Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
MMi
*
Příspěvky: 29
Registrován: 17 črc 2013, 15:19

Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Příspěvek od MMi »

https://www.youtube.com/watch?v=4iMv_jgzs-g

Je to teda v němčině, ale názorné.
i30 kombi, 1.4 T-GDI, Style Navi Go! (18- )
-
i30 CW, 1.4 CVVT, LPG, Trikolor Style (12-18)
Daewoo Nubira 2.0 16V CDX, LPG (06-12)
Š Felicia kombi 1.3 Color (00-06)
VW Passat II kombi 1.8 (96-00)
Škoda 120L (95-96)
Trabant 601 limousine, 0,6L (94-95)
Reklama
 

Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Příspěvek od Pampa »

mihlit píše:Pampa: Psal jsem to hned v druhém příspěvku :) Není to analog, je to digitální senzor připojený na LIN sběrnici a měří napětí, proud a teplotu.
Aha tak sorry, slabo som cital :-P

Ale aj tak by mozno slo poslat mu nieco aby sa upokojil a neotravoval :-P
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Příspěvek od Pampa »

MMi píše:https://www.youtube.com/watch?v=4iMv_jgzs-g

Je to teda v němčině, ale názorné.
No to je pekne, ale 30E? To by slo urobit doma, a hned by som pridal aj zapnutie ohrevu sedaciek, volantu, sport rezimu, holdu ... vlastne kedy pridu na to ze tam nemaju byt tlacitka ale prepinace? :-P

... yo a tempomat tiez nechapem preco sa vypina a vzdy ho musim zapnut znova a znova :roll: chcelo by sa dostat aj na volantove tlacitka

.. alebo nejaky opensourcovy H i30 :mrgreen: ... trosku by som si posteloval kedy radi automaticka prevodovka nech to netrapim na 1100 otackach do kopceka a pridal tlacitko kedy sa ma zacat regeneracia DPF nech sa mi to nezapne vzdy ked uz pridem pred dom :twisted: (lebo to mam domov do kopceka a jemu sa zazda ze je tak pekne prehriaty, tak preco nezacat vypalovanie, no nie?)
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
i5oss
Příspěvky: 1
Registrován: 19 črc 2019, 20:27

Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Příspěvek od i5oss »

Mám lx20 asi půl roku a S/S a inteligentní nabíjení mne s...e. S/S jsem do dneška pravidelně vypínal (sem-tam zapoměl), ale I.N. jsem dnes pořešil rozpojením konektoru na mínus pólu baterie. Napětí baterie před startem bylo jen 11,9 V, po startu pomalu vystoupalo na 14,2 V. Po rozpojení a startu téměř okamžitě vystoupilo na 14,3-4 V. Při jízdě pak asi po 1 km vyletělo na téměŕ 14,8 V, ale, po ujetí po ujetí zhruba 4 km šlo opět dolů na 14,3-4 V. Před dalším startem bylo napětí baterie 12,2 V z čehož vyplývá, že alternátor nabíjel celou dobu chodu motoru. Že baterie byla málo nabíjena svědčilo i to, žepo dojetí domů (asi 8 km) a puštěném rádiu, při čekání na manželku, se řádio vyplo asi po 3 min. s hláškou slabá baterie. Po odpojení I.N. svítí kontrolka S/S jako když ho vypnu tlačítkem. Zatím nevím o žádném negativu této operace.
Někde na fóru bylo blokové schéma zapojení toho obvodu na mínus pólu (nemohu to najít) a také myšlenka ošálit ji snížením napětí na plus přívodu k němu. Prozatím se snažím sehnat kompletní konektor na netu.
Uživatelský avatar
pekoz
***
Příspěvky: 593
Registrován: 29 črc 2013, 10:53
Bydliště: vedle Ostravy

Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Příspěvek od pekoz »

Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“