Stránka 1 z 6
Turbo, slo by to i levne ?
Napsal: 26 zář 2008, 16:52
od Dr Meduza
Ahoj, vim, ze se to tu resi porad dokola a stejne se nikdy nic nevyresi, ale...
Mam takovou teoretickou myslenku, mozna me ji nekdo vyvrati, ze je tam technicka komplikace, ale podle me ne.
Vezmu turbo z WV dehtozrouta (pripadne z nakyho benzinu), necham vyriznout priruby, z okejbanejch trubek svarim kolena, aby to slo dat tam, kde je aktualne katalizator
Olej se vezme z redukce pod filtrem, touhle casti si nejsem jistej, ale vzhledem k tomu ze by pumpa mela tlacit vsechen olej do filtru a pak de do celyho motoru, tak by ho melo bejt dost s dostatecnym tlakem, takze by to jit melo
Pak uz by melo stacit privest dost pevnou a velkou hadici od turba ke skrtici klapce
Plnici tlak bych nechtel nijak extremni, tak 0.5 bar, na to by vstrikovace mohly stacit a navic stejne je to provozovany na plyn vetsinou a ten ma vlastni ridici jednotku s vlastni mapou (je napojena na lambdu a skrtici klapku)
Predstih neni problem v nejblizsi dobe se stejne chystam si tam napichnout svoji ridici jednotku jenom na to a naladit si vlastni mapy, takze pro turbo by se daly udelat bez problemu
Je u toho nakej technickej problem, kterej me nenapad?
Protoze takovahle vec by se dala realizovat za 5-15 tis Kc, podle toho, za kolik by se sehnalo turbo
Napsal: 26 zář 2008, 17:47
od Romanko999
ja som z toho magor
Napsal: 26 zář 2008, 20:11
od black_sheep
no realne to je.. ale pocitej ze par mesicu budes mit auto rozkuchany
hlavne nevim jestli pujde turbo z dieslu, jestli nema jiny charakteristiky apod...
a ten privod oleje na mazani turba bych taky asi resil nejak jinak, ale nevim jak..
Napsal: 26 zář 2008, 20:54
od Dr Meduza
no s tou charakteristikou turba si jistej nejsem no, ale urcite by se dalo sehnat i naky benzinovy za rozumnou cenu
s tim olejem je to asi nejvetsi otazka no, nebo by se taky dalo udelat, ze by to melo vlastni olej
no s rozebranim auta se pocita, ale vetsina veci de namerit a udelat v podstate na necisto v dilne a pak se to jenom "prisroubuje" na motor a ten bud vybouchne, nebo pojede
Napsal: 26 zář 2008, 22:03
od ivan
black_sheep píše:no realne to je.. ale pocitej ze par mesicu budes mit auto rozkuchany
hlavne nevim jestli pujde turbo z dieslu, jestli nema jiny charakteristiky apod...
a ten privod oleje na mazani turba bych taky asi resil nejak jinak, ale nevim jak..
Správná otázka z dieselu na benzinový motor turbo nejde namontovat,ne že by technicky to nešlo,ale hlavní parametr je chlazení turba
Benzínový motor má teplejší výfukové plyny než dieselové motory,benzíni mají turba chlazená vodou,diesel to mít nemusí,při zátěži fakt benzíni topěj´je to prostě daný
Napsal: 27 zář 2008, 09:15
od black_sheep
no vidis to, ja tusil ze je nekde problem
tohle me nenapadlo, neco na tom bude
takovy turbo z avie by jinak bylo velice vyhledavany..
myslim, ze by se to na chvili dalo udelat jako test, ale predpokladam ze nechces jen pokus
Napsal: 27 zář 2008, 09:24
od Dr Meduza
Tak sem tak zbezne koukal, co kde kdo prodava za turba a treba z fiatihou coupecka se daj sehnat za par korun, otazka je, v jakym sou stavu a jak dlouho asi vydrzi
Pripadne turbo z Scoupe, kdyby bylo naky levny a slusny
Napsal: 27 zář 2008, 09:51
od black_sheep
Dr Meduza píše:Tak sem tak zbezne koukal, co kde kdo prodava za turba a treba z fiatihou coupecka se daj sehnat za par korun, otazka je, v jakym sou stavu a jak dlouho asi vydrzi
Pripadne turbo z Scoupe, kdyby bylo naky levny a slusny
mno.. nevim jak turbo z fiatka..
je divny ze zrovna z auta co ma takovou povestnou spolehlivost stoji jen par korun...
dooost divny..
a na scoupe, co ja vim, tak maj problem to sehnat i lidi co maj scoupe.. navic to turbo je na 2.0 maly, to je tak max. na 1.6tku.. ale ten fiat coupe bych zjistoval teda co a jak..
Napsal: 27 zář 2008, 10:01
od Dr Meduza
Pravda ze na Scoupe asi slusny turbo nesezenu
A ten fiat me zase odrazuje povestnou spolehlivosti, nevim no
Nebo pak pouzit z WV 1.8 T, to se sehnat da, ale nevim jak to je na tom s vydrzi
Napsal: 27 zář 2008, 15:59
od Playgamer
pokud chceš turbo na 1.8T WV(škoda octavia I RS) tak ho má kámoš za 7tis ... pokud chceš turbo na fiat coupe to teď řeším přes kámoše(ale rovnou Garreta) ale vím že on ho má funkční jen mu to už nestačilo tak by se třeba stačilo dohodnout že po výměně toho turba za garreta by ti nechal to původní?? ...
Napsal: 27 zář 2008, 16:07
od Dr Meduza
no ja to resim jako teoretickou otazku, realizace by se zacala uskutecnovat nejdriv v zime, ale urcite je dobry vedet, ze turba sou k dispozici
me staci i maly, nechci velkej tlak, chtel bych nechat puvodni kopresi kvuli spotrebe
Napsal: 27 zář 2008, 16:19
od LongStar
black_sheep píše:Dr Meduza píše:Tak sem tak zbezne koukal, co kde kdo prodava za turba a treba z fiatihou coupecka se daj sehnat za par korun, otazka je, v jakym sou stavu a jak dlouho asi vydrzi
Pripadne turbo z Scoupe, kdyby bylo naky levny a slusny
mno.. nevim jak turbo z fiatka..
je divny ze zrovna z auta co ma takovou povestnou spolehlivost stoji jen par korun...
dooost divny..
a na scoupe, co ja vim, tak maj problem to sehnat i lidi co maj scoupe.. navic to turbo je na 2.0 maly, to je tak max. na 1.6tku.. ale ten fiat coupe bych zjistoval teda co a jak..
nesouhlasim
Napsal: 27 zář 2008, 18:01
od black_sheep
LongStar píše:black_sheep píše:Dr Meduza píše:Tak sem tak zbezne koukal, co kde kdo prodava za turba a treba z fiatihou coupecka se daj sehnat za par korun, otazka je, v jakym sou stavu a jak dlouho asi vydrzi
Pripadne turbo z Scoupe, kdyby bylo naky levny a slusny
mno.. nevim jak turbo z fiatka..
je divny ze zrovna z auta co ma takovou povestnou spolehlivost stoji jen par korun...
dooost divny..
a na scoupe, co ja vim, tak maj problem to sehnat i lidi co maj scoupe.. navic to turbo je na 2.0 maly, to je tak max. na 1.6tku.. ale ten fiat coupe bych zjistoval teda co a jak..
nesouhlasim
s cim, konkretne??
Napsal: 27 zář 2008, 18:20
od LongStar
no ze ta kvalita ve fiatu je spatna mozna auto jako celku jo ale turba jsou tam dodavany od jistyho vyrobce ne?:) a turbo ze scoupe dokaze tlacit daleko vic nez 0,5 baru:) s tim ze na 2litu bude dosahovat plniciho tlaku hodne rychle:)
jinak cely ten napad se mi zda za spatne reseni umistit turbo misto katu ? kde mas kat? nekde zhruba za kolama? jinak to nalazeni motoru nevim nevim:) asi bys musel pouzit i jine dily:) z nakeho motoru 2T
nevim jak si znalej s problematikou tehle veci asi by ses mel nejdriv poradne o vsem precist
Napsal: 27 zář 2008, 21:18
od black_sheep
- 1. na coupe je katak hned pod svodama, taakze turbo jedine tam, za katakem by to asi nebylo to pravy
2. turbo na scoupe by se jako pouzit dalo, ale vyrobce (garett) u nej pise 1.6max, nekde jsem to cetl...
3. s tim fiatem mas dozajista pravdu, taky jsem si rikal ze jestli neco z toho auta bude vychytane, tak SNAD turbo ale o puvodu toho turba nevim nic a nevim jak dobre maj italove poreseny chlazeni, mazani apod... aby to nebylo nacaty