Stránka 26 z 47

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 10 úno 2014, 14:35
od mmv
tak tak, je třeba jezdit v Německu, tam se to tolik nešpiní :-)

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 11 úno 2014, 20:21
od airwaves
Až vám budou v servisu nutit výměnu palivového filtru, tak jeho životnost je 200.000km. Dnes jsem to zjistil u výrobce filtrů mann filter

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 11 úno 2014, 20:33
od mikodim
Oleje,filtre a palivo su veci na ktorých sa neoplatí šetriť.. a hlavne nie na naftovom filtri. Životnosť može mať aj 300tis km, prakticky aj doživotne , ale funkčnosť - určite nie. Znečistený palivový filter kladie palivu odpor = znižuje výkon, zvyšuje spotrebu atď. Teda tých pár ušetrených peňazí za to nestojí..

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 11 úno 2014, 21:00
od mmv
on asi airwaves zapomněl že taky někteří si koupěj dobrovolně chrochtáka a pak tam lejou to co zemědělec "ušetřil" na forštrichtu , ale třeba já mám ten nejčistší benzín v nádrži a tak doopravdu nevím, proč by mě měl technik říct " máte 2 roky, musíme vyměnit palivový filtr ;-)

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 úno 2014, 08:38
od Mr. HYUNDAI
Tak nejčistší benzín Ti závidím. Já bohužel musím u pump kupovat benzín řiznutej biosračkou. A i když jezdím každý den a k oddělování biosračky od benzínu tudíž téměř nedochází a benzín mi ani nestíhá vodnatět, tak po dvou letech bývá i filtr u benzínových aut pěknej humáč ](*,) . Bravo EU.

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 úno 2014, 09:25
od mmv
:shock: no tak v tomto kontextu asi nejčistější nebude, ale bylo to myšleno, tak, že těch 120 litrů co jsem tam kdy nalil, musí být za těch 25000 Km přes ten filtr tak dokonale přefiltrovanejch, že musí být nejčistší ;-)

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 úno 2014, 09:40
od Mr. HYUNDAI
Sorry, nepochopil jsem to úplně přesně :wink: .

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 úno 2014, 16:20
od airwaves
Benzín říznutej biosaračkou je jako co? To si mám představit něco jako jablečnej mošt, nebo nějakej odpad z drůbežárny? To jako líh s benzínem po roce ztuhne jako solvina?
Mě vždycky radil prodejce Stihl hlavně na podzim vyjeď všechno z nádrže, ty biosračky ti rozleptal celej karbec, gumy a já nevím co ještě. Tak jsem to několik let praktikoval. Každý jaro jsem strunovku na čerstvej benzín nemohl nastartovat, nesl ji do jeho servisu a platil plus minu 3 kila za vyčištění a seřízení protože ty benzíny pane to je hrůza! Pak mě to došlo a nechávám benzín v nádrži. Jak strunovku na podzim odložím, tak na druhé škubnutí na jaře chytne a seče 100%. Od té doby jsem v servisu nebyl. Špatné plyny, špatné benzíny, špatné nafty!

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 úno 2014, 17:16
od Mexican
airwaves píše:Až vám budou v servisu nutit výměnu palivového filtru, tak jeho životnost je 200.000km. Dnes jsem to zjistil u výrobce filtrů mann filter

to je vyrok typu "rozvodova retaz sa nemusi menit" .. asi sa nemusi a asi je ta zivotnost 200 000km. U accentu to Hyundai doporucuje menit po 60 000km. u CRDi dokonca kazdych 30 000km. pozeral som sa do faktur, vzdy to bolo za 1000kc vratane vymeny. To na 30 000km nie su az tak hrozive naklady. Podobne ako vzduchac, treba to menit radsej castejsie a auto sa v konecnom dosledku vzdy len odvdaci :-)

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 úno 2014, 17:20
od PALI-PALI
na priamovstrekovom motore (typicky nafta, ale uz aj nove turbobenziny) - by som vo vlastnom zaujem menil palivovy filter max po 30tkm.
A samozrejme - ziadne sracky do nadrze.

na atmo benzine je imho vymena palivoveho filtra menej dolezita a menej riskantne je ho nemenit. Mal som uz benzinovy atmo motor, ktory palivovy filter nemal vobec. 8-[

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 úno 2014, 19:51
od mmv
no tak to se mi ulevilo, benzínovej filtr měnit fakt nehodlám, mám "na něm najeto" 1000Km a to mi připadá fakt málo, jde o to jak to zaonačit, když na tebe v servisu vytáhnout předpis od výrobce a tam bude napsáno X Y kilometrů a dva roky :-k :-k :-k

p.s. škoda že airwaves už nemá v popisu co že to má za auto, třeba by se mu to pak mohlo i odpustit, že to nechce měnit
:wink: :wink: :wink:

ještě jedno auto s podobným motorem (totiž MPI) mám doma a filtr tam je už 310000 Km :-)
tak a teď do mně, ;-) jo a ještě bych dodal, že na to druhé MPI co mám doma ten filtr stojí 60,-Kč a ani tak ho měnit nehodlám ;-)
to si radši za 1000,-Kč udělám 2 kila tataráku ;-)

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 12 úno 2014, 21:08
od airwaves
Tak ten tatarák bych si dal! To bude luxus!!!
Já jen že jsem zjistil přímo od výrobce mann humel, od kamaráda co tam dělá, že životnost toho našeho benzínového filtru je nejméně 200.000km. Nic víc nic míň. Nevkládejte mi do otvoru rozvodový řetězy, filtry vzduchu a nebo nafty. Pak se dostanem k zimním gumám a mrtvejm dětem na zadních sedadlech. :mrgreen: Jo a ten for znáte? Jak se na povinnejch zimních gumách snížila nehodovost a proto se zdražilo pojištění vozidel??? Ten je dobrej co =D> =D> =D>

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 25 úno 2014, 16:43
od JirN
Dalsi nechtena "zkusenost z provozu":
Vyrez.jpg
Vyrez.jpg (120.65 KiB) Zobrazeno 1976 x
Nekdo v okruhu cca 500m uplne stejnym zpusobem vypacil predni trojuhelnikove okenko u spolujezdce na ctyrech autach. V ostatnych posmatral z okenka, co nasel, vzal, ja tam nikde nic nemam, ani v supliku, tj. nic nevzal, jenom udelal skodu :twisted: I vypacene okenko nechal "neposkozene", pekne polozene vedle auta.
Ale "potesili" me dve veci:
1) to bocni okenko je pouze pricvaknute trema umelohmotnyma cvockama (vpravo dole je jedno "odlepene" od skla), zadne lepeni. Tj. dat to dole je otazka chvilky...
2) i kdyz je sklo neporusene, neda se jednoduse dat zpatky - je treba objednat nove, protoze se ty cvocky na sklo nelepi, ale delaji se u vyroby (vulkanizaci? nebo cim). Ze pote drzi "kvalitne", je videt na te "odlepene" cvocce.
Proste jsou veci, ktere moc potesi ](*,)

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 10 bře 2014, 17:03
od PALI-PALI
Mr. HYUNDAI píše: Já bohužel musím u pump kupovat benzín řiznutej biosračkou.

Pokial je mi zname, prave v Cesku je mozne tzankovat cistu naftu.
PHM od EUROOIL su ciste - bez biozlozky.

Udajne preto, ze tato firma dosahuje babisovsky podiel biozlozky na predaji tym, ze velku cast vyroby predava polnohospodarom - ktori samozrejme beru cistu bionaftu..

Benzin od Euroilu je miesany?

Re: Zkušenosti s provozem

Napsal: 11 bře 2014, 12:19
od koudý
JirN píše:Dalsi nechtena "zkusenost z provozu":
Vyrez.jpg
Nekdo v okruhu cca 500m uplne stejnym zpusobem vypacil predni trojuhelnikove okenko u spolujezdce na ctyrech autach. V ostatnych posmatral z okenka, co nasel, vzal, ja tam nikde nic nemam, ani v supliku, tj. nic nevzal, jenom udelal skodu :twisted: I vypacene okenko nechal "neposkozene", pekne polozene vedle auta.
Ale "potesili" me dve veci:
1) to bocni okenko je pouze pricvaknute trema umelohmotnyma cvockama (vpravo dole je jedno "odlepene" od skla), zadne lepeni. Tj. dat to dole je otazka chvilky...
2) i kdyz je sklo neporusene, neda se jednoduse dat zpatky - je treba objednat nove, protoze se ty cvocky na sklo nelepi, ale delaji se u vyroby (vulkanizaci? nebo cim). Ze pote drzi "kvalitne", je videt na te "odlepene" cvocce.
Proste jsou veci, ktere moc potesi ](*,)
p.s.: byt tebou tak pokud to nedáš z pojistky, nalepím to zpět silikonem - nic to nestojí a aspon ti to příště nevyloupnou.

.. tak to je síla s tím sklem... člověk se nestačí divit, jak je toto auto technologicky ojebaný... to aby se člověk bál nechat venku! .. mě nejvíc vadí jak to má tenký plechy (po minimálním tlaku se prohnou a zbyde na nich "lem po ohybu"), přední sklo praská i od malých kamínků, nad 120km/h žere jak tank, na LPG si stříká benzín .. to teda byla volba ](*,)