Méďa i30(PDe)1,4T-GDi- ex/Šmoulinka XCeed(CD)- ex/ MALINA-1,5T-GDi,DCT, GT line 2023
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Taky spreje používám, ale jsou věci na které určitě přijde sám
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Tak to já mám s těmi spreji zas špatnou zkušenost Zvenku mi to sice rozmrazí, ale zevnitř hned na to zamrzne
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Zamrzání zevnitř bude způsobeno zdrojem vlhkosti v interiéru. Mohl by pomoci kočkolit v ponožce. Mě to uvnitř nezamrzá. Obyčejný postřikovač z Kauflandu, když jsem hledal odkaz, tak jsem zjistil, že zrovna příští týden bude v akci:
https://akce.najdislevu.cz/1723679-rozm ... -skel.html
https://akce.najdislevu.cz/1723679-rozm ... -skel.html
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Na vlhko v interiéru ideální a hlavně za hubičku :
https://www.obalove-materialy.cz/vysous ... _BwE#2148s
Já s úspěchem používám Lidl rozmrazovač. Ale zatím ještě k Lidlu zima nedorazila
https://www.obalove-materialy.cz/vysous ... _BwE#2148s
Já s úspěchem používám Lidl rozmrazovač. Ale zatím ještě k Lidlu zima nedorazila
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Chasnik: Se sprejem jsi byl rychlejší. Přesně ten z odkazu jsem dnes koupil, už je ve dveřích v autě.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Mně připadá, že mi tu zevnitř zamrzá, jen když použiji sprej.. ale je možné, že třeba škrábu pomalu, a tak to stihne rozmrznout
Jinak ještě mám zásobu W5 rozmražovače z Lidlu já spíš už pár let marně čekám, až Lidl vrátí do nabídky -60 směs do ostřikovače
Jinak ještě mám zásobu W5 rozmražovače z Lidlu já spíš už pár let marně čekám, až Lidl vrátí do nabídky -60 směs do ostřikovače
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Ok, dekuji za vycerpavajici odpoved, takze eko vynecham to jsem si i tak nejak myslel a budu jezdit prevazne normal a sem tam sport a otacky 2500-3500 a jeste planuju po 2000-3000 km vymenu oleje.petzl62 píše: ↑12 lis 2020, 18:11 Ahoj, to víš, že můžeš. Ale v tomhle tě zklamu. Já méďu bral jako předváděčku s nájezdem 8tis. km. Takže auto už bylo "zajeté", naštěstí takřka výhradně manželkou majitele jednoho nejmenovaného prodejce a pak se v něm párkrát svezli prodejci na chaty a podobně. Zájemců o automat v té době bylo naštěstí minimum
Takže jsem začal výměnou oleje, filtrů a prohlídkou a celkovou diagnostikou- vymazáním adaptivních dat, no a pak jsem se pár tisíc kilometrů snažil z auta udělat auto podle sebe. Naštěstí se povedlo.
Většinou, pokud má auto nájezd do 10tis. km, tak se dá ještě spousta věcí zachránit, pokud s tím tedy nejezdili magoři , kteří dokážou auto strhat hned ze startu. Takže v tomhle jsem měl štěstí a ještě jednou díky osudu za tuhle možnost
Ale zajížděl jsem dvě firemní auta a co ti k tomu říct.
Pokud to bude automat a ptáš se tady u mě, tak asi bude. Takže pro začátek- určitě úplně zapomeň na ECO režim- pokud jej tam budeš mít. Používej pro zajetí režim normal a občas sport. On ten sedmistupeň strašně rychle odřazuje, takže bez váhání, když to budeš cítit jinak, tak pádla pod volantem a klidně si zpátky podřadit a na zeleného mudrlanta- šipku se vys..., vykašlat. Ona se ta převodovka po chvíli přepne zpět do automatického módu, pokud si pákou nezvolíš ruční řazení, ale necháš ji v D.
Auto zpočátku, tak do 2,5-3tis.km nevytáčet k omezovači, ona tě tam stejně převodovka nepustí, ale hlavně nepodtáčet a ano, umí to dělat i dct převodovka, než se naučí díky inteligentní elektronice tvůj styl jízdy. No a pokud jí do toho občas budeš kecat, dá si říct. I při delší jízdě po dálnici občas přepnout módy(kromě eco) a klidně pár desítek kilometrů řadit ručně. Opravdu se to vyplatí a vrátí se ti to . Co nedoporučuju, tak do těch cca 3tis. km nic tahat, pokud budeš mít tažné a pokud už nebude zbytí, tak raději lehké věci.
Jinak tempomat jsem začal používat, až po čase, kdy už jsem cítil, že auto jezdí tak, jak chci já a ne EU A doteď pokud používám tempomat, tak klasický, ten adaptivní mi nevyhovuje. Příliš brzy reaguje i v nejkratší nastavené vzdálenosti, alespoň pro mě. Dá se na to zvyknout, ale já jsem raději, když auto jezdí podle mě a ne naopak. Jinak vyzkoušeno časem a ujetými kilometry, dálniční rychlost v pohodové toleranci hlídek PČR je 145km/hod. Okresky 100-105, město 57-61km/hod. Pozor na Rakousko, Slovinsko, Itálii, Německo a teď už i Slovensko- tam jsou tolerance minimální, nebo nulové
Budeš to mít teď trochu komplikovanější se zajížděním v zimě, pokud teda nějaká bude Moderní motory nemají moc rády ranní stání na místě a zahřívání(vstřikování lije benzín do válců po kýblech a nespálený benzín ředí olej. On se pak z oleje při delších cestách odpaří.). Takže pokud není zbytí, tak natočit, rychle omést, oškrabat auto a vyjet. Jo u toho škrabání pozor! všeobecně trpí na papírová skla a škrábance jsou na skle,ani nevíš jak Jízdu po ránu v zimě nechat opravdu plně na inteligenci převodovky. Ona si vyhodnotí vše sama a pokud je zima, nepustí tě- nebo velmi neochotně a ví proč- přes 2tis. otáček. Takže je s tím potřeba trochu počítat jízdně a neděsit se spotřeby, která ti v chladném ránu klidně prvních 5km bude atakovat zpočátku 25 a pak 15l/100km. Jo a na to hlavní bych zapomněl . Hned po každém nastartování vypnout start stop
Jinak cokoliv tě bude zajímat ptej se, pokud budu vědět, rád odpovím. Hlavně přeju spokojenost a co nejhezčí zážitky za volantem.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Naprostý ideál, ale klidně až v 5tis. I když to záleží jen na tobě. Co to bude za motor 1,5TGDi MHEV? Nevím, jaká je tam specifikace oleje, ale opravdu doporučuju ji dodržet.
A pak takové ty drobnosti. Dobrou nabíječku- udržovačku, protože systém inteligentního dobíjení... Podle tras, jednou za čas- 2-3 měsíce napíchnout a dobít. A dobře prostudovat manuál k autu, pokud možno
A pak takové ty drobnosti. Dobrou nabíječku- udržovačku, protože systém inteligentního dobíjení... Podle tras, jednou za čas- 2-3 měsíce napíchnout a dobít. A dobře prostudovat manuál k autu, pokud možno
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Pojedeš na Sibiř??? Protože jinak nechápu k čemu toužívat -60 kapalinu do ostřikovače
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
petzl 62: Možná tak na Českou, ale lepší být připraven +by ta -60 mohla jít úspěšně používat jako rozmražovač
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
S prominutím se vrátím k tvojí téměř rok staré patálii. Ty máš kameru připojenou přes hardwire kit nebo ti zafungovala detekce pohybu a ten záznam se nahrál s použitím interní baterie v kameře?petzl62 píše: ↑01 pro 2019, 10:49 Krásný advent Vám všem.
Včera mi jej ho trošku pokazil při příchodu k autu neznámý - známý, na kameře jsem dohledal. Za stěračem, ani jinde nic, jak je dobrým zvykem
Odjeli asi na víkend, protože dotyčné vozidlo nikde a doma tma, tak doufám, že se k tomu postaví po návratu čelem, nerad bych si v tomto čase špinil ruce krví
Holt, nejen příjemné jsou starosti předvánoční
Naštěstí, jak radar, tak senzory bez závad. I tak to bude ranec...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Zafungovala detekce a nahrál se kratičký záznam, ale od té doby už to nikdy neudělalo a už to ani mini baterie nezvládne.
Takže aktuálně uvažuju o hardwire kitu od Navitelu .
Takže aktuálně uvažuju o hardwire kitu od Navitelu .
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Čo konkrétne.Tiež budem potrebovať niečo.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Uvažuju o tomhle...
https://www.alza.cz/navitel-smart-box-m ... 851431.htm
https://www.alza.cz/navitel-smart-box-m ... 851431.htm
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Brown-ing i30 PDe 1,4TGDi 103kw-7°DCT STYLE paket ULTIMATE
Dík za info. Já mám právě taky obavu, že časem ta baterka v kameře nedá ani půlminutové nahrávání, proto jsem se ptal.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)