i40 - jedna velká katastrofa
Napsal: 28 dub 2015, 16:55
Je to již delší dobu co jsem se tu svěřoval s problémy své dieslové i40 100kw a hledal rady a návody na vyřešení nemálo problémů, které jsou s mým vozem spojené. Auto mám dva roky, stav km je 35tis, takže skoro nové auto, ale tolik závad, které jsem doteď řešil a stále řeším, jsem neřešil na všech předchozích autech dohromady. Je to katastrofa, tragédie, utrpení
Dlouhodobým problémem mé i40 je špatné řazení 1. a 2. rychl.stupně za studena (manuál). Auto bylo 14dní odstavené v servisu, měli rozebranou převodovku, měnili 2 synchrony a olej, a výsledek žádný. Závada pořád stejná a snad se mi zdá, že už tam jde občas špatně i trojka.
Při výměně oleje a údržbě před cca 1500 km jsem reklamoval úbytek chladicí kapaliny a příbytek oleje. Bylo mi řečeno, že dolívání vody je běžné a stav oleje byl v normě Toto mi sdělil přijímací technik Hyundaie!!! profík na svém místě. Ten by mi dokázal cpát do hlavy snad i to, že to auto je bílý ale přitom je černý
Nechal jsem je pár týdnů nadechnout a v servisu jsem byl zpět. Bohužel teď už musí s pravdou ven, protože moc dobře vědí, v čem je chyba. Akorát mlží. Obvolal jsem si pár jiných větších servisů a bohužel je toto problém velké části i40 100kw. Fakt je takový, že expanzka je opět prázdná a v oleji je nafta. Nafta jde do motoru prý přes čerpadlo a voda možná uniká přes těsnění pod hlavou. To musí prověřit. Také je možné, že jde voda do oleje. Běžně řeší na záruku nový motor nebo polomotor. Paradoxně mě s tím nechávají nadále jezdit a mám to přistavit příští týden. Přemýšlím, kam to dát. Každopádně servis, kterému jsem do této doby věřil, kde jsem vůz i koupil, už to nebude.
Nejradši bych auto vrátil a odstoupil od smlouvy ale po dvou letech už je to asi nereálné.
Ať Vám všem slouží lépe než mě...
Dlouhodobým problémem mé i40 je špatné řazení 1. a 2. rychl.stupně za studena (manuál). Auto bylo 14dní odstavené v servisu, měli rozebranou převodovku, měnili 2 synchrony a olej, a výsledek žádný. Závada pořád stejná a snad se mi zdá, že už tam jde občas špatně i trojka.
Při výměně oleje a údržbě před cca 1500 km jsem reklamoval úbytek chladicí kapaliny a příbytek oleje. Bylo mi řečeno, že dolívání vody je běžné a stav oleje byl v normě Toto mi sdělil přijímací technik Hyundaie!!! profík na svém místě. Ten by mi dokázal cpát do hlavy snad i to, že to auto je bílý ale přitom je černý
Nechal jsem je pár týdnů nadechnout a v servisu jsem byl zpět. Bohužel teď už musí s pravdou ven, protože moc dobře vědí, v čem je chyba. Akorát mlží. Obvolal jsem si pár jiných větších servisů a bohužel je toto problém velké části i40 100kw. Fakt je takový, že expanzka je opět prázdná a v oleji je nafta. Nafta jde do motoru prý přes čerpadlo a voda možná uniká přes těsnění pod hlavou. To musí prověřit. Také je možné, že jde voda do oleje. Běžně řeší na záruku nový motor nebo polomotor. Paradoxně mě s tím nechávají nadále jezdit a mám to přistavit příští týden. Přemýšlím, kam to dát. Každopádně servis, kterému jsem do této doby věřil, kde jsem vůz i koupil, už to nebude.
Nejradši bych auto vrátil a odstoupil od smlouvy ale po dvou letech už je to asi nereálné.
Ať Vám všem slouží lépe než mě...