Stránka 7 z 12

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 01 říj 2009, 21:56
od black_sheep
no naposledy mi prave nasli 4 chyby, z toho jsem si 3 zpusobil procedurama ktere jsi delal ty :-) a v nouzi nejvyssi jsem dokonce odpojil cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu za behu, coz byl jasny zapis.. :mrgreen: kdyby to nekdo chtel zkusit tak to dela houpy houp na volnobeh a po zapojeti se to zase uklidni.

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 01 říj 2009, 21:59
od Rybář
jarik65 píše:za zkoušku nic(skoro)nedáš :idea:
Nevím, kolik budou chtít za vymazání té chyby :-k Aby to nebyla pálka. Pak by bylo lepší tu lambdu koupit novou a pak teprve jet na vymazání chyby... Nebo už by se chyba znovu neobjevila????

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 01 říj 2009, 22:00
od Rybář
black_sheep píše:no naposledy mi prave nasli 4 chyby, z toho jsem si 3 zpusobil procedurama ktere jsi delal ty :-) a v nouzi nejvyssi jsem dokonce odpojil cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu za behu, coz byl jasny zapis.. :mrgreen: kdyby to nekdo chtel zkusit tak to dela houpy houp na volnobeh a po zapojeti se to zase uklidni.
Ale mně to našlo jenom jednu, já to za běhu nedělal 8) Ale je možný, že tu lambdu jsem nějak pos...., ale když mám vypojenou baterku, tak by to sakra na to nemělo mít vliv, ne?

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 01 říj 2009, 22:20
od Jam
Chybu vymažeš tak, že odpojíš na nějakou dobu baterku (15s). Ta lambda mohla být špatná a jednotka to nemusela poznat, prostě na ní padalo napětí a jednotka to doháněla obohacováním směsi (kuckání, přechlastané), až dojela na konec mezí (už dál neobohacovala) a bylo jasný že lambda měří špatně. No zkus se ještě podívat na konektor (já ho mám za motorem, blbej přístup ale mám ještě katík pod autem, ne vepředu), pak to vymázni a projeď. Kódy vám dám zítra, už jdu spinkat. A je to tak, check mají všichni (J2, Coupé), akorát žárovky se dávaly jenom do australských verzí.

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 01 říj 2009, 22:22
od Rybář
Aha, takže chyba lambdy se vymaže resetem ECU, jo? Takže to by mi na diagnostice moc nepomohli :-k

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 02 říj 2009, 08:29
od Radko
Napadá mě jedna věc. Když jsi měl odpojenou baterku, mohlo dojít k restartu jednotky a ta teď nemá načtené správné hodnoty konkrétního auta. Zkus se podívat na téma reset jednotky o něco níž. Tam Bishop 2225 popisuje postup restartu. Po restaru má běžet motor na volnoběh asi 15 minut a při tom se načítají základní hodnoty. Třeba to jen u lamdy nenachází očekávanou honotu protože jednotka bere základní nastavenou hodnotu od výrobce a ne korekci pro tvé auto.

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 02 říj 2009, 08:31
od Rybář
DObré ráno, tím to asi nebude, protože já baterku vyndavám tak 3x do měsíce a nikdy se nic nedělo. Spíš mám podezření, že jak jsem to včera prostříkával tím kontaktolem, tak jsem to někde přepísknul....

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 02 říj 2009, 09:13
od Jam
Jo, tím to vymažeš. Po resetu jednotky se nestojí na volnoběh, prostě se normálně jezdí. Ecu si upravuje mapy v celým rozsahu otáček a zatížení, takže je zbytečný to trápit na stojáka. Když 15 minut volnoběhu, tak proč ne 15minut s 3/4 plynem a 5500ot? Diagnostika v servisech je většinou o ničem, pokud se jedná jenom o přečtení závad jednotky(a inkasování 500kč). Něco jinýho je, když to napíchnou všechno na osciloskop, pokud ale vůbec ví, co to je.

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 02 říj 2009, 09:38
od Limitz
skvělá práce =D> =D> hned se taky podívám jestli autu nic není :)

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 04 říj 2009, 08:31
od black_sheep
Jam píše:Jo, tím to vymažeš. Po resetu jednotky se nestojí na volnoběh, prostě se normálně jezdí. Ecu si upravuje mapy v celým rozsahu otáček a zatížení, takže je zbytečný to trápit na stojáka. Když 15 minut volnoběhu, tak proč ne 15minut s 3/4 plynem a 5500ot? Diagnostika v servisech je většinou o ničem, pokud se jedná jenom o přečtení závad jednotky(a inkasování 500kč). Něco jinýho je, když to napíchnou všechno na osciloskop, pokud ale vůbec ví, co to je.
perfektni. nema to chybu! diiky jdu si taky zablikat kdyz uz mam na coupe cim :lol: pristi vikend to pak zapojim i na lantre a hura nemusim resit hyundai servis :lol: kdyby to nahodou nepomohlo tak pak osciloskop no, znam tady sikovnyho cloveka co to dela. v hyundaii si mysli ze je to sprosty slovo :mrgreen: ikdyz nedavno v liberci mi pomohli a zadarmo navic! to me prekvapilo.... :wink:

jinak check engine funguje, ale nic neblika ani kdyz to zacuka... takze to bude neco, co neni hlidany checkem...

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 04 říj 2009, 10:29
od Limitz
black_sheep píše:jinak check engine funguje, ale nic neblika ani kdyz to zacuka... takze to bude neco, co neni hlidany checkem...
možná křeče v noze :D

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 04 říj 2009, 19:58
od black_sheep
tak to na coupe RD 1996 nak nejede. zkousel jsem zkratovat 15 a 4 pin, zkousel jsem 15. pin na minus u baterky a nic.

check se chova tak, ze po otoceni klickem se rozsviti jako ABS, a po par sekundach zase zhasne. a pak uz nic, bez reakce ikdyz to zkratuju, drzel jsem to tak i 20 vterin a niic :-(


ze by to fakt neslo?? ale nevim proc.. OBDII to nema, je to stejny paskvil jako maji stejne stary accenty, lantry tak proc by to zrovna na coupe nemelo behat?? je to stejny auto jako lantra :) tys to nekdy JAMe nekdy zkousel? mate k tomu nekdo vic materialu, zkusenosti?? taky vam check zhasne po par sekundach v poloze ON? pak jiz nesviti. scoupecka treba sviti porad dokud nenastartujete.

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 04 říj 2009, 19:59
od black_sheep
konektor je stejny v accentech, coupe, lantrach RD /J2/ v letech 1996-1999. mozna i na vice autech, ale o tehle to vim 100 % jiste. je to ten co je na obrazku presne.

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 04 říj 2009, 20:14
od Jam
Jo, já to zkoušel, normálně to fachčilo. Check po nějaké sekundě zhasne a pak už nesvítí, leda při poruše. Nějaký divný, zkus to ještě jednou. Nemáš náhodou nastartovaný?

Re: škubaní při rozjezdu

Napsal: 04 říj 2009, 21:26
od black_sheep
cece nemam. poloha klicku = ON a chcipnuto. a ty jsi zkousel 4-15 pin a nebo 15-baterie?