Stránka 1 z 1
je tu někdo, kdo má problémy?
Napsal: 31 říj 2005, 08:29
od tomas
Zdravím,
existuje někdo na tomto fóru, kdo má s Getzem 1,3 problémy? Mám najeto 40000km po 2 letech. Každou chvíli něco vrže - boční plasty kufru, palubovka, 3x v servisu kvůli brzdám, špatný lak - stačí projet jednou myčkou a lak je jak po 5 letech, před výměnou plechových disků auto plavalo jak vznášedlo. Jsou to samé takové drobnosti, které mě občas přivádějí k šílenství. Jinak motoricky v pohodě, až na spotřebu, ta je spíše vyšší než průměrná
)
Napsal: 31 říj 2005, 09:32
od Adam
Zdarec, pár se jich tady najde co si těžují na různé
vrzání, ja mám zatím štěstí
, mám ho od podzimu 2004 a najeto 17000km. Plná spokojenost a spotřeba kolem 6litrů. V myčce jsem byl jednou jinak myju ručně, zatím lak nemůžu posoudit, každopádně ůplně nej není a jde vidět takové ty jemné kroužky po mytí.
Napsal: 31 říj 2005, 12:47
od Juraj
...spotreba je fakt vyššia ako Korejčania oficialne uvádzajú,ak ju chceš dodržať , treba sakra jemne jazdiť. Ja som mal problém s vrzganím tlmičov, resp. ich gumených púzdier, a vrzga mi tiež niejaký predný stabilizátor.
Čo sa týka, vrzgania plastov v kufri, skús ich odobrať a premazať hranu WD40, resp. neviem či máš podlepenú zadnú ŠPZ, lebo tá je na plechu a často rezonuje.
Inak ja svoje auta umývam zásadne ručne. Kefy nikdy
Auto potom vyzerá o 10rokov staršie a je bez lesku
To nieje vada laku ale opotrebovanie kief v autoumyvárkach
hmmm :o(
Napsal: 31 říj 2005, 15:27
od ROOOM
Odpovim na tvou otazku ... nekdo EXISTUJE ...ja
bocni plasty v kufru jsem take pozoroval ... WD40 to poresilo ... ono kdyz stahnes tu tesnici gumu tak vidis jak se opiraji palsty s kovovu sponou o kastli ... tak tam sem to striknul a je klid ....
Co se mi nedari poresit je stradovy sloupek u ridice.... s uchytem pasu ..... kdyz je zima tak povrzava
Kola .... nekomentuji
Lak ... rucni myti
Spotrebu ... neresim
Napsal: 03 lis 2005, 09:20
od Tomas
Díky za radu s tím mazáním. Stáhnul jsem tu gumu a prostříknul, už je to O.K. Autopalace Butovice už mi to jednou opravovali, aspoň jsem viděl jak-strčili mezi plast a karoserii kus gumy a tím to "vyřeili". Teď ještě dobrou radu na tu drnčící středovou část palubovky.
Napsal: 23 pro 2005, 15:06
od Návštěvník
Tomas píše:Díky za radu s tím mazáním. Stáhnul jsem tu gumu a prostříknul, už je to O.K. Autopalace Butovice už mi to jednou opravovali, aspoň jsem viděl jak-strčili mezi plast a karoserii kus gumy a tím to "vyřeili". Teď ještě dobrou radu na tu drnčící středovou část palubovky.
Mně hrkalo rádio taky. Dostal jsem ho v ceně vozu a podle toho bylo asi namontované. Po dvou letech jsem to nevydržel a podíval se na to. Rádio bylo jen zasunuté do rámečku a vzadu volně. Přitom je tam připravený v karoserii jakýsi držák. Na zadní středový šroub rádia jsem dal kousek gumové hadičky a vložil zpátky. Od té doby je pokoj. Ke středu přístrojovky jsem se dostal vyklopenou schránkou u spolujezdce (nevím jak je to u vozu s airbagem).
Mimochodem mám Getze 1.1 a spotřebu stále sleduju. Po 22 tis.km je průměr 6,3. Nijak ho nehoním, cesty jsou tak půl na půl delší/město. A to myslím jde.
Napsal: 02 led 2006, 20:13
od Janjan
Ahoj. První věc, co mě nemile překvapila, je hlučnost kolem 2500ot/min. Bohužel se v těchto otáčkách pohybuji dost často. Druhá, zadní stěrač. Nejdřív musím zapnout stírání a pak ostřikovač. Co tomu asi říká ta gumička?
Napsal: 02 led 2006, 20:25
od solva
jaja7 píše:Ahoj. První věc, co mě nemile překvapila, je hlučnost kolem 2500ot/min. Bohužel se v těchto otáčkách pohybuji dost často. Druhá, zadní stěrač. Nejdřív musím zapnout stírání a pak ostřikovač. Co tomu asi říká ta gumička?
2500ot/min mi pripada hodne malo, zvlast jestli je vuz v zabehu. Kdyz jsem mel Getze v zabehu tak se mi pri 2000ot/min klepal motor, coz je spatne a byl jsem upozornen, ze tak nizke otacky nemam mit. To je Benzin nebo diesel? S dieselem zkusenosti nemam
Ten sterac je opravdu nedomysleny.
Napsal: 02 led 2006, 20:44
od Janjan
Je to benzin. 2500ot. je něco pod 90km/hod při pátém rychlostním stupni.
Napsal: 26 led 2006, 21:04
od ondra.rs
Nám tedy při 2000ot/min nic neklepe... naopak mi připadá, že to motoru snad vůbec nevadí... takto může člověk už při cca 60km/h řadit za pět. Závady? Nic závažného a to je to hlavní. Zbytek jsou drobnosti, ale zde jsou. Jako první bylo potřeba předělat uchycení autorádia, tak jak to udělali v servisu
, dál pěkně odhlučnit jeho rámeček a zůstala tu jen rezonace plastových tlačítek a s tím už nic dělat asi nebudu. Povrzávání plastů v kufru je klasika, nejjedodušším je vzít ten olej a... Dál cvakají středové úchyty bezpečnostních pásů (ještě jsem to nevyladil), ale hlavně mě štve hučení způsobené od 80km/h obtékáním větru někde kolem zadních pravých dveří - výzkum s lepící páskou v ruce se teprve chystá. Co ještě? No jednou nám klesl olej pod rysku MIN, takže od té doby se v kufru preventivně vozí olej. Ale jinak v pohodě.
je tu někdo,kdo má problémy
Napsal: 18 úno 2006, 18:43
od Zdeněk-stříbrný Getz
Zdravím všechny příznivce našich miláčků,chtěl jsem Vás poprosit o radu,jestli se Vám to taky nestalo.Auto mám garážované a asi po měsíci jsme chtěli ject k rodičům a auto se nechtělo rozject,asi na potřetí se mi to podařilo,cosi dole prasklo,/naštěstí z dob,kdy jsem měl škodovku,tak vím,když auto déle stojí ,tak se stáhnou pakny a auto se nerozjede/,volal jsem do servisu a tam mně to potvrdili.Tak jsem se Vás chtěl zeptat,zda jste s tím nepřišli do styku nebo jestli to není něco jiného.Děkuji všem za odpověď a mnoho ujetých kilometrů bez nehod.
Zdraví Zdeněk-stříbrný Getz