![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Také jsem to kdysi řešil zde na fóru: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=105
V rámci garance mě to opravili
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
škoda této závady na jinak solidním a cenově dostupném vozeonly_one píše:až to znova vyleze, tak je to znova nechám nalakovat.. co jiného s tím...
ale jak jsem četl na jiných strankách tak asi moc vychytané nejsou.Navíc jde o dvouleté vozy!Tommy.Koppy píše:trafika: 5-té dveře jsou od odpravy bez koroze. Tuším, že se to jmenovalo koroze bodového sváru. Zvenku se mě začal loupat lak na 5-tých dveřích i střeše - naštěstí v rámci garance opraveno.
Mám jedno z prvních aut vyrobených v Nošovicích, tak jsem ty problémy s korozí a lakem připisoval začátku výroby a čekal jsem, že II.generace už bude mít tyto mouchy vychytané.
nebo DPF u koncernových TDI PDonly_one píše:hele moc to hrotíš.. zajeď se podívat na první I30tky v bazarech. Normální ojetiny s normálním projevem stárnutí. U každé značky najdeš něco. Tohle jsou zatím prkotiny. Horší jsou ty padající katy u benzínů...
3kila to je docela dost naonly_one píše:no pokud nám vydrží nájezdové tempo, tak na konci záruky bychom měli mít na I30 kolem 300 000km tak poreferuju co s tím autem bude. Ale nevěřím, že by to byl nějakej extra průšvih
To asi jo,ale ta kvalita matiriálů asi bude jindeonly_one píše:tak od toho je záruka bez omezení kilometrů) ale i tak jsem zcela v klidu, je to normální auto a provází ho normální problémy asi jako všude jinde.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |