Stránka 24 z 47

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 17 říj 2013, 16:59
od mmv
ježiš :o to jsi neměl říkat :-D zdejší komunita je na takovýdle osobní poklesky háklivá :-) doufám, že na "tanku" používáš alespoń zimní pneu nejméně v konfiguraci michelin alpin, a v nádrži máš vervu 100 , to by mohla být polehčující okolnost :-) jinak tě nálepka "vrah" nemine :-) ze svý zkušenosti, bych noviny upgradoval na vlnitou papírovou lepenku (karton), při dešti a následném mrazu se to většinou nepřilepí k oknu jako ty rozmočený noviny :-)

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 17 říj 2013, 20:03
od JoDo
Vida, dobrej nápad. Feldu mám nonstop na mraze a na Vysočině je to skoro jako na horách, jenta 10 cm námraza tu chybí.

Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.

Napsal: 18 říj 2013, 13:49
od PALI-PALI
choucas píše: Od kúpi auta som upozornoval na pisklavý zvuk od čelného skla. Neodstránili mi to hneď, ale až po pol roku užívania a aj to známy v servise, lebo sa mu to chcelo odhalovať. Príčina bola - zle nalepené bočné sklo.
Od akej rychlosti ti piskalo to celne sklo? A ako prisli na to, ze zle nalepene je BOCNE okno?
A ako ho opravili? Vymenili za nove?

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 31 říj 2013, 12:10
od ilja
Editoval som svoj starsi prispevok v tejto teme, tak aby to nezapadlo prachom. Snad to nie je doublepost :-)
Klucove slova: zavazna porucha

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 45#p332116

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 05 pro 2013, 18:09
od airwaves
Zkušenost s provozem: chcípe studený motor. :D Startuje studený dobře, dobře drží volnoběh. Po rozjetí a řazení už je vidět jak otáčkoměr letí rychle dolů. Pokud podržím spojku chcípne. Přestane chcípat, pokud se i jen lehce při klesajících otáčkách ťukne na plyn. Pak se rychlý pád otáček zpomalí a dojede na voloběh který drží. Přestane takto zlobit, až je teplota vody na dva dílky. Toto se děje stejně na benzin i lpg. Tipnul bych si na škrtící klapku???? Diagnostika nehlásí žádné závady? Co myslíte, než pojedu do servisu co to je? Filtr vzduchu čistý najeto 8000 km. Svíčky nové :D . Benzín i Shell Nitro beze změny.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 05 pro 2013, 21:52
od mmv
asi ta klapka na feldě stačila vyčistit, dělalo to to samý, tady nevím kde jsou všechna teplotní čidla, čidlo teploty motoru na ELM hlásí 86° ??

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 06 pro 2013, 12:42
od pekoz
lambda sonda (teda ta přední - řídící, ne ta zadní kontrolní - předpokládám že tam jsou obě kvůli EURO **) taky zkušenost z Feldy :( . plus teplota ?
P.S. jinak zatím 3500 km OK (když už jsem tady)

ještě edit : ta teplotní závislost lambdy byla v době kdy začínala jít do kopru (poznali to až na STK - PP byl v pohodě - lokální diagnostika v autě taky nic - jen mě to nasralo vždycky po studeném startu bo to cukalo a chcípalo - ale co u starého auta jsem na to kašlal) ale ještě se zahřála a pak měřila. byl to moment. Sonda byla Bosch ( no a protože škrticí klapka je prokazatelně kopie Bosch - mam originál v druhém autě - tak je otázka od koho zkopírovali soudruzi ty další kurvítka). Jen tak mě to napadlo. jo a na Felicia klubu je k tomuhle celé vlákno.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 06 pro 2013, 15:07
od mmv
jestli ELM nepozná lambdu tak je to fakt jenom měřák kolik má baterka voltů :-(

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 07 pro 2013, 16:02
od airwaves
Díky za reakce, mrknu zitra co hlasi diagnostika na teplotním čidle 86???, to má být co? Nějaká teplota nebo kod? Jinak ta lambda mě dává hodně smysl. Jednak je najeto 88 tisíc a pak jsem si pořád říkal, kudla jak to, že to přestane a motor je pořád ještě studenej. No lambada se nahřeje v proudu vyfukových plynů dřiv než voda. No jenže jak ji vyreklamovat? Servis nahlasi diagnostika ok. Cukání se neprojevilo a ja budu dva dny bez auta. A i kdyby to uznali, tak 88000 km to už je skoro i tak na výměnu ne? Leda bych ji nějak pomohl. Napadá mě počechrat tu topnou část :D .

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 07 pro 2013, 20:34
od mmv
:-) myšlena byla teplota motoru 86° (elm) chybí mi tam C ale znak stupňů tam je :wink: , ELM mi ukazuje napětí dvou lambd a je to zelený, tak snad by ti to napsalo že je vadná, nebo jak jsem psal je ELM pak úplně naprd :-(

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 07 pro 2013, 21:12
od pekoz
Právě že až na STK to nějak poznali a upozornili mě podle emisí že je ještě OK ale na hraně. Na servisním kompu to nebylo. Tak jsem se začal zajímat. Před tím jsem taky měnil svíčky atd. čistil klapku (kde co) bo mě to vždycky při přidání plynu při rozjezdu po studeném startu cukalo a dusilo se a jednou jsem málem takhle zůstal pod rozjetým autobusem. Jinak je doporučována výměna (Bosch - zřejmě preventivní) po 160 kkm, ale to asi víte. Jo a teplotní čidlo motoru jsem si taky tehdy koupil nové :(

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 20 pro 2013, 15:05
od airwaves
Ahojte, v Ttřebíči je docela fajn servis-prodejce Autoactivity. No a teď se s ním něco divného děje. Dříve prodejna Hyundajů i Fordů plná nových aut, dnes ani jedno. Servis jel na plné obrátky. Tři technici často nestíhali, dnes hovoří neurčitě i ve smyslu zpožděných výplat. Při objednávce na servis nemají díly, dříve plný sklad je prázdný. Co je to za překvapení?Na stránkách mají vyjádření o chybějících finančních tocích. Že by je položila stavba BMW salonu v Jihlavě? A nebo platby za záruční opravy :hyu: :D tušíte někdo?

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 20 pro 2013, 21:39
od mmv
spíš nám napiš, jak si pochodil s tim zdecháním, nebo tohle je pokračování ??

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 21 pro 2013, 08:06
od airwaves
Zatím jsem nic oficiálně neřešil. Sledoval jsem přes elm teplotu i co se děje na lambdách. Zdá se vše v pořádku. Nevím, neumím zatím víc napsat.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 11 led 2014, 01:30
od Prófa
Ahoj všem. Jsem majitelem ix20 od léta 2011. Je to 1.4 benzin, vybava Classic (předchůdce Trikoloru). K dnešku najeto cca 20tkm. Dlouhodobá spotřeba 6.8l/100.
V době koupě se mi ix20 jevila jako nejlepší nabidka v poměru cena / výbava / velikost auta (jsme čtyřčlenná rodina).
Nebudu vás napínat a rovnou řeknu, že s autem jsem v celku spokojen a šel bych do toho znovu.
Bohužel ale i mě potkaly známé "kosmetické vady", které se tu už několikrát diskutovaly, tj. přístrojová deska (vrchní část pod oknem a občas i obložení A sloupků) nesnesitelně vrže a lupe při venkovních teplotách pod 10°C. Už jednou opravováno v rámci záruky, ale povezu to tam zas. Zkusím jim sdělit zkušenosti kolegů z tohoto fóra, abych jim trochu ulehčil pátrání po zdroji vrzání :-).
Dále u mýho auta tupě bouchá přední náprava. Při kontrole v servisu nic nenašly, ale někde jsem se dočetl, že na vině jsou krátkozdvyhový tlumiče bez dorazů. Dá se na to zvyknout a časem to člověk přestane vnímat, ale na to prvotní ročarování dlouho nezapomenu.. Zajímalo by mě, jestli by pomohlo tam namontovat jiný tlumiče od jinýho výrobce (teda až někdy až se opotřebují...). Zadní náprava mi překvapivě nebouchá a odskakuje jen s naloženým kufrem a plným obsazením kabiny. Je ale pravda, že když zadek uskočí, tak se zase rychle srovná a nepřipadám si v ohrožení života.
Další věc, která mě na autě mrzí je to, že ve střešních žlábkách chybí kotvy pro uchycení střešního nosiče. Takhle se nosič musí fixovat za rám střechy pod dveřma, což většinou skončí odřením laku drží to tak tak...
S autem se jinak jezdí příjemně a dodneška se nepřestávám divit, jak v pohodě se do toho celá rodina naskládáme i na týdenní dovolenou u moře, kam si vozíme jídlo a půlku domácnosti kvůli malým dětem.
Auto servisuju u autorizovanýho prodejce v Brandýse nad Labem a zatím jsem s jejich přístupem spokojen. Pokud v druhém kole vyřeší tu přístrojovku, tak tomuhle autu dám celkově palec nahoru, protože dokud řeším jen ty "kosmetický" vady, tak není nad čím plakat.