Stránka 1 z 1

Stěrače jdou jen když se jim chce :-(

Napsal: 25 říj 2006, 07:28
od Jirka_P
Zdravím všechny majitele Hyuu, nedávno jsem se stal taky jedním z vás. Koupil jsem si Accenta z roku 97, najeto má 39 tisíc km. Za to dam ruku do ohně, znám toho chlapíka, co to měl, jezdil fakt málo, skoro pořád to bylo v garáži, takže pohoda :-)
ALE!! Hlavní důvod, proč sem píšu, je ten, že stěrače opravdu fungují jen když se jim chce. Ráno, když jedu do práce, mohl bych urvat páčku, ale stěrače se ani nehnou. A to nemrzne! Přimrzlý nejsou, ostřikovače jdou, v relátku pod palubovkou to cvakne a nic. Ovšem odpoledne přijdu k autu a to už vše funguje bez sebemenšího zaváhání. Fakt, ráno prostě nejdou, odpoledne jo. Včera jsem rozhodil půl palubovky, abych kouk, jestli tam někde nevisí uvolněnej konektor, to samý s pojistkovou skříňkou, i pod kapotou u motorku. A NIC!!! Fakt nevim, co s tim. Za každou radu nebo názor předem děkuju!
JP

Napsal: 26 říj 2006, 19:34
od reginald
Hoj, a zkoušel si když si kontroloval ty konektory je i rozebrat a prostříkat Kontaktolem? Mě to pomohlo když mi dost podobně šel/nešel zadní stěrač a ostřikovač. Od tý doby je pokoj.

Napsal: 26 říj 2006, 19:41
od vipe
No jo zaoxidovanej kontakt je pěkná sv.ně. :lol:

Napsal: 26 říj 2006, 19:44
od reginald
Tojo taková neviditelná.

Napsal: 27 říj 2006, 06:59
od Jirka_P
Teda to je na mrtvici.. nechal jsem si to prohlídnout v /-/ servisu v Plzni v Černicích, kde mi řekli, že motůrek je nějakej hlučnej a když začne klepat, že už bude na odpis. Pak promazali stěrače a sdělili mi, že za vlhka a zimy motůrek asi chodit nebude. Na podzim a v zimě je ale "nepodstatná" závada, že? Takže jsem jim tam za tuhle úžesnou informaci nechal 430 Káčé a jel jsem domů. Dneska ráno jsem o5 zapnul stěrače a ... NIC.
Nevíte někdo o motůrku na stěrače pro Accenta ´97 ?? Nový stojí dle informací servisu 5000, což se mi dávat nechce, ale když nebude zbytí.. A nebo něco z vrakárny, dá se tomu věřit?? Dík, JP

Napsal: 27 říj 2006, 07:52
od ryba
motorek (pokud je to zpusobeny jim) rozhodne nemusi byt takova palka, urcite se tam hodi motorek z jinych aut. Muzou byt v haji uhliky (nepravdepodobne k najezdu), nebo loziska (koroze, vic to stalo, nez jezdilo). Ja bych ty plasty pod sklem rozebral a protahl vazelinou vsechny klouby a nahony mechanismu steracu. Pokud to nepomuze, vytahnout motorek a projet kontakty a loziska. Ale nejdriv se mrkni pod volant k ty pacce steracu. A merit mulitmetrem. Nebo aspon zarovkou.

Napsal: 29 říj 2006, 20:27
od Jirka_P
Tak už to snad nějak maká, ale nerad bych to zakřik. Díky všem za rady a názory!
JP

Napsal: 29 říj 2006, 20:59
od zz
Něco podobného jsem zažil se zadním stěračem na Santíkovi. Taky se mu občas chtělo a občas ne. Tak jsem použil osvědčený způsob a osičku stěrače jsem prostříkl WéDéčkem. A bylo to. Už se ani nepohl! :lol: To se mi ještě nikdy nestalo, aby WD zklamalo. Nezbylo, než osu demontovat a s použitím menšího násilí to rozebrat, důkladně vyčistit, namazat a složit. Od té doby to běhalo, jak hodinky. Takže, jak už bylo řečeno výše,vzhledem k počtu kilometrů bych doporučoval motorek nechat až jako poslední a začít od toho, co se může kousnout i v garáži (hliníkové pouzdro a ocelová osa). Pokud se do toho dáš, tak velice opatrně, protože starší a prosolený hliník je křehký jako prase. :!:

Napsal: 29 říj 2006, 21:11
od Pajk
Tak nějak by to bylo.U Fáčka jsem zažil to samé.Zadní stěrač nechodil,takže jsem ho rozdělal,nebo spíš tu převodovku.Díky tomu,že to je z hliníku,nebo čeho,tak to bylo zoxidovaný.

Vrzani

Napsal: 30 říj 2006, 22:29
od Pecuch
To ja mam zase jinej problem, sterace me jdou, ale zase me vrzaji na skle, hlavne ten pred ridicem. Da se to nejak nastavit nebo neco s tim, je to hruza, vzdycky se leknu. Sterace mam uz asi treti, takze tim to nebude.

Napsal: 31 říj 2006, 15:05
od MartasZ
To mě taky zajímá

Napsal: 31 říj 2006, 19:40
od Pajk
Nevím,jestli jsi měnil pouze gumičky,nebo celá ramínka.Pokud jen gumky,tak zkus jestli nejdou ramínka do zkrutu/vrtule.... 8) 8) 8)