Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02 kvě 2015, 17:33
Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
cafte
dostal som moznost kupit toto auto za dajme tomu cenu 7000 eur
cital som vsetko mozne a najskor som bol proti tomu potom za atd a neviem co si mam teda mysliet, jedni hovoria ze je to vrak co hrdzavie a vsetko sa na tom kazi ini vravia ze je super az na tvrdsi podvozok
dam sem udaje co mam a pripadne ak by vedel niekto dohladat servisnu historiu podla VIN tak aj to by som doplnil
prosim pomozte, vylepsil sa ten stav tych aut po facelifte? su uz posledne kusy z 2011 lepsie ako boli tie prve alebo je to vsetko na prd?
dik moc
TECHNICKÉ ÚDAJE:
r.v. 5/2012, 41 700 km, benzín, 1 591 cm³ (1.6 l), 93 kW (126 PS), 6-st. manuálna prevodovka, predný pohon, strieborná metalíza, hatchback, 5 - dverové, 5 - miestne, Euro 5
SPOTREBA:
v meste: 7.7 l, mimo mesta: 5.2 l, kombinovaná: 6.2 l
BEZPEČNOSŤ:
ABS, airbag spolujazdca, airbag vodiča, alarm, centrálne zamykanie, EBD, imobilizér, isofix
KOMFORT:
rádio + CD + MP3, diaľkové ovládanie zamykania, elektrické okná 4x, elektrické zrkadlá, klimatizácia automatická, lakťová opierka, multifunkčný volant, posilňovač riadenia, tónované sklá, klimatizovaná priehradka
ĎALŠIA VÝBAVA:
hliníkové disky, hmlovky, sezónne prezutie, parkovací senzor zadný, tmavé folie,
DOPLŇUJÚCE ÚDAJE:
kúpené v SR, nehavarované, servisná knižka, top stav!, úplná servisná história, vozidlo je v záruke. 2.majitel, nebúrané, kupované a prihlásené v SR v r.2012, auto je po záručnej servisnej prehliadke (04/2015) okna + zrkadla v elektrike, vyhrievane sedačky, klim atizácia, čistý interiér - nefajčiar, 41,700km.
http://postimg.org/gallery/2k0odtsla/
auto je od celkom doveryhodneho zdroja (priatelkyn sef, auto je po splatenom leasingu a zatial vraj nie je nuteny predat ho len pocul ze ja zhanam nejake auto tak ponukol)
neviete ci v servise hyundai su ochotni poskytnut servisnu historiu podla VIN? ak ano co za to chcu?
dostal som moznost kupit toto auto za dajme tomu cenu 7000 eur
cital som vsetko mozne a najskor som bol proti tomu potom za atd a neviem co si mam teda mysliet, jedni hovoria ze je to vrak co hrdzavie a vsetko sa na tom kazi ini vravia ze je super az na tvrdsi podvozok
dam sem udaje co mam a pripadne ak by vedel niekto dohladat servisnu historiu podla VIN tak aj to by som doplnil
prosim pomozte, vylepsil sa ten stav tych aut po facelifte? su uz posledne kusy z 2011 lepsie ako boli tie prve alebo je to vsetko na prd?
dik moc
TECHNICKÉ ÚDAJE:
r.v. 5/2012, 41 700 km, benzín, 1 591 cm³ (1.6 l), 93 kW (126 PS), 6-st. manuálna prevodovka, predný pohon, strieborná metalíza, hatchback, 5 - dverové, 5 - miestne, Euro 5
SPOTREBA:
v meste: 7.7 l, mimo mesta: 5.2 l, kombinovaná: 6.2 l
BEZPEČNOSŤ:
ABS, airbag spolujazdca, airbag vodiča, alarm, centrálne zamykanie, EBD, imobilizér, isofix
KOMFORT:
rádio + CD + MP3, diaľkové ovládanie zamykania, elektrické okná 4x, elektrické zrkadlá, klimatizácia automatická, lakťová opierka, multifunkčný volant, posilňovač riadenia, tónované sklá, klimatizovaná priehradka
ĎALŠIA VÝBAVA:
hliníkové disky, hmlovky, sezónne prezutie, parkovací senzor zadný, tmavé folie,
DOPLŇUJÚCE ÚDAJE:
kúpené v SR, nehavarované, servisná knižka, top stav!, úplná servisná história, vozidlo je v záruke. 2.majitel, nebúrané, kupované a prihlásené v SR v r.2012, auto je po záručnej servisnej prehliadke (04/2015) okna + zrkadla v elektrike, vyhrievane sedačky, klim atizácia, čistý interiér - nefajčiar, 41,700km.
http://postimg.org/gallery/2k0odtsla/
auto je od celkom doveryhodneho zdroja (priatelkyn sef, auto je po splatenom leasingu a zatial vraj nie je nuteny predat ho len pocul ze ja zhanam nejake auto tak ponukol)
neviete ci v servise hyundai su ochotni poskytnut servisnu historiu podla VIN? ak ano co za to chcu?
- Reklama
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02 kvě 2015, 17:33
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
nikto nic? teda cakal som od hyundai clubu viac reakcie
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
Uklidni se,jestli si myslíš,že tady všichni čekají na Tebe,tak jsi na omylu.Časem Ti odpoví majitelé daného vozidla,ale nečekej,že tady ne Tebe čeká 1000 buldogů!!!
Hyundai Elantra,1,6 Comfort-prodáno
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
Renault Mégane Grand Coupé-od 12/2018
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
Je to jedna z posledních, takže drtivá většina výrobních chyb se jí netýká. Prakticky všechny neduhy FD vyrobených v Nošovicích tu najdeš, ale všechny jdou mimo ní. Sám jsem měl kombíka a vzpomínám na něj s nefalšovanou láskou. Jezdilo to skoro zadarmo, ta šestka významně pomohla ve městě a příměstském provozu, pokles otáček v dálničních rychlostech, oproti pěti kvaltu, nebyl nijak výrazný.
Trochu pomoct si můžeš recenzemi na moje.auto.cz, ta moje je zde http://moje.auto.cz/Stephen/gris-249.html . A přehled nákladů a spotřeb tam najdeš pod kolonkou skutečná spotřeba.
Servisní historii podle VIN nikdo nedohledá, není centralizovaná. Ale pokud máš servisní knížku, tak není takový problém se v servisu/servisech dle razítek zastavit a požádat o vytištění faktur. Co se dohledat dá jsou záruční opravy a případné svolávací akce. Nevím jak na Slovensku, ale značná část českých autorizovaných servisů s tím moc štráchy nedělá a na požádání, při osobní návštěvě, tento seznam proklepnou a případně i vyjedou. A obvykle za to nic nechtějí .
Jen podle fotek a popisu se těžko dají dělat relevantní závěry, ale vypadá pěkně, má málo najeto a pokud je z důvěryhodného zdroje, tak nevidím zásadní důvod proč do ní nejít.
Trochu pomoct si můžeš recenzemi na moje.auto.cz, ta moje je zde http://moje.auto.cz/Stephen/gris-249.html . A přehled nákladů a spotřeb tam najdeš pod kolonkou skutečná spotřeba.
Servisní historii podle VIN nikdo nedohledá, není centralizovaná. Ale pokud máš servisní knížku, tak není takový problém se v servisu/servisech dle razítek zastavit a požádat o vytištění faktur. Co se dohledat dá jsou záruční opravy a případné svolávací akce. Nevím jak na Slovensku, ale značná část českých autorizovaných servisů s tím moc štráchy nedělá a na požádání, při osobní návštěvě, tento seznam proklepnou a případně i vyjedou. A obvykle za to nic nechtějí .
Jen podle fotek a popisu se těžko dají dělat relevantní závěry, ale vypadá pěkně, má málo najeto a pokud je z důvěryhodného zdroje, tak nevidím zásadní důvod proč do ní nejít.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02 kvě 2015, 17:33
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
diky za koment Mr. Hyundai
ponahlal som lebo mozno dnes sa na to mam ist pozriet realne tak chcem byt pripraveny
"Prakticky všechny neduhy FD vyrobených v Nošovicích tu najdeš, ale všechny jdou mimo ní." toto som velmi nepochopil.
Hlavne ma zaujima ci tohto roku tyka to hrdzavenie, pokazeny posilnovac riadenia, praskajuce ziarovky, pokazene otvaranie dveri, slaba vydrz spojky
podla novych info je to vraj fakt vyrobene v roku 2012 a asi jeden z poslednych kusov tohto modelu
no neviem stale som na vazkach ci do toho ist alebo nie, povodne som chcel doviezt nejaku mazdu 6 rv.2005 2,0 benzin za cca 5k aj s dovozom (poplatky su asi 1000eur)
to Vendelín: toto mi velmi nepomohlo a bolo to zbytocne, na IT fore kde som som mal reakcie v podstate hned a za dva dni sme popisali hadam tri strany v topicu tak som ratal s vacsou reakciou na fore ktore sa tyka priamo tejto znacky ale aspon Mr. Hyundai napisal nieco co malo pre mna vyznam za co mu dakujem
ponahlal som lebo mozno dnes sa na to mam ist pozriet realne tak chcem byt pripraveny
"Prakticky všechny neduhy FD vyrobených v Nošovicích tu najdeš, ale všechny jdou mimo ní." toto som velmi nepochopil.
Hlavne ma zaujima ci tohto roku tyka to hrdzavenie, pokazeny posilnovac riadenia, praskajuce ziarovky, pokazene otvaranie dveri, slaba vydrz spojky
podla novych info je to vraj fakt vyrobene v roku 2012 a asi jeden z poslednych kusov tohto modelu
no neviem stale som na vazkach ci do toho ist alebo nie, povodne som chcel doviezt nejaku mazdu 6 rv.2005 2,0 benzin za cca 5k aj s dovozom (poplatky su asi 1000eur)
to Vendelín: toto mi velmi nepomohlo a bolo to zbytocne, na IT fore kde som som mal reakcie v podstate hned a za dva dni sme popisali hadam tri strany v topicu tak som ratal s vacsou reakciou na fore ktore sa tyka priamo tejto znacky ale aspon Mr. Hyundai napisal nieco co malo pre mna vyznam za co mu dakujem
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
Neber si to tak, Vendelín jen popsal reálný stav. Toto fórum už zdaleka tak nefrčí jako dřív a majitelů FD 1,6 se tady moc neobjevilo, i když jediný jsem nebyl.
Měl jsem na mysli odpadávání antikorozního nástřiku, spojky, které odcházely, táhla ve dveřích, spínače brzdových světel atd. Měl jsem v autoparku pěknou směsku FD z Koreje i Nošovic, kombíků i krátkých, benzínů i dieselů a každé z těch aut si prošlo alespoň jednou ze zmíněných závad resp. svolávaček. Jen můj vlastní kombík 1,6 z konce výroby v roce 2012 toho byl zcela ušetřen. A závady novějšího modelu, jako zasekávající se brzdiče nebo prosakování gufera do spojky se těchto aut též netýkají. Neříkám, že se něco nemůže pokazit, ale výrobní a konstrukční chyby se těhle posledních FD prostě netýkají.
Jen ty žárovky, ale existovalo řešení zvané "Nošodrát", spousta aut už má tento odporový drát namontovaný, pokud je mně známo, stačilo v servisu říct, že praskají žárovky každých 5.000 km a oni je domontovali na záruku .
Ad šestka, to má být ještě GG? Tedy první generace? Ty dost hnily, bacha na to.
Pokud bych měl volit mezi těmito dvěma auty, tak bych volil i30. Prostě proto, že je ještě v záruce, a to ještě dva roky. Motor 1,6 Tě na rozdíl od dvoulitru provozně "nesežere". A líp se s ní bude parkovat, je menší .
Měl jsem na mysli odpadávání antikorozního nástřiku, spojky, které odcházely, táhla ve dveřích, spínače brzdových světel atd. Měl jsem v autoparku pěknou směsku FD z Koreje i Nošovic, kombíků i krátkých, benzínů i dieselů a každé z těch aut si prošlo alespoň jednou ze zmíněných závad resp. svolávaček. Jen můj vlastní kombík 1,6 z konce výroby v roce 2012 toho byl zcela ušetřen. A závady novějšího modelu, jako zasekávající se brzdiče nebo prosakování gufera do spojky se těchto aut též netýkají. Neříkám, že se něco nemůže pokazit, ale výrobní a konstrukční chyby se těhle posledních FD prostě netýkají.
Jen ty žárovky, ale existovalo řešení zvané "Nošodrát", spousta aut už má tento odporový drát namontovaný, pokud je mně známo, stačilo v servisu říct, že praskají žárovky každých 5.000 km a oni je domontovali na záruku .
Ad šestka, to má být ještě GG? Tedy první generace? Ty dost hnily, bacha na to.
Pokud bych měl volit mezi těmito dvěma auty, tak bych volil i30. Prostě proto, že je ještě v záruce, a to ještě dva roky. Motor 1,6 Tě na rozdíl od dvoulitru provozně "nesežere". A líp se s ní bude parkovat, je menší .
Naposledy upravil(a) Mr. HYUNDAI dne 05 kvě 2015, 14:04, celkem upraveno 1 x.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02 kvě 2015, 17:33
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
diky za rady, podla slov majitela zavady ktore som dopytoval (tie co som pisal aj sem) nemal a ani ine veci (uvidim este servisku), budem auto vidiet cca dnes o 16tej tak uvidim ale teda nechce ist pod cenu 7500 co ma uz netesi a tolko som do toho dat nechcel no ale ked bude OK asi ho zoberiem a snad to nebudem lutovat
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
Jak jsem psal, zpoza compu těžko soudit, ale to auto nemá předpoklady pro to, aby s ním měly být problémy.
Dej pak vědět jaká byla projížďka a jak ses nakonec rozhodl . Cenu ale posoudit nedokážu, realita slovenského trhu s ojetými auty mi známa není.
Dej pak vědět jaká byla projížďka a jak ses nakonec rozhodl . Cenu ale posoudit nedokážu, realita slovenského trhu s ojetými auty mi známa není.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02 kvě 2015, 17:33
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
dneska je celkom teplo tak predpokladam ze to bude maksie ako v zime.
u tvojej boli tiez v zime trocha tuhsie tlmice? v Bratislave su cesty jedna katastrofa takze o diery nie je nudza
otazka na co sa najviac zamerat ak s tym pojdem
u tvojej boli tiez v zime trocha tuhsie tlmice? v Bratislave su cesty jedna katastrofa takze o diery nie je nudza
otazka na co sa najviac zamerat ak s tym pojdem
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
Mně tvrdá nepřišla, ale vždycky je to o tom s čím srovnáváš. Rollsík to prostě není . Kromě toho, já jezdil v létě na originálech 185/65R15 a v zimě na 205/55R16...
Hledej pazvuky, ty vždycky ledacos prozradí. U auta, které má jasnou historii je pátrání po stopách nehody atp. ztráta času. Soustřeď se na to, jaký dojem na Tebe auto udělá, musí Ti "sednout". Musíš se něm dobře cítit. Jinak je úplně jedno jaké má papírové předpoklady. Ty v podstatě nekupuješ ojeté auto v pravém smyslu toho sousloví, Ty kupuješ auto zánovní, pak je lepší se více řídit pravidly pro výběr auta nového .
Hledej pazvuky, ty vždycky ledacos prozradí. U auta, které má jasnou historii je pátrání po stopách nehody atp. ztráta času. Soustřeď se na to, jaký dojem na Tebe auto udělá, musí Ti "sednout". Musíš se něm dobře cítit. Jinak je úplně jedno jaké má papírové předpoklady. Ty v podstatě nekupuješ ojeté auto v pravém smyslu toho sousloví, Ty kupuješ auto zánovní, pak je lepší se více řídit pravidly pro výběr auta nového .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02 kvě 2015, 17:33
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
tak nejaky update kedze som dnes videl auto ale len videl a viezol sa par sto metrov vzadu
auto je rok vyroby origo 2012 (tiez som zistil ze sa robili do cca maja 2012 a v tomto roku sa prekryvala vyroba s novym modelom co je doteraz)
auto kupil ako rok jazdene s cca 20k km v roku 2013
v zaruke daval vymenit ten volant lebo bol osupaty ale vraj nakolko bolo tych RMA uz vela tak hyundai vymienal uz volanty s lepsou povrchovou upravou (podla toho co som videl tak osupaty nebol)
na aute je jedna mala hrdzava bodka velkosti asi spendlikovej hlavicky pod zadnym logom na piatych dverach, nevidel som ju ale majitel mi o nej povedal lebo som spominal hrdzave predosle modely, pozerali sme prahy, dvere, kufor ale zatial nikde hrdza nebola
okrem toho volantu vraj nic v zaruke nemusel riesit len bezne garancky ktora posledna bola 04/2015, musim este pozriet do servisky co tam bolo menene lebo tvrdil ze boli zatial dve garancky ale mne to vychadzalo na tri tak uvidime
sedel som vzadu mam 180cm a on bol este o 10 cisel vyssi a kedze som sedel za nim tak som kukal ze vsade som mal tolko miesta ze som myslel ze sedim v nejakej limuzine, fakt pred kolenami este tak 8-10 cm az som kukal
predbezne sme sa dohodli ze nam auto pozicia na par dni (tento stvrtok poobede a asi aj piatok) tak to zoberem mechanikovi nech mi to poriadne pozrie a povozime to
ale.... chcel 8000 a najviac co sme stiahli je na 7500 a vyzera ze nizsie uz nepojde
auto je rok vyroby origo 2012 (tiez som zistil ze sa robili do cca maja 2012 a v tomto roku sa prekryvala vyroba s novym modelom co je doteraz)
auto kupil ako rok jazdene s cca 20k km v roku 2013
v zaruke daval vymenit ten volant lebo bol osupaty ale vraj nakolko bolo tych RMA uz vela tak hyundai vymienal uz volanty s lepsou povrchovou upravou (podla toho co som videl tak osupaty nebol)
na aute je jedna mala hrdzava bodka velkosti asi spendlikovej hlavicky pod zadnym logom na piatych dverach, nevidel som ju ale majitel mi o nej povedal lebo som spominal hrdzave predosle modely, pozerali sme prahy, dvere, kufor ale zatial nikde hrdza nebola
okrem toho volantu vraj nic v zaruke nemusel riesit len bezne garancky ktora posledna bola 04/2015, musim este pozriet do servisky co tam bolo menene lebo tvrdil ze boli zatial dve garancky ale mne to vychadzalo na tri tak uvidime
sedel som vzadu mam 180cm a on bol este o 10 cisel vyssi a kedze som sedel za nim tak som kukal ze vsade som mal tolko miesta ze som myslel ze sedim v nejakej limuzine, fakt pred kolenami este tak 8-10 cm az som kukal
predbezne sme sa dohodli ze nam auto pozicia na par dni (tento stvrtok poobede a asi aj piatok) tak to zoberem mechanikovi nech mi to poriadne pozrie a povozime to
ale.... chcel 8000 a najviac co sme stiahli je na 7500 a vyzera ze nizsie uz nepojde
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20303
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
Nesedí mi rok výroby, jelikož poslední kus hatchbacku vyjel z výrobní linky na konci roku 2011 a od ledna 2012 se vyráběla již jen nová generace. Viz zde http://www.automobilrevue.cz/rubriky/au ... 40613.html
Auto má najeto 41.000 km, tudíž podle nájezdu by mělo mít za sebou 2 servisní prohlídky. Servisní interval je 20.000 km nebo 1 rok podle toho, co nastane dříve.
Auto je trochu tvrdší, při větším zatížení zadní části se zadek stává na nerovnostech trochu houpavý. Za volantem to téměř nepoznáš, poznají to vzadusedící spolucestující, takže jestli jezdíš rychle, sáčky sebou Jezdí se s tím skvěle, limity nedotáčivosti jsou posunuty celkem daleko, je nutné si zvyknout na (relativně) špatnou zpětnou vazbu od posilovače řízení. Holt, elektrika... kde jsou ty časy, kdy v této oblasti hrála první husle krásně komunikativní hydraulika Na druhou stranu, posilovač řízení je progresivní a s rostoucí rychlosti tuhne, což mi plně vyhovuje. Nevím, jak převodovka u jedna šestky, ta u slabšího motoru nemá ráda poskakování v kolonách a chce opravdu citlivé dávkování. Jinak podvozek je jistý, nechá si líbit hodně. Motor se nechá točit, při podřazení a sešlápnutí plynu auto jemně zaklekne a vyrazí vpřed. I přes to se s ním dá jezdit úsporně, hlavně dlouhé trasy.
Jinak posed za volantem ok, místa dostatek, snad jen hlavová opěrka chce trochu zvyku nebo o chlup víc sklopit opěradle. S Čibrnym sršněm jezdím rád a na kilometrech je to znát (přes 87.000). Sedačky jsou na můj vkus komfortní, dostatečně velké, přiměřeně tvrdé a i víkendových 2300 km (ne, opravdu jsem se nesekl o nulu ;o)) jsem zvládl v pohodě. Svůj lví podíl na tom má i tempomat, který, bohužel, díky stupidní politice importéra na Slovensku bylo možné v tomto autě koupit pouze v naftě.
I když se slabším motorem, koupě nelituji. Auto má sice své mouchy, ale ukaž mi auto, které je nemá. Snad největším nedostatkem je drnčení plastových částí na dlažebních kostkách. Jezdím po nich málo, takže mi to nevadí. Skvělá jsou velká venkovní elektricky sklopná zrcátka. Svítivost světel je taky na úrovni, jen to chce občas umýt světla, špínu je dost znát. Žárovky typu H7 používám Narva, skvělá výdrž za skvělou cenu. A Há 7mičky praskají u všech aut.
Svez se, ideálně na delší trasu, a uvidíš. Jiná rada tady není.
Auto má najeto 41.000 km, tudíž podle nájezdu by mělo mít za sebou 2 servisní prohlídky. Servisní interval je 20.000 km nebo 1 rok podle toho, co nastane dříve.
Auto je trochu tvrdší, při větším zatížení zadní části se zadek stává na nerovnostech trochu houpavý. Za volantem to téměř nepoznáš, poznají to vzadusedící spolucestující, takže jestli jezdíš rychle, sáčky sebou Jezdí se s tím skvěle, limity nedotáčivosti jsou posunuty celkem daleko, je nutné si zvyknout na (relativně) špatnou zpětnou vazbu od posilovače řízení. Holt, elektrika... kde jsou ty časy, kdy v této oblasti hrála první husle krásně komunikativní hydraulika Na druhou stranu, posilovač řízení je progresivní a s rostoucí rychlosti tuhne, což mi plně vyhovuje. Nevím, jak převodovka u jedna šestky, ta u slabšího motoru nemá ráda poskakování v kolonách a chce opravdu citlivé dávkování. Jinak podvozek je jistý, nechá si líbit hodně. Motor se nechá točit, při podřazení a sešlápnutí plynu auto jemně zaklekne a vyrazí vpřed. I přes to se s ním dá jezdit úsporně, hlavně dlouhé trasy.
Jinak posed za volantem ok, místa dostatek, snad jen hlavová opěrka chce trochu zvyku nebo o chlup víc sklopit opěradle. S Čibrnym sršněm jezdím rád a na kilometrech je to znát (přes 87.000). Sedačky jsou na můj vkus komfortní, dostatečně velké, přiměřeně tvrdé a i víkendových 2300 km (ne, opravdu jsem se nesekl o nulu ;o)) jsem zvládl v pohodě. Svůj lví podíl na tom má i tempomat, který, bohužel, díky stupidní politice importéra na Slovensku bylo možné v tomto autě koupit pouze v naftě.
I když se slabším motorem, koupě nelituji. Auto má sice své mouchy, ale ukaž mi auto, které je nemá. Snad největším nedostatkem je drnčení plastových částí na dlažebních kostkách. Jezdím po nich málo, takže mi to nevadí. Skvělá jsou velká venkovní elektricky sklopná zrcátka. Svítivost světel je taky na úrovni, jen to chce občas umýt světla, špínu je dost znát. Žárovky typu H7 používám Narva, skvělá výdrž za skvělou cenu. A Há 7mičky praskají u všech aut.
Svez se, ideálně na delší trasu, a uvidíš. Jiná rada tady není.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
Rok 2012 bude datum první registrace. Ale podle VIN Ti v servisu umí nejen projít garanční historii, ale dohledat i přesné datum výroby, i když to dneska už vůbec není důležité (kromě vyhledávání dílů). Záruka též běží od data registrace do systému dovozce (i to umí v systémech dohledat), ale je to v servisní knížce na první straně.
Pokud bylo auto registrováno v květnu 2012, pak nejpozději vždy v květnu měla první být v roce 2013, druhá v roce 2014 a třetí v roce 2015, ale projdi servisku. Jestliže to kupoval jako předváděčku, mohla první proběhnout ještě u prodejce a ty dvě dělal on.
Pokud bylo auto registrováno v květnu 2012, pak nejpozději vždy v květnu měla první být v roce 2013, druhá v roce 2014 a třetí v roce 2015, ale projdi servisku. Jestliže to kupoval jako předváděčku, mohla první proběhnout ještě u prodejce a ty dvě dělal on.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Kupa Hyundai i30 1.6cvvt 93kw 2012 (verzia FD 2011)
já nemám I30 ale seděl jem v modelu 2014 a i při mojích 205 cm jsem neměl za volantem problém.. Nevím jak je na tom teď I30 s odhlučením od kol... u dřívějších modeů mám pocit, že to bylo docela i slyšet.. Když jsem pak vezl někoho kdo měl model 2010-11 ve své Sonatě 2002 tak koukal jak je tichá
Jinak ona tu není zas tak velká aktivita i díky toho, že podle mě jsou na fóru hlavně dva druhy lidí Ti co jsou fanoušci modelu/značky a pak ti co majií problém a potřebují pomoct Běžný spokojený uživatel tohle neřeší... A nakonec si podle mě teď škodí reklamou(V ČR). Když má pak někdo tak je s ním spokojený ale néé vždy se s tím hrdě chlubí
Jinak ona tu není zas tak velká aktivita i díky toho, že podle mě jsou na fóru hlavně dva druhy lidí Ti co jsou fanoušci modelu/značky a pak ti co majií problém a potřebují pomoct Běžný spokojený uživatel tohle neřeší... A nakonec si podle mě teď škodí reklamou(V ČR). Když má pak někdo tak je s ním spokojený ale néé vždy se s tím hrdě chlubí
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02 kvě 2015, 17:33