce 1100 m n. m. do bodu B ve výšce 400 m n. m.
Díky za report. I představě, jak dlouho vydrží pneu.
Díky za vtipnou odpověď na moje podmínky .. jen byla přece zbytečná, teorie se vztahuje na jiné uváděné spotřeby ...
Je fajn slyšet, že se s autem krom halogenek nic neděje, mimochodem máte doporučení? Ty od výroby nic moc, ale jednou jsem si na starý auto koupil nějaký "super laser" a efekt nula ...
Jo a ještě bych si něco dovolil . 3.6 litrů za 20 kiláků, to dám taky. Je-li trasa z bodu A ve výšce 1100 m n. m. do bodu B ve výšce 400 m n. m.
Díky za report. I představě, jak dlouho vydrží pneu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi, MY22, comfort.
Re: Motor 1.5DPi
Díky za popis Chasníkovi. Celkový průměr 5,8 mám taky. Jezdím většinou ve třech, občas vozím na kouli vzadu kola, nebo vozíkem něco na zahrádku. Tak ať nám auta slouží pánové!
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Chasniku, "Vítej, Karásku, už jsi nám tu chyběl, chlapče zvědavá."
Díky za Tvůj elaborát
Pro mne je nejdůležitější část o spolehlivosti. Přece jen, pro mne je to poslední auto a mám tedy naději, že spolu dožijem
Obecně, plamenné diskuse o spotřebě už trochu nudí, je jasné že motor je úsporný, na druhé straně pokud po něm požadujeme výkon a dynamiku......no fyziku neodrbeš!
Dobré ráno všem
Díky za Tvůj elaborát
Pro mne je nejdůležitější část o spolehlivosti. Přece jen, pro mne je to poslední auto a mám tedy naději, že spolu dožijem
Obecně, plamenné diskuse o spotřebě už trochu nudí, je jasné že motor je úsporný, na druhé straně pokud po něm požadujeme výkon a dynamiku......no fyziku neodrbeš!
Dobré ráno všem