Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Len kvôli tomu sa pýtam, že už pri kúpe auta som mal na predajcu otázku , načo sa tá záruka vlastne platí .
Odpoved som dostal skôr nato, načo sa ta záruka NEVZŤAHUJE a tam toho bolo, aj je popísané toľko, (garančná knižka) že mám pocit že pokial auto vyslovene nenaštartuje a nebude si musieť preňho prísť servis, tak vás záručné môžu ….
Samozrejme nehovorím o tom že chcem ušetriť peniaze za servis, do auta vždy dám čo je treba, olej mením po 8000 km + garančná keď padne 15000 , len hovorím o tom že sú premna vyhodené dosť velke peniaze práve len za výmenu oleja + diagnostika teda
Odpoved som dostal skôr nato, načo sa ta záruka NEVZŤAHUJE a tam toho bolo, aj je popísané toľko, (garančná knižka) že mám pocit že pokial auto vyslovene nenaštartuje a nebude si musieť preňho prísť servis, tak vás záručné môžu ….
Samozrejme nehovorím o tom že chcem ušetriť peniaze za servis, do auta vždy dám čo je treba, olej mením po 8000 km + garančná keď padne 15000 , len hovorím o tom že sú premna vyhodené dosť velke peniaze práve len za výmenu oleja + diagnostika teda
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Veď práve že je to jednoduchý motor, tiež som sa zamýšľal že čo keď sa posere niečo drahé aj na jednoduchom motore. Predsa len je to nový motor a bohvie čo ho čaká do budúcna (dúfam že nie nejaké sracky ako napr VW group po XY kilometroch žranie oleja, vyťahané rozvody a pod)Maras píše: ↑18 led 2023, 12:30 Pokud si chceš auto nechat déle než záruka, tak jít nemusíš a v podstatě ušetříš dost peněz. Už znám dva lidí, co to tak dělají a to jeden má i turbo tříválec a né jednoduchý motor. Když se však vysere něco drahého......je to na tvé volbě.Nebo můžeš chodit na garančku do neautorizovaneho servisu. Zaplatíš míň a záruka bude platit.
Na auto sem pedant, nič nemôže búchať, klepať, cvakat, akonáhle niečo takéto počujem , nestarám sa, vymienam.
Sviečky pri mestskej jazde meniť po 40000(čo má zachvíľku čaká ) keď som mu to spomenul v servise, na otázku kedy meniť cievky/sviečky , bola prijímacieho technika odpoved, TO NERIEŠTE .
Samozrejme auto si chcem nechať aspoň 8 rokov.
Re: Motor 1.5DPi
Svíčky mají interval 150 k kilometrů. Takže když je vyměníš kolem 70-80 bude vše v pohodě.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Zdravím všechny účastníky tohoto fóra.
I když budu opakovat již na jiných místech řečené, tak i přesto děkuji všem přispivatelů za spoustu užitečných rad, zkušeností a námětů. Je to bezvadné a mě jako běžnému uživateli/řidiči to hodně pomáhá a inspiruje.
Ale od začátku. Mám i30, 1.5 DPI, SMART, karoserie kombi. Záloha byla složena 20.09. 2021. Vůz jsme přebírali v prvním březnovém týdnu roku 2022.
Zatím mám najeto necelých 11 tis. km a čeká mě tedy 1. garanční prohlídka.
Trocha historie: mým prvním vlastním vozem byl Hyundai i 10 r.v.2015, které jsem si pořídil za svobodna a vlastnil až do roku 2022. Auto kupované s výhledem 2-3 roky mi vydrželo roků 7. Za celou dobu byla na voze jen jedna vrozená vada, která byla vyřešena v rámci záruky (i když se cukali). To bylo, že začaly „kvést“ páté dveře. Nakonec byla vada uznána a napravena. S vozem jsem byl spokojený a sloužil dobře.
S příchodem prvního potomka vyvstala potřeba pořídit si vůz rodinný. Poučen velikostí kufru z i10 jsem/jsme o jiné karosářské verzi než kombi neuvažoval/i. Do výběrového finále postoupil Ford Focus a i30. A kdo vyhrál už víme
Tento vůz jsme si koupili s výhledem, že si jej ponecháme 10-12 let resp. až v něm odvozíme všechny děti a jejich kočárky, postýlky, tašky, odrážedla, kola a další tašky …tak prostě rodinné auto.
Vůz používáme v týdnu na přesuny/přískoky po Brně. Tak 1x měsíčně dálnice na severní Moravu.
Co se mi líbí:
- zavazadlový prostor (i když ta roletka by se za mě mohla jít ovládat lépe) a prostor pod jeho dnem
- automatické sklápění vnějších zrcátek
- že je středový displej umístěn výše – lépe se dívá na navigaci během jízdy
- ztmavovací zpětné zrcátko
- to, že některé plasty jsou fakt měkké
- velikost úložného prostoru pod loketní opěrkou
- to jak se pomalu rozsvěcují ručičky na budících
- automatická klimatizace (už se nehádáme: ty jsi to neztlumil! …Ztlumil! ..ne,neztlumil.)
- samozřejmě parkovací senzory/čidla
- asistent rozjezdu do kopce
- jak se s tím autem jezdí po městě, fakt pohodička
- stabilita vozu, při běžném užívání
Co se mi nelíbí:
- ten nešťastný klíč…. Když mi ho dal prodejce při přebírání vozu do ruky, tak jsem myslel, že si dělá srandu… ten klíč u i10 vypadal minimálně i level výše. Myslím, že je to škoda, u auta s cenou přes půl mega
- zvuk při stírání předních stěračů – připomíná mi Škodu 105L r.v.1984
- to že musím mít během tankování u čerpací stanice odemčené auto (možná, jen vůz neumím správně používat, když tak mě prosím opravte)
- že nejdou vyklopit přední stěrače na přímo, ale je potřeba ten úkon s páčkou u volantu
- toto je subjektivní: když jedu do zatáčky, tak musím prostě více točit volantem, stále si na to zvykám
- i toto je subjektivní: nelíbí se mi nastavování intenzity ventilátoru tlačítkem. Takové to kolečko mi příjde pohodlnější i bezpečnější
Co je podle mě škoda:
- design středového displeje: jako na navigaci dobrý, ale jinak to nic hezkého teda není
- to že pokud třeba při parkování slyším přední čidla pípat, tak přes ramena volantu mnohdy nevidím, kde ta překážka vlastně je
- málo USB rozmístěných po autě
Motor (hodnoceno subjektivně):
- myslím si, že motor přesně takový, jak se o něm píše a uvádí ve videích s panem Vaculíkem a dále to video s diagnostikou motoru. I když jsem tomu v době jejich vydání nechtěl věřit. S vozem se jezdí krásně, ale jen při nižších rychlostech. Jakékoli zrychlení ve smyslu, rychlého předjíždění to je jeho slabá stránka:
1/ kdo zná ten přímý kopeček z Rožnova pod Radhoštěm směrem na Trojanovice, tak v něm jsem předjížděl Yarise, který jel 80 km/h. Já musel podřadit na 3, abych ho předjel, tak jak bych si představoval. Ve voze byli 2 dospělí a miminko + prázdný kufr.
2/ Předjížděl jsem tentokrát již s plně naloženým kufrem, starší i20 (taky plně naloženou) z mírného kopečku, borec v průběhu mého předjíždecího manévru začal zrychlovat a já musel opět hodit trojku a vyhnat ji přes 5000 ot. abych manévr dokončil.
Obě výše popsané akce se odehrávaly na přímém a opravdu dlouhém úseku, jinde bych sis s rodinou v autě ani netroufnul předjíždět nic většího než osobák.
- poučen výše uvedeným: pokud potřebuji na okreskách rychle předjet, tak prostě hodím 3 a zmáčknu plyn na max. Příjde mi, že nad 4000 tis otáček už auto ožívá.
- naopak si myslím, že na dálnici frčí pěkně, těch 150 km/h mi tak skočí kolikrát tak rychle, až se sám divím. Hluk tam asi nějaký je, ale nějak mi to nevadí a neomezuje (zatím)
- osobně si myslím, že pokud se vůz dostane na nějakou rychlost tak už není problém si ji udržet, pokud člověk trochu přemýšlí a sleduje provoz okolo sebe. Což asi já dělám, protože jsem jezdil po dálnici s i10
- pokud vůz více naložím, tak sice to poznat samozřejmě jde, ale není ten rozdíl tak propastný, jako tomu bylo u i10, ale to je asi něco, co jsem tu asi ani psát nemusel
Závady:
Jedna byla: od převzetí vozu se při jízdě po nerovnostech – což jev našich podmínkách de facto pořád. Ozýval velmi nepříjemný zvuk z prostoru přístrojové kapličky. Zvuk připomínal padání špendlíků na skleněnou desku. Podle vyjádření technika, se kterým jsem to řešil: to byl masakr, a že on by z toho zblbnul po 500-ti metrech. Já to vydržel 4000 tis km. Problém byl v tom, že to olemovaní kapličky bylo u mě „měkké“ dalo se lehce zmáčknout, u vozu vystaveného v salonu bylo tvrdé jako kámen. Nakonec bylo vyřešeno po 2 návštěvách servisu v rámci záruky. Jak bylo vyřešeno jsem se raději neptal…
Dotaz:
Nyní se potýkám s následujícím jevem – třeba mi někdo z Vás poradí. Když vyjíždím z parkoviště, po nastartování při pomalém pojíždění, když více kroutím volantem se vždy 1x ozve takové krátké kovové houknutí. Nedokážu říci, jestli je to něco v řízení nebo třeba nějaké automatické odbrždění brzd? Spíš si tedy myslím, že je to něco s tím řízením. Nesetkal se někdo z Vás s tímto jevem? Nevíte, co by to mohlo být?
Závěr (opět subjektivní):
Celkově jsem s vozem spokojený. Opravdu se mi líbí po stránce estetické a vyhovuje mi i výbavou. Mnou vybraná motorizace je volbou rozumu s ohledem na způsob jeho používání a jsem přesvědčený, že konstruktéři udělali maximum proto, aby byl motor otipamizovaný. Jen je škoda, že v atmosféře je jen objem 1.5.
A abych nezapomněl: jsem přesvědčený, že se výkon záběhem postupně zlepšuje! Takže opět souhlasím s panem Vaculíkem.
I když budu opakovat již na jiných místech řečené, tak i přesto děkuji všem přispivatelů za spoustu užitečných rad, zkušeností a námětů. Je to bezvadné a mě jako běžnému uživateli/řidiči to hodně pomáhá a inspiruje.
Ale od začátku. Mám i30, 1.5 DPI, SMART, karoserie kombi. Záloha byla složena 20.09. 2021. Vůz jsme přebírali v prvním březnovém týdnu roku 2022.
Zatím mám najeto necelých 11 tis. km a čeká mě tedy 1. garanční prohlídka.
Trocha historie: mým prvním vlastním vozem byl Hyundai i 10 r.v.2015, které jsem si pořídil za svobodna a vlastnil až do roku 2022. Auto kupované s výhledem 2-3 roky mi vydrželo roků 7. Za celou dobu byla na voze jen jedna vrozená vada, která byla vyřešena v rámci záruky (i když se cukali). To bylo, že začaly „kvést“ páté dveře. Nakonec byla vada uznána a napravena. S vozem jsem byl spokojený a sloužil dobře.
S příchodem prvního potomka vyvstala potřeba pořídit si vůz rodinný. Poučen velikostí kufru z i10 jsem/jsme o jiné karosářské verzi než kombi neuvažoval/i. Do výběrového finále postoupil Ford Focus a i30. A kdo vyhrál už víme
Tento vůz jsme si koupili s výhledem, že si jej ponecháme 10-12 let resp. až v něm odvozíme všechny děti a jejich kočárky, postýlky, tašky, odrážedla, kola a další tašky …tak prostě rodinné auto.
Vůz používáme v týdnu na přesuny/přískoky po Brně. Tak 1x měsíčně dálnice na severní Moravu.
Co se mi líbí:
- zavazadlový prostor (i když ta roletka by se za mě mohla jít ovládat lépe) a prostor pod jeho dnem
- automatické sklápění vnějších zrcátek
- že je středový displej umístěn výše – lépe se dívá na navigaci během jízdy
- ztmavovací zpětné zrcátko
- to, že některé plasty jsou fakt měkké
- velikost úložného prostoru pod loketní opěrkou
- to jak se pomalu rozsvěcují ručičky na budících
- automatická klimatizace (už se nehádáme: ty jsi to neztlumil! …Ztlumil! ..ne,neztlumil.)
- samozřejmě parkovací senzory/čidla
- asistent rozjezdu do kopce
- jak se s tím autem jezdí po městě, fakt pohodička
- stabilita vozu, při běžném užívání
Co se mi nelíbí:
- ten nešťastný klíč…. Když mi ho dal prodejce při přebírání vozu do ruky, tak jsem myslel, že si dělá srandu… ten klíč u i10 vypadal minimálně i level výše. Myslím, že je to škoda, u auta s cenou přes půl mega
- zvuk při stírání předních stěračů – připomíná mi Škodu 105L r.v.1984
- to že musím mít během tankování u čerpací stanice odemčené auto (možná, jen vůz neumím správně používat, když tak mě prosím opravte)
- že nejdou vyklopit přední stěrače na přímo, ale je potřeba ten úkon s páčkou u volantu
- toto je subjektivní: když jedu do zatáčky, tak musím prostě více točit volantem, stále si na to zvykám
- i toto je subjektivní: nelíbí se mi nastavování intenzity ventilátoru tlačítkem. Takové to kolečko mi příjde pohodlnější i bezpečnější
Co je podle mě škoda:
- design středového displeje: jako na navigaci dobrý, ale jinak to nic hezkého teda není
- to že pokud třeba při parkování slyším přední čidla pípat, tak přes ramena volantu mnohdy nevidím, kde ta překážka vlastně je
- málo USB rozmístěných po autě
Motor (hodnoceno subjektivně):
- myslím si, že motor přesně takový, jak se o něm píše a uvádí ve videích s panem Vaculíkem a dále to video s diagnostikou motoru. I když jsem tomu v době jejich vydání nechtěl věřit. S vozem se jezdí krásně, ale jen při nižších rychlostech. Jakékoli zrychlení ve smyslu, rychlého předjíždění to je jeho slabá stránka:
1/ kdo zná ten přímý kopeček z Rožnova pod Radhoštěm směrem na Trojanovice, tak v něm jsem předjížděl Yarise, který jel 80 km/h. Já musel podřadit na 3, abych ho předjel, tak jak bych si představoval. Ve voze byli 2 dospělí a miminko + prázdný kufr.
2/ Předjížděl jsem tentokrát již s plně naloženým kufrem, starší i20 (taky plně naloženou) z mírného kopečku, borec v průběhu mého předjíždecího manévru začal zrychlovat a já musel opět hodit trojku a vyhnat ji přes 5000 ot. abych manévr dokončil.
Obě výše popsané akce se odehrávaly na přímém a opravdu dlouhém úseku, jinde bych sis s rodinou v autě ani netroufnul předjíždět nic většího než osobák.
- poučen výše uvedeným: pokud potřebuji na okreskách rychle předjet, tak prostě hodím 3 a zmáčknu plyn na max. Příjde mi, že nad 4000 tis otáček už auto ožívá.
- naopak si myslím, že na dálnici frčí pěkně, těch 150 km/h mi tak skočí kolikrát tak rychle, až se sám divím. Hluk tam asi nějaký je, ale nějak mi to nevadí a neomezuje (zatím)
- osobně si myslím, že pokud se vůz dostane na nějakou rychlost tak už není problém si ji udržet, pokud člověk trochu přemýšlí a sleduje provoz okolo sebe. Což asi já dělám, protože jsem jezdil po dálnici s i10
- pokud vůz více naložím, tak sice to poznat samozřejmě jde, ale není ten rozdíl tak propastný, jako tomu bylo u i10, ale to je asi něco, co jsem tu asi ani psát nemusel
Závady:
Jedna byla: od převzetí vozu se při jízdě po nerovnostech – což jev našich podmínkách de facto pořád. Ozýval velmi nepříjemný zvuk z prostoru přístrojové kapličky. Zvuk připomínal padání špendlíků na skleněnou desku. Podle vyjádření technika, se kterým jsem to řešil: to byl masakr, a že on by z toho zblbnul po 500-ti metrech. Já to vydržel 4000 tis km. Problém byl v tom, že to olemovaní kapličky bylo u mě „měkké“ dalo se lehce zmáčknout, u vozu vystaveného v salonu bylo tvrdé jako kámen. Nakonec bylo vyřešeno po 2 návštěvách servisu v rámci záruky. Jak bylo vyřešeno jsem se raději neptal…
Dotaz:
Nyní se potýkám s následujícím jevem – třeba mi někdo z Vás poradí. Když vyjíždím z parkoviště, po nastartování při pomalém pojíždění, když více kroutím volantem se vždy 1x ozve takové krátké kovové houknutí. Nedokážu říci, jestli je to něco v řízení nebo třeba nějaké automatické odbrždění brzd? Spíš si tedy myslím, že je to něco s tím řízením. Nesetkal se někdo z Vás s tímto jevem? Nevíte, co by to mohlo být?
Závěr (opět subjektivní):
Celkově jsem s vozem spokojený. Opravdu se mi líbí po stránce estetické a vyhovuje mi i výbavou. Mnou vybraná motorizace je volbou rozumu s ohledem na způsob jeho používání a jsem přesvědčený, že konstruktéři udělali maximum proto, aby byl motor otipamizovaný. Jen je škoda, že v atmosféře je jen objem 1.5.
A abych nezapomněl: jsem přesvědčený, že se výkon záběhem postupně zlepšuje! Takže opět souhlasím s panem Vaculíkem.
Re: Motor 1.5DPi
Ad tankování - na otevření krytky víčka nádrže musí být odemčené každé auto co znám, ne? A jak ho otevřeš, můžeš si klidně zamknout, nebo se pletu?
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: Motor 1.5DPi
Zdravím Draku. U atmosféry je zcela normální, že pro větší zrychlení musíš motor vytočit. Motoru to neuškodí, ale naopak mu to prospěje, takže v podstatě nás ta 1.5 Dpi nutí motor leckdy pravidelně provětrávat. V nízkých otáčkách drtivá většina motorů trpí na karbonizaci, a proto se doporučuje občasné vytočení. Jenže kdo by to u turbomotorů dělal, že? V našem případě to děláme sami, protože nás k tomu donutí potřeba zrychlení.
Co se týče kovového zvuku při větším rejdu kol, tak to občas také pozoruji, ale nevěnuji tomu nějak velkou pozornost.
Co se týče kovového zvuku při větším rejdu kol, tak to občas také pozoruji, ale nevěnuji tomu nějak velkou pozornost.
Hyundai i30 III Combi 1.5 DPI Smart, Silky bronze
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
Tucson 2015, 1.7 CRDi
Opel Astra Caravan 1.7 Dti
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Auta, která měla/mají otevírání víčka nádrže lankem nezávisle na centrálním zamykání odemčená být nemusí. Tohle byl typický systém po dlouhá léta - první ho tuším opustila i30 GD .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1.5DPi
No ona moje 1.0 v nízkých otáčkách taky vůbec nejede. Kovový zvuk při manévrování (takové jakoby zahoukání kov o kov) mi dělal Focus, podezříval jsem brzdy, nikdy jsem to neřešil a nic se nestalo.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Draku: Dobře popsáno Nebylo by od věci založit si své vlastní vlákno a přispívat se zkušenostmi, zážitky, poznatky, ...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
Súhlasim že takto obsiahli text si zaslúži svoje vlákno.
To že treba atmosféru vytočiť je z principu logické.Stačí pozrieť charakteristiku motora.Určite mu to prospeje.
To že treba atmosféru vytočiť je z principu logické.Stačí pozrieť charakteristiku motora.Určite mu to prospeje.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
-
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21 říj 2022, 11:54
Re: Motor 1.5DPi
Tak zase je i30 první v prodejích soukromníkům. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... 47ab5f122/
Non desistas, non exieris.
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 03 led 2023, 08:53
Re: Motor 1.5DPi
Dobrý deň,
Chcel by som sa opýtať, čo všetko sa robí pri prvej garančnej prehliadky na 1.5 dpi. Aký olej sa tam dáva? Aká je cena garančnej prehliadky na Slovensku a v Rakúsku? Nakolko pracujem v Rakúsku tak budem ju musieť zrejme absolvovat tu. Dakujem za odpovede. Pekný deň.
Chcel by som sa opýtať, čo všetko sa robí pri prvej garančnej prehliadky na 1.5 dpi. Aký olej sa tam dáva? Aká je cena garančnej prehliadky na Slovensku a v Rakúsku? Nakolko pracujem v Rakúsku tak budem ju musieť zrejme absolvovat tu. Dakujem za odpovede. Pekný deň.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20288
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Přehled prací viz tabulka v manuálu, stačí si vyhledat. Druh oleje také. Co se týče ceny v Rakousku, proč se nezeptáš přímo tam? Nebo ti tam mám zavolat a zeptat se? Kam to chceš? Graz, Linz, Vídeň, Klagenfurt, ...
Lidi jsou čím dál víc líní
Lidi jsou čím dál víc líní
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Např. v Německu byla loni 2. garančka na dieselu levnější než v Praze...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate