Zkušenosti s provozem

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Odpovědět
JirN
**
Příspěvky: 213
Registrován: 07 led 2013, 14:51

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od JirN »

No jo, jsou tam veci, ktere "jsou dani za levny prodej", ale ja jsem s tim autem navysost spokojeny. Rozhodne nemam s nim (krome tech kretenu, co to nici) vice nebo vetsi problemy jak s jinymi autama, co jsem s nimi jezdil nebo co slysim sve zname o svych autech. Jo, nad 110 to zacina zrat dost a nad 120 hooodne, ale po dalnici nejezdivam tak casto a kdyz jo, tak nemam proc spechat, pet minut me nezabije a kdyz jedu na dovolenou, tak mi taky nevadi dojit o hodinku pozdeji... Ja (zatim) s tenkym plechem a prednim sklem zatim problem nemam. A podle mluvy policajtu mam dojem, ze uchyceni podobnych oken se i u jinych, i hodne drazsich autech resi velice podobne (jen mozna ty cvocky na skle lip drzi). Holt - doba si zada setreni a "nova reseni", tak se to tak deje nejenom u :hyu: ale vsude. Jen mozna jinde to tak (my tady) nevidime, protoze :hyu: mame doma a je pred ocima. Ale jak obcas naslouchavam, tak napr. ani BMW uz neni to, co bylo... Setri se vsude.

Jo, kdyby to auto nemelo rok a ten vul si nemusel sroubovak opirat na nekolika mistech o plech s lakem opravdu az do plechu a to tak, ze kdybych to jenom tak zapatlal, tak by to bylo moc videt, navic na nekterych z tech mist se voda (i ta slana) docela rada drzi pri jizde v mokru, tak si to zalepim sam, mozna i necim silnejsim jak silikon. Jen bych se obaval, ze v pripade podobneho pokusu by sice okno zustalo nevypacene, ale jednak by skoncilo rozbite a jednak by karoserie byla z pokusu o vypaceni seskrabana stejne na lakovani :evil:
Reklama
 

PALI-PALI
**
Příspěvky: 191
Registrován: 09 říj 2013, 17:27

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od PALI-PALI »

no zase take lacne to auto teda nie je!

:roll:


(manzelka je zatial velmi spokojna :D/ )
ix20, 1,4b, 2013
Uživatelský avatar
Pepa59
**
Příspěvky: 179
Registrován: 12 dub 2012, 22:11

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od Pepa59 »

Po dvou letech a 14t km mám velký problém. Jsem dost citlivý na záda, a hodně vnímám to neustálé drobné drncání a natřásání. Servis to není schopen vyřešit. Trasu Kyjov - Brno (dost špatné silnice), kterou jezdívám nejčastěji, jsem nedávno krátce po sobě absolvoval se svým, a pak se služebními Loganem a Fabií kombi - a po těchto cestách jsem byl v pohodě, narozdíl od pocitů při a po cestě s :hyu: . Na uvedené trase často vozím dceru a vnoučka. Mají krátkou Fabii a potřebovali by větší, ale na náš :hyu: říká, že by ho nechtěla, protože jí připadá takový rozhrkaný...
Asi před 14 dny jsem si na sedačku dal "balanční podložku" - takový placatý balon, průměr 35 a výška asi 6 cm. A je znát, že to to drncání trochu tlumí! V ostřejších zatáčkách to ale není moc příjemný!
Zlatá Felda! Po této stránce (a ve spotřebě) byla mnohem lepší, i bez všech ABS, ESP a dalších zkratek.
A tak dospívám k rozhodnutí, že to auto půjde pryč a řeším, co bych za něj tak mohl dostat (200k to určitě nebude) a co ojetýho za stejnou cenu pořídit. Zatím to vypadá na Fabii II kombi.
Tak po nějakým čase brouzdání upravuji svou představu - spíš to vidím na Toyotu Auris neho Hondu Civic (co vypadá jak marťan). Při stejných km mi vycházejí levnější a asi lepší než ta Fabia II.
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Uživatelský avatar
Scout
*
Příspěvky: 46
Registrován: 10 dub 2013, 18:51

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od Scout »

Pepa59 píše:Jsem dost citlivý na záda, a hodně vnímám to neustálé drobné drncání a natřásání. Servis to není schopen vyřešit.
Zlatá Felda! Po této stránce (a ve spotřebě) byla mnohem lepší, i bez všech ABS, ESP a dalších zkratek.
A tak dospívám k rozhodnutí, že to auto půjde pryč a řeším, co bych za něj tak mohl dostat (200k to určitě nebude) a co ojetýho za stejnou cenu pořídit. Zatím to vypadá na Fabii II kombi.
V podstatě souhlas. Jen mám o cca rok mladší auto (jen odhaduji podle data registrace na fóru), kde o rozhrkanosti a natřásání nemůže být řeč (možná je to i "silnějším" motorem). Naladění podvozku a jízdní vlastnosti jsou s Fábii II kombi srovnatelné a možná jí i v něčem předčí. Ale jestli můžu poprosit a kohokoli, kdo si to přečte, sedněte si do auta tak, aby vás sedadlo vedlo po obou stranách stejně a napište, kam na stěrač koukáte, když koukáte přímo před sebe. Já koukám téměř na pant kloubu ramínka. Snad chápete: ten kloub, ve kterém se odklápí stěrač od okna. Což rozhodně není přímo dopředu, kam bych koukat chtěl, a kam u jiných aut taky koukám. A pak mi změřte hloubku vedení opěradla zprava i zleva, zevnitř i z venku, jestli zjistíte to, co já. Že je opěradlo vlevo užší než vpravo a to cca o 2cm. Když jsem byl na garančce, tak jsem toto ještě změřený neměl, myslel jsem, že je celý sedadlo nakřivo, nejspíš chybou usazení. Jenže jsem tam vyzkoušel auto jiného zákazníka, auto ze salonu i předváděcí i30combi. Výsledek byl, že auto jiného zákazníka na tom bylo prakticky stejně, auto ze salonu o něco líp, na ramínku jsem se posunul asi o pět čísel doprava a v i30 to bylo podobné, jako u auta ze salonu. Doma jsem tedy nelenil, vypreparoval jsem sedadlo z auta a položil ho na záda. Podsedák byl ideálně rovně, ale opěrka zad se svažovala v levo. Takže závěrem, podsedák mě vede rovně, opěrka mě stáčí doleva a abych viděl dopředu, tak musím koukat doprava. A pak nás nemají bolet záda :evil:
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od mmv »

Pepa59 píše:Po dvou letech a 14t km ...
pepo a co na zimních kolech, bylo to stejný ??? já jak jsem přezul na letní tak jsem o5 oběma nohama na zemi a už zase poskakuju a uskakuju jako kretén (víc jak v zimně) ](*,) ](*,) #-o #-o a to si jsem nedávno říkal, že už jsem nějak otupěl a to auto vzal na milost, takže u mně minimálně z 50ti % je problém v originálních (dementních) pneu Continental conti 2, horší gumu jsem snad ještě nejezdil, hlučná, že jsem málem nechal dělat ložiska, v ostřejších zatáčkách píská jako by byla podhuštěná, :-( a ještě v kombinaci s ne zrovna skvělým podvozkem #-o tak kakastrofa :-(
ještě pro úplnost, v zimě jsem měl barum polaris3, tichoučká, v zatáčkách sedí a ani nehlesne ...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od Chasnik »

Pepa59:
Já mám opačný problém, ikso mi připadá dost měkké, takové houpací, říkám tomu "babské svezení" ;)
Pokud přemýšlíš o Civicovi, tak se v něm ale pořádně svez. Já párkrát jezdil se starším modelem a bylo to auto, co krásně sedělo, ale daní za to bylo právě tvrdší odpružení.

Scout: na tu sedačku se schválně mrknu. Jestli tomu dobře rozumím, tak opěrák je proti sedáku vyosený a nutí tělo při "rovně usazené řiti křiviti záda", je to tak?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Scout
*
Příspěvky: 46
Registrován: 10 dub 2013, 18:51

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od Scout »

Chasnik píše:Pepa59:
Jestli tomu dobře rozumím, tak opěrák je proti sedáku vyosený a nutí tělo při "rovně usazené řiti křiviti záda", je to tak?
Přesně
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Uživatelský avatar
pekoz
***
Příspěvky: 590
Registrován: 29 črc 2013, 10:53
Bydliště: vedle Ostravy

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od pekoz »

to mmv:
Sice IX jezdí jen žena (asi 10kkm/půl roku) a já minimálně bo mám jiné, ale zrovna včera jsem byl poprvé po dlouhé době a hlavně po zimě (SAVA Eskimo S3) svezen cca 40km a zdá se mi to že to fakt nějak skáče více (teda drncá - boční posuv jsem zatím nezažil). Jediný rozdíl je že teď na léto má původní gumy na nových Al kolech a plech zůstal na zimu. V "zimě" jsem jednou jel sám trasu cca 200 km a zdálo se mi to docela dobrý.
P.S.
nafoukané je to stejně
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
JirN
**
Příspěvky: 213
Registrován: 07 led 2013, 14:51

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od JirN »

Pepa59 píše:Zlatá Felda! Po této stránce (a ve spotřebě) byla mnohem lepší, i bez všech ABS, ESP a dalších zkratek.
Ne "i bez vsech", ale prave "i proto, ze nemela..." :wink:
Ale zase at se nadava jakkoliv na jizdni vlstnosti ix20, jedno je treba uznat - to auto (pokud neni zrovna kus "odskakovak", at uz kuvil cemukoliv) na ceste drzi a popravde receno, dovolim si s nim i to, co bych si s Fabii I ani II (jedno, jestli kombi nebo obyc.) nedovolil.... Toz, je to neco za neco. Neni to dovedene do dokonalosti (setri se, setri...), ale podvozek je fajn.
A jak ctu mmv (kdyz ON pise, ze "v zatáčkách sedí a ani nehlesne" :shock:), tak je mozne, ze k tem problemum s odskakovanim nekterych vozu prispivaji svym (mozna dost velkym) dilem i pneumatiky. Ty Continentaly (podle nekolika lidi z ruznych pneuservisu) jsou velice dobre - ale uz se nekde psalo, ze mozna do vyroby :hyu: se mohou dostat i pneu neprochazejici tou nejvyssi urovni vystupni kontroly, tj. normy splnuji, ale nektere mohou mit jiste problemy a nejsou te same kvality, jako co jde do primeho prodeje.
Moje neodskakuji, ale taky se mi zda, jak bylo tichoucko se zimnimi pneu....
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od mmv »

njn a přitom by to mělo být naopak, vždy se nadávalo na zimní že hučej a nedržej stopu , už sem to tu někde psal, když ty moje (conti) viděl gumař jako nový na autě, tak jenom prohlásil, "to si dělaj prdel ?? tohle bych od dodavatele nepřevzal, to je nějaká C kvalita" a to to jenom viděl, už to ale neslyšel na silnici, mylím, že by pak byl nucen použít i vyšších písmenek z abecedy #-o #-o ale reklamovat to nešlo :-(
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
JirN
**
Příspěvky: 213
Registrován: 07 led 2013, 14:51

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od JirN »

Ale na druhe strane alespon vidis, ze staci za par tisic vymenit gumy a budes mit auto, (castecne)jake jsi chtel - pribite na cestu, a bude i mnohem mene hlucne.... Zase ktery vyrobce Ti dava moznost takove radosti za tak malo penez :lol:
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od mmv »

heh :-) taky by to mohl dávat jenom v plniči, aby sis to doma stříkl podle svýhoestetickýho cítění :-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
frawd
Moderátor
Příspěvky: 400
Registrován: 21 pro 2011, 09:09
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od frawd »

to Scout:
Dnes som to skúšal. Keď sa dobre opriem do sedačky, pozerám sa rovno, nie do boku. Operadlo je tak ako má byť. Akurát som si všimol, že bočné vedenie na predných sedačkách nie je rovnaké. Vždy je väčšie na vnútornej časti sedadla a na vonkejšej je menej vystúpené. Lepšie sa nasadá,ale na jednu stranu to horšie vedie. Možno preto sedíš v aute krivo, máš širší chrbát ako ja. :) Ja tam v pohode zapadnem, mám 190 cm a 90 kg.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Uživatelský avatar
Scout
*
Příspěvky: 46
Registrován: 10 dub 2013, 18:51

Re: Zkušenosti s provozem

Příspěvek od Scout »

frawd píše:to Scout:
Akurát som si všimol, že bočné vedenie na predných sedačkách nie je rovnaké. Vždy je väčšie na vnútornej časti sedadla a na vonkejšej je menej vystúpené. Lepšie sa nasadá,ale na jednu stranu to horšie vedie. Možno preto sedíš v aute krivo, máš širší chrbát ako ja. :) Ja tam v pohode zapadnem, mám 190 cm a 90 kg.
Původně jsem si taky myslel, že je vlevo horší vedení, protože jsem v zatáčce vypadával z opěradla, dokud jsem nepřišel na to, co jsem už popsal. Proto jsem psal, sednout si tak, aby tě to z oboustran vedlo stejně. Ale třeba to tak skutečně máš. Musel bych to vidět, poznám to už od pohledu. Ale dá se to i změřit. Vnější míry vedení se budou lišit, na tom jsme se shodli. Ale co ty vnitřní?
A širší záda bohužel určitě nemám, při mých 176cm a necelých 80kg patřím spíš k podprůměru :(
Hyu ix20 1,6 CVVT 92kW /LPG BRC
Myšák Space Star 1,3 60kW /LPG Magic II (prodáno)
Škoda Forman 1,3 41kW /LPG Lovato (prodáno)
Škoda (beruška) 110L /motor Š110R (ukradeno)
Luboš S
*
Příspěvky: 10
Registrován: 29 kvě 2013, 14:50

Re: Emocionální výlevy ohledně ix20

Příspěvek od Luboš S »

Zdravím diskutéry

v naší firmě máme 5x ix20, jednou je to model 1.4 crdi 66 kW a 4x 1.6 crdi 94 kW, s tou 1.4 je problém který je diskutován v sekci "1.4 crdi ztráta výkonu", opravdu zejména pokud je teplo motor špatně akceleruje, nicméně jdeme s ním na přehrání aktuálního software, tak snad to už bude OK. Všechny motory 1.6 jsou OK, spotřeba je samozřejmě o něco vyšší než se uvádí v prospektech, běžně je to kolo 6 litrů, při rychlé jízdě po dálnici (auta 1.6 jedou až 200 km/h) je spotřeba i přes 7 l/100 km. S auty jsme jinak spokojeni to nejstarší (1,5 roku) má najeto 80 tis. km, žádné závady nebyly. Prostřednictvím IX20 nahrazujeme původní fabie, cenově je to na stejno, ale výbava a komfort jsou někde jinde, s fabiemi už nikdo jezdit nechce. Co se týče servisu máme udělanou smlouvu, olej si dáváme vlastní nakupujeme ho na internetu za 1200 Kč místo 3000 Kč co by účtoval servis. Faktem
je, že cenová politika H je na rozdíl od škody někde jinde a slevy při nákupu jsou mnohem vyšší

takže asi tak

Luboš
Odpovědět

Zpět na „ix20“