Tak první závada vyřešena-na záruku.
Vozidlo po mírně razantnějším přidání plynu začalo cukat(opravdu dost)-pokud podřadilo ze 7 na 6,5,4,tak ještě znatelněji,začne blikat grilované kuře a při ustálení zhasne po určité době.Při normální jízdě fungoval motor normálně.Plynule zrychlovalo-rozjíždění taky v pohodě.
Stalo se při cestě do Malacek,při cestě tam u Prostějova na dálnici,dojel jsem jak tam,tak i zpět,po cestě zkoušeno vícekrát. Závada se projevuje i po vypnutí motoru a opětovném rozjetí.
Po napíchnutí na diagnostiku: sporadické vynechání zapalování na 1. válci.
Rada autorizovaného servisu, vyčistěte sítko čerpadla v nádrži
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Po dvou letech a jízdě na "kvalitní" palivo? No proč ne. Vše v pořádku,čisto žádné nečistoty,jak na sítku,tak v nádrži. Problém přetrvává.
Vlastní dedukce-posuneme svíčku(nová origo
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
cca.10tis. km) a cívku na 2. válec a uvidíme jestli se závada stěhuje.
Hurá stěhuje-malá radost taky radost
Svíčka zůstává, cívka zpět na 1. válec a jedem. Opět závada zpět na 1. válci. Takže po 90.tis. km cívka.
Díl jedině originál-2600.-, výměna a vše v naprostém pořádku
Pánové v Automima Opava, jak jinak...díky- i za poskytnutí náhradního vozidla i za kompletní vyřešení celého problému. Jako vždy,mohu a musím jen doporučit
Jsem fakt rád,že jste.