Stránka 1 z 21
Jak se dělá Coupe
Napsal: 17 srp 2007, 21:43
od MartasZ
Už jsem tomu ani nevěřil, páč človíček se kterým sem se dohod na mě stále neměl čas, no ale nakonec jsem se dohod s bráchou.. a dneska se konečně začlo makat na mym autíčku.. tak se můžete pokochat fotkama
Napsal: 17 srp 2007, 21:47
od Farmář
a kde sou... kde sou
Napsal: 17 srp 2007, 21:51
od MartasZ
První sme museli nakoupit materiál.. a že toho bylo.. jen namátkou: Lak, tužidlo, báze, barvy, Xileric, kity.. hliníkový, univerzální, plastický.. plnič, brusný papíry, lepenky, ředidlo a další.. fakt mraky.. no koukejte
A pak se začlo.. nejdřív sem sundal kola a vytahovačkou lemů zarovnal.. kupodivu lemy.. teda ne já, ale brácha.. on je ten šikovnější, já dělal jen to, co nešlo zkazit.. tak nějak
Nechtěl sem rozšiřovat lemy, takže to byla docela sranda.. páč přesně na to ta vytahovačka je.. ale zadařilo se.. a pokračujem
Napsal: 17 srp 2007, 21:51
od MartasZ
Farmář píše:a kde sou... kde sou
Už je posílám.. sakra ty seš rychlík
Napsal: 17 srp 2007, 21:55
od MartasZ
Napsal: 17 srp 2007, 22:05
od MartasZ
Musel jsem si udělat jídlo.. po takový práci docela vyhládne
Tak dál.. jelikož je na tom autě dost nepovedenejch věcí od jiných rádoby mistrů, tak se na něco musela vzít i hrubší technika
A sem tam nějaká ta klempířina.. srovnání nějakých těch promáčklin.. k tomu musim říct jen to, že plechy na kupátku jsou docela měkký.. hlavně teda blatníky a střecha
/ Ještě si s nima asi nějakou tu srandu užijem..
Napsal: 17 srp 2007, 22:10
od Tiburon_FX
pokračuj, pokračuj, jsem napnutej jak kšandy
Napsal: 17 srp 2007, 22:12
od MartasZ
No a teď to nejdůležitější.. hrubá příprava na lak.. v čem spočívá?
Tak nejprve místa, který jsou buď hodně zakřivený, promáčklý, poškrábaný nebo vařený je nutno obrousit papírem o hrubosti 80 a to tak.. že tam kde je něco rezavýho, což byly například všechny lemy, se musí na plech.. zbavit se veškerý rzi..
a tam kde byly různé prohlubně jde jen o to, aby se povrch jakoby zahrubil.. aby na tom ten kit držel..
Napsal: 17 srp 2007, 22:13
od MartasZ
Tiburon_FX píše:pokračuj, pokračuj, jsem napnutej jak kšandy
Že bych začal další úspěšnej seriál?
Napsal: 17 srp 2007, 22:17
od Tiburon_FX
MartasZ píše:Tiburon_FX píše:pokračuj, pokračuj, jsem napnutej jak kšandy
Že bych začal další úspěšnej seriál?
rozhodně! takováhle evolution, kousek po kousku, to se mi hodně líbí!
Napsal: 17 srp 2007, 22:24
od MartasZ
No a jakmile bylo vše připraveno a obroušeno.. může se přistoupit k samotnému kitování hliníkovým kitem..
Hliníkový kit je důležitý protože pracuje spolu s lakem, s károu.. je pořád pružný a proto se nemůže stát, že až to celý vesele nastříkáme, že bych tam měl třeba po půl roce praskliny..
Ale nesmí se s ním kitovat plasty, na ty je jinej a ten uvidíme zejtra..
Jinak kituje se tak, aby bylo co brousit, to znamená, že se dá radši větší vrstva, důležitý je, pak ten kit neodbrousit z káry..
asi to vysvětluju blbě, jsem v tom taky laik, ale učim se rychle
Napsal: 17 srp 2007, 22:25
od MartasZ
Tiburon_FX píše:MartasZ píše:Tiburon_FX píše:pokračuj, pokračuj, jsem napnutej jak kšandy
Že bych začal další úspěšnej seriál?
rozhodně! takováhle evolution, kousek po kousku, to se mi hodně líbí!
Mě taky.. dycky sem chtěl si takhle dokumentovat co dělám na autě.. viz moje muzika
Urkitě to pomůže i ostatnim
Napsal: 17 srp 2007, 22:27
od Tiburon_FX
no je to supr přínos! třeba se takovej humpolák přes pazoury jako já, ještě něco přiučí, krom toho se mi taky líbí sledovat ty změny!
Napsal: 17 srp 2007, 22:31
od Kubin
hodně dobré, těším se na další pokračování
jste šikulové
až budu za rok vařit a upravovat, asi tě trochu pootravuju
mimochodem co to vedle tebe stojí za černý auto, černý skla, černý kola?
Napsal: 17 srp 2007, 22:34
od MartasZ
No a když je ten kit suchý, může se obrousit papírem o hrubosti 80..
Samotný broušení vyfocený nemám, páč sem to dělal většinou já, nebo současně a nebyl čas tahat foťák..
Jako řeknu vám, je to práce jak na hradě a to má to Coupe ještě výhodu, že nemá žádný pojebaný lišty a je celkem hladký..
Takže.. opravdu důležitý je, ten kit neodbrousit na plech.. účelem je, zarovnat jej s okolním lakem.. pokud někde budou ještě propadliny, třeba já je měl po těch nádherně svařených blinkrech v blatníkách, tak se okituje a obrousí znova.. nejde to udělat najednou.. kit musí být jednolitý.. když se ho dá zas až moc velká vrstva, tak jsou v něm bubliny a to je špatně..