Motor 1.5DPi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
dibarbora
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od dibarbora »

Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Reklama
 

Uživatelský avatar
stefanpilat
**
Příspěvky: 494
Registrován: 11 úno 2020, 11:26

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od stefanpilat »

Rozdílná hmotnost u jednotlivých motorizací je jasná věc, ale o hmotnostním rozdílu mezi výbavami v tom dokumentu není ani slovo. Nevěřím, že by to mohlo být tolik.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Maras »

Ty údaje jsou pěkný paskvil. Např.podle nich můžeš táhnout vozík u HB 1.5DPi 600kg,ale u kombi jen 300kg.Trochu zvláštní,ne?.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Maras »

Těch nesmyslů tam jde najít mnohem víc. Jinak já mám výbavu comfort a pohotovostní hmotnost je v malém TP 1306kg.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
dibarbora
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od dibarbora »

stefanpilat píše: 19 zář 2020, 22:34 Rozdílná hmotnost u jednotlivých motorizací je jasná věc, ale o hmotnostním rozdílu mezi výbavami v tom dokumentu není ani slovo. Nevěřím, že by to mohlo být tolik.
Tak potom otázka.... prečo pri pohotovostnej hmotnosti pre danú motorizáciu/prevodovku uvádzajú rozsah hodnôt a nie jednu konštantu? .... Logicky z toho vyplýva, že ten rozsah reprezentuje rôzne výbavy... . Relevanciu tých čísel neriešim.. ide o princíp.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
stefanpilat
**
Příspěvky: 494
Registrován: 11 úno 2020, 11:26

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od stefanpilat »

Já to fakt nevím. Údaje o hmotnosti z TP u jednotlivých výbav by do toho mohly vnést jasno.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Uživatelský avatar
Cecil67
**
Příspěvky: 348
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 »

Maras píše: 20 zář 2020, 06:41
Ty údaje jsou pěkný paskvil. Např.podle nich můžeš táhnout vozík u HB 1.5DPi 600kg,ale u kombi jen 300kg.Trochu zvláštní,ne?.
To je zajímavé, já mám v techničáku (kombi), že můžu tahat 600kg. A brzděný 1200kg. :D
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Maras »

Na českých stránkách Hyundai.cz je to správně. Opravdu modely i30s automatem a tříválcem mohou tahat jen 300kg nebržděný přívěs a bržděný 700kg.

https://www.hyundai.cz/files/download/m ... i30-hb.pdf
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Uživatelský avatar
Cecil67
**
Příspěvky: 348
Registrován: 06 srp 2020, 19:09
Bydliště: Kozlov

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Cecil67 »

Hm, tak to i Fiat Panda nebo Suzuki Ignis utáhnou nebrzděný 400kg..... :roll:
H i30 combi Comfort 1.5DPI
proviron
*
Příspěvky: 53
Registrován: 16 čer 2019, 14:33

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od proviron »

dibarbora píše: 20 zář 2020, 16:33
stefanpilat píše: 19 zář 2020, 22:34 Rozdílná hmotnost u jednotlivých motorizací je jasná věc, ale o hmotnostním rozdílu mezi výbavami v tom dokumentu není ani slovo. Nevěřím, že by to mohlo být tolik.
Tak potom otázka.... prečo pri pohotovostnej hmotnosti pre danú motorizáciu/prevodovku uvádzajú rozsah hodnôt a nie jednu konštantu? .... Logicky z toho vyplýva, že ten rozsah reprezentuje rôzne výbavy... . Relevanciu tých čísel neriešim.. ide o princíp.
predajca z Nitry mi na dotaz, prečo je v pohotov. hmotnosti uvdeny interval napísal toto - V technických parametroch je uvedené rozpätie, pretože hmotnosť sa môže líšiť v závislosti od výbavy
Silver
**
Příspěvky: 138
Registrován: 24 črc 2020, 20:15

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Silver »

Maras píše: 20 zář 2020, 08:32 Těch nesmyslů tam jde najít mnohem víc. Jinak já mám výbavu comfort a pohotovostní hmotnost je v malém TP 1306kg.
start + packet = v TP provozní hmotnost 1325
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
Silver
**
Příspěvky: 138
Registrován: 24 črc 2020, 20:15

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Silver »

k té spotřebě. poslední neděli jsem jel z chalupy cca 80km, silnice 1 a 2 třídy + kousek rychlostní. díky dementům (kloboukovým řidičům) kteří se bojí šlapat na plyn, jsem měl skoro celou cestu spotřebu 4,4 - 4,5l/100km .... jsem se bál že se dostanu pod 4. ale pak stacilo 120km/h po rychlosce a uz jsem dojížděl k baráku s 4,9l :-D zatim tankuju klasický benzin bez aditiv

jo kdyz jsme u toho ....mam doma plechovku VIF Super benzin aditiv 500 ml .... a nestihl jsem při tankování plné to tam nalít (cca 2 vršky odměrky na celou) - stane se neco špatně když to tam naliju až po tankovani, později na parkovišti někde?
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Smart (výroba 07 2023)
Hyundai i30 kombi - 1.5i CVVT (81 kW) - Start + Paket plus (výroba 07 2020)
dibarbora
*****
Příspěvky: 2234
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od dibarbora »

Nepremieša sa, podľa mňa zbytočné nalievať...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Odjinud
***
Příspěvky: 969
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od Odjinud »

No a ma cenu tam davat neco jineho nez bezny 95 okt. benzin?
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Uživatelský avatar
stefanpilat
**
Příspěvky: 494
Registrován: 11 úno 2020, 11:26

Re: Motor 1.5DPi

Příspěvek od stefanpilat »

Silver píše: 21 zář 2020, 20:33 jo kdyz jsme u toho ....mam doma plechovku VIF Super benzin aditiv 500 ml .... a nestihl jsem při tankování plné to tam nalít (cca 2 vršky odměrky na celou) - stane se neco špatně když to tam naliju až po tankovani, později na parkovišti někde?
Nestane se nic, jen se to už dokonale nepromíchá, takže to nebude mít žádoucí efekt. Radši s tím počkej před dalším tankováním, motor to jednou bez VIFu přežije. U motoru T-GDI VIF používám, ale otázka je, jestli to má u motoru DPI vůbec smysl. Ten by s nepřímým vstřikováním neměl na karbon nějak zvlášť trpět.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“