ano, ale kvoli senzoru to nedavam priamo na svorku
Bateria-napatie
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Bateria-napatie
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
- Reklama
Re: Bateria-napatie
Ano, presne tak, mám lidlovskou i ctek a obě nabiji i agm baterie.....
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Bateria-napatie
Taky to tak udelam, u nas uz napadl snih, ted mame -7,tak je na case potvurku dobit!!
H i30 combi Comfort 1.5DPI
Re: Bateria-napatie
Uvažoval jste někdo o odpojení int.dobíjení? U škody to lze vytáhnutím kabelu z mínus pólu, na přístrojovce nesvítí žádná chyba, co u Hyundaie?
Hyundai i30 kombi 2021 Smart 1.5 DPi, průměrná spotřeba 5.6l
Re: Bateria-napatie
Bude Ti svietiť kontrolka blokovaného štart stop systému a z vysokou pravdepodobnosťou zostane nejaké chyba aj v pamäti závad. Ale ISG zablokuješ, to je pravda...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20316
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Bateria-napatie
Odpoj, uvidíš.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Bateria-napatie
já to mám odpojené a nesvítí ale oranžově bliká (pěkně mě to štve). Plánuju s tím ještě něco dělat ale teď je zima, se mi nechce. OBD nehlásí žádné chyby.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20316
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Bateria-napatie
Pomůže lepící páska nebo barvičky
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Bateria-napatie
To je přesně to co mi bude rozčilovat, kdybys pořešil dej určitě vědět. Nejezdíme denně a garáž na dobíjení nemáme, takže v zimě to bude naprd.
Hyundai i30 kombi 2021 Smart 1.5 DPi, průměrná spotřeba 5.6l
Re: Bateria-napatie
Inteligentní dobíjení by mělo mít pojistku, pokud by se našla a vyndala, nemuselo by se nic odpojovat, jde ale o to, zda kontrolka bude také blikat. Na jiném fóru psali o pojistce F22, a že chyba nesvítí a Int.dob. i S-S je vyřazené, ale to nemusí být stejné i u H, chtělo by se to mrknout na pojistky, já auto ještě doma nemám, tak ani do knížky se nepodívám.
Hyundai i30 kombi 2021 Smart 1.5 DPi, průměrná spotřeba 5.6l
Re: Bateria-napatie
Ale existuje inteligentné riešenie na odstavenie "inteligentného nabíjania".... stačí prepnúť svetlá z polohy auto do polohy stretávacie (musia tam byť samozrejme H7 svetlá) ... pri zapnutých stretávačkách systém udržuje normálne napäťové pomery v systéme a akumulátor stále dobíja..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8199
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bateria-napatie
to je dobry napad.. Sice taka ta kudla do chrbta ekologii, ale zjavne to vyriesi nutnost trojtonovej odtahovky ktora bude musiet frcat zachranovat auto s inteligentnym nabijanim, ktore nenastartuje
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Bateria-napatie
Presne tak, kto nema doma nabijacku a chce si raz za cas dobit bateriu dlhsou jazdou tak si manualne zapne stratvacky a napatie sa stale drzi nad 14,7V = bateria sa dobija - sice ta jazda by mala byt aspon 50+ km, aby to malo nejaky podstatny vyznam.
Tucson 1.6 GDI smart (2020)
Renault Clio IV grandtour 0.9 Tce (2015)
ex - Hyundai Accent 2007,1.5 CRDi, Ebony Black
ex - Skoda Octavia I - 1.6 elegance
ex - Skoda Felicia
ex - Ford escort, Skoda 120, Trabant :-)
Renault Clio IV grandtour 0.9 Tce (2015)
ex - Hyundai Accent 2007,1.5 CRDi, Ebony Black
ex - Skoda Octavia I - 1.6 elegance
ex - Skoda Felicia
ex - Ford escort, Skoda 120, Trabant :-)
Re: Bateria-napatie
čtu tady zpovzdálí spousta názorů, domněnek a úvah,
pro ty co znají alespoň v minimálni formě en, de připojuji videa, kde se mohou zájemci seznámit s realitou,
pro ty co neznají, doporučuji vůbec nezasahovat do managmentu baterie, a dobíjet baterii jen v případě, že např je problém s nastartováním v dnech blízko nuly venku ( v létě by to signalizovalo na dohasínající baterku)
něco málo:
systém co 40 vteřin počítá data, co 2 hodiny ukládá, pokud máte zapnutý vyhřívaný volant, nebo sedačky a je malá kapacita baterky,
automaticky příbrzdí tok do těchto spotřebičů, nebo "vypne" generátor a tím šetří palivo, zbytek se tužte sami
a drobnost, nikde jsem zatím nečetl, že se může nabíjet baterka kompletně připojena v autě, ano , může, ale s rizikem,
pokud dojde k nenadalému jiskření nebo zvýšení napětí , že si poškodite software BSM-co je většinou u mínus polu baterie na vodiči.
Mne překvapuje, že řidiči, kteří si kupují nejúspornější auta na trhu, pak lehkovážně popřou spotřebu neočekávaným zásahem do BSM, myslím
jeho odpojení. Ano, ten se má vždy předem odpojit, když se vyměňuje nebo vytahuje baterka z vozu. Aby se zamezilo nenadálemu jiskření a jeho zničení.Na některých vozech je toto přerušení jak na kladném přívodu, tak i záporném.
https://www.youtube.com/watch?v=py5GWtSHwUY
https://www.youtube.com/watch?v=FoHywG48-nQ
pro ty co znají alespoň v minimálni formě en, de připojuji videa, kde se mohou zájemci seznámit s realitou,
pro ty co neznají, doporučuji vůbec nezasahovat do managmentu baterie, a dobíjet baterii jen v případě, že např je problém s nastartováním v dnech blízko nuly venku ( v létě by to signalizovalo na dohasínající baterku)
něco málo:
systém co 40 vteřin počítá data, co 2 hodiny ukládá, pokud máte zapnutý vyhřívaný volant, nebo sedačky a je malá kapacita baterky,
automaticky příbrzdí tok do těchto spotřebičů, nebo "vypne" generátor a tím šetří palivo, zbytek se tužte sami
a drobnost, nikde jsem zatím nečetl, že se může nabíjet baterka kompletně připojena v autě, ano , může, ale s rizikem,
pokud dojde k nenadalému jiskření nebo zvýšení napětí , že si poškodite software BSM-co je většinou u mínus polu baterie na vodiči.
Mne překvapuje, že řidiči, kteří si kupují nejúspornější auta na trhu, pak lehkovážně popřou spotřebu neočekávaným zásahem do BSM, myslím
jeho odpojení. Ano, ten se má vždy předem odpojit, když se vyměňuje nebo vytahuje baterka z vozu. Aby se zamezilo nenadálemu jiskření a jeho zničení.Na některých vozech je toto přerušení jak na kladném přívodu, tak i záporném.
https://www.youtube.com/watch?v=py5GWtSHwUY
https://www.youtube.com/watch?v=FoHywG48-nQ
Re: Bateria-napatie
V návodu je uvedeno: v žádném případě nenabijet s připojenými kabely. Já bych odpojil +kabel. Pripojil bych nabíječku na plus a minus hodil na kostru. To by mělo fungovat,ne... Mam nabíječku c tek 5.0kaap píše: ↑07 pro 2020, 18:42 čtu tady zpovzdálí spousta názorů, domněnek a úvah,
pro ty co znají alespoň v minimálni formě en, de připojuji videa, kde se mohou zájemci seznámit s realitou,
pro ty co neznají, doporučuji vůbec nezasahovat do managmentu baterie, a dobíjet baterii jen v případě, že např je problém s nastartováním v dnech blízko nuly venku ( v létě by to signalizovalo na dohasínající baterku)
něco málo:
systém co 40 vteřin počítá data, co 2 hodiny ukládá, pokud máte zapnutý vyhřívaný volant, nebo sedačky a je malá kapacita baterky,
automaticky příbrzdí tok do těchto spotřebičů, nebo "vypne" generátor a tím šetří palivo, zbytek se tužte sami
a drobnost, nikde jsem zatím nečetl, že se může nabíjet baterka kompletně připojena v autě, ano , může, ale s rizikem,
pokud dojde k nenadalému jiskření nebo zvýšení napětí , že si poškodite software BSM-co je většinou u mínus polu baterie na vodiči.
Mne překvapuje, že řidiči, kteří si kupují nejúspornější auta na trhu, pak lehkovážně popřou spotřebu neočekávaným zásahem do BSM, myslím
jeho odpojení. Ano, ten se má vždy předem odpojit, když se vyměňuje nebo vytahuje baterka z vozu. Aby se zamezilo nenadálemu jiskření a jeho zničení.Na některých vozech je toto přerušení jak na kladném přívodu, tak i záporném.
https://www.youtube.com/watch?v=py5GWtSHwUY
https://www.youtube.com/watch?v=FoHywG48-nQ
H i30 combi Comfort 1.5DPI