LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Mám podtlakový JLM a funguje. Kape kapku za cca 7-8s. Podtlak je velký když uberete pyln, při plném zatížení a potřebě nejvíce mazat je podtlak malý....Co jsem četl na stránkach http://www.gaslube.cz/ tak se mi docela libi elektronicky systém. On totiž dávkuje mazadlo pod tlakem, jednak podle otáček motoru a hlavně díky tomu tlaku tak do potrubí plynu před vstřiky. Čímž je maže a čistí a maj delší životnost. Pročtěte a zvažte i toto. Je tam i povidani o našich motorech a pak test .
Naposledy upravil(a) airwaves dne 22 úno 2014, 07:44, celkem upraveno 1 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Reklama
Re: LPG
tak tak, budu citovat sám sebe
na ten elektrickej sem taky koukal, ale to už sme někde cenově jinde, než jsem vůbec chtěl bejtmmv píše:nějak mi totiž nejde dohromady auto s ŘJ která velmi precizně dávkuje každou molekulu benzínu, se systémem který se nastavuje takzvaně na oko tzn několik kapek za nějaký čas kdy to vůbec nebere v potaz režim motoru
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
No ja z toho vseho uz vazne moudrej nejsem
O tom VAP SAVERU se mi toho moc najit nepodarilo. Podle toho co jsem nasel je to italskej system (jejich webovky nefungujou), nekde ho uvadej jako vylepseny flash lube.
Podle vseho funguje taky podtlakove, na obrazcich vypada s tim systemem JLM na chlup stejne. Podle nekterych obrazku to vypada skoro identicky. Predpokladam ze to nekdo zlicencoval/okopiroval a lisi se to v ty kapaline (snad).
Koukal sem ze na ebay se daji koupit oba systemy JLM za 40€, VAP SAVER za 50€. Ten elektronicky rizenej za 130€. K tomu jeste 20€ ty rozdelovaci hadice ...
No vzhledem k tomu, ze mi v AP rikali cenu kolem 3800,- s tim, jak je to vyhodny a ze mi to namontujou vicemene za prodejnci cenu, tak si o tom ted mylsim svy. A asi se obednam na tu Harfu a necham tam dat JLM.
S tim co tady pisete o tom jak funguje ten podtlak, na to litani po dalnici mi to ale stejne prijde jako alibismus
O tom VAP SAVERU se mi toho moc najit nepodarilo. Podle toho co jsem nasel je to italskej system (jejich webovky nefungujou), nekde ho uvadej jako vylepseny flash lube.
Podle vseho funguje taky podtlakove, na obrazcich vypada s tim systemem JLM na chlup stejne. Podle nekterych obrazku to vypada skoro identicky. Predpokladam ze to nekdo zlicencoval/okopiroval a lisi se to v ty kapaline (snad).
Koukal sem ze na ebay se daji koupit oba systemy JLM za 40€, VAP SAVER za 50€. Ten elektronicky rizenej za 130€. K tomu jeste 20€ ty rozdelovaci hadice ...
No vzhledem k tomu, ze mi v AP rikali cenu kolem 3800,- s tim, jak je to vyhodny a ze mi to namontujou vicemene za prodejnci cenu, tak si o tom ted mylsim svy. A asi se obednam na tu Harfu a necham tam dat JLM.
S tim co tady pisete o tom jak funguje ten podtlak, na to litani po dalnici mi to ale stejne prijde jako alibismus
Re: LPG
Pravdepodobne bude rozdiel v primazávanej kvapaline...
Obrázok som prebral z http://www.lpg-autogascentrum.cz/rozbory/
Teoreticky by sa dalo ušetriť na montáži tak, že si nechaš namontovať JLM a budeš si dávať vodičku VS. Či to za to stojí neviem...
Obrázok som prebral z http://www.lpg-autogascentrum.cz/rozbory/
Teoreticky by sa dalo ušetriť na montáži tak, že si nechaš namontovať JLM a budeš si dávať vodičku VS. Či to za to stojí neviem...
- Přílohy
-
- Graf (1).JPG (19.12 KiB) Zobrazeno 1963 x
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
mluvil jsem s pánem a aby jsme oba mluvili o stejné věci, tak i on si rozklikl jejich stránky, takže dávkovač + ten rozvaděč (pavouk) + práce
obecně si myslím, že je jedno co je na tý nádobce napsaný - jaký výrobce , tam neni skoro co zkazit a ta skleněná štelovací komůrka bude nejspíš naprosto stejná u obou zařízení
obecně si myslím, že je jedno co je na tý nádobce napsaný - jaký výrobce , tam neni skoro co zkazit a ta skleněná štelovací komůrka bude nejspíš naprosto stejná u obou zařízení
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Ano ten graf znám. Co je ale platná informace o množství Kalia když netušíme v jaké podobě je ve kterém přípravku a jakou má účinnost na naše potíže. Tady bohužel nevíme naprosto nic. To je zrovna jako s mlíkem. Pijte mlíko má vápník a ten potřebujete na kosti. Volají mlékárny. Bohužel dospělý člověk ho v této podobě vůbec nedokáže využít a vše jde ven. Ale na grafech by mlíko na obsah vypadalo super!
http://www.auto-doplnky.com/ochrana-ven ... 012-p10831
http://www.auto-doplnky.com/ochrana-ven ... 012-p10831
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG
Ahojte
mám dotaz -u motorizací hyundai které nabízejí už uzpůsobené na provoz LPG (jiná hlava...) je také nutná ohledně záruky od výrobce aktivavace přívstřiku benzínu nebo přimazávání?
mám dotaz -u motorizací hyundai které nabízejí už uzpůsobené na provoz LPG (jiná hlava...) je také nutná ohledně záruky od výrobce aktivavace přívstřiku benzínu nebo přimazávání?
Hyundai I30 1,4 LPG 2010 černý
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
Re: LPG
to airwaves, zase bych se citoval, jestli totiž nestačí strouhat do nádrže to kalium
Ochrana ventilů Liqui Moly ale nejen tam, podobně to mají všichni "valve saver" vopičí kapky
" Dávkování do benzínu: Přidat do benzínu v poměru 1:1000, nastartovat motor a nechat jet na benzín alespoň 10min. Tento proces je vhodné opakovat cca každých 3000 km.
u litiny š100-130 se taky doporučovalo jezdit 2 nádrže LPG a jedna BA s olovem , mě to teda nepomáhalo, 10k Km a ventily bez vůlí= jiná hlava, při váměně za třetí byl radši vyměněn celý motor za feldu a pak naprosto bez problémů
Mirek B : no chtělo by to někoho kdo má 1,4ku s montáží na objednávku někdy od podzimu 2013 jak mu to tam nastavily, ale počítám, že ten přívstřik tam bude pořád
Ochrana ventilů Liqui Moly ale nejen tam, podobně to mají všichni "valve saver" vopičí kapky
" Dávkování do benzínu: Přidat do benzínu v poměru 1:1000, nastartovat motor a nechat jet na benzín alespoň 10min. Tento proces je vhodné opakovat cca každých 3000 km.
u litiny š100-130 se taky doporučovalo jezdit 2 nádrže LPG a jedna BA s olovem , mě to teda nepomáhalo, 10k Km a ventily bez vůlí= jiná hlava, při váměně za třetí byl radši vyměněn celý motor za feldu a pak naprosto bez problémů
Mirek B : no chtělo by to někoho kdo má 1,4ku s montáží na objednávku někdy od podzimu 2013 jak mu to tam nastavily, ale počítám, že ten přívstřik tam bude pořád
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Sem na sedumnactyho obednany na Harfu, daji mi VAP Saver, vsechno presne tak jak tady uz popsal mmw Timto mu dekuju za informace.
Poradim se s nimi jeste o tom jak se sesteluje ten privstrik benzinu. Kdyz jsem mluvil s AP tak to bylo "Pane, ten privstrik benzinu se pak uplne vypne". S ohledem na to ze ty podtlakovy systemy na dalnici nepomahaj bych timhle asi velmi uspisil zapeceni tech ventilu.
Jedine ze v AP montuji nejakou elektronickou verzi VAP Saveru ktera davkuje kapalinu pumpickou, ale to jsem videl jen u JLM
Poradim se s nimi jeste o tom jak se sesteluje ten privstrik benzinu. Kdyz jsem mluvil s AP tak to bylo "Pane, ten privstrik benzinu se pak uplne vypne". S ohledem na to ze ty podtlakovy systemy na dalnici nepomahaj bych timhle asi velmi uspisil zapeceni tech ventilu.
Jedine ze v AP montuji nejakou elektronickou verzi VAP Saveru ktera davkuje kapalinu pumpickou, ale to jsem videl jen u JLM
Re: LPG
ono neni třeba aby to tam ty vopičí kapky cákalo furt, stačí, aby to na sedlech výfuků chvíli vydrželo než to shoří, ono pro klid duše bude stačit v LPG ( ) servisu, nechat přístřík BA třeba od 3800 ot/min (nutno zpytovat svědomí, kde se mi pohybujou běžně otáčky když to kalím po dálnici), no a pak pro ještě větší klid v duši, nalejt to čím se plní ta nádobka vap saveru (jlm) dle doporučení i do nádrže, a pro ještě ještě větší jistotu ... se dát na modlení;-)
pro jistotu bych do AP zavolal, co že to tam montujou, ale dle toho cos psal, to ta el. verze nebude, protože by to tam museli dávat zcela bez zisku...
pro jistotu bych do AP zavolal, co že to tam montujou, ale dle toho cos psal, to ta el. verze nebude, protože by to tam museli dávat zcela bez zisku...
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Taky me to vrta hlavou co tam tedy montuje AP. Popremyslim, ze se tam jeste poptam, ale i cenove by to nevychazelo. JLM Valve Saver Kit electronic a podobny zarizeni se u prodejcu pohybujou kolem 4000, dlasich 900 stoji ten rozdelovac primazu na vsechny sani.
Navic v tom puvodnim dopise stoji, ze se jedna o rozvedeni primazavani ... do kazde vetve saciho potrubi presne kalibrovanymi tryskami. A nikde na internetu jsem zadnou zminku o elektornickem VAP Saveru nenasel.
Uvidime co bude, kdyz to ten motor do pristiho podzimu vydrzi (konec zaruky), pujde auto na prodej. Kdyz se to do ty doby podela, tak uvidim co z toho vyplyne.
Navic v tom puvodnim dopise stoji, ze se jedna o rozvedeni primazavani ... do kazde vetve saciho potrubi presne kalibrovanymi tryskami. A nikde na internetu jsem zadnou zminku o elektornickem VAP Saveru nenasel.
Uvidime co bude, kdyz to ten motor do pristiho podzimu vydrzi (konec zaruky), pujde auto na prodej. Kdyz se to do ty doby podela, tak uvidim co z toho vyplyne.
Re: LPG
Kolik lidí, tolik chutí. Za mě: naposledy toto úterý Tropical Islands, většinu německé dálnice je omezení na 120, polská dálnice taktéž, pokud není omezená na 110 kdybych chtěl jezdit 150, koupím si nafťák, který tolik nežere, nebo počkám na 6kvalt, nicméně dobře jsem udělal, protože Hyu není jediná automobilka, která má 6 kvalt blbě poskládaný... ale to jsem odbočil.
Takže - ÚT tam, ST zpět, 120-130 tacho takže 4000 ot./min, žádný systém přívstřiku.
Aktuálně 75500 km, motor jen ševelí. Nejlíp to myslím vystihl Hardcam... na vrakáčích je kupa motorů které LPG nikdy neochutnaly - než 5 za "systém", tak dám (jednou, možná) radši 10 za motor, který bude mít půlku km oproti mému... a je to.
Takže - ÚT tam, ST zpět, 120-130 tacho takže 4000 ot./min, žádný systém přívstřiku.
Aktuálně 75500 km, motor jen ševelí. Nejlíp to myslím vystihl Hardcam... na vrakáčích je kupa motorů které LPG nikdy neochutnaly - než 5 za "systém", tak dám (jednou, možná) radši 10 za motor, který bude mít půlku km oproti mému... a je to.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Jestli si někdo (výše) myslí, že na povrchu výfukového ventilu "něco vydrží", tak je hodně naivní. Minimální teplota výfukového ventilu je 550 C, okraje talířku mají i 700 C. Tam vydrží pouze tvrdý karbon, který se tam vytvoří při startování motoru (na studeném povrchu). Proto stačí přimíchat ValveSaver do nádrže k benálu 1:150, ten přípravek je výrobcem určen do každé nádrže benzínu (celého objemu), tj. motor ani katalyzátor nepodělá.
A nemusíte řešit Hyu chyby v mapách při provozu na LPG... prostě nic. Hádat se nebudu, jen uvádím, že český Magic III funguje na motoru 1.4 bez ladění, na první zapojení, už 3.5 roku bez jakýchkoli potíží. Spotřeba 8 v zimě, 7,5 v létě. Placky (Chorvatsko) i za 5,5 litru LPG. Přívstřik samozřejmě nula.
A nemusíte řešit Hyu chyby v mapách při provozu na LPG... prostě nic. Hádat se nebudu, jen uvádím, že český Magic III funguje na motoru 1.4 bez ladění, na první zapojení, už 3.5 roku bez jakýchkoli potíží. Spotřeba 8 v zimě, 7,5 v létě. Placky (Chorvatsko) i za 5,5 litru LPG. Přívstřik samozřejmě nula.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
a proto před vrcholem kopce přepínáš na benzín jojo, ani sám nevíš cos kdy napsal imho, to co jsem napsal já, se s tím cos napsal ty nevylučuje
... jo ještě jsem zapoměl, 26000 km a žádný problém s BRC , a ani nevím kde nějaký mapy sou, 2x sem se díval a žádnej atlas ani globus sem tam nenašel a to jsem kvůli tomu letos "poprvé" i otevřel víko motoru
máš jinou kombinovanou spotřebu ???
http://www.spritmonitor.de/en/detail/520126.html
... jo ještě jsem zapoměl, 26000 km a žádný problém s BRC , a ani nevím kde nějaký mapy sou, 2x sem se díval a žádnej atlas ani globus sem tam nenašel a to jsem kvůli tomu letos "poprvé" i otevřel víko motoru
máš jinou kombinovanou spotřebu ???
http://www.spritmonitor.de/en/detail/520126.html
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Tvá úroveň. Ne moje.
Před vrcholem kopce přepínám na benál, když jedu se 4 lidmi, 1000 km za den a dálnice má přes 40 C ty mudrlante.
Před vrcholem kopce přepínám na benál, když jedu se 4 lidmi, 1000 km za den a dálnice má přes 40 C ty mudrlante.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor