Vybijeni baterie
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Vybijeni baterie
Zdravim,
procetl jsem tu na foru podobna temata, tak se omlouvam se za vypsani noveho, ale mozna muj problem s vybijenim baterie je jinde.
Vuz je i30, benzin, hatchback 2008.
Byla pred par lety menena ridici jednotka jinak nic.
Pred dvemi lety jsem koupil novou baterii pred stehovanim do Fr. Po prejezdu do Fr a odstaveni vozu asi na den - komplet vybita baterie, po zmereni napeti jen cca 6V, takze asi odesel nejakej clanek. Koupil jsem tedy ve Fr novou , 52Ah. Byl klid az do ted. Kdy jedno rano auto neslo nastartovat, palubovka nesviti, central ani tuk, opet vybita baterie, napeti na baterce 11.7V. Nabil jsem ji nabijeckou v sobotu do plna, v nedeli jeste jizda cca 20km, po dojeti napeti na baterce cca 12.8V. Pri nastartovanem motoru je na baterii cca 14-15V, takze hadam altik dobijel, nicmene v po rano opet ani tuk. Vecer pred odchodem svetla urco vypnuta, packa svetel v poloze Off. Vnitrni osvetleni taktez nesvitilo, a central normalne zamkl potvrzenim blinkru, takze dvere tez musely byt zavrene.
Na muj vuz mi pred dvema lety prisel od Hyundai CZ dopis na svolavacku na instalaci nejakeho pridavneho rele PCB. Cislo svolavaci akce je SI: 01D010.
Protoze jsem stale ve Fr, volal jsem do Hyundai CZ, aby
mi rekli detaily ceho se to rele presne tyka a jestli by to mohlo mit souvislost s nahodnym vybijenim baterie. Bohuzel blizsi info nemaji a odkazali me na autoriz servisy. Coz me dost zarazilo, ze posilaji lidem dopis na svolavacku a neumi rict na co presne?
Je tu nekdo z automechaniku na Hyundai, kdo by mi o te svolavacce mohl rict vic prosim?
Jinak meril jsem ampermetrem proud po zamceni auta centralem, a z nejakych 2.5A to po asi minute kleslo na 0.01A - mereno na rozsahu 20A a chyba muze byt hadam tak 3.5% z rozsahu . Takze tech 0.01A neni moc vypovidajicich.
Jelikoz jsem ve Fr, nechce se mi to davat do servisu, bo by to stalo vic nez ma to auto cenu:)
Nejakej napad co s tim? Napadlo me povytahovat pro bezpecnou jizdu nepotrebne pojistky a postupne jednu po druhe po nekolika dnech vracet a tak mozna prijit na to co to vybijeni zpusobuje.
procetl jsem tu na foru podobna temata, tak se omlouvam se za vypsani noveho, ale mozna muj problem s vybijenim baterie je jinde.
Vuz je i30, benzin, hatchback 2008.
Byla pred par lety menena ridici jednotka jinak nic.
Pred dvemi lety jsem koupil novou baterii pred stehovanim do Fr. Po prejezdu do Fr a odstaveni vozu asi na den - komplet vybita baterie, po zmereni napeti jen cca 6V, takze asi odesel nejakej clanek. Koupil jsem tedy ve Fr novou , 52Ah. Byl klid az do ted. Kdy jedno rano auto neslo nastartovat, palubovka nesviti, central ani tuk, opet vybita baterie, napeti na baterce 11.7V. Nabil jsem ji nabijeckou v sobotu do plna, v nedeli jeste jizda cca 20km, po dojeti napeti na baterce cca 12.8V. Pri nastartovanem motoru je na baterii cca 14-15V, takze hadam altik dobijel, nicmene v po rano opet ani tuk. Vecer pred odchodem svetla urco vypnuta, packa svetel v poloze Off. Vnitrni osvetleni taktez nesvitilo, a central normalne zamkl potvrzenim blinkru, takze dvere tez musely byt zavrene.
Na muj vuz mi pred dvema lety prisel od Hyundai CZ dopis na svolavacku na instalaci nejakeho pridavneho rele PCB. Cislo svolavaci akce je SI: 01D010.
Protoze jsem stale ve Fr, volal jsem do Hyundai CZ, aby
mi rekli detaily ceho se to rele presne tyka a jestli by to mohlo mit souvislost s nahodnym vybijenim baterie. Bohuzel blizsi info nemaji a odkazali me na autoriz servisy. Coz me dost zarazilo, ze posilaji lidem dopis na svolavacku a neumi rict na co presne?
Je tu nekdo z automechaniku na Hyundai, kdo by mi o te svolavacce mohl rict vic prosim?
Jinak meril jsem ampermetrem proud po zamceni auta centralem, a z nejakych 2.5A to po asi minute kleslo na 0.01A - mereno na rozsahu 20A a chyba muze byt hadam tak 3.5% z rozsahu . Takze tech 0.01A neni moc vypovidajicich.
Jelikoz jsem ve Fr, nechce se mi to davat do servisu, bo by to stalo vic nez ma to auto cenu:)
Nejakej napad co s tim? Napadlo me povytahovat pro bezpecnou jizdu nepotrebne pojistky a postupne jednu po druhe po nekolika dnech vracet a tak mozna prijit na to co to vybijeni zpusobuje.
- Reklama
Re: Vybijeni baterie
Pohledej v tomto tématu:
https://www.hyundaiclub.net/search.php? ... odr%C3%A1t
https://www.hyundaiclub.net/search.php? ... odr%C3%A1t
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Vybijeni baterie
Diky za info, to jsem prave procetl uz a nevypada to, ze b se me to tykalo. Symptom na nosodrat , tzn svitici PP, nemam.
Re: Vybijeni baterie
Takze dnes vecer v cca 20h jsem na plus kabel od baterky nasadil klestovy ampermetr, vse zavrel a zamknul dalkacem. PP na palubovce nesvitil ani po 10min. Po cca hodine jsem sel k autu znovu, odemknul dalkou tlacitkem ale uz zamknul klickem ve dverich, central zamknul vsechny dvere, overil jsem, a asi po 20-30s jednou blikly smerovky. Ampermetr po celou dobu ukazoval v klidovem rezimu cca 0.2-0.3A ( jen orientacni mereni , protoze tento klestak ma rozsah 60A s chybou 2.5%), nicmene ma funkci bluetooth, takze na telefonu pekne vidim prubeh proudu v case pekne z gauce:).
Najednou v cca 23:30 proud nahle stoupnul na cca 4A.
Mrknu z okna a vidim ze sviti vsechny tri zadni brzdova svetla.
Jdu do auta, odemknu dalkou ale brdzovky sviti porad, povolim zatazenou rucku, porad sviti, rukou zmacknu brzdovy pedal a brzdovky zhasnou.
Jak je mozne, ze se samovolne zapnou brzdova svetla?
A mozna je to pricina vybiti baterie, protoze pokud by to bralo 4A az do rana, tak je rano baterka opet dead.
Najednou v cca 23:30 proud nahle stoupnul na cca 4A.
Mrknu z okna a vidim ze sviti vsechny tri zadni brzdova svetla.
Jdu do auta, odemknu dalkou ale brdzovky sviti porad, povolim zatazenou rucku, porad sviti, rukou zmacknu brzdovy pedal a brzdovky zhasnou.
Jak je mozne, ze se samovolne zapnou brzdova svetla?
A mozna je to pricina vybiti baterie, protoze pokud by to bralo 4A az do rana, tak je rano baterka opet dead.
Re: Vybijeni baterie
Tak do rana se to stalo znovu, brzdovky sviti jak vanocni stromecek. Dalkacem tlacitkem slo jeste auto odemknout, i palubka se rozsvitila po vlozeni klicku a otocenim na On, ale na start motoru uz to nestaci. Konstantni odber pres 4A, a napeti na baterce 9.9V...po odpojeni kabelu od baterky je napeti na ni 11.8V. Takze zpet na nabijecku.
Re: Vybijeni baterie
Začal bych výměnou brzdového spínače pod pedálem.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Vybijeni baterie
Byla na něj svolávačka, takže bych začal v autorizáku, aby podle VIN našli zda se to vztahovalo na Tvoje auto a pokud ano, tak zda byl již vyměněn. Pokud ne, tak ho mají vyměnit zdarma.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Vybijeni baterie
To mi nepripada jako spinac. To vypada, ze ty brzdovky neco aktivuje vzdycky zhruba po 2hodinach od zamknuti auta. Az dobiju baterku tak udelam test znovu a zjistim po jake presne dobe se to stane. Do CR se dostanu az v cervnu. Ktera pojistka je prosim na brzdova svetla? Ze bych do te doby proste vytahnul pojistku vzdycky kdyz auto stoji dyl nez cca 2h.
Re: Vybijeni baterie
Nevím, jestli spínač na brzdovém pedálu spíná nějaké relé, které následně rozsvítí brzdová světla. pokud ano, relé bych vyměnil. Pokud se brzdová světla zapínají přímo pouze spínačem na brzdovém pedálu, tak bych ho vyměnil také.
Schéma, jak je to u i30 zapojené, to by měl mít každý autorizovaný servis. Snad by neměl být problém do něj nahlédnout ...
Schéma, jak je to u i30 zapojené, to by měl mít každý autorizovaný servis. Snad by neměl být problém do něj nahlédnout ...
Re: Vybijeni baterie
Zdravim, koukam ze jsem tu nenqpsal vysledek. Ano to nahle vybiti baterie bylo vadnym spinacem na brzdovem pedalu, takze jsem ho vymenil a v poho. To bylo v lete...
Bohuzel ted v zime, no ve Francii na jihu je v noci 6 az 10 st:) a ve dne 15-18:) , jsem zjistil, ze vecer po zamceni dalkou, se mi do minuty rozsviti modre podsviceni paubniho pocitace ( cely obdelnik). Takze tipuju, ze se me nosodrat tyka a po par dnech, kdyz auto stoji, to vybije baterii...Auto navic jezdi jen kratke trasy do 5km po meste...takze se baterka nestiha prubezne dobijet z altiku.
Pochybuju, ze tu v servisu ve Fr budou vedet o Nosodratu, mam nejaky papir z ceskeho hyundaje na nejakpu svolavacku, cislo uz jsem to tu myslim daval, ale ceske zastoupeni hyundae mi nebylo schopno rixt jestli to cislo svolavacky co.mam se tyka problemu, ktery nosodrat fixuje.
Je tu nekdo kdo ma moznost mi ten nosodrat vyrobit /pripadne poslat schema a instalace, ze bych to tam dobastlil sam?
Bohuzel ted v zime, no ve Francii na jihu je v noci 6 az 10 st:) a ve dne 15-18:) , jsem zjistil, ze vecer po zamceni dalkou, se mi do minuty rozsviti modre podsviceni paubniho pocitace ( cely obdelnik). Takze tipuju, ze se me nosodrat tyka a po par dnech, kdyz auto stoji, to vybije baterii...Auto navic jezdi jen kratke trasy do 5km po meste...takze se baterka nestiha prubezne dobijet z altiku.
Pochybuju, ze tu v servisu ve Fr budou vedet o Nosodratu, mam nejaky papir z ceskeho hyundaje na nejakpu svolavacku, cislo uz jsem to tu myslim daval, ale ceske zastoupeni hyundae mi nebylo schopno rixt jestli to cislo svolavacky co.mam se tyka problemu, ktery nosodrat fixuje.
Je tu nekdo kdo ma moznost mi ten nosodrat vyrobit /pripadne poslat schema a instalace, ze bych to tam dobastlil sam?
Re: Vybijeni baterie
Nošovice pravděpodobně vyráběly i pro Fr trh. Takže tam ta svolávačka měla být taky.
Re: Vybijeni baterie
A netusi tu nekdo cislo te svolavacky pro ten nosodrat?