Stránka 1 z 5
1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 15:05
od t0x!n
Panove, tak ja jak jsem veril v tuto znacku, tak dnesnim dnem se moje nadeje totalne rozpadly.
To, ze jsem od zacatku koupe resil malickosti v podobe, "vrzani" okna (tesneni), jednou to mazali, podruhe menili, vymena levyho sterace, protoze po tydnu "piskal", lakovani 5. dveri protoze na nich byla koroze, ok.
Ted zaclo vrzat sedadlo u ridice a hlavne mi posledni 2 mesice motor zral tak o 1,5l/100, na stejnych trasach, stejny pneu, stejnej styl jizdy, motor byl dost hlasitej, rano pri rozjezdu kolikrat padal vykon.
Dnes mi volali ze servisu, 3. valec jede na minimalni vykon, katalyzator je kaput, motor pry na odpis, pristi tyden pry maji snad dodat novy motor a budou mi ho montovat...
Vyzna se nekdo v obcasnkym pravu? Da se brat jako uznana uplatnena reklamace i treba ta vymena strace, jelikoz jsem mel tim padem uz vic jak 4 reklamace a mam po chuti a nejdradsi bych prodejci auto vratil a nechal si zaplatit kupni cenu.
Bohuzel jsem kupoval v Trutnove, servisuju v Brne, je to docela vtipny celkove si na chod motoru stezuju tak 9 mesicu, prvni C&K pry vse normalni, pak Auto Pokorny, tam minimalne 3x, porad dokola jsem udaval cukani auta pri napr. 2000ot. na rovince a stalym plynu, hlucnost motoru, vse pry opet ok, nyni jsem zkusil Balvina a po 24. hod mi bylo oznameno to co pisi vyse o motoru... Jsem z toho docela v depresi dneska...
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 15:10
od Skyline
Musis mit 3x stejnou zavadu, navic si nemyslim, ze pripadny 3x reklamovany sterac by byl dost padny duvod k odstoupeni od koupi. Nesmis tankovat nejlevnejsi benzin co sezenes, pancovany buhvi cim.
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 15:20
od Amalfi
No to nepotesi, ale mozna si prave narazil na servis, ktery tve stiznosti nevzal na lehkou vahu a opravdu je proveril. Vymena automobilky nemusi byt vzdy vyhra - uz se to tu psalo nekolikrat, je to o tech servisech a lidech v nich, o tom jak si vazi klientu a nebo jak je jen chteji zdimat a odrbavat.
Takze pokud ti konecne nabidli konstruktivni reseni, tak fajn. To ze je Hyundai s kvalitou jinde nez nas masiruje jejich reklama je majitelum uz davno jasne. Takze se nedivim vyctu problemu, ktere jsi s autem mel. Ja je mel taky a nejsme vyjimky. S korozi se potka jeste hodne majitelu, problemy s kvalitou polstrovani sedacek taky.
Proste zkus pockat na novy motor a uvidis.
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 15:57
od only_one
no to co tě potkalo je nepříjemné, nicméně od toho je ta záruka. Krom motoru to jsou drobnosti, které buď rád, že někdo řeší, vyřeší a máš klid. U toho motoru je to celkem zajímavé a pokud bys zjistil co bylo příčinou mohl by jsi se zde podělit.
žádná automobilka nemá 100% spolehlivost. A u dražších aut pak není nic neobvyklého, že se mění celé pohonné jednotky plošně v řádech desetitisíců kusů. Třeba u Jaguaru jejich průšvihy s nikasilem ve vložkách.
9000km zcela jasně ukazuje na nějakou výrobní vadu. Tak se drž a doufám, že pak už to bude v pohodě. Jinak já jsem s novým Renoltem co jsem si pořídil na podnikání najel 50 000km a byl jsem s ním kvůli poruše v servisu za 20 měsíců 9x, jen tak pro zajímavost ...
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 16:09
od t0x!n
Skyline: jen neprijde mi "nekvalitni" tantkovat prvni 3 mesice Shell ta "lepsi" 95ka, pak 3 mesice Agip, zase ta "premiovejsi" 95ka, kde jsem pocitoval vibrace z plyovyho pedalu, subjektivne jak jsem k nim prestal jezdit, tak OK, nyni sice Albert Brno ale maji certifikat SGS a vytocnost je tam takova, ze tam se nebojim, ze by bylo neco v benzinu, nikdy nikde jinde jsem netankoval...
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 16:40
od Amalfi
toxin v pohode, to neres. Benzin je proste benzin a pokud tankujes na pumpe a ne nekde ze sudu, tak je to v pohode. Skyline je trochu pomateny, kdyz si mysli ze spotrebitel je zodpovedny za nekvalitni benzin, ktery koupil na bezne pumpe. Jen debil si mysli, ze by tohle clovek koupil, kdyby vedel ze tam prodavaj nejaky mix.
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 17:16
od airwaves
Ty motory jsou tak očesaný o materiál že se můžeme divit jak to vůbec jezdí. Prohlížel jsem v Brně na veletrhu tsi motor vw škoda v řezu, tam není nikde milimetr co by jsi odbrousil odlehčil. No a to jsou důsledky. Prostě se občas něco dostane na hranu a je malér. Ale hlavu vzhůru, budeš mít novej motor. Ta výměna není nic složitého, pár šroubů M5
dvě segerovky, závlačka a několik sponek na hadici a máš ho tam. S tím nemůže být problém. Skoro ti ho závidím.
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 18:01
od mmv
i já ... co bych dal za nový motor ... (ten správný)
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 18:57
od Skyline
t0x!n píše:Skyline: jen neprijde mi "nekvalitni" tantkovat prvni 3 mesice Shell ta "lepsi" 95ka, pak 3 mesice Agip, zase ta "premiovejsi" 95ka, kde jsem pocitoval vibrace z plyovyho pedalu, subjektivne jak jsem k nim prestal jezdit, tak OK, nyni sice Albert Brno ale maji certifikat SGS a vytocnost je tam takova, ze tam se nebojim, ze by bylo neco v benzinu, nikdy nikde jinde jsem netankoval...
ty jseš pomatenej, asi pod vlivem amerického myšlení, pokud vědomě tankuje někdo sračky, tak se nesmí divit, že něco zkurví.
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 20:37
od t0x!n
Jaky sracky? Co to porad meles? Shell, Agip a Albert kde je vytocnost jako svina. Tak mi prosimte sdel svoje inteligentni myslenky, kdyz vyvolavas flame...
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 20:41
od milda h
Skyline píše:t0x!n píše:Skyline: jen neprijde mi "nekvalitni" tantkovat prvni 3 mesice Shell ta "lepsi" 95ka, pak 3 mesice Agip, zase ta "premiovejsi" 95ka, kde jsem pocitoval vibrace z plyovyho pedalu, subjektivne jak jsem k nim prestal jezdit, tak OK, nyni sice Albert Brno ale maji certifikat SGS a vytocnost je tam takova, ze tam se nebojim, ze by bylo neco v benzinu, nikdy nikde jinde jsem netankoval...
ty jseš pomatenej, asi pod vlivem amerického myšlení, pokud vědomě tankuje někdo sračky, tak se nesmí divit, že něco zkurví.
Což není jeho případ, tak proč .....
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 12 pro 2014, 22:17
od Adrim5
Zdravím, no toto nezávidím, ale je to fakt o servisu a lidech, které tam pracují. Člověk, aby jim říkal co mají na autě udělat a jak. Je zvláštní, že je olej po výměně v servisu černý. Sviňáci to míchají, tak už jezdím ke kamaarádovi a vidím co tam leje, hlavně investuju i do proplachovacího oleje. A musím říct,že je to fakt znát. A benzin je i u prémiových značek hodně rozdílný. To je hned poznat na zvuku motoru a jak jde za plynem. Takže i OMV nebo SHELL mají fakt rozdílnou kvalitu. A prémiový benzín???
KOUKŇETE SEM A SAMI POSUĎTE:
http://svetmotoru.auto.cz/clanek/servis ... nzinu.html a máte hned odpověď...
Tak kde dnes tankovat? Globus, Albert? Tam nejezdim... znám pár lidí, které na to dojeli a na vždycky....
Mám vyzkoušený LUKOIL.
Je lepší mít v servisu známého, nebo se poptat známých, kde jsou spokojeni. Zažil jsem i to, že autorizovaný servis dával sračkové díly místo originálních. A jestli destičky dokážou vydržet s kotouči 30 tis km a jiné 90 tis km, tak je to fakt ve finále znát.... Viděl jsem i kotouč z druhovýroby, který prosvištěl přes podběh až do kufru!!! Moc krásně to opravdu nevypadalo.
Vrátit auto v záruce kvůli drobnostem asi jen tak neprojde. Ale pokud jde o motor a po namontování nového by se nic neměnilo, tak pak následuje návštěva soudního znalce a na základě jeho posudku si s tím dobrý právník poradí. Je nutné si hlavně zjistit, jestli servis udělal ty servisní úkony, které měl. Nebo zda jde o výrobní vadu, kterou by musí jenoznačně definovat. Doporučuji si zapatit DAS pojišťění cca 300-400kč/měsíčně, ty dokážou v těchto věcech hodně pomoct. Tam bych se co nejdříve informoval, co by se s tím případně dalo dělat dál. Je to, ale na dlouho, tak jako vše u nás v ČR.
Přeji hodně štěstí při vyřizování !!! Ale buďte v klidu...
Kamarádovi, kterému zhasl motor na dálnici u nového Opla, při 35 tis km!!! Výměna motoru a prč s autem...Šel k Hyundai do Sonaty, tak jako já a taky spokojenost, on má 270 tis km bez poruchy a já zatím 103tiskm!!!
Kamarád má novou Elantru 1,6l a je to super auto, které by neměnil ani on.
Vše je jen stroj a buď funkční nebo poruchový...
Mirek
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 13 pro 2014, 10:58
od only_one
Nebuďte paranoici.
Motor který se mění po 9000km byl zkrátka vadný kus, který je nutné vyměnit/opravit. Od toho ta záruka je a pět let je dost na jakýkoliv provoz aby se tohle vychytalo.
Barva oleje absolutně nemusí nic znamenat o jeho schopnostech mazat. Zvlášť u naftových aut novej olej hodně rozpouští usazeniny a je zase tmavej po pár kilometrech. U starého sprintera naleju čistej, ujedu 10km a je černej jako bota a přesto ten olej funguje takhle statisíce kilometrů. Naopak ani zcela čistej olej nemusí správně mazat a může být již vyčerpaný o své mazací aditiva.
Jakýkoliv rozbor věci s návazností na palivo bych ale řešil, až se ukáže, co bylo příčinnou závady. Na palivo bych si však nevsadil, že bylo příčinou
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 13 pro 2014, 11:23
od airwaves
3. válec je bez výkonu, přeloženo bez tlaku. Za to benzín nemůže.
Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km
Napsal: 13 pro 2014, 11:49
od t0x!n
Neni to jen 3., rikali mi, ze tlaky jsou nizsi na vsech ale ten 3. je uplne na minimu...