Turbo, slo by to i levne ?

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od Yurii »

Hele Meduzo, tak se zeptej jak to udelal Rave na Lantre :) Olej bych bral z ty redukce ale vodu fakt nevim odkud, mozna z topeni no...
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od mirpie »

nebo dat jednodušší turbo, co se chladí mazacím olejem jako u 99% turbodehtů, ale to by muselo být přiškrcený na menší tlak..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od Dr Meduza »

voda je v pohode, vezmu to ze stejnyho mista, jako se bere voda na vyhrejvani reduktoru LPG
ta priruba zni zajmave, jak presne to funguje ?
navic vetsina turb chce mit odvod oleje bez protitlaku
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od mirpie »

pochopíš z obrázků. Jen nevim, jestli to sebere olej ještě před filtrem, kdy bys pak musel dát do okruhu před turbo další filtr, nebo to sbírá už olej, co projde origo filtrem a vyvede ho bokem, kterej pak vrací do motoru, to nevim. Ten druhý kus je i s termostatem.
Přílohy
redukce.jpg
redukce.jpg (19.46 KiB) Zobrazeno 1154 x
redukceterm.jpg
redukceterm.jpg (15.5 KiB) Zobrazeno 1155 x
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od mirpie »

tak ted jsem se ujistil, že olej z motoru vstupuje tou obvodovou částí do filtru a centrální dírou vystupuje již odfiltrovaný k mazacím kanálům ke klikovce a na vačky. Z toho vyplývá, že tato mezipříruba zachycuje taky mezikružím, pošle to do jedné díry na boku, druhou dírou na boku to vložený okruh (turbo, olejový chladič) vrátí zpět a teprve pak to leze do origo filtru rovněž mezikružím a centrem to leze do motoru na mazaná místa. Takže do okruhu bys musel vložit další filtr, pokud by to šlo na turbo, ale to by zas nebyl takovej problém.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od mirpie »

směr toku oleje filtrem
Přílohy
filtr.JPG
filtr.JPG (21.71 KiB) Zobrazeno 1157 x
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od Dr Meduza »

no tohle ale bude mit na olej do turba moc velkej tlak a prutok
turbo chce tak 3l/min a 2-3bary
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od mirpie »

turbo ale potřebuje velkej průtok. Z hlavy nevim, kolik tam toho má téct...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od Yurii »

Prave ze asi zalezi jaky, nedavno nekdo na TF daval jiny turbo do Mazdy 323 GTX a oproti serii musel davat na vstup restriktor peutoku s prumerem 0,8mm nebo dokonce mensi protoze jeho olejovy soustava tlacila moc velkej tlak.... kdyz ho tam nedal, turbu odesly tesneni protoze tam teklo moc oleje a zase ho musel vyndat a poridit si novy :(
Myslim si, ze dehtozroutsky turba chlazeny jen olejem musej mit velkej prutok ale benzinaky chlazeny vodou potrebujou tak akorat na mazani, jinak nic.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od Dr Meduza »

No tak se pomalu rozhoupavam a asi se do toho opravdu pustim
Olej vyresim normalne a vezmu ho z cidla tlaku
A uz mam i docela konkretniho kandidata na turbo, sice se este rozhoduju jaky presne ale asi tam dam bud K03 nebo K04
U ty K03 se mi libi ze tlaci prakticky od zacatku, ale zase prestava stacit kolem 6000 otacek, ikdyz to by az tak nevadilo, protoze ted tam motor taky vlastne konci
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od black_sheep »

K.O. 3? :lol: tak bacha aby to fakt nebyl knock-out pro ten motor :twisted:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Dr Meduza
****
Příspěvky: 1105
Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od Dr Meduza »

black_sheep píše:K.O. 3? :lol: tak bacha aby to fakt nebyl knock-out pro ten motor :twisted:
muj motor zoceleny mnoha statisici naprasenych kilometru uz prezije vsechno :lol:
a navic GO mu neuskodi :mrgreen:
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od Yurii »

Tak do nej dej turbo GO3 a bude :mrgreen:
Ne ted vazne, co je to za vyrobce?
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od Rave »

mirpie píše:turbo ale potřebuje velkej průtok. Z hlavy nevim, kolik tam toho má téct...
nepotrebuje velkej prutok.tohle prave usmernuje pouzita restrikce ktera je velice nutna.
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo, slo by to i levne ?

Příspěvek od Rave »

Yurii píše:Tak do nej dej turbo GO3 a bude :mrgreen:
Ne ted vazne, co je to za vyrobce?
KKK KO3 je dmychadlo pouzite na koncernovem motoru vw 1.8T 110kw.

nemyslim ze tohle je vhodne dmychadlo
zkus se kouknout sem a uvidis http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“