Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Z motoru se začal najednou ozývat při 2200-3000ot/min podivný zvuk. Zní to jako kdyby vibroval/rezonoval nějaký plech. Výkon motoru, ale vypadá bez změn a auto jede jako vždy. Od pátku 30.9. se začal ozývat "drnčící" zvuk od motoru při popsaných otáčkách. Auto má najeto necelý 10 000km. Když auto stojí a zkouším na neutrál jen otáčky motoru tak se to neděje, motor přede jako kotě. Jako kdyby to bylo až při zátěži a nebo je to v převodovce. Nejvíc je to slyšet když jede auto na dvojku a trochu na trojku. Připomíná to trochu uvolněný plech jako kdyby rezonoval. Co nejdříve chci auto hodit do autorizovaného servisu ať se na to raději podívají a rovnou si nechám asi vyměnit olej. To motoru určitě neublíží. Nevíte někdo odhadnout co by to mohlo být jen takto z popisu? Zvuk nahraný bohužel zatím nemám.
- i30 III kombi 1.4T-GDI Style, Premium / Stellar Blue od 2019
- i30 II hatchback 1.4i CVVT TRIKOLOR, komfort+, parking, Steel Gray II, 2013 - 2019
- Seat Córdoba, 1.4, r.2000
- Reklama
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Dneska auto proběhlo servisem a výsledek:
* Kryty motoru apod drží, vše utaženo. Převodovka OK.
* Diagnostika OK.
* Zvuk co je při zmíněných otáčkách slyšet, technik označil za následek trochu horšího benzínu. Máme ho v nádrži ještě na 450km.
Cena 0,-
Doporučením je dojet nádrž až do rezervy a pak natankovat u ověřené pumpy. Když jsem to slyšel tak asi na tom fakt něco bude. Než začal ten zvuk od motoru tak jsme předtím mimořádně tankovali 2x20 litrů u nějakých menších benzínek "u cesty".
Tak uvidíme...
* Kryty motoru apod drží, vše utaženo. Převodovka OK.
* Diagnostika OK.
* Zvuk co je při zmíněných otáčkách slyšet, technik označil za následek trochu horšího benzínu. Máme ho v nádrži ještě na 450km.
Cena 0,-
Doporučením je dojet nádrž až do rezervy a pak natankovat u ověřené pumpy. Když jsem to slyšel tak asi na tom fakt něco bude. Než začal ten zvuk od motoru tak jsme předtím mimořádně tankovali 2x20 litrů u nějakých menších benzínek "u cesty".
Tak uvidíme...
- i30 III kombi 1.4T-GDI Style, Premium / Stellar Blue od 2019
- i30 II hatchback 1.4i CVVT TRIKOLOR, komfort+, parking, Steel Gray II, 2013 - 2019
- Seat Córdoba, 1.4, r.2000
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
nikdy nekoncici pribeh.. ale tak chytnu se toho, proc ne: Prosim, jak se pozna overena benzinka a co znamena benzinka ''u cesty''? Kde je kvalitni benzin a kde ne?
Tohle az zodpovis a bude to pravdivy, tak ti bude nejeden motorista libat ruce
btw Drnceni se tu probiralo u prvni generace i30, zkus mrknout, jestli to nejak pomuze
Tohle az zodpovis a bude to pravdivy, tak ti bude nejeden motorista libat ruce
btw Drnceni se tu probiralo u prvni generace i30, zkus mrknout, jestli to nejak pomuze
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Poznat ověřenou benzinu a neověřenou opravdu zaručeně neumím . Asi natankuji tam kde tankujeme běžně už celé roky a bez problémů (PB Tank, Sušice).
Jinak ty dvě benzinky jejichž benzín máme v nádrži jsou:
* Kont CZ, ČS FORIANA, Holická 1750, Hradec Králové
* WAY24, Gabena s.r.o., Skandinávská 15a, Praha 5
Pokud je to fakt benzínem od těchto ČS to se teprve ukáže. Celý večer hledám jestli ty ČS nemají nějaký záznam u ČOI a našel jsem a je to docela čerstvé:
http://www.coi.cz/userdata/files/rozhod ... ana-hk.pdf, i když je to za naftu a já tam tankoval benzín.
Jinak ty dvě benzinky jejichž benzín máme v nádrži jsou:
* Kont CZ, ČS FORIANA, Holická 1750, Hradec Králové
* WAY24, Gabena s.r.o., Skandinávská 15a, Praha 5
Pokud je to fakt benzínem od těchto ČS to se teprve ukáže. Celý večer hledám jestli ty ČS nemají nějaký záznam u ČOI a našel jsem a je to docela čerstvé:
http://www.coi.cz/userdata/files/rozhod ... ana-hk.pdf, i když je to za naftu a já tam tankoval benzín.
- i30 III kombi 1.4T-GDI Style, Premium / Stellar Blue od 2019
- i30 II hatchback 1.4i CVVT TRIKOLOR, komfort+, parking, Steel Gray II, 2013 - 2019
- Seat Córdoba, 1.4, r.2000
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Po pročtení podobných problémů ve fórech pro starší generaci i30, jsem natankoval do skoro prázdné nádrže OMV MaxxMotion 100 u ČS Radlická 629/222, 158 00 Praha-Jinonice. Vzal jsem jen 13 litrů. Dojezd ukazoval po natankování 280km. Dneska jsme odjezdili cca 230km (město a okresky). Ukazatel dojezdu se zastavil na 85km. Ze začátku žádný rozdíl, zvuk byl pořád stejný, ale v poslední čtvrtině cesty se zvuk motoru v uvedených otáčkách změnil a teď je to drnčení hodně neznatelné a navíc je teď jen okolo 1900-2100 ot/min. Manželka ho už vůbec neregistruje, jen pokud ji upozorním a hodně se zaposlouchá.
- i30 III kombi 1.4T-GDI Style, Premium / Stellar Blue od 2019
- i30 II hatchback 1.4i CVVT TRIKOLOR, komfort+, parking, Steel Gray II, 2013 - 2019
- Seat Córdoba, 1.4, r.2000
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
DVDpro z toho si nič nerob.Nájde sa tu kopu ĺudí čo ti budú tvrdiť,že je to len tvoja milná predstava ,alebo túžba. No ver tomu čo cítiš.Ja jazdím dlhodobo na AGIP 98 a naprostá spokojnosť.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
hyundai za tie ich bajky o lepsom benzine by uz dakto mal nakopat do zadku, ja musim tankovat 98cku, podotykam tankujem v rakusku a stale ten benzin nie je este kvalitny a motor mi veselo chrasti aj tak
drncanie motora pri 2300 otackach je to v starej generacii pod podobnou temou. jednal som s dvoma servismi, pravnikmi, slov.obchod.inspekciou - priserny pristup, klamanie a rozpravky a nic neurobia, proste katastrofa. pochopil som ze nizsia cena a pozlatko vzhadu ktora je ich marketingom, si zakonite vyberie svoju dan...
skus viacoktanovy benzin
drncanie motora pri 2300 otackach je to v starej generacii pod podobnou temou. jednal som s dvoma servismi, pravnikmi, slov.obchod.inspekciou - priserny pristup, klamanie a rozpravky a nic neurobia, proste katastrofa. pochopil som ze nizsia cena a pozlatko vzhadu ktora je ich marketingom, si zakonite vyberie svoju dan...
skus viacoktanovy benzin
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
ten viacoktanovy benzin zacne fungovat az po 50 - 250 km. potom ked natankujes znova tak funguje hned ale je to stale v pozadi pocut. tankoval som aj 99 oktanovy evo slovnaft a este som trocha zapocul aj tak
akonahle natankujes 95 bude ti to chrastit znova hned
akonahle natankujes 95 bude ti to chrastit znova hned
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Děkuji za informace. O nějakých 1200 kilometrů dále nám auto drnčí zas a znova... Aktuálně jezdíme na OMV Maxxmotion 95. Já už si tak nějak zvykl, že to k tomuhle autu prostě patří /hlavně po pročtení podobného tématu u předchozí generace/. Zajímavé je, že pokaždé /3x pozorováno/ když natankujeme plnou a vyrážíme od benzínky tak ať šlapu na plyn jak chci motor přede jako nový . A takto je v pohodě, bez blbého zvuku až do prvního zhasnutí a znovu nastartování. Trochu naštve, že auto je jinak perfektní a jezdí skvěle, ale ten zvuk je bohužel nepříjemný bonus navíc.
- i30 III kombi 1.4T-GDI Style, Premium / Stellar Blue od 2019
- i30 II hatchback 1.4i CVVT TRIKOLOR, komfort+, parking, Steel Gray II, 2013 - 2019
- Seat Córdoba, 1.4, r.2000
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
95 ti nepomoze vobec, musis furt minimalne 98 a viac tankovat. ja mam aspon trocha psychickeho kludu pri 98 cke, ale chcelo by to aspon 100vku. alebo rovno raketove palivo. kua ani do ferrari sa nedava taky benzin jak do hyundaja
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
vibrace v plynovem pedalu a okoli v 2500-3000ot.
Cau, uz mi to nedalo a asi po mesici co to pozoruju a zkoumam, to musim sepsat. Davam to sem, protoze to jde od motoru.
Behem jizdy nejvic pri 2ce a 3ce u te je to asi nejsilnejsi, jakmile plynule zvysuju rychlost a lezou otacky nahoru, tak kdyz vylezou do 2500 zacnou v plynovym padalu neprijemny vibrace (prirovnal bych to k noze polozene na nadobe a v ni pustenej mixer). Dal jsou citit silny vibrace na stredovym panelu vedle plynu kdyz na nej prilozim nohu, to by mi bylo jedno, ale na tom pedalu je to opravdu neprijemny.
Takze od 2500-3000 ot. vibrace v pedalu, jakmile dosahnu 3000 je klid a dokonce se ztisi i motor coz je nelogicky, cim vic ho tocim tim vic by mel delat hluk, u me ne, pozoruju to poslednich tak 600-700km, nyni mam nalitano 1500km od koupe. u 4, 5, 6ky ty vibrace jsou taky citit, ale uz nejsou tak silny, rekl bych aspon o 1/2 mensi.
Osobne me to dost sere, protoze uz instinktivne diky tomu radim v nizsich ot. a kolikrat je to i citit na autu, ze se mu nechce, ze radim moc brzo, ale opravdu, tak vodpornej pocit na noze to je hnus. Dela to taky nekomu?
Od koupe jsem uz resil vsechny mozny voloviny, ale tohle zaclo, tak mesic po koupi a uz me to kazdej den co sednu do auta vytaci pomalu k silenstvi. Porad neni cas objednat se do servisu, tak me aspon zajima jestli jsem sam nebo jak to je... Nevim jestli to muze mit co docineni i s prevodovkou, ale od zacatku tzn. rekl bych, tak 3ti den po koupi jsem si vsiml, ze uz nejde, tak lehce radit jak kdyz jsem si vezl prvni den auto domu. Postupem casu, se to taky jen zhorsuje a kolikrat citim treba pri zarazeni 2ky nekolikanasobny "kroupnuti" v salt pace, x krat mi rano ale i treba behem dne nejde zaradit 1ka, musim treba 3x vyslapnout spojku nez mi tam jde dat, tak fakt nevim. Nebyt tech vibraci, tak uz prekousnu snad i to razeni, ale nechci to videt po par letech...
Behem jizdy nejvic pri 2ce a 3ce u te je to asi nejsilnejsi, jakmile plynule zvysuju rychlost a lezou otacky nahoru, tak kdyz vylezou do 2500 zacnou v plynovym padalu neprijemny vibrace (prirovnal bych to k noze polozene na nadobe a v ni pustenej mixer). Dal jsou citit silny vibrace na stredovym panelu vedle plynu kdyz na nej prilozim nohu, to by mi bylo jedno, ale na tom pedalu je to opravdu neprijemny.
Takze od 2500-3000 ot. vibrace v pedalu, jakmile dosahnu 3000 je klid a dokonce se ztisi i motor coz je nelogicky, cim vic ho tocim tim vic by mel delat hluk, u me ne, pozoruju to poslednich tak 600-700km, nyni mam nalitano 1500km od koupe. u 4, 5, 6ky ty vibrace jsou taky citit, ale uz nejsou tak silny, rekl bych aspon o 1/2 mensi.
Osobne me to dost sere, protoze uz instinktivne diky tomu radim v nizsich ot. a kolikrat je to i citit na autu, ze se mu nechce, ze radim moc brzo, ale opravdu, tak vodpornej pocit na noze to je hnus. Dela to taky nekomu?
Od koupe jsem uz resil vsechny mozny voloviny, ale tohle zaclo, tak mesic po koupi a uz me to kazdej den co sednu do auta vytaci pomalu k silenstvi. Porad neni cas objednat se do servisu, tak me aspon zajima jestli jsem sam nebo jak to je... Nevim jestli to muze mit co docineni i s prevodovkou, ale od zacatku tzn. rekl bych, tak 3ti den po koupi jsem si vsiml, ze uz nejde, tak lehce radit jak kdyz jsem si vezl prvni den auto domu. Postupem casu, se to taky jen zhorsuje a kolikrat citim treba pri zarazeni 2ky nekolikanasobny "kroupnuti" v salt pace, x krat mi rano ale i treba behem dne nejde zaradit 1ka, musim treba 3x vyslapnout spojku nez mi tam jde dat, tak fakt nevim. Nebyt tech vibraci, tak uz prekousnu snad i to razeni, ale nechci to videt po par letech...
Re: vibrace v plynovem pedalu a okoli v 2500-3000ot.
Už dávno jsi měl jet na reklamaci! Nemá cenu něco "překousnout" u nového auta,špatné řazení je dost velký problém, a vibrace jsou zřejmě jen zástupný problém .....po dobu opravy máš nárok na náhradní vozidlo
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
t0x!n: Kdybys pohledal nebo aspon nakoukl do sekce Motor a prevodovka, tak bys odpoved znal. Resilo se to mnohokrat.
Prispevek presunut
Prispevek presunut
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Haer: projel jsem cely forum, nejsem nejaka trubka co zaklada topic aniz by se podival, ale zrovna tady neni stejnej problem jak mel autor tematu, nemluve o benzinu, ja tankuju od zacatku v podstate jen na jedne benzince a zaclo to delat z niceho nic a dela to porad. U me proste "drnci" plynovej pedal a jen v presnym rozmezi 2500-3000 ot.
Re: Drnčení od motoru při 2200-3000ot/min
Pokud jsi hledal, vyborne. Urcite jsi nasel i tohle:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... ce#p407221
a tohle
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... ce#p390140
takze ano, dela to i jinym.
Beru, ze svuj problem chapes jako neco jineho, nez se resi tady. Presto si myslim, ze je dobre mit obdobne projevy sloucene v jednom tematu, nez roztahane v mnoha kategoriich.
Mimochodem u me bych to videl spise na projev netesnesnosti nekde na vyfukovem potrubi. Ale tezko rict, kazdy to vnima jinak... Nicmene citlivost na benzin taky nevylucuji.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... ce#p407221
a tohle
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... ce#p390140
takze ano, dela to i jinym.
Beru, ze svuj problem chapes jako neco jineho, nez se resi tady. Presto si myslim, ze je dobre mit obdobne projevy sloucene v jednom tematu, nez roztahane v mnoha kategoriich.
Mimochodem u me bych to videl spise na projev netesnesnosti nekde na vyfukovem potrubi. Ale tezko rict, kazdy to vnima jinak... Nicmene citlivost na benzin taky nevylucuji.
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano