Motor 1.5DPi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 801
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Pjotr1 »

to je nějaký divný, maximálka by měla být 187 https://www.google.com/search?q=hyundai ... +max+speed
150 je hluboko pod a navíc myslím, že by tam měla být rezerva.
Až to budeš zkoušet tak opatrně, hlavně bezpečnost.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
Reklama
 

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od idam.i »

Jovzin určite je niekde problém.Takých 180 to musí dať úplne hravo.Pátraj po príčine.Keď nič nenajdeš tak šup do servisu a reklamuj.Určite máš v techničáku max.rýchlosť.To musí auto dať.!
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
thaischumi
**
Příspěvky: 204
Registrován: 05 srp 2020, 09:03

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od thaischumi »

Jovzin píše: 21 led 2021, 10:24 Akurat som zistil , ze vyzera ze to viac ako 150Km/h po rovine na dalnici neda.
Minule som skusal co to auto vytiahne z Dobrise do Pribrami po te dalnici. No a nejako nad 150km/h v 6 stupni to nechelo uz. A to som mal 4000 otacok cize este stale tam bol priestor aspon skusit na 170km/h to potiahnut.
Třeba nezajetý motor, špatný benzín, podhuštěné zimáky, těžký náklad?
Jednou jsem jel s 1,4 cvvt po dálnici a na 6. se nedá zrychlovat skoro vůbec, je třeba podřadit na 5. nebo dokonce na 4. vytočit až na 6000rpm pak přeřadit zpět na 6.. S 1,5 asi nebude o moc lépe.
i30 Kombi 2019 1.4 T-GDI 103kW Comfort "Clean Slate Blue"
Tucson NX4e FL 2024 1.6 T-GDI 118kW Style "Ecotronic Gray Pearl"
RIP Focus MK2 Kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 33x xxx km
RIP Focus MK1 Kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Uživatelský avatar
Cecil67
**
Příspěvky: 348
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 »

Blbost, nemusím vůbec podřazovat a jede to dobře.... Spíš bych tipnul, že je to špatně zajeté....Chce to občas projet krapet víc sportovněji....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Maras »

Asi protivítr ? Já teda maximalku nezkoušel, ale auto v pohodě zrychluje i ze 130 na 6, takže limit určitě dá.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Uživatelský avatar
stanKon
***
Příspěvky: 585
Registrován: 04 říj 2019, 13:28
Bydliště: Plzeň

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od stanKon »

Viděl bych to na chybu v RJ. 160 na "volnoběch" jede, když se trošku zapomenu, ta moje krabička... 8)
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša
Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3
Uživatelský avatar
Cecil67
**
Příspěvky: 348
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 »

Cha, tvoje Koná ma skoro 2x takovy Nm jako naše 1.5. To se jede krapet jinak :D
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Jovzin
**
Příspěvky: 222
Registrován: 03 říj 2020, 16:35
Bydliště: Dobris okoli

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Jovzin »

Jj tak Maras ma pravdu.
Ono to dost fukalo v ten den tak moze byt ze to neslo kvoli tomu vetru.
Plus zase ako pisete moze to byt aj slabo zabehnute. Vacinou sme robili tie okrsky tych 3000km a zvysnych 500km je dialnica do Prahy a spat ale tam som to este velmi netahal viac ako 130km/h.

Tak to skusim znova no ked pojdem najblizsie zase do Pribrami a uvidime.
Odjinud
***
Příspěvky: 970
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Odjinud »

Asi vitr, Máchale... :-)

Ne, vazne, 160 km/h (tacho) to jede uplne v klidu, vic jsem to zatim nehonil. 150 km/h mam na tachu pomerne casto. A ze 130 km/h to i docela (v ramci moznosti) zrychluje.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Axel.Foley »

Jovzin: I bejvalka i30 s 1,4 jela 180 8) Akorát to byl pětikvalt, takže v této rychlosti dosti hlučná, na hranici omezovače a žrala i malé děti a malá zvířátka, nejen trávu u silnice :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
willy50
****
Příspěvky: 1135
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od willy50 »

Jo, jo, 180 úplně v pohodě(noo v pohodě :D ), jel jsem i 190, ale to už jsem měl strach.
Spotřeba 11-12l.
*
Chtěl bych se zeptat jestli máte zkušenosti s různým benálem. Ta 1.5 by měla z principu být více imunní vůči třeba i horší kvalitě.
Odjinud
***
Příspěvky: 970
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Odjinud »

Mne jste tady tak poblaznili, ze obcas (preferencne) beru 98okt :-) nicmene ne vsude ji maji. Ted doslo i na nejhorsi, tankovani u predrazene Shellky:-) no a rozdil nepozoruji,
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Uživatelský avatar
Cecil67
**
Příspěvky: 348
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 »

willy50 píše: 22 led 2021, 14:37 Jo, jo, 180 úplně v pohodě(noo v pohodě :D ), jel jsem i 190, ale to už jsem měl strach.
Spotřeba 11-12l.
*
Chtěl bych se zeptat jestli máte zkušenosti s různým benálem. Ta 1.5 by měla z principu být více imunní vůči třeba i horší kvalitě.
MPI potažmo DPI by měl být víc imunní než stříkačka....😊 Nicméně já už ze zvyku tankuju jen stovkovou vervu u benziny? Mám na ní totiž slevou kartu...
H i30 combi Comfort 1.5DPI
willy50
****
Příspěvky: 1135
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od willy50 »

Mi právě skončila Shell karta a asi 3-4x jsem bral u ONO.
Pocitově žádný rozdíl, ani na spotřebě.
Shellka beztak žádný zázrak taky není a třeba berou ze stejné rafinerie.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2236
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od dibarbora »

Podľa mňa je všeobecne vplyv palív palív nezdravo preceňovaný... bude za tým asi často masívna reklama petrolejárskych spoločností... to, že moderné autá sú háklivejšie na palivo je síce pravda, ale v dnešnej dobe aditivuje palivo aj ten "najposlednejší" predajca. Aditívum sa beztak dá kúpiť aj v MO balení a aditivovať svojpomocne... podľa mňa najspoľahlivejšia(paradoxne aj najlacnejšia) cesta ako dať autu niečo navyše z pohľadu dlhodobej spoľahlivosti.

Na margo tej reklamy... od kedy sa začalo vo veľkom prechádzať na E10 benzín, tak ako univerzálny liek sú spomínané 99+okt prémiové palivá, ktoré by mali byť oprostené od ethanolu... ktorý by mal byť nahradený ETBE... aká je realita? minimálne na SK...

v 99+okt prémiovom benzíne našej rafinérky sú deklarované 3% ETBE + do 5% ethanol...... :?:

zdroj:
https://slovnaft.sk/images/slovnaft/pdf ... y_list.pdf
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“