LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
mno ja mam 16tku rezervu ale holt trochu me to po tom kufru cestuje... Od tech sad na lepeni me par lidi odradilo, ze s tim nemaji dobre zkusenosti. Na STK to stejne budu muset mit upevnene a to vyresim tim, ze odstranim podlazku co je nad rezervou a rezervu prisroubuju nad LPG nadrz... ale to je provizorium kvuli STK... Respektive kdyz prijedu na STK s lepici sadou co me na to reknou?
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8144
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
ako to tak posledne 2 strany citam, hovorim si "zlaty diesel".. a to neberte nijak zle ako provokaciu... mat 4 diody na obsah nadrze je IMHO hrozne zastarale. Najma v dobre PP, kde by to bolo mozne prepojit s palivomerom plynovej nadrze. Myslim, ze Mercedes ma to u CNG vyriesenie dost elegantne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: LPG
kazdej to vidime po svym, ja jsem si diesel prosel tri roky a radsi se budu ridit podle ujetych km, nez podle kvality nafty, ktera mi nahodou dojebe vstriky (60 litru) nebo cerpadlo (30 litru) popr. venkovni teplotou ci jinou "nahodou"....
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8144
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
to je v poho.. ja nechcem flameovat.. lenze rodiel je riesit hypoteticke poruchy (co sa moze pokazit a kolko to bude stat) alebo fakticky dost uzivatelsky nepriatelske ficury
ideal su americke motory / pripadne volvo / ford s flexi fuel.. clovek natankuje e85, nema ziadne obmedzenia. pre mna je lpg stale nieco ako Unix na compoch. Mozno je to dobre a vyhodne, ale ubijaju to detaily
ideal su americke motory / pripadne volvo / ford s flexi fuel.. clovek natankuje e85, nema ziadne obmedzenia. pre mna je lpg stale nieco ako Unix na compoch. Mozno je to dobre a vyhodne, ale ubijaju to detaily
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: LPG
vZStaci se ridit temi kilometry, poakzdy to vyjde +-20km a plyn ti nedojde, kdyz ti sviti dve diody, vzdycky az pri rezerve...da se na to zvyknout...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Mexican: V Mazdě sem měl diesel. Nově sem se rozhodl pro benzín a to z jednoho jediného důvodu - ekologická kurvítka typu DPF udělali z diesel motorů naprosto nepoužitelný systém. Denně jezdím krátké trasy a nechci být otrokem těchto kurvítek
Bez rezervy se dá v pohodě jezdit (ta správná lepící sada stačí). KDybych byl hodně línej, tak vyberu pojištění, kde se toto řeší a mám klid. Pořád na tom budu ekonomičtěji nežz zabít vznětový motor ve městě...
Bez rezervy se dá v pohodě jezdit (ta správná lepící sada stačí). KDybych byl hodně línej, tak vyberu pojištění, kde se toto řeší a mám klid. Pořád na tom budu ekonomičtěji nežz zabít vznětový motor ve městě...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: LPG
Když jsem jezdil s CNG, tak jsem dojezdil nádrž, přeplo se to na benzín a na další pumpě jsem tam natlačil do plné. Nemá cenu se nervovat, kdy dojde benzín na jednopalivovém systému, tak stojíš. Když dojde LPG (bavíme se o nejčastější alternativě, tedy dodělávaném systému v origo benzínovém autě), tak prostě jedeš dál, akorát trošku dráž - na benál. Takže podle mně to zase až takový problém nejni . To ta absentující (případně v kufru cestující či kdekoli v autě místo zabírající) rezerva je největší zádrhel na celém LPG, aspoň pro mně.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Info z LukOil ohledně dodavatele LPG:
Dobrý den, Pavle,
nejen v Praze, ale všechny naše čerpací stanice zásobuje firma Primagas. Ta LPG odebírá přímo z České Rafinérské. Omlouváme se, že nám to tak dlouho trvalo.
Jenom nevím jestli je to špatně nebo dobře
Dobrý den, Pavle,
nejen v Praze, ale všechny naše čerpací stanice zásobuje firma Primagas. Ta LPG odebírá přímo z České Rafinérské. Omlouváme se, že nám to tak dlouho trvalo.
Jenom nevím jestli je to špatně nebo dobře
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: LPG
leendrix: to je obecné schválení tuším všech aut od r. v. 2009, že stačí opravná sada. STK nemůže říct ani popel. Pojedu s lepicí sadou a kdybych se bál, že budou chtít vidět rezervu, budu ji mít za předními sedadly, v prostoru cestujících mohu vozit jakýkoli náklad (už to není rezerva) a nikdo mě nepřesvědčí, že rezerva stojící v prostoru pro nohy přeskočí přední opěradlo. I kdyby, je to můj vaz, ne jejich.
mexican: "zlaty diesel"?? to máš asi hodně zkušeností, když hodnotíš auto nebo pohon podle počtu kontrolek. Jedu 500 km, natankuju, nepotřebuju kontrolku. Toleranci mám 100 km, takže nepotřebuju ani tripmetr, stačí mi počítadlo km auta (v tisících) a hlavně, když plyn dojde - nic nepoznáš a jedeš na benál. Kdybys přehlédl kontrolku, začne ti klesat původní (benzínový) palivoměr. Není co řešit.
mexican: "zlaty diesel"?? to máš asi hodně zkušeností, když hodnotíš auto nebo pohon podle počtu kontrolek. Jedu 500 km, natankuju, nepotřebuju kontrolku. Toleranci mám 100 km, takže nepotřebuju ani tripmetr, stačí mi počítadlo km auta (v tisících) a hlavně, když plyn dojde - nic nepoznáš a jedeš na benál. Kdybys přehlédl kontrolku, začne ti klesat původní (benzínový) palivoměr. Není co řešit.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8144
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
severtom
dve veci. Moje skusenosti sem netahaj. Tie su uplne irelevantne. Pretoze ak by zalezalo na skusenostiach, dnes sa do aut nedava ABS, ESP, parkovacie senzory. Pretoze by jazdili len kabrnaci co to vedia. je absolutne jedno,, ci mam najazdene 1000 alebo milion kilometrov. Som eventuelny zaujemca o tento typ, takze mam nejake ocakavania
Ak jazdis z A do B ten isty cas, tak chapem ze vies odhadnut dojazd. Naposledy ked som jazdit autom s benzinom (Neon) tak tam bol rozptyl spotreby aj dva litre. Co u spotreby cca 8l v priemere dost roztvara noznice. A tu je ten problem. V cr je je na kazdej dedine 7 pump dojzad nik neriesi, ale ked si vyjdete za hranice republiky, je to o inom. A viem, ze mi presny PP a ukazovatel zachranil kozu. Ano, benzin v trabante sa meral tak, ze clovek vystupil a ovoril kapotu, nadrz a dovnutra strcil mierku.. tiez riesenie. Proti tomu su 4 diody fakt pokrok
rezerva je povinnou sucastou vozidla alebo nou nie je. Zalezi od dovozcu a urcenia specifikacie. To ma STK v katalogu a bud to auto rezervu proste mat musi 9u Hyundaiu to myslim v ich casopise "na ceste" zdovodnovali tym, ze rezerva je castou deformacnej zony. D-Fensovsky sposob riesenia problemu "som chytrejsi ako borec, ktory resprezentuje nejake nariadenie" tu bohuzial nebude fungovat. Teda vlastne bohudik.
chapem fiskuu, ak jazdi po meste, na dva tri krat denne tak by ten DPF za chvilu odrovnal. Suhlasim bez pripomienok. Len konstatujem, zlaty diesel kde veci ako sa tu riesia riesit netreba. Nove motory potrebuju bezninovy privstrek.. to je proste fakt. Moj blizky kamos jazdi denne z BV do Brna, 150km.. ma 328i, sestvalec.. dal ho prestavat na plyn.. hovori, jazdi to zalacno.. lenze s tym trikrat rocne musi na prehliadku, taknuje ako magor kazdu chvilu a ako pises, musi nechavat v nazdri dost benzinu, pretoze ma tiez privstrek. Financne ho to vyjde lepsie, ale ziadne "jazdite za polovicu". Teraz si kupil noveho Golfa s 1,2 TSi ale to je uz ina historka
dve veci. Moje skusenosti sem netahaj. Tie su uplne irelevantne. Pretoze ak by zalezalo na skusenostiach, dnes sa do aut nedava ABS, ESP, parkovacie senzory. Pretoze by jazdili len kabrnaci co to vedia. je absolutne jedno,, ci mam najazdene 1000 alebo milion kilometrov. Som eventuelny zaujemca o tento typ, takze mam nejake ocakavania
Ak jazdis z A do B ten isty cas, tak chapem ze vies odhadnut dojazd. Naposledy ked som jazdit autom s benzinom (Neon) tak tam bol rozptyl spotreby aj dva litre. Co u spotreby cca 8l v priemere dost roztvara noznice. A tu je ten problem. V cr je je na kazdej dedine 7 pump dojzad nik neriesi, ale ked si vyjdete za hranice republiky, je to o inom. A viem, ze mi presny PP a ukazovatel zachranil kozu. Ano, benzin v trabante sa meral tak, ze clovek vystupil a ovoril kapotu, nadrz a dovnutra strcil mierku.. tiez riesenie. Proti tomu su 4 diody fakt pokrok
rezerva je povinnou sucastou vozidla alebo nou nie je. Zalezi od dovozcu a urcenia specifikacie. To ma STK v katalogu a bud to auto rezervu proste mat musi 9u Hyundaiu to myslim v ich casopise "na ceste" zdovodnovali tym, ze rezerva je castou deformacnej zony. D-Fensovsky sposob riesenia problemu "som chytrejsi ako borec, ktory resprezentuje nejake nariadenie" tu bohuzial nebude fungovat. Teda vlastne bohudik.
chapem fiskuu, ak jazdi po meste, na dva tri krat denne tak by ten DPF za chvilu odrovnal. Suhlasim bez pripomienok. Len konstatujem, zlaty diesel kde veci ako sa tu riesia riesit netreba. Nove motory potrebuju bezninovy privstrek.. to je proste fakt. Moj blizky kamos jazdi denne z BV do Brna, 150km.. ma 328i, sestvalec.. dal ho prestavat na plyn.. hovori, jazdi to zalacno.. lenze s tym trikrat rocne musi na prehliadku, taknuje ako magor kazdu chvilu a ako pises, musi nechavat v nazdri dost benzinu, pretoze ma tiez privstrek. Financne ho to vyjde lepsie, ale ziadne "jazdite za polovicu". Teraz si kupil noveho Golfa s 1,2 TSi ale to je uz ina historka
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
2Fishka: Primagas = Český Plyn což je v pohodě Nemaj moc pump, ale je to ok. I když s tím, že by LukOil bral jen Českej plyn bych si opravdu moc jistej nebyl. Přece nepovezou cisternu přes celou republiku prázdnou. Na to jsou moc velká firma. Tomu by i odpovídal fakt, že někdy ta kvalita je horší. Už se to pár lidem stalo, že to pak nejelo. Přitom tam tankovali vždycky a dobrý. Já měl zatím jen štěstí.
2Mexican: Je to o prioritách. Do malého objemu jako máš ty je ten diesel asi opravdu vhodnější, hlavně pokud jezdíš dlouhé trasy, ale jinak je LPG výhodnější než diesel. I kdybych koupil fungl novej dvoulitr a nechal do něj zastavět zvlášť plyn, tak je to cenově výhodnější než si koupit objemově ekvivalentní diesel, neboť ten bude dražší řádově o to co dám za plyn a při běžném provozu toho sežere víc auto na plyn, když to pak přepočítáš na cenu benzínu.
Navíc pokud vím, tak se do dieselu musí valit aditiva, která taky něco stojí, takže to maže ten ev. přívstřik. Dál přívstřik se dává pokud vím hlavně u nových motorů asijské produkce. Evropská konkurence tenhle problém se sedly nemívá.
Co se týče rezervy, tak je to jen detail. Já ji ani neměl připevněnou, ale na STK to vůbec neřešili. Stačilo jim, že je dost těžká, že se nehejbe a tím to skončilo. On je přece jenom i problém s ní jenom pohnout silou, natož kinetickou silou pohybu auta. A to to byla dovozová technická, která je všeobecně přísnější. Místo v kufru neřeším. Nemáš šprčka, abych musel řešit každej mlimetr krychlovej objemu kufru. Kdo ho má malý, tak to vyřeší opravnou sadou, která je v ČR schválená náhrada za rezervní kolo, ev. dojezdové kolo.
Ten ukazatel je trošku na prd, ale přijde ti to jen ze začátku. Mě ani neukazuje a upřímně teď pokud nezačne řvát, že došel plyn, tak ho ani neregistruju. Max. ráno sleduju jestli už jedu konečně na plyn, nebo ne. Podle PP se dá v klidu jezdit a ani ti to nepříjde.
Narozdíl od Dieselu mám plnej potenciál benzínu a někdy, když se štěstí na pumpě usměje (kvalitní plyn), tak to jede dokonce líp. Neřachtá to jako diesel a celkově je to prakticky kultivované jako benzín. To decentní cvakání vstřiků (šící stroj), když stojím vedle auta, fakt s ledovým klidem přežiju.
Pump je dost i v zahraničí, tam bych to moc nehrotil.
Náhradní díly na plyn jsou levnější, než na ten diesel, kdyby náhodou se něco vyprdnulo.
Co se týče těch kontrol, tak nevím proč s tím jezdí tvůj známý třikrát za rok, ale běžně se jezdí jednou za rok na revizi, která je pár stovek a je hotová za chvilku. Jinak ostatní věci standardně jako u nafty, nebo benzínu. Tlakovou nádrž za 10 let vyměnit to ani nejde skoro počítat. Málo kdo má auto tak dlouho.
V zimě se nebudu muset klepat o to jestli to chytne a topit to začne sakra rychlejc jak ten diesel.
Takže to opravdu tak nějak špatné není. Je to holt o těch prioritách. Tobě vyhovouje víc klepotání dieselu a jeho křivka projevu, mě zase benzín s LPG, neboť samotnej benzín ve 2,4i opravdu při dnešních cenách moc živit nejde. Navíc aspoň trochu šetřím planetu splodinami, což se o naftě říct nedá.
Diesel neni špatný, sám jsem dneska zase řídil služební Fabii a konečně mi to nechcíplo , ale doma bych to mít nemohl. A to jsou ty priority
2Mexican: Je to o prioritách. Do malého objemu jako máš ty je ten diesel asi opravdu vhodnější, hlavně pokud jezdíš dlouhé trasy, ale jinak je LPG výhodnější než diesel. I kdybych koupil fungl novej dvoulitr a nechal do něj zastavět zvlášť plyn, tak je to cenově výhodnější než si koupit objemově ekvivalentní diesel, neboť ten bude dražší řádově o to co dám za plyn a při běžném provozu toho sežere víc auto na plyn, když to pak přepočítáš na cenu benzínu.
Navíc pokud vím, tak se do dieselu musí valit aditiva, která taky něco stojí, takže to maže ten ev. přívstřik. Dál přívstřik se dává pokud vím hlavně u nových motorů asijské produkce. Evropská konkurence tenhle problém se sedly nemívá.
Co se týče rezervy, tak je to jen detail. Já ji ani neměl připevněnou, ale na STK to vůbec neřešili. Stačilo jim, že je dost těžká, že se nehejbe a tím to skončilo. On je přece jenom i problém s ní jenom pohnout silou, natož kinetickou silou pohybu auta. A to to byla dovozová technická, která je všeobecně přísnější. Místo v kufru neřeším. Nemáš šprčka, abych musel řešit každej mlimetr krychlovej objemu kufru. Kdo ho má malý, tak to vyřeší opravnou sadou, která je v ČR schválená náhrada za rezervní kolo, ev. dojezdové kolo.
Ten ukazatel je trošku na prd, ale přijde ti to jen ze začátku. Mě ani neukazuje a upřímně teď pokud nezačne řvát, že došel plyn, tak ho ani neregistruju. Max. ráno sleduju jestli už jedu konečně na plyn, nebo ne. Podle PP se dá v klidu jezdit a ani ti to nepříjde.
Narozdíl od Dieselu mám plnej potenciál benzínu a někdy, když se štěstí na pumpě usměje (kvalitní plyn), tak to jede dokonce líp. Neřachtá to jako diesel a celkově je to prakticky kultivované jako benzín. To decentní cvakání vstřiků (šící stroj), když stojím vedle auta, fakt s ledovým klidem přežiju.
Pump je dost i v zahraničí, tam bych to moc nehrotil.
Náhradní díly na plyn jsou levnější, než na ten diesel, kdyby náhodou se něco vyprdnulo.
Co se týče těch kontrol, tak nevím proč s tím jezdí tvůj známý třikrát za rok, ale běžně se jezdí jednou za rok na revizi, která je pár stovek a je hotová za chvilku. Jinak ostatní věci standardně jako u nafty, nebo benzínu. Tlakovou nádrž za 10 let vyměnit to ani nejde skoro počítat. Málo kdo má auto tak dlouho.
V zimě se nebudu muset klepat o to jestli to chytne a topit to začne sakra rychlejc jak ten diesel.
Takže to opravdu tak nějak špatné není. Je to holt o těch prioritách. Tobě vyhovouje víc klepotání dieselu a jeho křivka projevu, mě zase benzín s LPG, neboť samotnej benzín ve 2,4i opravdu při dnešních cenách moc živit nejde. Navíc aspoň trochu šetřím planetu splodinami, což se o naftě říct nedá.
Diesel neni špatný, sám jsem dneska zase řídil služební Fabii a konečně mi to nechcíplo , ale doma bych to mít nemohl. A to jsou ty priority
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: LPG
Mexican: zapomnel jsi ale srovnat fakt, ze mas maloobjemovy diesel a kolega trilitrove BMW, ktere i v nafte zere deti kolem silnice a je prirozeny, ze se stejnou frekvenci jizd on vzdycky bude tankovat casteji. Pokud vsak sectes dojezd napr. Accenta 1.4 benzin + LPG bude vzdy o hodne vyssi, nez u tveho ropaka. Proti nafte vubec nic nemam, napr. v ML 420CDI jsem ani nepoznal, co v tom je, dokud jsem to neodhadl z otackomeru - a i tak jsem kroutil hlavou, ale diky modernim alternativam (kvalitni sekvence nebo E85 od vyroby) a modernim motorum (napr. GDI) uz postradam smysl neco takoveho porizovat. A rekl bych, ze nejsem daleko od pravdy, kdyz si myslim, ze uvazujes o novem aute i z duvodu, ze tvuj naftak ma hodne pres 100tkm najeto a brzo se dostavi jeho cas chtit po tobe vetsi nejake to "naftove specifikum".
Ja mel proti LPG taky argumentu dost, taky jsem nevedel, stejne jako ty. A nebojim se zkusit neco, o cem pochybuju vic nez o existenci Boha, protoze jediny, o co muzu prijit, jsou penize, ktery tu byly predemnou, jsou a budou i po mne.
Btw, flame se zcela ocekavane dostavil.
Ja mel proti LPG taky argumentu dost, taky jsem nevedel, stejne jako ty. A nebojim se zkusit neco, o cem pochybuju vic nez o existenci Boha, protoze jediny, o co muzu prijit, jsou penize, ktery tu byly predemnou, jsou a budou i po mne.
Btw, flame se zcela ocekavane dostavil.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8144
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
ja som neporovnaval svoje auto.. ja som citoval jeho nazor na vec, pretoze je to borec co to ma. To su vsetko jeho slova, ja k tomu mozem zastat len nazor pozorovatela (a o ten tu nejde)
BTW ci je dojazd vacsi u accenta 1,4 + LPG alebo mojho "ropaka" (benzin sa zrejme robi z marmelady) je jasne .. 500km na plyn a cca 650km na benal, ja mam efektivne asi 900km.. sice neveziem 80l paliva ale len 45 ale je zrejme fajn. ratat sa mi to nechce ale ked uz operujeme plne dve nadrze a dojazd, ono ten naklad na kilometer jazdy nebude taka chutovka ako sa prezentuje
nic proti LPG nemam, je to v tejto dobe rozumny sposob ako usetrit za palivo. Ked to EU zdani (a zdani to) bude to horsie.. vtedy vsak uz ja tym accentom jazdit nebudem, kolega v 328i tiez nie. Bol som u predajcu, hovoril mi ze aj do GDi sa prave schvaluje LPG, budu ho priamo montovat v autorizaku. cenu neviem.
BTW ci je dojazd vacsi u accenta 1,4 + LPG alebo mojho "ropaka" (benzin sa zrejme robi z marmelady) je jasne .. 500km na plyn a cca 650km na benal, ja mam efektivne asi 900km.. sice neveziem 80l paliva ale len 45 ale je zrejme fajn. ratat sa mi to nechce ale ked uz operujeme plne dve nadrze a dojazd, ono ten naklad na kilometer jazdy nebude taka chutovka ako sa prezentuje
nic proti LPG nemam, je to v tejto dobe rozumny sposob ako usetrit za palivo. Ked to EU zdani (a zdani to) bude to horsie.. vtedy vsak uz ja tym accentom jazdit nebudem, kolega v 328i tiez nie. Bol som u predajcu, hovoril mi ze aj do GDi sa prave schvaluje LPG, budu ho priamo montovat v autorizaku. cenu neviem.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: LPG
Tak psal jsi napriklad neco o tankovani "prilis casto"...coz je trochu relativni, pro kazdeho tankovani po 500km znamena neco jinyho - pro me 2x tydne, ale N95 jsem tankoval jeste casteji, protoze jsem dotankovaval - lepsi mit rucicku u plna nez u rezervy, nikdy nevis, co prijde. Priblizny stav plynu se da odvodit i od ukazatele spotreby - ale je potreba se v tom zorientovat. A pokud pujdeme do detailu, ukazatele benzin nebo i nafty taky neni nic svetoborne presnyho, alespon ne u - pri plny nadrzi se prvnich 100km ani nehybala rucika, pak padala rychle, od pulky zase pomalu a kontrolka se rozsvecela podle spotreby - pri nizky spotrebe svitila driv, po vyssi pozdeji, zvlastni logika.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Původně jsem měl napsaný trochu jiný příspěvek, ale pak jsem ho smazal, zase by se to zvrtlo.
Jen technická, systém LPG nejvíc pomlouvají ti, co ho neznají, případně na něj nemají.
Moje skušenost-
Benzin, spotřeba od 2.12 - 8,45 l (nájezd 8600 KM). LPG od 9.12 - 9,64 l (nájezd 1800 km).
A je mi naprosto jedno, co si o LPG myslí kdokoliv.
Rade622
Jen technická, systém LPG nejvíc pomlouvají ti, co ho neznají, případně na něj nemají.
Moje skušenost-
Benzin, spotřeba od 2.12 - 8,45 l (nájezd 8600 KM). LPG od 9.12 - 9,64 l (nájezd 1800 km).
A je mi naprosto jedno, co si o LPG myslí kdokoliv.
Rade622
Naposledy upravil(a) rade622 dne 12 říj 2012, 05:55, celkem upraveno 1 x.
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.