Stránka 1 z 162

Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 12 lis 2018, 20:59
od petzl62

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 12 lis 2018, 21:19
od Tudy
Já osobně o elektroautu vážně uvažuju - až cena spadne pod 400 tis. Manželka jezdí denně do práce 5 km tam a zpět + nějaké popojížďky po městě, pro elektroauto ideální. Ale při současné cenové úrovni ať si to prodejci/výrobci strčí do ... #-o

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 12 lis 2018, 21:33
od pekoz
Jezdím denně do 30 km (tam a zpět). Občas málo víc když potřebuji něco koupit nebo když jedu na soutěž. Ale není to často a ne více než 100 km celkem. Asi by pro mě nějaké elektro bylo taky dobré. Viz problémy za studena provozovaných motorů. Nabíjení u RD taky bez problémů. Ale při současném stavu techniky a hlavně ceny :shock: bohužel NE !!!

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 12 lis 2018, 22:03
od Richard555
Výborně, nové téma :wink: hned sem něco přihodím :

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dob ... -internetu

Prostě není všechno zlato, co se třpytí ......... máme tady záplavu pluginhybridů , který ve firemních flotilách nalítají spoustu kilometrů, my jim na dotacích a pobídkách zaplatíme spoustu peněz....... a teď kontrolní otázka:
Kdo víc znečistí životní prostředí?? ten hybrid co nalítá 70000km za rok, nebo děda co s Favoritem najede 50 km měsíčně 2x na nákup a 1x k doktorovi ?

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 13 lis 2018, 06:46
od Axel.Foley
Dle myšlení EU děda, protože má starého Favorita, který je již dávno za zenitem a pouští do vzduchu "kvanta" emisí. Hybrid přece nemůže škodit [-X

](*,)

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 13 lis 2018, 10:47
od Tudy
Cituji:
Jakkoliv se u elektrických automobilů hovoří hlavně o dojezdu na jedno nabití, pro Škodu to není hlavní priorita. „Dostatečný dojezd“ je na žebříčku základních pěti pilířů elektromobility na posledním místě, hned za poměrem ceny a užitné hodnoty, připojení k internetu a pokročilých asistenčních systémech, přitažlivém designu a požitku z jízdy daného například maximálním točivým momentem už od nulových otáček.


Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-prozradi ... dnim-miste

Má poznámka: opět použitelné jen do města a blízkého okolí (nehledě na zcela jistě vysokou cenu)

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 13 lis 2018, 11:11
od sarin007
Hmm, zajímavé myšlení :-k Tak prý u elektroauta není dojezd na prvním místě, víc důležité je připojení k internetu. Jasně, až se baterky vybijou po pár kilometrech, tak je dobrý mít v autě internet, abych se někde na poli moch dívat na youtube :mrgreen: :mrgreen: Tedy, pokud něco málo šťávy na chod toho internetu zbyde :mrgreen: Spíš mi přijde, že ve Škodě ještě neumí vyrobit auto s vysokým dojezdem, tak budou všem okolo vnucovat, že to není chyba, ale vlastně přednost, protože dojezd není hlavním kritériem. Asi jako se snaží všem vysvětlit, že jejich auta nejsou ojetá, ale vlastně dobře zajetá. Skoro jsem začínal mít dojem, že koupit ojeté auto je vlastně lepší než koupit nové :mrgreen: :mrgreen: Ať žije marketingové oddělení :D/

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 13 lis 2018, 12:09
od Axel.Foley
sarin: Byl jsi rychlejší, vidím to úplně stejně. Není nad připojení k internetu - člověk si může pohledat, kde by mohl dobít baterky a auto tam třeba dotlačit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 13 lis 2018, 17:03
od Richard555
Vtipné je, že jakýkoli elektromotor má vlastně z principu stejný točivý moment z 0 otáček po maximum. Tak nevím jaké priority vyzdvihují - když je to normální chování elektromotoru. Pamatuji když ještě v Praze jezdily trojebusy - poslední linka byla tuším č. 51 a táta dělal na opravách trolejbusů v dílnách Na Klamovce a občas jsem se s nima mohl na zkušební jízdě svést. Opravené trolejbusy zkoušeli Na Hřebenkách (ulice od "Tanku" na Strahov). Krpál celou cestu a když se s tím trolejbusem řidič nemazal tak Na Hřebenkách slušně prohnal Tatru 603 , nějaký Oktavie a Spartaky nechal daleko za sebou. Akorát jsme se museli pořádně držet :D jinak by nás v zatáčkách rozhodil po busu jak hnojůvku po poli :D prostě ten prázdný trojebus jel jak "kráva" .....

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 13 lis 2018, 20:30
od Chasnik
Petzl: krásný příklad toho, jak "efektivně" fungují dotace, pobídky, subvence a další politicko-úřednické sračky, které deformují nejen ekonomiku, ale i myšlení lidí ](*,)
Sarin: to s tím internetem mě taky pobavilo, mimochodem vlastně další příklad deformace myšlení :wink:

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 13 lis 2018, 20:37
od Mr. HYUNDAI
Jako "správce autoparku" vidím přesně tuhle realitu - z cizího krev neteče. Je to o výchově lidí. Jestliže můžou plug-in takhle používat, tak selhala firemní kultura, všechny kontrolní mechanismy. Plug-in má smysl, pokud je užíván tak, jak používán má být. Je tedy nutné lidi motivovat a pak kontrolovat. Dobře fungují v soukromých rukou :wink: .
Líbil by se mi, ale cena je aktuálně out.

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 13 lis 2018, 21:57
od lumix
Až ujede elektroauto v -20 bez problémů 500km rychlostí jakou chci já a se spuštěným vyhříváním všeho možného a nabije se do 3 minut na plnou a bude stát jako obdobný benzin, tak by to slo, do té doby to nechci. A o ekologii takoveho auta silně pochybuji.

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 14 lis 2018, 11:22
od Axel.Foley

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 14 lis 2018, 17:26
od rudolf.tomka

Re: Elektromobilita pokec komplexně...

Napsal: 14 lis 2018, 19:13
od petzl62
Tak to už je ty bláho parodie hraničící s teď tak moderní "schizofrenií" ](*,) ](*,) ](*,)