Méďa i30(PDe)1,4T-GDi- ex/Šmoulinka XCeed(CD)- ex/ MALINA-1,5T-GDi,DCT, GT line 2023
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
V pohodě rád si počtu i pokoukám
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Tak skoro po roce(až na pár dnů) opět služebně do Zvolenu- Drevárska fakulta Technické univerzity,servis a kalibrace trhacího zkušebního stroje.Podmínky na cestě značně odlišné oproti loňsku , takže letos na letních 17" Falkenech, ale ve 3 chlapech +100kg a dalších 100kg v kufru a hlavně beze sněhu a mrazu zatím...
Ranní průjezd Beskydy od Ostravice až na Bumbálku pohoda, jen docela služná zoologická zahrada-od statného jelena(vzpomněl jsem si na tebe "axeli" ),přes kmotru lišku, až po vlka za Bumbálkou(opravdu myslím toho vlka,jako zvíře a ne toho do křížovky na 13 ), takže kromě medvěda na Vsetínsku, máme fakt na pomezí Beskyd a Javorníků i vlka,můžeme potvrdit
A dál klasika,Bytča,Žilina,Martin,Kremnické Bane,Kremnica,Zvolen a pak nazpět. Bohužel Šturci jsem se letos zatím musel vyhnout,opravuje se tam kus cesty a byla tam značena docela kolona,tak jsem to vzal pro mne neklasicky Celá cesta dnes v naprosté pohodě a bez jakéhokoliv problému,dlouho jsem tak pohodovou cestu nezažil Oprava hrůzostrašnosti Martin-Turčianské Teplice zdárně pokračuje a už kus cesty se jede po nové silnici,tak snad bude udělána kvalitně a vydrží víc,jak naše slavně opravená D1 před Prahou ,která se po pár měsících musí opravovat,protože někdo chytrý nějak "pozapomněl" na to,že na dálnici auta nemohou stát,ale jet,jinak ji stojící a popojíždějící kamiony zničí i jako novou a opravenou To už mi ani nepřijde trapné,ale opravdu k smíchu A co na svých teplých místech ještě stále dělají pánové Ťok a Rýdl, fakt nechápu
Přidávám foto z konce cesty a s výsledkem jsem vzhledem k okolnostem naprosto spokojen
P.S. Tak málo vody ve Váhu jsem za ty desítky let co na Slovensko jezdím, ještě neviděl.Takže asi i na Slovensku je sucho a hodně sucho.
Ranní průjezd Beskydy od Ostravice až na Bumbálku pohoda, jen docela služná zoologická zahrada-od statného jelena(vzpomněl jsem si na tebe "axeli" ),přes kmotru lišku, až po vlka za Bumbálkou(opravdu myslím toho vlka,jako zvíře a ne toho do křížovky na 13 ), takže kromě medvěda na Vsetínsku, máme fakt na pomezí Beskyd a Javorníků i vlka,můžeme potvrdit
A dál klasika,Bytča,Žilina,Martin,Kremnické Bane,Kremnica,Zvolen a pak nazpět. Bohužel Šturci jsem se letos zatím musel vyhnout,opravuje se tam kus cesty a byla tam značena docela kolona,tak jsem to vzal pro mne neklasicky Celá cesta dnes v naprosté pohodě a bez jakéhokoliv problému,dlouho jsem tak pohodovou cestu nezažil Oprava hrůzostrašnosti Martin-Turčianské Teplice zdárně pokračuje a už kus cesty se jede po nové silnici,tak snad bude udělána kvalitně a vydrží víc,jak naše slavně opravená D1 před Prahou ,která se po pár měsících musí opravovat,protože někdo chytrý nějak "pozapomněl" na to,že na dálnici auta nemohou stát,ale jet,jinak ji stojící a popojíždějící kamiony zničí i jako novou a opravenou To už mi ani nepřijde trapné,ale opravdu k smíchu A co na svých teplých místech ještě stále dělají pánové Ťok a Rýdl, fakt nechápu
Přidávám foto z konce cesty a s výsledkem jsem vzhledem k okolnostem naprosto spokojen
P.S. Tak málo vody ve Váhu jsem za ty desítky let co na Slovensko jezdím, ještě neviděl.Takže asi i na Slovensku je sucho a hodně sucho.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Moc hezká čísla na displeji Vidím, že kilometry hezky naskakují, za chvíli budeš mít najeto víc než já Rád slyším, že jsi s mazlíkem spokojen. Jen tak dál
PS: Hezké od tebe, že jsi si vzpomněl
PS: Hezké od tebe, že jsi si vzpomněl
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Ahoj Petzl,
na začiatok musím pochváliť krásne auto. Farba sa mi tiež páči a je hlavne na tomto aute celkom nevšedná čo je tiež výhoda.
Chcem sa Ťa spýtať, jak som sa tu u teba dočítal tak ty chodíš do neautorizovanému servisu na garnačné prehliadky a na kontrolu karoserie chodíš do Hyundaiu?
Nie je s tým problém? Proste sa objednáš iba na túto kontrolu? A kolko cca za to platíš?
A ešte sa spýtam vidím že tankuješ Verva 100 + VIF, jak si došiel k tejto kombinácii resp. nie je takéto palivo už preaditivované?
Máš to nejak vypozorované že je to ideálna kombinace? Povedzme po pridaní VIF je chod motoru lepší alebo nižšia spotreba ... alebo je to len subjektívne a dúfaš že robíš pre motor to najlepšie?
Snáď som ťa moc nezahltil dotazmi
na začiatok musím pochváliť krásne auto. Farba sa mi tiež páči a je hlavne na tomto aute celkom nevšedná čo je tiež výhoda.
Chcem sa Ťa spýtať, jak som sa tu u teba dočítal tak ty chodíš do neautorizovanému servisu na garnačné prehliadky a na kontrolu karoserie chodíš do Hyundaiu?
Nie je s tým problém? Proste sa objednáš iba na túto kontrolu? A kolko cca za to platíš?
A ešte sa spýtam vidím že tankuješ Verva 100 + VIF, jak si došiel k tejto kombinácii resp. nie je takéto palivo už preaditivované?
Máš to nejak vypozorované že je to ideálna kombinace? Povedzme po pridaní VIF je chod motoru lepší alebo nižšia spotreba ... alebo je to len subjektívne a dúfaš že robíš pre motor to najlepšie?
Snáď som ťa moc nezahltil dotazmi
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Iridiové originál zapalovací svíčky po 60tis. km.
Určitě doporučuju dodržovat servisní interval (opraveno) 75 tis. km.
Auto se rázem chová úplně jinak
Určitě doporučuju dodržovat servisní interval (opraveno) 75 tis. km.
Auto se rázem chová úplně jinak
Naposledy upravil(a) petzl62 dne 14 pro 2018, 15:03, celkem upraveno 2 x.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Někde se šetřit musí
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Fúúha.To je dosť drsné.
Ja mám predpísaný interval 150.000km!
Ja mám predpísaný interval 150.000km!
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Proc menit za nove...opilovat a dat zpatky
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
U turbo motorů je 75 000 km. A jak jsem viděl-ideál je tak 50tis.idam.i píše:Fúúha.To je dosť drsné.
Ja mám predpísaný interval 150.000km!
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Pravda pravdoucíshawt píše:Proc menit za nove...opilovat a dat zpatky
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Takže k věci...
Dnes absolvována 4.servisní prohlídka.
Proplach motoru,výměna oleje(stále stejná značka z podpisu včetněTEC2000),filtr-origo,výměna svíček(jediná náhrada originálních YURA je prozatím Bosch iridium) a povolit svíčky byl docela dobrý opruz-je to vidět i na závitu svíčky na foto výše(že by je někdo v motorárně namáznul je jenom zbožné přání )-náprava sjednána speciální pastou na žhavící svíčky . Výměna předních brzdových kotoučů a desek-originál ,desinfekce klimatizace+ všechny ostatní úkony 60tis. km.Vzduchový filtr- a pylový(Mann-uhlík) si měním sám.
Cena 8666.- Ale jenom origo přední brzdy dělají 5500.-
Méďa si jen přede a prý žádný zimní spánek teda neplánuje
Jo a přešel jsem- zatím dočasně na Effectu s aditivem Millers(přestali jezdit motorkáři a měl jsem dojem,že Verva 100 v nádržích leží dlouho) a zatím se mi to jeví pocitově i vizuelně(spotřeba) hooodně dobře.
Dnes absolvována 4.servisní prohlídka.
Proplach motoru,výměna oleje(stále stejná značka z podpisu včetněTEC2000),filtr-origo,výměna svíček(jediná náhrada originálních YURA je prozatím Bosch iridium) a povolit svíčky byl docela dobrý opruz-je to vidět i na závitu svíčky na foto výše(že by je někdo v motorárně namáznul je jenom zbožné přání )-náprava sjednána speciální pastou na žhavící svíčky . Výměna předních brzdových kotoučů a desek-originál ,desinfekce klimatizace+ všechny ostatní úkony 60tis. km.Vzduchový filtr- a pylový(Mann-uhlík) si měním sám.
Cena 8666.- Ale jenom origo přední brzdy dělají 5500.-
Méďa si jen přede a prý žádný zimní spánek teda neplánuje
Jo a přešel jsem- zatím dočasně na Effectu s aditivem Millers(přestali jezdit motorkáři a měl jsem dojem,že Verva 100 v nádržích leží dlouho) a zatím se mi to jeví pocitově i vizuelně(spotřeba) hooodně dobře.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Delší dobu jsem nic nenapsal,tak teď jedním vrzem:
V dubnu absolvována 5.servisní prohlídka 75tis. km, vše jako dříve, žádný problém k řešení.
Svépomocí vyměněny svíčky z náhradních a zatím jediných after market Bosch. Po necelých 30tis. km koupil jsem originály YURA- Důvod výměny, posledních 5tis.km před výměnou cukání motoru a zvýšená spotřeba. Po výměně za origo , úplně jiná písnička.
Takže, ač náhrada a podstatně levnější existuje, přesto ji nedoporučím a dokud nezačne dělat svíčky někdo jiný,než Bosch, zůstaňte u drahého originálu.
Mezitím v autorizovaném servisu vyřešena v záruce závada MMS- výpadky navigace. Vyřešeno prozatím přehráním software, zatím to drží,uvidíme dále.
Teď se mi minulý týden projevila zatím sporadicky-jednou-závada,kterou tady popisoval již ve vláknu Tucson kolega s adaptivním tempomatem a radarem. Zatím jak se zjevila,tak druhý den zmizela,ale co pozoruju,tak mi asi sporadicky nefunguje pravý zadní radar,při souběžné jízdě mi občas nesignalizuje auto v mrtvém úhlu a při vycouvávání z parkoviště zprava taky vynechává varování. No budu řešit,jak bude cesta okolo a chvíle času.Jak jsem se dočetl ve výše popsaném vláknu-popsání problému a hlášky jsou úplně stejné-čeká mě asi výměna zadní radarové sestavy,tak uvidíme co a jak.
A z vlastní aktivity- prostě předcházení problémům a dlouhodobému vlastnímu trendu,že se o svá auta starám relativně nadstandartně, sonduju brzkou výměnu oleje v DCT převodovce.
Zatím to opravdu vypadá,že si udělám výlet do Ružomberoku na Slovensko.
Dnes absolvována 6. garanční prohlídka .
Olej(Millers) vlastní, filtr origo , vzduchový a kabinový filtr si dělám sám dle vlastní potřeby, takže neměněno, jinak klasické úkony prohlídky 90tis. Brzdy, brzdová kapalina atd. atd. Cena bez oleje a filtru 1640.- S olejem a filtrem celkem 3150.-
Značkový neautorizovaný servis v Opavě-znalí dobře vědí
Děkuji a opět musím napsat-bravo pánové a jak tak vidím pracovní plány, tak se ještě letos jednou potkáme. 3 garančky za rok, to je slušné
Ale jinak naprostá spokojenost s autem i kvalitou zpracování.Nic nevrže,nerozpadá se,vše funguje,až na popsané maličkosti jak má a jak požaduju.
V dubnu absolvována 5.servisní prohlídka 75tis. km, vše jako dříve, žádný problém k řešení.
Svépomocí vyměněny svíčky z náhradních a zatím jediných after market Bosch. Po necelých 30tis. km koupil jsem originály YURA- Důvod výměny, posledních 5tis.km před výměnou cukání motoru a zvýšená spotřeba. Po výměně za origo , úplně jiná písnička.
Takže, ač náhrada a podstatně levnější existuje, přesto ji nedoporučím a dokud nezačne dělat svíčky někdo jiný,než Bosch, zůstaňte u drahého originálu.
Mezitím v autorizovaném servisu vyřešena v záruce závada MMS- výpadky navigace. Vyřešeno prozatím přehráním software, zatím to drží,uvidíme dále.
Teď se mi minulý týden projevila zatím sporadicky-jednou-závada,kterou tady popisoval již ve vláknu Tucson kolega s adaptivním tempomatem a radarem. Zatím jak se zjevila,tak druhý den zmizela,ale co pozoruju,tak mi asi sporadicky nefunguje pravý zadní radar,při souběžné jízdě mi občas nesignalizuje auto v mrtvém úhlu a při vycouvávání z parkoviště zprava taky vynechává varování. No budu řešit,jak bude cesta okolo a chvíle času.Jak jsem se dočetl ve výše popsaném vláknu-popsání problému a hlášky jsou úplně stejné-čeká mě asi výměna zadní radarové sestavy,tak uvidíme co a jak.
A z vlastní aktivity- prostě předcházení problémům a dlouhodobému vlastnímu trendu,že se o svá auta starám relativně nadstandartně, sonduju brzkou výměnu oleje v DCT převodovce.
Zatím to opravdu vypadá,že si udělám výlet do Ružomberoku na Slovensko.
Dnes absolvována 6. garanční prohlídka .
Olej(Millers) vlastní, filtr origo , vzduchový a kabinový filtr si dělám sám dle vlastní potřeby, takže neměněno, jinak klasické úkony prohlídky 90tis. Brzdy, brzdová kapalina atd. atd. Cena bez oleje a filtru 1640.- S olejem a filtrem celkem 3150.-
Značkový neautorizovaný servis v Opavě-znalí dobře vědí
Děkuji a opět musím napsat-bravo pánové a jak tak vidím pracovní plány, tak se ještě letos jednou potkáme. 3 garančky za rok, to je slušné
Ale jinak naprostá spokojenost s autem i kvalitou zpracování.Nic nevrže,nerozpadá se,vše funguje,až na popsané maličkosti jak má a jak požaduju.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Prevence nade vše a auto se odvděčí spolehlivostí a dlouhou službou, za mě a mnoho dalších bezproblémových km přeji.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
O výměně oleje v převodovce taky uvažuji. Asi bych to nechal na 120.000 (snad to nebude tento rok ale znáš mě).
Přidávám se Tudy-mu a taky přeji hodně spokojenosti, ať autí jezdí.
Přidávám se Tudy-mu a taky přeji hodně spokojenosti, ať autí jezdí.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMA
Máš ho skoro ako nové.
Čo sa týka sviečok ,ja som dal Denso Iridium Power a sám som prekvapený ako to pomohlo.
Čo sa týka sviečok ,ja som dal Denso Iridium Power a sám som prekvapený ako to pomohlo.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...