Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1.5DPi
Já mám takové auto v rodině (širší), takže to mám z první ruky .
Ale v minulém příspěvku mám překlepů až hanba . Omlouvám se, spěch není dobrý spolupracovník .
Ale v minulém příspěvku mám překlepů až hanba . Omlouvám se, spěch není dobrý spolupracovník .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
Pokud to nemas rezavy, tak bych si ho klidne jeste par let nechal. 35kkm je nic. Ale samozrejme jsou lidi, co bezne obmenujou auta i za 2-3 roky (ovsem s jinym najezdem).
freehold píše: ↑19 lis 2020, 20:30 Zdravim pratele, jsem tady na foru asi po 7 letech, jak tak koukam v mailech, kdyz jsem hledal nejake prihlasovaci udaje..
Vlastnim i30cw 1.4 cvvt 80kw, koupen 4/2010 (vyrobeno 8/2009, jak mi nyni rekli v hyundai, kdyz jsem se byl zeptat, kolik by mi dali na protiucet). Najezd maly, 35000 km. Uvazuji nad novym vozem, zprvu jsem chtel samozrejme nove i30 kombi a jelikoz jezdim hlavne po meste, 2km, 3km, tak asi turbo neni vhodne.
Proto jsem si procetl celou tuto diskuzi o motoru 1.5 dpi a k castemu dotazu, kolik to toci, muzu rict, ze kdyz mam na tachometru stare 1.4 ( 130 (skutecnost tak 125 max), tak je to zhruba 4000 otacek na petku... Takze tech 3500 u nove i30 je nejaky rozdil.
Ackoli ma byt vsude zavreno, projel jsem par dealeru, hlavne kvuli naceneni stareho vozu, v nove i30 jsem se dosud nesvezl. Pujcili mi elektrickou konu za milion, tak to je krasa, ale preci jen uz mi neni dvacet a trhat asfalt tri sta z mista nepotrebuji Bohuzel jsem pozdeji zjistil, ze nova i30 nema zadnou peknou svetlou modrou a ta nova TEAL co vypada svetla na konfiguratoru je jak noc. Mam rad svou vivid blue, takze mne to zprvu dost zklamalo a zacal jsem se divat, co nabizi jine znacky. Snad jedine, co mne trochu zaujalo, je ford focus kombi, tak nyni vaham... Focus je trosku drazsi, ale ma taky jiny motor a pri vyssi vybave a lepsim motoru uz mi i30 moc levnejsi neprijde.
Je tu hodne diskutovany olej 0w20, nevim, zda je to nutne treba kvuli filtru pevnych castic nebo tak, ale ford do focuse 1.0 turbo 92kw pise snad 5w20 (ten motor asi delaji uz osm let). Nasel jsem castrol s fordi specifikaci 5l za 850. Takze mne trosku zarazi a mrzi, ze do obyc atmosfery bych mel lit litr za pet set.. Priznam, ze ja urcite olej ani kazdy rok nemenil a ziju...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Ahoj. Dik za info. Focus ma u mne mensi minus, ze je dost dlouhej (20cm vic nez cw) , to parkovani tady ve meste, dneska uz se skoro nikde neda najit volnej flek, ackoli narvali hodiny kam mohli, a nakonec i u baraku je to nekdy obtizne. Ale zase jsem nasel celkem dobry ceny na skladovky a maj ted i vykupni bonus 15t, kombi za cenu hatch, tak jsem ho hned nezavrhl...Pjotr1 píše: ↑19 lis 2020, 21:46 @freehold : já jen doplním, že když jsem letos vybíral auto tak ve finále jsem se rozhodoval mezi i30 a Focusem. Pro rozhodlo to, že při 50 km/hod (tedy pořád po městě) má ten Focus motor rušivý dunivý zvuk a taky když zavřeš dveře tak to má takový laciný plechový zvuk a byl v mé konfiguraci o 100kKč levnější. Tedy pro mně jasná volba.
A dostal jsi na i30 nejakou jinou slevu nez ten jejich "jako bonus"? Mne nabidli 6-7000 max dolu. Bylo to na combi comfort s metalizou.
Re: Motor 1.5DPi
Ahoj, dekuji vsem za reakce.
Zdravim do Tousene, to jsme skoro sousede (Brandys).
Co se tyce ceny auta (vuci taxiku), to jsem takto premyslel i pri nakupu prvniho noveho, ale je fakt, ze to proste takto nejde brat, je mozne se na to divat z vice uhlu pohledu, ja mam auto napsane na zivnost (nejsem platce dph, tak tam bohuzel hned jednu palku neusetrim), takze po tech deseti letech clovek zjisti, ze pri pocitani z jineho pohledu treba vlastne nestalo vubec nic a jeste mi ted daji neco na protiucet.
V klonce servisni vydaje mam prvni garancku a pak uz jen cena oleje.
Za tu i30 mi nabizi 80-90t. Jelikoz nekourim, tak jsem neco nasetril Cena noveho uplne neni problem.
Pri navsteve Kladna jsem koukal, ze Silky Bronze neni uplne spatna, ale na barvu jsme tu minimalne dva, co rozhoduji a zene jsem fotky jeste neukazal
35kkm je jiste malo, rezate to neni, je to garazovane, tedy vydrz se da ocekavat, ale proste kdyz jsem videl, jak se ted hazou na vlade penize z okna, tak bych to nerad vsechno platil inflaci ze svych uspor, tak jsem si rikal, ze si treba udelam radost, no.
Vcera jsem koukal na YT na ruzne videa o i30 a libila se mi, skoda jen toho systemu (neexistujicich) priplatku / vybav.. Libi se mi celkem klasicka svetla, ale za ostatni veci ve vybave smart bych i byl ochoten priplatit..
V nemeckem konfiguratoru zase u obycejne i30 nesla zvolit jina barva nez cervena, holt jiny kraj jiny mrav...
Zdravim do Tousene, to jsme skoro sousede (Brandys).
Co se tyce ceny auta (vuci taxiku), to jsem takto premyslel i pri nakupu prvniho noveho, ale je fakt, ze to proste takto nejde brat, je mozne se na to divat z vice uhlu pohledu, ja mam auto napsane na zivnost (nejsem platce dph, tak tam bohuzel hned jednu palku neusetrim), takze po tech deseti letech clovek zjisti, ze pri pocitani z jineho pohledu treba vlastne nestalo vubec nic a jeste mi ted daji neco na protiucet.
V klonce servisni vydaje mam prvni garancku a pak uz jen cena oleje.
Za tu i30 mi nabizi 80-90t. Jelikoz nekourim, tak jsem neco nasetril Cena noveho uplne neni problem.
Pri navsteve Kladna jsem koukal, ze Silky Bronze neni uplne spatna, ale na barvu jsme tu minimalne dva, co rozhoduji a zene jsem fotky jeste neukazal
35kkm je jiste malo, rezate to neni, je to garazovane, tedy vydrz se da ocekavat, ale proste kdyz jsem videl, jak se ted hazou na vlade penize z okna, tak bych to nerad vsechno platil inflaci ze svych uspor, tak jsem si rikal, ze si treba udelam radost, no.
Vcera jsem koukal na YT na ruzne videa o i30 a libila se mi, skoda jen toho systemu (neexistujicich) priplatku / vybav.. Libi se mi celkem klasicka svetla, ale za ostatni veci ve vybave smart bych i byl ochoten priplatit..
V nemeckem konfiguratoru zase u obycejne i30 nesla zvolit jina barva nez cervena, holt jiny kraj jiny mrav...
Re: Motor 1.5DPi
Tak toto mám spočítané a taxik levnější není. Naše ikso v prvních letech najíždělo jenom 3 tkm za rok (manželka byla na mateřské), tak jsem to schválně všechno spočítal. 1 km vychází na 15 - 18 Kč (to podle toho, jaká bude v budoucnu prodejní cena, teď je to odhad s nějakým rozptylem) a to s taxánem nedáš. I kdyby jsi měl zákaznickou slevu, tak furt se musí počítat nástupní sazba a čekačka (když jseš na nákupu, u doktora s děckem, na poště apod.), takže v reálu ani po slevách se pod 25 Kč nedostaneš. A to se nebav o tom, že na taxika se chvilku čeká.dibarbora píše: ↑20 lis 2020, 12:41 Pri ročnom nájazde 3500km... ak dobre počítam je na uvážení, či auto vlastniť má vôbec význam.... nebude lacnejší taxík s nejakou permanentkou? Tu už len cena za poistku, STK, EK, servis a ďalšie položky robí pri prepočte na km totálne absurdné čísla... o amortizácii radšej pomlčím..... to by už ani kalkulačka nepobrala
Takže i při tomto nájezdu, pokud nekoupíš drahé auto (ikso bylo levné a drží si cenu, takže amortizace není vysoká), se vlastnictví auta vyplatí. A máš ho hned před barákem, takže pokud potřebuješ s dítětem v 11 večer na pohotovost, tak sedneš a jedeš.
Ale je to sakra drahé auto, moje poslední 2 vozy vycházely na km 3,60 - 3,70 Kč vč. DPH. Prostě nejlevnější je to auto, které jezdí
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Motor 1.5DPi
Tak to, ze uspory pujdou ted rychle do zadele, je zrejme, to je fakt. I za me to byla motivace k novemu autu, i kdyz investice do auta...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
na 3-5000km je skvela fabia 1 generacie.. Idealne hatapka. Mame doma, zena stym jazdi z prace a do prace (cca 7000 rocne). Je to obuchane z parkovisk, ale inak pohodove jazdenie. Spotreba 6l (na sirsie Brno super). By som teda sakra premyslalkupovat auto za 250+ tisic na taketo poskakovanie okolo domu. Nastastie moje peniaze to nie su
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Ako pozerám, tak s porovnaním taxi vs. vlastné auto som trafil klinec po hlavičke .
Aj z môjho pohľadu, je porovnanie, či peniaze prežerie štát alebo zhoria v amortizácii auta jasné a určite by som kúpil auto. Aj keď idea Mr. o operatívnom lízingu má svoje nie zrovna malé rácio... .
Takéto mobilné potreby sú ideálnym pôsobiskom pre carsharing... na to si v masívnej forme asi musíme počkať ešte.
V prípade financovania takejto mobility vo vlastnej réžii zo zdanených peňazí... je toto ideálne pôsobisko pre last-mile car.... v pohode tá fábia alebo niečo podobné... kým to bude rentabilné opravovať, tak sa voziť, keď nie tak smer šrotovisko a kúpiť niečo o trochu lepšie, zase na nejakú dobu....
Aj z môjho pohľadu, je porovnanie, či peniaze prežerie štát alebo zhoria v amortizácii auta jasné a určite by som kúpil auto. Aj keď idea Mr. o operatívnom lízingu má svoje nie zrovna malé rácio... .
Takéto mobilné potreby sú ideálnym pôsobiskom pre carsharing... na to si v masívnej forme asi musíme počkať ešte.
V prípade financovania takejto mobility vo vlastnej réžii zo zdanených peňazí... je toto ideálne pôsobisko pre last-mile car.... v pohode tá fábia alebo niečo podobné... kým to bude rentabilné opravovať, tak sa voziť, keď nie tak smer šrotovisko a kúpiť niečo o trochu lepšie, zase na nejakú dobu....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1.5DPi
Carsharing je zajímavé řešení, ale jenom ve městě, pokud možno větším. Na vesnici zase řešíš, jak se k autu dostaneš. Menší starší ojetina klidně, ale fakt jenom, pokud znáš historii auta, bazarová koupě je podle mě na CZ/SK trhu dost loterie.
Koupě nového na první pohled znamená díru do peněženky, ale pokud máš volné prostředky v rezervě, tak to v celkovém součtu nemusí vypadat špatně. Je potřeba být skromnější a nevymýšlet, je rozdíl dát auto do výroby v top výbavě nebo koupit skladovku/předváděčku a běžně prodávané konfiguraci, kde už něco je (a v je toho dost), nedáváš zbytečné příplatky a přitom je to prodejné.
Příklad 1 z reality: naše ix20 1.4 CVVT Trikolor, koupená před lety v lednu s výraznou slevou, zřejmě důsledek samonákupu na konci roku a rychlého zbavování skladu kvůli likviditě. Po 5 letech a najetých 16 tkm jsem to zkusil zkalkulovat výměnu (nákup nového a prodej starého), byla nabídka, která byla o 50 tisíc nižší než původní kupní cena, tj. roční amortizace 10 tisíc. Skvělé (na rozdíl ode mně, který najezdí 40 - 50 tkm ročně a amortizace se mi pohybuje mezi 45 - 57 tisíci).
Příklad 2. postarší fábka za 50 - 60 tisíc, stejně po koupi musím nějakou korunu pustit, berme 10 - 15 tisíc. V průběhu provozu do ní musím něco pustit, na starším autě se občas něco pokazí. Větší investice se už nevyplatí, ale po těch malých částkách se stejně na další desítku dostaneme. Po pár letech přijde další STK, kdy už se nevyplatí auto dávat do stavu, aby prošlo a buď to jde na eko likvidaci nebo někomu za desítku na dojetí. Hrubým odhadem vezmu střední hodnotu cca 70 tisíc celkem vyplacených (možná 60) a to auto takto vydrží třeba 5 let. Používám hrubá čísla, takže nemá cenu mluvit o tom, jestli je něco o pár procent levnějšího nebo dražšího, ale plus mínus ty dvě varianty nakonec vyjdou nastejno.
Jde spíš o to, kdo má jaké zdroje. Pokud soused prodává vymazlené auto, které koupil od novoty a moc s ním nenajezdil, tak je varianta 2 schůdná, navíc v momentě, když kupující nemá volné zdroje a variantu 1 by řešil úvěrem, který to prodraží. Ale jít jen tak do bazaru a vybrat si jetinu za padesát, to musím být opravdu velký odborník na ojetiny dané značky nebo mám rád adrenalin a dobrodružství, to je bohužel realita trhu s ojetinami.
Koupě nového na první pohled znamená díru do peněženky, ale pokud máš volné prostředky v rezervě, tak to v celkovém součtu nemusí vypadat špatně. Je potřeba být skromnější a nevymýšlet, je rozdíl dát auto do výroby v top výbavě nebo koupit skladovku/předváděčku a běžně prodávané konfiguraci, kde už něco je (a v je toho dost), nedáváš zbytečné příplatky a přitom je to prodejné.
Příklad 1 z reality: naše ix20 1.4 CVVT Trikolor, koupená před lety v lednu s výraznou slevou, zřejmě důsledek samonákupu na konci roku a rychlého zbavování skladu kvůli likviditě. Po 5 letech a najetých 16 tkm jsem to zkusil zkalkulovat výměnu (nákup nového a prodej starého), byla nabídka, která byla o 50 tisíc nižší než původní kupní cena, tj. roční amortizace 10 tisíc. Skvělé (na rozdíl ode mně, který najezdí 40 - 50 tkm ročně a amortizace se mi pohybuje mezi 45 - 57 tisíci).
Příklad 2. postarší fábka za 50 - 60 tisíc, stejně po koupi musím nějakou korunu pustit, berme 10 - 15 tisíc. V průběhu provozu do ní musím něco pustit, na starším autě se občas něco pokazí. Větší investice se už nevyplatí, ale po těch malých částkách se stejně na další desítku dostaneme. Po pár letech přijde další STK, kdy už se nevyplatí auto dávat do stavu, aby prošlo a buď to jde na eko likvidaci nebo někomu za desítku na dojetí. Hrubým odhadem vezmu střední hodnotu cca 70 tisíc celkem vyplacených (možná 60) a to auto takto vydrží třeba 5 let. Používám hrubá čísla, takže nemá cenu mluvit o tom, jestli je něco o pár procent levnějšího nebo dražšího, ale plus mínus ty dvě varianty nakonec vyjdou nastejno.
Jde spíš o to, kdo má jaké zdroje. Pokud soused prodává vymazlené auto, které koupil od novoty a moc s ním nenajezdil, tak je varianta 2 schůdná, navíc v momentě, když kupující nemá volné zdroje a variantu 1 by řešil úvěrem, který to prodraží. Ale jít jen tak do bazaru a vybrat si jetinu za padesát, to musím být opravdu velký odborník na ojetiny dané značky nebo mám rád adrenalin a dobrodružství, to je bohužel realita trhu s ojetinami.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Motor 1.5DPi
Operativni lizink poradne nevim, co je, musim se podivat. Jakoze par let se plati splatky a pak se auto vymeni zas za jine nove? No ja chtel trochu odcerpat penize na uctu . A mozna jeste nejsem tak uplne daleko, chci mit k autu citovou vazbudibarbora píše: ↑20 lis 2020, 18:45 Ako pozerám, tak s porovnaním taxi vs. vlastné auto som trafil klinec po hlavičke .
Aj z môjho pohľadu, je porovnanie, či peniaze prežerie štát alebo zhoria v amortizácii auta jasné a určite by som kúpil auto. Aj keď idea Mr. o operatívnom lízingu má svoje nie zrovna malé rácio... .
Takéto mobilné potreby sú ideálnym pôsobiskom pre carsharing... na to si v masívnej forme asi musíme počkať ešte.
V prípade financovania takejto mobility vo vlastnej réžii zo zdanených peňazí... je toto ideálne pôsobisko pre last-mile car.... v pohode tá fábia alebo niečo podobné... kým to bude rentabilné opravovať, tak sa voziť, keď nie tak smer šrotovisko a kúpiť niečo o trochu lepšie, zase na nejakú dobu....
Nove auto/ stare auto / taxik. Jako kazdy to ma jinak, nekdo jezdi na dovolenou na chalupu, do penzionu a nekdo do hotelu, vse muze byt v Krkonosich, to je podobne. V mladi jsem mohl mit wc na chodbe a dneska uz chci komfort. To same s autem. Nastesti nejsem samozivitelka se dvema deckama. Navic vozim deti a proste ty nechci vozit v plechovce. Sam jsem jezdil kdysi 2 km na bus do Prahy matizem za 12000 (super auto) a posleze twingem.. Ale ty casy jsou pryc.
A co se tyce carsharingu, to bych teda vubec nechtel. Ale verim, ze nekdo jo, kazdy zbozi ma dneska kupce.
Re: Motor 1.5DPi
freehold píše:
"A mozna jeste nejsem tak uplne daleko, chci mit k autu citovou vazbu "
*
To je teď můj problém. Docela je mi líto současná auta prodávat, protože, ano, vypěstoval jsem si k nim nějakou "citovou vazbu".
A pokud se jedná o op. leasing, carsharing, půjčovnu, taxi atd, pro mne nepřijatelné - vím co mám, co od toho můžu čekat, neprasí na tom někdo jako hovado atd.
U mne navíc hraje roli totální nedostupnost jakékoliv takové služby.
*
P. S.
Kupovat si auto podle barvy byla vždy výsada žen. Teda myslel jsem si to, ale vidím, že jsem se mýlil.
"A mozna jeste nejsem tak uplne daleko, chci mit k autu citovou vazbu "
*
To je teď můj problém. Docela je mi líto současná auta prodávat, protože, ano, vypěstoval jsem si k nim nějakou "citovou vazbu".
A pokud se jedná o op. leasing, carsharing, půjčovnu, taxi atd, pro mne nepřijatelné - vím co mám, co od toho můžu čekat, neprasí na tom někdo jako hovado atd.
U mne navíc hraje roli totální nedostupnost jakékoliv takové služby.
*
P. S.
Kupovat si auto podle barvy byla vždy výsada žen. Teda myslel jsem si to, ale vidím, že jsem se mýlil.
Re: Motor 1.5DPi
*dibarbora píše: ↑17 lis 2020, 19:39 Prevodovka (hlavne manuálna) v takomto aute by mala byť naskladaná tak, aby motor zvládol udržať na najvyššom prevode rozumnú cestovnú rýchlosť aj v bežnom dialničnom stúpaní. Inak by si z toho mal reálny 5 kvalt... tá 6ka by nešla použiť ani na okreske. Keď sa to preženie s počtom stupňov viď niektoré 9st automaty, tak potom na diaľnici nevidíš nič iné len neustále preradovanie automatu... obrazne povedané, stačí protivietor....
Za mne mohli klidně udělat 4-5-6 stejné odstupy jako 1-2-3-4.
I kdybych naložený na D1 párkrát musel podřadit na 5, by mi nevadilo - nejsem líný řadit. Stejně pro rychlé předjetí podřadím o 2-3 stupně.
Re: Motor 1.5DPi
No, kdyz na to tak koukam, tak ta moje citova vazba pomalu mizi, jak se tesim, ze budu mit novewilly50 píše: ↑21 lis 2020, 15:17 freehold píše:
"A mozna jeste nejsem tak uplne daleko, chci mit k autu citovou vazbu "
*
To je teď můj problém. Docela je mi líto současná auta prodávat, protože, ano, vypěstoval jsem si k nim nějakou "citovou vazbu".
A pokud se jedná o op. leasing, carsharing, půjčovnu, taxi atd, pro mne nepřijatelné - vím co mám, co od toho můžu čekat, neprasí na tom někdo jako hovado atd.
U mne navíc hraje roli totální nedostupnost jakékoliv takové služby.
*
P. S.
Kupovat si auto podle barvy byla vždy výsada žen. Teda myslel jsem si to, ale vidím, že jsem se mýlil.
Tak znam ten vtip, ptaji se zeny jake ma auto a rekne modre . Tak kdo ma manzelku, tak snad barvu konzultuje.
Na druhou stranu to taky muze znamenat, ze clovek neni nucen kupovat tu nejlevnejsi barvu, co daj k autu "zdarma". Obyc barvu bilou mame na druhem aute (sandero).
A aktualne jsem si tedy vybral i30 kombi, vybava smart, barva silky bronze. Zitra obvolam par dealeru, co nabidnou. Nekde je maj jako skladovky, ale mozna by stalo pockat na leden, aby nebylo hned "rok" stare auto (puvodni i30 mam koupenou v dubnu 2010, ale ted v hyundai na ni koukaj, ze je vyrobena 2009). Uplne jsem zapomnel, ze u Domanskeho mi nabidli bonus/slevu 10000 slevu hned, kdyz jsem se nahodou pred mesicem mihnul kolem Stodulek, potom ty nabidky byly uz jen nizsi...
Re: Motor 1.5DPi
To, že počkáš na leden neznamená, že dostaneš auto 2021. Já kupoval na začátku října a výroba je srpen 2020. Prostě když ti někdo nabídne slušnou cenu, tak ber...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)