Stránka 1 z 8
Blow-Off
Napsal: 18 led 2009, 20:09
od -JxD-
Zdravim,
poslední dobou jsem přemýšlel o tom, že si na scoupé dám tuhle hračičku, má s tím někdo zkušenosti, za kolik by se dal sehnat nějakej kvalitní, atd?
Dííky, JxD
Re: Blow-Off
Napsal: 18 led 2009, 20:37
od zahyx
spis by me zajimalo jak se to montuje do normalniho motoru:) to je v podstate na auta s turbem ne??
Re: Blow-Off
Napsal: 18 led 2009, 20:45
od LongStar
moje reseni
replika stareho bov od HKS za 2500,- sekvencni super nedela problemky piska
jinak co se prodava pistovy bov tak ty nikdo nedoporucuje treba firma bidrin
da se sehnat na dicompracing.com ale ted jsou stranky v praci nebo na autohifi forum clovek s nickem rajdlos od neho ho mam ja.
Re: Blow-Off
Napsal: 18 led 2009, 20:48
od LongStar
zahyx píše:spis by me zajimalo jak se to montuje do normalniho motoru:) to je v podstate na auta s turbem ne??
jj na auta s turbem
pri sundani nohy z plynu bov odfoukne tlak (vzduch) aby se nevracel pres lopatky turba ven a tim mu prodluzuje zivotnost.montuje se mezi turbo a klapku
Re: Blow-Off
Napsal: 18 led 2009, 20:50
od LongStar
http://www.youtube.com/watch?v=u2lhZ0fbh6k
asi takhle ale to piskani neni tak ostri ale skoro stejny
jinak kdyby majitel chtel origo HKS tak neco kolem 6-7 tacu obcas se nekde prodava jetej za 4-5
Re: Blow-Off
Napsal: 18 led 2009, 21:01
od zahyx
LongStar píše:zahyx píše:spis by me zajimalo jak se to montuje do normalniho motoru:) to je v podstate na auta s turbem ne??
jj na auta s turbem
pri sundani nohy z plynu bov odfoukne tlak (vzduch) aby se nevracel pres lopatky turba ven a tim mu prodluzuje zivotnost.montuje se mezi turbo a klapku
dekuji ti za upresneni akuda ze nemam turbo:) to by byla jizda
Re: Blow-Off
Napsal: 18 led 2009, 21:02
od -JxD-
takze treba tenhle koupit? pokud se nemylim, tak je to ten stejnej, co ma LongStar...
http://aukro.cz/item527461394_blow_off_ ... ml#gallery
A jinak za jak dlouho jsi to mel namontovany?
EDIt: a jeste jsem nasel tenhle, ze vypada fajn, pujde na scoupe?
http://hpp.devel.daryl.cz/product/603-s ... --verze-ii
Re: Blow-Off
Napsal: 18 led 2009, 21:16
od LongStar
no ta instalace je o tom ze musis na tu hlinikovou trubku od turba ke klapce privarit prirubu kterou jsem dostal k tomu bov(ale tu co jsem dostal byla z naky slitiny takze sem si podle ty musel nechat udelat od kamose presne stejnou akorat ze z hliniku) a do ty priruby prijde strcit ten samotny bov. jinak mam ho uz asi rok a no problem:) piska krasne:)
takze to namontovani je celkem taky prace sama pro sebe zalezi jaky mas moznosti!
ja cekal na tu prirubu asi mesic(ale byla zadaco jinak nakej ferenc za to chtel litr protoze je to prej tezkej atip a ze na to nema noze)a pak sehnat nekoho kdo vari hlinik a je to:)
a pak jeste aby se ten bov vubec oteviral tak on ma na svoji zadni casti malinkou trubicku na kterou se napojuje hadicka ktera vede(za pomoci t redukce) do podtlaku
jo a to kde ho mam ja navarenej je jediny misto kam se da narvat pokud tam chces mit tu seriovou trubku aby sla zavrit kapota!
Re: Blow-Off
Napsal: 18 led 2009, 21:19
od LongStar
ten prvni je asi presne ten co mam ale bacha on se otvira takovou gumovou sranderou ktera muze byt praskla a propoustet tlak tim padem bude stracet vykon(takze na to bacha) takze bych koupit asi novej
joa ten druhej vypada skoro jako HKS SSG ale asi to bude taky naka kopie a ano pujde tam
Re: Blow-Off
Napsal: 18 led 2009, 21:23
od black_sheep
mno vypada to trosku jak naka cinska replika.. ale mohlo by to fungovat
Re: Blow-Off
Napsal: 19 led 2009, 11:16
od mirpie
tak blow nemá podle mě vliv na životnost turba, jde jen o to, že turba, co tlačí hodně barů do plnicího potrubí, tak při sundání nohu z plynu, tedy uzavření škrtící klapky, je velktý tlak vzduchu, který působí i na dmychadlové kolo truba, které je tím tlakem brzděno. které pak brzdí i turbínové kolo na straně výfuku. Blow-off ventil tento v tu chvíli nepotřebný vzduch odfoukne a "odbrzdí" tak turbo.
Kamarád má blow na Subaru Impreza GT (2.0 boxer, čtyřválec, 16V, 211PS), pístový typ ventilu a má tam štelování na tuhost pružiny, která ovlivNuje, kdy otevře pístek a vypustí vzduch. jednou to měl nastavené tak, že mu to odfukovlao prakticky při jakýkoliv otáčkách, pak až při max otáčkách. Pak s tím byl na okruhu a měl to nastavené právě na odfuk na nižší otáčky a auta ho celkem předjížděli, protože v okamžiku, kdy potřeboval, neměl vzduch a čekal, než se mu roztočí turbo a natlakuje potrubí...
Jinak on to tam má takhle:
Re: Blow-Off
Napsal: 19 led 2009, 11:19
od mirpie
jo, na té poslední fotce je vidět vyústění toho ventilu - přímo na nádobku na ostřikovače. A ten tlak vzduchu mu do té nádobky udělal díru, takže jsme ten ventil museli otočit směrem výstupem do kapoty a nádobku zalepit silikonem
Re: Blow-Off
Napsal: 19 led 2009, 12:10
od MichaelS
Sekvenci jedině sekvenci pístový je pomalý a nepřesný. Sekvence je rychlá a hlavně pro někoho kdo řeší zvuk je lepší - jiný průběh odfuku.
Pístový jsem vyzkoušel a šlo to ale sekvence je sekvence. Momentálně mi přišel originál HKS - poslední model tak se na něj těším.
Re: Blow-Off
Napsal: 19 led 2009, 12:48
od black_sheep
nojo to jsem si ani nevsiml ze tady padla takova otazka - to je jasny no, vliv na zivotnost to ma asi uplne minimalni...
na jednu stranu tim ze zvysuje otacky turba tak by se mohla zivonost minimalne zkratit, protoze se toci rychleji po delsi dobu nez kdyby tam nebyl. ale na druhou stranu, to turbo bezi plynuleji takze se usetri namahani lopatek a ulozeni tim, ze se musi turbo znova rozjet
ale to jsou jen takovy moje uvahy....
ve skutecnosti to bude mit opravdu jen minimalni vliv.
kazdopadne mirpie uz popsal krasne funkci blowoffu..
Re: Blow-Off
Napsal: 20 led 2009, 13:17
od DEDe
takze chapu ze blow-off je jen pro turba ?