Stránka 2 z 12

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 11 lis 2007, 19:08
od Mexican
Andy4 píše:
Mexican píše: beriem komentare typu 300 Nm je na neupraveny accent vela.. Ale neberiem nazory ze mi to znici motor..
Mám vlastnú skúsenosť, že Octavka 1,9TDi-chipnutá predajcom Škoda (77kW->100KW) na 315nM je pri vypnutom protipreklze neovládateľné vozidlo. Hrabe to na každom povrchu a za každých podmienok do rýchlosti 80km/h. Na 3. aj 4. rýchl. stupeň, pritom je o 150kg ťažšia na predku, a na 215tkách gumách.

Turbínka menená pri 60tis KM (60tis SK).

Accent nedisponuje ani ASR, ani ESP ... a podľa môjho názoru Accent ako celok nieje na taký výkon vôbec stavaný.

Ale ako netradičný špeciál na zrazy ... môže byť :lol:
no vida Andy, tak toto beriem .. aj ked ako som spominal, mozno by na tj oktvke ta turbina odisla v 60 000 km aj bez cipnutia.. je fakt, ze u zvysovania charkteristik v accentovi asi treba zacat pruzinami a tlmicmi

Napsal: 11 lis 2007, 19:48
od David C3
Mexican píše:
David C3 píše:určitě bych nic nečipoval :-) ten výkon je na tohle auto uplně super... pokud chci víc koupim jiné auto čau
Davide, to si ma ako zaryty tuner prekvapil :-) ale dikes za nazor
je to každého věc. Nic proti tomu nemám jo i jako tuner dostávám rozum a další auto bude uplně origo bez zásaho kromě kol. Myslím že co by to určitě nezvládlo by byla spojka :-) jinak ve Zlíně je asi 8 pevných radarů a měří se skoro pořád. jinak těch 81kW je na dnešní voz.par v pohodě. podívej se na většinu Fabek mají HTP. i tak s Hyundaikem je budeš do kopce předjíždět :-)

Napsal: 11 lis 2007, 21:19
od Mexican
David C3 píše:
Mexican píše:
David C3 píše:určitě bych nic nečipoval :-) ten výkon je na tohle auto uplně super... pokud chci víc koupim jiné auto čau
Davide, to si ma ako zaryty tuner prekvapil :-) ale dikes za nazor
je to každého věc. Nic proti tomu nemám jo i jako tuner dostávám rozum a další auto bude uplně origo bez zásaho kromě kol. Myslím že co by to určitě nezvládlo by byla spojka :-) jinak ve Zlíně je asi 8 pevných radarů a měří se skoro pořád. jinak těch 81kW je na dnešní voz.par v pohodě. podívej se na většinu Fabek mají HTP. i tak s Hyundaikem je budeš do kopce předjíždět :-)
ale ved jasan.. ono tych 81kw staci.. nie je to len o konoch pod kapotou, ale aj o volvi za volantom :D na buchlovickom kopci som uz s Accentom pokoril kdekoho - a najcenejsi skalp bol Megane coupe (zrejme dCI).. ono aj teraz cvicim s fabiami na dialnici - dobieha ma v pravo pruhu pri 120-130, u mna dvojbik smerovkami pedal na podlahu a o 10-15 sekund je daleko vzadu.. minule si takyto borec prisiel na pumpe pokecat ze co to tam teraz do hyundaiov davaju :-)

křivka výkonu a toč. momentu

Napsal: 11 lis 2007, 21:20
od Přemysl Hrdlička
Já myslím že výkon a toč.moment jsou super-tak se koukněte na tu plochou křivku toč.momentu -při 4000ot. 200N.m. to je slušné a dokonce máme při 2000ot 240N.m., čipoval jsem před lety felinu 1,6mpi z 55KW na 63KW-výsledek bez efektu za 3000Kč
http://img142.imageshack.us/img142/8783 ... 001dp6.jpg

Napsal: 13 lis 2007, 16:37
od peaty
Mexican ak chces do toho ist, tak bez, tie udavane hodnoty su naozaj velmi zaujimave. Len ja byt na tvojom mieste, tak urcite pockam do vyprsania zaruky aspon...
Ak by si to spravil, tak uz teraz sa tesim na tvoje dojmy z upraveneho CRDi-cka :lol:

Napsal: 03 čer 2008, 18:40
od peter culka
zvýšiť výkon o viac ako 25%, to je už asi na prepálenie piestov, videl som také úpravy na motoroch a aj následky-roztečený piest-doslova.to už by potom chcelo zmeniť aj prevodové stupne alebo stály prevod, veď tých 110 koníkov slušne vystrelí na jednotke, tak do 10% nárastu výkonu a momentu, no dobre. Ako sa vyjadril kolega, životnosť musí ísť dolu vodou.

Chip tuning

Napsal: 09 bře 2009, 19:24
od Petrjun
Zdravím všechny Accenťáky :) Tohle téma tady ještě nepadlo, co vím... S tátou sme měli rozhovor na téma chip tunning a nový Accent. Nepřemýšlel jste o tom taky někdo, nebo nemáte někdo zkušenosti? Víte, kdo :hyu: dělá?

Re: Chip tuning

Napsal: 09 bře 2009, 19:44
od Kony5

Re: Chip tuning

Napsal: 09 bře 2009, 21:13
od Petr123
To přeci nemá s chiptuningem nic společného :roll:

Re: Chip tuning

Napsal: 09 bře 2009, 21:16
od David C3
Proč čipovat něco co jede tak dobře. Myslím že v lehkém autě je 81kw 240nm v poho. aspon mě když to na dalnici stačí :-) z 90 na 150 idealni.

Re: Chip tuning

Napsal: 09 bře 2009, 21:18
od Petr123
Spíše bych tam potřeboval natunit 6. kvalt :)

Re: Chip tuning

Napsal: 09 bře 2009, 21:22
od ZdeněkSvoboda
Jsem stejného názoru.
Šestka u tohoto auta jednoznačně chybí.
Je dobrý, že do i20 ji už začali standartně i 1,6 CRDi montovat =D>

Re: Chip tuning

Napsal: 09 bře 2009, 22:00
od Mikro
zbytocne tunovat

podvozok na to nie je dimenzovany. skor by som sa sustredil na dobre pneu + disky a tot vsjo.

](*,)

Re: Chip tuning

Napsal: 09 bře 2009, 22:35
od suicycomania
Petrjun píše:Zdravím všechny Accenťáky :) Tohle téma tady ještě nepadlo, co vím... S tátou sme měli rozhovor na téma chip tunning a nový Accent. Nepřemýšlel jste o tom taky někdo, nebo nemáte někdo zkušenosti? Víte, kdo :hyu: dělá?
třeba tady: http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... bilka-o/20 nebo tady: http://www.urtuning.cz/hyundai.html. To musí bejt mazec těch 100kw,já už jsem po tom pokukoval někdy loni ,ale pak sem koupil motorku a už můžu fakt jenom pokukovat. :cry:

Re: Chip tuning

Napsal: 10 bře 2009, 07:14
od David C3
podvozek a kola budou velmi brzy :lol: