Hyundai i30 N
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30 N
OK, dejme tomu. Stejně ale grafu od motorpower věřím víc. Zlom výkonu na maximu, který je u Pražáků už v 5850 Nm, zatímco u motorpower přesně odpovídá výrobci, tj. 6 100 ot./min. Motorpower zkrátka odvedl lepší práci, jinak rozdíl maxim mezi oběma měřeními je 5 kW, tj. sotva 3%, krouťák je dokonce totožný. U motorpower nástup výkonu, jeho průběh i pokles lépe odpovídá výrobním údajům, jen je posunut k vyšším hodnotám. Ten opticky výšší nárůst u motorpower po 5 500 ot. tam je i kvůli použitým jednotkám, motorpower má koně, zatímco Pražáci kW.
Edit: asi se tu neshodneme, tak raději zpět k i30 N
Deegr: moc rád bych viděl graf Tvého Nka, půjdeš na měření ?
Edit: asi se tu neshodneme, tak raději zpět k i30 N
Deegr: moc rád bych viděl graf Tvého Nka, půjdeš na měření ?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
Re: Hyundai i30 N
Zdravím,
dočkal jsem se!!! Dnes telefon z Butovic, že Nko dorazilo, zítra v 15:00 tam mám být Já ani neusnu....
Objednal jsem 5.3. s tím, že by mělo být koncem května - začátkem června a tento termín splnili
Od objednání k zítřejšímu vyzvednutí to je tedy 86 dní čekání.
Zítra chci propálit 1-2 nádrže Záleží jak budu fresh, mám ještě nějaké lítaní ten den.
EDIT:
Mám ještě verzi bez DPF, ale začnou dělat Nka s DPF kvůli emisím (asi až koncem roku) a budou logicky opět dražší. Aktuálně stojí s metlou bez mála 800k a sleva už prý není možná. Jsem rád, že ho mám ještě za "levno".
dočkal jsem se!!! Dnes telefon z Butovic, že Nko dorazilo, zítra v 15:00 tam mám být Já ani neusnu....
Objednal jsem 5.3. s tím, že by mělo být koncem května - začátkem června a tento termín splnili
Od objednání k zítřejšímu vyzvednutí to je tedy 86 dní čekání.
Zítra chci propálit 1-2 nádrže Záleží jak budu fresh, mám ještě nějaké lítaní ten den.
EDIT:
Mám ještě verzi bez DPF, ale začnou dělat Nka s DPF kvůli emisím (asi až koncem roku) a budou logicky opět dražší. Aktuálně stojí s metlou bez mála 800k a sleva už prý není možná. Jsem rád, že ho mám ještě za "levno".
Re: Hyundai i30 N
, užij si první jízdu v pohodě!
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Hyundai i30 N
Reprák: No paráda, tak snad sem budeš také přispívat a jsem hlavně zvědav na tvé postřehy. Hlavně užívej s rozumem a dočkáš se úsměvů od ucha k uchu.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Deegr, jak jsi na tom se spotřebou v porovnání s Gtčkem?už máš nějaký ten kilometr najetý abys měl odpovídající srovnání
I 30 Fastback N performance, manual, darknight grey pearl 2021
Re: Hyundai i30 N
Zdravím pánové, já jsi jedu pro své N v pátek. Čekal jsem od 15.3 , pokud by měl někdo o Nko ve verzi Performance zájem, na jedno úplně nové ihned k odběru bych měl typ. Více do zpráv.
Re: Hyundai i30 N
Odpovídající srovnání nebude asi nikdy. GT nebylo ani zdaleka tak zábavné, nijak tě neponoukalo jet rychle. Vlastně to ani nebyla taková zábava, ze zatáček jsi na to nemohl dupnout, protože to auto jelo buď rovně, pokud jsi si vypnul ASR, nebo naopak ubralo hned výkon a to dost razantně. U GT jsem měl průměr po 40 000 km nějakých 7.7. Jezdil jsem s tím celkem běžně, výkon spíše využíval na předjíždění.
Nko je pravý opak. Naopak jen kvůli tomu zvuku na to šlapeš, hlavně ve městě ti to nedá Výjezdy z pomalých zatáček také neomrzí, spíše naopak. Možná je to i tím, že na tebe působí síly, které jsi ani v tom GT nemohl prostě nikdy zažít. I když Nko není v přímce oproti upravenému Ceedu GT skoro o nic rychlejší, tak vše ostatní je doslova generačně jinde. Mám s Nkem najeto 7000 km a i když po prvních 2000 km jsem měl spotřebu pod 7 litry, tak nyní po zajetí se vyhoupla přes 9 litrů.
Ale když jedu normálně, tak spotřeba je opravdu skoro stejná, jak u GTčka, Bavíme se tak o dvou, třech desetinkách navíc. Je to i tím, že Nko má delší převody, než GTčko, tím trošku maže vyšší hmotnost i větší motor. Jenže problém je v tom, že GTčko tě nijak neponoukalo, ale s Nkem tak prostě jezdit nejde, ne dlouhodobě. S tím je se potřeba smířit. Není opravdu problém jezdit s Nkem kolem šesti litrů, problém je v tom, že s tím autem tak jezdit prostě nechceš, ale pokud máš silnou vůli.....zjistil jsem, že já ne Nejhorší na tom je, že mi to vůbec nevadí
Jedině, kdy to auto žere výrazně více, je když má Nko studený motor.
Nko je pravý opak. Naopak jen kvůli tomu zvuku na to šlapeš, hlavně ve městě ti to nedá Výjezdy z pomalých zatáček také neomrzí, spíše naopak. Možná je to i tím, že na tebe působí síly, které jsi ani v tom GT nemohl prostě nikdy zažít. I když Nko není v přímce oproti upravenému Ceedu GT skoro o nic rychlejší, tak vše ostatní je doslova generačně jinde. Mám s Nkem najeto 7000 km a i když po prvních 2000 km jsem měl spotřebu pod 7 litry, tak nyní po zajetí se vyhoupla přes 9 litrů.
Ale když jedu normálně, tak spotřeba je opravdu skoro stejná, jak u GTčka, Bavíme se tak o dvou, třech desetinkách navíc. Je to i tím, že Nko má delší převody, než GTčko, tím trošku maže vyšší hmotnost i větší motor. Jenže problém je v tom, že GTčko tě nijak neponoukalo, ale s Nkem tak prostě jezdit nejde, ne dlouhodobě. S tím je se potřeba smířit. Není opravdu problém jezdit s Nkem kolem šesti litrů, problém je v tom, že s tím autem tak jezdit prostě nechceš, ale pokud máš silnou vůli.....zjistil jsem, že já ne Nejhorší na tom je, že mi to vůbec nevadí
Jedině, kdy to auto žere výrazně více, je když má Nko studený motor.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20271
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N
Reprak: Nezapomeň se pochlubit
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N
Tohle už tu bylo? https://autobible.euro.cz/hyundai-i30n- ... ni-dobrou/
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- motorpower
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 09 bře 2018, 23:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Celkem vše pravda, mám stejné dojmy, až na to, že mě vyšel G VII Performance o 200tis. levněji než N30i a to asi rozhodlo. A bez známostí, díky odkupům a podnikatelské slevě. H nic takového není schopen poskytnout, ani se známostmi.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Re: Hyundai i30 N
Nemám slov... mistrovské dílo!
Jsem z toho unešenej, takovým způsobem, že jsem za prvních 24 hodin vlastnění nalítal cca 650km po okreskách, městech a vesnicích...snad 14 hodin za volantem. Uf, já skoro ani nespal, většinu času prostě v autě s nadšením pětiletého kluka co dostane pořádnou hračku
Aktuálně 900km, dneska padne 1000+ km...
Ještě zajíždím, max jsem měl asi 2x 5 tis. otáček při delším předjíždění. Jinak do 3 tis.
Spotřeba zatím 8,41 litru na 100km.
N režim jsem zkusil párkrát, jestli jsem v něm strávil 10-20 minut, zvuk fantastickej, práskání brutální
Nakonec jsem si udělal N custom tak, že mám vše na NORMÁLNÍ a jen vejfuk na SPORT+ ať to má aspoň nějaký zvuk, když už se snažím jezdit normálně
Jsem z toho unešenej, takovým způsobem, že jsem za prvních 24 hodin vlastnění nalítal cca 650km po okreskách, městech a vesnicích...snad 14 hodin za volantem. Uf, já skoro ani nespal, většinu času prostě v autě s nadšením pětiletého kluka co dostane pořádnou hračku
Aktuálně 900km, dneska padne 1000+ km...
Ještě zajíždím, max jsem měl asi 2x 5 tis. otáček při delším předjíždění. Jinak do 3 tis.
Spotřeba zatím 8,41 litru na 100km.
N režim jsem zkusil párkrát, jestli jsem v něm strávil 10-20 minut, zvuk fantastickej, práskání brutální
Nakonec jsem si udělal N custom tak, že mám vše na NORMÁLNÍ a jen vejfuk na SPORT+ ať to má aspoň nějaký zvuk, když už se snažím jezdit normálně
- Přílohy
-
- rsz_34063814_10211874440516235_865995475663192064_n.jpg (121.14 KiB) Zobrazeno 2320 x
- motorpower
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 09 bře 2018, 23:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30 N
Tak gratuluji . Zvuk je opravdu krásný, hlavně zvenku, zevnitř je trochu falešný, na Géčku jsem to úplně vypnul, na H by to mělo jít také.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Úprava výkonu vašeho vozu
http://www.motorpower.cz
Re: Hyundai i30 N
Reprak: Gratuluji a plně chápu tvé nadšení a vůbec, ale vůůůbec se ti nedivím, že se ti z auta nechce ven. Bezpochyby ti bude Nko dělat jen radost
Já mám Custom nastaven následovně.
Motor: Sport+ - má nejrychlejší odezvu na sešlápnutí plynu a to prostě chceš
Meziplyn: Sport - zlatá střední cesta, není tak agresivní, jako sport+ a trefuje otáčky zcela ideálně
e-LSD: Sport - V režimu normal není tak prediktivní, nezvyšuje svoji svornost předčasně, jako ve sportu a i samotná svornost je nižší, což je na výjezdech dost znát. Ve sportu ti tu zatáčku ještě více utáhne a ty díky tomu dříve šlapeš na plyn.
Výfuk: Sport+ - Ten zvuk mezi hothatch je prostě nejlepší, režim sport+ je snad povinnost Lepší zvuk má snad jen audi RS3, ale to je už pětivál.
Odpružení: Sport - asi o 20% tužší, oproti normalu, ale žádný hardcore v podobě sport+, ten je snad o 100% tužší
Řízení: Sport - ve sport+ mi přijde už zbytečné tuhé
ESC: Sport - v normalu není ta stabilizace až tak benevolentní a zasahuje celkem brzy, když si chceš s autem užít zábavu. Režim sport dovoluje i krásné sklouznutí zádě bez zásahu stabilizace, ale pořád nad tebou bdí, kdyby se něco pokazilo.
Rozhodně se těším na další tvé postřehy, snad se pak i více rozepíšeš, až budeš mít více najeto. Dokonce i po půl roce se budeš na každou jízdu stále těšit a před delší jízdou nebudeš moci pomalu ani dospat. Nko je prostě droga
Já mám Custom nastaven následovně.
Motor: Sport+ - má nejrychlejší odezvu na sešlápnutí plynu a to prostě chceš
Meziplyn: Sport - zlatá střední cesta, není tak agresivní, jako sport+ a trefuje otáčky zcela ideálně
e-LSD: Sport - V režimu normal není tak prediktivní, nezvyšuje svoji svornost předčasně, jako ve sportu a i samotná svornost je nižší, což je na výjezdech dost znát. Ve sportu ti tu zatáčku ještě více utáhne a ty díky tomu dříve šlapeš na plyn.
Výfuk: Sport+ - Ten zvuk mezi hothatch je prostě nejlepší, režim sport+ je snad povinnost Lepší zvuk má snad jen audi RS3, ale to je už pětivál.
Odpružení: Sport - asi o 20% tužší, oproti normalu, ale žádný hardcore v podobě sport+, ten je snad o 100% tužší
Řízení: Sport - ve sport+ mi přijde už zbytečné tuhé
ESC: Sport - v normalu není ta stabilizace až tak benevolentní a zasahuje celkem brzy, když si chceš s autem užít zábavu. Režim sport dovoluje i krásné sklouznutí zádě bez zásahu stabilizace, ale pořád nad tebou bdí, kdyby se něco pokazilo.
Rozhodně se těším na další tvé postřehy, snad se pak i více rozepíšeš, až budeš mít více najeto. Dokonce i po půl roce se budeš na každou jízdu stále těšit a před delší jízdou nebudeš moci pomalu ani dospat. Nko je prostě droga
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N
Chlapi, bude ten graf z brzdy ?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Hyundai i30 N
Tak jsem těsně pod 2000 km... je pravdou, že jsem za posledních necelých 5 dní, co to Nko mám, trávil víc času v autě než doma či prací
Na dálnici mám sotva 200 km, zbytek jsou okresky, města, vesnice.
Včera jsem tomu konečně solidně šlápnul... 10km, ostré okresky, skoro žádné rovinky, N Custom s podvozkem na Sport (zbytek na max) a jako tvl... spotřeba hravě vylezla na 30 litrů. Skoro v každé zatáčce jsem jel i lehce za hranou, auto lítalo bokem, ale tak příjemně, že jsem ho chtěl trhat pořád Úsměv od ucha k uchu, orosený čelo od potu poháněného adrenalinem a v hlavě pořád myšlenky "tyvole, tady bych mohl ještě přidat, tady je taky trochu rezerva, pojď mi pěkně bokem...", to auto je úžasně čitelný a neskutečně hravý, přetížení pořád lítalo k 1,25g, víc a víc jsem rval zatáčky pod plným plynem a říkám si co to kurva je za magii ten samosvor!! Teplota oleje kolem 110°C, tak jsem zvolnil, ať to v klidu ochladím.... najednou slečna vedle mě "mě je blbě a málem jsem se pos*ala... já se chtěla projet někam na výlet a néé tohle!!!!" Aneb špetka vzájemného nepochopení
Začal jsem lejt Natural 95 + VIF Super Benzin Aditiv, skokově klesla spotřeba, předtím jsem to živil Vervou 100. Trasa 230km dlouhá - předtím jsem to měl za 8,6 litru/100km na Vervu 100, pak po dotankování druhý den znovu to same za 7,6 litru/100km. Obě cesty s rozdílem jednotek minut stejný dojezdový čas, na klid, většinu s tempomatem. Rozdíl v nájezdu byl cca 350km, mohlo to částečně ovlivnit i vyšší zajetí motoru.
Aktuálně mám průměr 8,8 litru na 100km za 1773 km (poslední tankování). Já holt nebudu mít nějak mega spotřeby, jak jezdím dálky, i když to předtím fakt honím, tak nějakou 200km dálkou kde je provoz a prostě nelze jet na N custom a porvat to, ta průměrná spotřeba na nádrž zase padne dolů...
Na dálnici mám sotva 200 km, zbytek jsou okresky, města, vesnice.
Včera jsem tomu konečně solidně šlápnul... 10km, ostré okresky, skoro žádné rovinky, N Custom s podvozkem na Sport (zbytek na max) a jako tvl... spotřeba hravě vylezla na 30 litrů. Skoro v každé zatáčce jsem jel i lehce za hranou, auto lítalo bokem, ale tak příjemně, že jsem ho chtěl trhat pořád Úsměv od ucha k uchu, orosený čelo od potu poháněného adrenalinem a v hlavě pořád myšlenky "tyvole, tady bych mohl ještě přidat, tady je taky trochu rezerva, pojď mi pěkně bokem...", to auto je úžasně čitelný a neskutečně hravý, přetížení pořád lítalo k 1,25g, víc a víc jsem rval zatáčky pod plným plynem a říkám si co to kurva je za magii ten samosvor!! Teplota oleje kolem 110°C, tak jsem zvolnil, ať to v klidu ochladím.... najednou slečna vedle mě "mě je blbě a málem jsem se pos*ala... já se chtěla projet někam na výlet a néé tohle!!!!" Aneb špetka vzájemného nepochopení
Začal jsem lejt Natural 95 + VIF Super Benzin Aditiv, skokově klesla spotřeba, předtím jsem to živil Vervou 100. Trasa 230km dlouhá - předtím jsem to měl za 8,6 litru/100km na Vervu 100, pak po dotankování druhý den znovu to same za 7,6 litru/100km. Obě cesty s rozdílem jednotek minut stejný dojezdový čas, na klid, většinu s tempomatem. Rozdíl v nájezdu byl cca 350km, mohlo to částečně ovlivnit i vyšší zajetí motoru.
Aktuálně mám průměr 8,8 litru na 100km za 1773 km (poslední tankování). Já holt nebudu mít nějak mega spotřeby, jak jezdím dálky, i když to předtím fakt honím, tak nějakou 200km dálkou kde je provoz a prostě nelze jet na N custom a porvat to, ta průměrná spotřeba na nádrž zase padne dolů...